POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [20.10.2009, 07:02:40] • Świnoujście

Nie chcą deptaka w centrum miasta

Nie chcą deptaka w centrum miasta

1967 rok(fot. Andrzej Ryfczyński )

Po artykule dotyczącym przebudowy centrum miasta Czytelnicy dzwonią do nas i wysyłają maile. Większość wypowiada się na temat koncepcji dość krytycznie. Chodzi głównie o nieprzemyślane rozwiązania ruchu samochodów.

- Rozumiem, że można robić deptaki, jeśli miasta mają naokoło jakieś porządne ulice, którymi organizuje się objazdy - mówi jeden z Czytelników. – A u nas wszystko się zakorkuje. Już teraz bywa, że w sezonie jest ciężko przejechać przez centrum. Jeśli zamkną główną ulicę, to będzie jeszcze gorzej.

Nie chcą deptaka w centrum miasta

1967 rok(fot. Andrzej Ryfczyński )

Nasz Internauta podaje przykład ulicy Piastowskiej. Ulica jest wąska. Nie ma tam za dużo miejsca, aby ją poszerzyć na przykład do czteropasmowej jezdni.

- Poza tym projekt wykonywali Niemcy – mówi mężczyzna. – Tam wiele osób jest niewierzących. Ci religijni to protestanci. Katolików jest garstka. U nas deklaruje się około 90 procent. Oczywiście do kościoła chodzi mniej. Są jednak takie uroczystości, jak Pierwsza Komunia, Boże Ciało czy nawet jakieś śluby, kiedy przychodzi więcej osób. Wówczas na Piastowskiej stoi mnóstwo samochodów, ludzie są nie tylko w świątyni, ale też przed kościołem. A czasem maszerują po ulicach miasta. Jak wyobrażacie sobie wówczas ruch samochodowy, skoro ciężko będzie zrobić objazd, ponieważ tuż obok będą tylko deptaki?!

Podajemy też jako przykład jeden z komentarzy naszych Internautów:


„Nie chcę deptaka w mieście. Jest plaża, promenada, park zdrojowy, wiele miejsc do spacerowania na świeżym powietrzu, a nie w zadymionym centrum, to tylko skomplikuje ruch w mieście i wydłuży trasy dojazdu z punktu a do punktu b, co zarazem zwiększy emisję spalin z powodu dłuższego przejazdu. Ponadto ludzie są zapracowani i nie chcą do banku czy apteki iść 500m, bo nie mają na to czasu”.

Kolejny komentarz, już nieco mniej spokojniejszy, za to ironiczny:

„Zamknąć główną ulicę zrobić z niej deptak a samochody skierować na promenadę ... turystów i kuracjuszy do miasta a mieszkańców do dzielnicy nadmorskiej ...jak w znanym nam państwie rzeki popłyną w drugą stronę, bo wódz tak chce!!!”

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 183, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-183 z 183

PAPAZ • Piątek [23.10.2009, 12:27:06] • [IP: 217.97.199.*]

jeżeli chodzi o place zabaw dla dzieci to jest straszne, że na podwórkach sadzi się jakieś drzewka wysypuje korą i ogradza, o dzieciach nikt nie pomyśli, to jest srtaszne

Gość • Czwartek [22.10.2009, 16:26:26] • [IP: 83.21.125.**]

Jest deptak na części ul. Boh Września i Monte Cassino i co jeżdżą sobie samochody i to dość szybko żeby się udało jak najszybciej przejechać albo dostarczyć towar do sklepu. W innych miastach dostawa towaru jest we wczesnych godzinach porannych lub późnym wieczorem ale u nas nie można wyegzekwować tych zasad a może ich w ogóle nie ma.

Gość • Czwartek [22.10.2009, 09:01:34] • [IP: 80.54.123.**]

to jest wspanialy pomysl wiecej zieleni miej ulic a i tak samochody maja gdzie jezdzic

Gość • Środa [21.10.2009, 19:02:13] • [IP: 217.97.199.*]

Poprostu swietny pomysl!! wiecej deptakow i mniej ulic.Brawo!! Jeszcze dajcie kazdemy balkonik inwalidzki i zmiencie nazwe miasta na Seniorujscie.Brawo dla darmo zjadow z rady miasta ktorzy biara pieniadze za pierdzenie w stolek.Niech lepiej wyremontuja ulice a nie buduja deptaki.Jak narazie w swinoujsciu jest dziura na dziurze i to spowalnia ruch jak by byly normalne drogi i niebylo by bez sensownych wysepek to korkow by niebylo jeszcze tylko przydalo by sie zamknac granice zeby Niemcy nieograbiali i niekorkowali naszych Stacji benzynowych.Swinoujscie troche idzie w bardzo zla strone.

Gość • Środa [21.10.2009, 12:14:43] • [IP: 80.245.186.***]

jeszcze jeden deptak? a Polacy to gęsi? wybudujmy nowe place zabaw dla dzieci!! boiska piłkarskie!!lodowisko!! kino!!zróbmy coś dla naszych dzieci i młodzieży, by nie uciekali w alkohol i narkotyki!!co robi Komisja Edukacji?? Gruba dalej nosi pełne siaty jak robiła to przed laty!

Gość • Środa [21.10.2009, 12:14:25] • [IP: 88.156.234.***]

Wszystkie kozy z fortu Gerharda sa za deptakiem w centrum.I maja byc zagony trawy.

Gość • Środa [21.10.2009, 11:23:51] • [IP: 80.245.186.***]

komuchy chcą skierować ruch samochodowy na bardzo wąską ulicę Piastowską. To nie autostrada. Będą wycinać drzewa, o zgrozo! a może kościół będą też chcieli przesunąć!!

Gość • Środa [21.10.2009, 10:42:15] • [IP: 83.31.190.**]

A ja czekam na przyjemniejsze rzeczy !!, na takie, które ucieszą bardzo dużą grupę mieszkańców.

Gość • Środa [21.10.2009, 09:50:54] • [IP: 80.54.123.***]

nie bo nie

Gość • Środa [21.10.2009, 07:12:36] • [IP: 92.42.117.**]

Chce nowoczesnego centrum, takiego jak w większości miast europejskich tej wielkości. Takiego jakie jest np.w podobnej wielkości, bliskim nam Greifswaldzie. Tam centrum jest całkowicie lub częściowo wyłączone z ruchu samochodowego (na rynku za to mamy stawiany i zwijany codziennie bazarek), za to oplata je sieć wygodnych tras przelotowych. Oczywiście nie brakuje parkingów - głównie podziemnych, płatnych. Wszystko znakomicie funkcjonuje. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby i tak było u nas - po co eksperymentować, lepiej skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań. Elementem tego może być deptak na AK, ale to powinien być dopiero końcowy etap przebudowy - najpierw trzeba wybudować ulice przelotowe i parkingi. Piastowska nie jest złym pomysłem - wbrew pozorom można ją znacznie poszerzyć, a ruch w Świnoujście nie jest i nie będzie nigdy duży, bo to nie jest miasto tranzytowe. Zresztą większość ruchu przejmie Wybrzeże Władysława. Czekamy więc na piękne centrum naszego Miasta.

Gość • Środa [21.10.2009, 06:48:08] • [IP: 83.21.122.***]

Ja chcę deptak na Nowokarsiborskiej, bo mieszkam na Gdyńskiej. Bedę miała bardzo blisko gdzie spacerować. Niech też na Nowokarsiborskiej wybudują kino - chociaż już mamy kino przy Placu Mickiewicza razem z cyrkiem połączone. Jaka fauna i w tym cyrku to sami widzicie.

Gość • Środa [21.10.2009, 01:34:39] • [IP: 217.97.199.*]

a co do tunelu to jest inny rodzaj inwestycji, rozmawiamy teraz o deptaku!! wiec nie zachowujcie sie jak chinskie baby tylko mowcie na temat

PAPAZ • Środa [21.10.2009, 01:31:24] • [IP: 217.97.199.*]

ludzie zastanówcie się a nie wyzywajcie wszystkiego, co nowe i wszystkich, którzy zajmują wyższe stołki, podstawą jest zrobienie pitrowzch parkingów, gdyż samochodów przybywa, co widac ALE to skrzyżowanie teraz na placu jest idiotyczne, rozłożenie ruchu samochodowego na piastowską, dąbrowskiego, konstytucji i wybrzeże to dobry pomysł, wystarczy wziąć linijkę na mapie i zobaczyć rozpiętość, to w moim rozumieniu zwiększy przepustowość, czyli zmniejszy korki, a DEPTAK TO SWIETNA SPRAWA, jesteśmy luksusowym, prawda emeryckim, miastem i żeby pójść na spacer nie będę musiała uciekać nad promenadę tylko w centrum będzie relaks, łączenie architektury" starej" z dzisiejszą jest ok np. Wrocław, Toronto, jestem za przebudową, to zwiększy atrakcyjność miasta a ceny nieruchomości w tymże miejscu się zwiększą, nie zatrzymujmy rozwoju, a prlowskie podejście po co, niech odejdzie do lamusa, pozdrawiam mieszkańców mądrych, którzy wiedzą, że nic nie ma od razu, ale trochę logiki i większość zmian będzie miała więcej pozytywóW

Gość • Środa [21.10.2009, 00:11:48] • [IP: 80.245.186.***]

DEPTAK TO KOLEJNY POSTKOMUNISTYCZNY POMYSŁ JANUSZKA. ZGODNIE Z HASŁEM " NASZE KAMIENICE, A WASZE ULICE!"

Gość • Środa [21.10.2009, 00:06:05] • [IP: 217.97.199.*]

Nie ci z Warszawy a gównianie prowadzony temat przez żmura.Nawet dzidzi to widzi.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 23:49:57] • [IP: 80.245.182.***]

tunel blokują ci z warszawy !! wystarczy się zainteresować

Gość • Wtorek [20.10.2009, 22:36:19] • [IP: 83.11.134.**]

żmur, przerąbałeś tunel, tego ci nie darujemy!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 22:26:25] • [IP: 80.245.180.**]

Deptaku nie chcą ci którzy nawet do kiosku po gazetę jadą samochodem

Gość • Wtorek [20.10.2009, 22:22:36] • [IP: 80.245.182.***]

TUNEL !! TUNEL !! a nie kolejny depatach dla starych Niemcow, kto chodzi na spacery po miescie? co za i. .. to wymyalił, pewno łapowke do kieszeni na odchodne zabral za przetarg i teraz wciska ciemnote z tym deptakiem !!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 22:20:49] • [IP: 83.21.202.***]

dep TAK!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 22:09:10] • [IP: 93.94.186.*]

Tak dla deptaka

Gość • Wtorek [20.10.2009, 21:39:57] • [IP: 92.42.116.**]

za te pieniądze to nawet projektu na tunel nie zrobicie, możejko za takie grosze nawet wam jednej cegiełki na tunel nie sprzeda - jestem jak najbardziej za deptakiem w centrum, jestem za parkingiem wielopoziomowym na" korkowie" - a jestem przeciw głupocie niektórych mieszkańców tego miasta! TAK DLA DEPTAKA

Żaczek • Wtorek [20.10.2009, 21:29:01] • [IP: 93.94.184.**]

Może by im kupić SimCity... nauka byłaby dla mieszkańców tańsza. Jako egzamin proponuję urządzić turniej dla radnych i urzędników w tą grę.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 21:28:56] • [IP: 93.94.186.*]

Jestem za DEPTAKIEM!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 21:20:47] • [IP: 83.25.167.***]

Dla NAS rządzących liczy się tylko kasa, kasa, kasa. WY maluccy macie tylko pracować, pracować, pracować żebyśmy my mieli co wydawać, wydawać, wydawać !!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 20:52:11] • [IP: 80.245.180.***]

Pieniadze wydane na deptak sa nieporownywalne do tunelu za 1.2mld zlotych jak budowa potrwa 3 lata to 300 mln rocznie to kupa kasy a deptak to przy tym pestka

Gość • Wtorek [20.10.2009, 20:48:31] • [IP: 80.245.180.***]

co wy do tego tunelu miasto w tej sprawie zrobilo juz wszystko teraz pilka jest po stronie wszrszawy a deptak to sweetny pomysl przebudowy tego pachnacego komuna centrum

Gość • Wtorek [20.10.2009, 20:37:51] • [IP: 89.108.241.**]

do wiedzy internautów i tego pana z artykułu. Protestantyzm należy do wiary katolickiej. Proszę się dokształcać.He he

Gość • Wtorek [20.10.2009, 20:29:51] • [IP: 80.245.190.**]

DEPTAK TO PARANOJA ! PRZBUDUJCIE RONDO ! A GDZIE TUNEL ?? KOLEJNY BRZYDKI I DROGI DEPTAK ??

Gość • Wtorek [20.10.2009, 20:26:47] • [IP: 80.245.185.**]

Wróciłem wczoraj z Hiszpani.Drogi to bajka.Zero fotoradarów.Tam to się jeździ.Wszystkie skrzyżowania to najbezpieczniejsze ronda i nic więcej.Jeszcze jesteśmy w trzecim świecie.Myślcie architekci bo to wstyd żeby taki pracowity naród był za leniami ;-)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 20:08:33] • [IP: 95.129.226.***]

Po co wywalać pieniądze na deptak, pomyślmy lepiej o stałej przeprawie.Moim zdaniem nie umiemy poradzić sobie ze zwykłymi skrzyżowaniami a co dopiero z tak wielkim przedsiewzięciem.Dajmy sobie spokój, zróbmy coś pożytecznego dla wszystkich.

sete68 • Wtorek [20.10.2009, 20:06:27] • [IP: 92.42.116.**]

..same drogie szmateksy na Boh..nic więcej, ogólnie ulica na deptak się nie nadaje, ale Plac Wolności TAK!! DEPTAK ROBIĆ!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 20:01:35] • [IP: 88.156.234.***]

To jest chory pomysł urzędników. Już na Boh.Września rozłożyli sklepy w mieście.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:58:49] • [IP: 80.245.186.***]

WYBUDOWAĆ TUNEL!! TO NAJLEPSZY SPOSÓB ŚCIĄGNIĘCIA TURYSTÓW!!PRECZ Z DEPTAKIEM, PZRYDETTAKAMI, BETONAMI, OGRANICZNIKAMI!!

sete68 • Wtorek [20.10.2009, 19:57:16] • [IP: 92.42.116.**]

..no dobra to DEPTAK i TUNEL!! :) i śmigać autkami za miasto :P

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:45:38] • [IP: 80.54.123.***]

Ciekawe, kto z normalnie pracujących ludzi w tym mieście, ma czas na spacerki po deptaku. No chyba, że w dniu wolnym od pracy bedziemy za...ć w tą i z powrotem. Normalnie to my zmotoryzowani, chętnie byśmy zrobili sobie wypad gdzieś dalej, ale na samą myśl że czeka nas stanie w kolejce na prom odechciewa się wyjazdu gdziekolwiek. W weekendy promy dla wszystkich! W tym mieście nie robi się nic dla mieszkańców! Naiwni, którzy cieszą się, że władza dla nich deptaczek zbuduje żeby smrodu tych brzydkich autek nie wdychali. Jak dzieci k...a, jak dzieci...

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:43:44] • [IP: 93.94.186.***]

Ten pomysł z deptakiem co całkowity bezsens i powiedziałbym głupota do kwadratu! Chyba nie taki był zamysł przyzwyczajając kierowców do parkowania na ulicach jednokierunkowych wokół placu Wolności przy jednej krawędzi jezdni, aby teraz kazać im spadać bo będzie ruch dwukierunkowy. Policzcie ile aut jest zaparkowanych codziennie na ul. Piastowskiej, M. Cassino, Wyb. Władysława IV, Marynarzy, Dąbrowskiego, Bema. Gdzie teraz je przestawić?? Na plac pod Urzędem Miasta?? Tam też nie ma miejsca bo" klientów" magistratu b. dużo. To co się dziwić, że podjeżdża się pod sklepy, banki, restauracje, kościoły czy wreszcie domy, skoro do tego służą auta? O sezonie letnim nie ma co już wspominać bo ten rok pokazał nam jak ciężko poruszać się w mieście nie tylko zmotoryzowanym. Może wogóle wprowadźmy zakaz poruszania się samochodów, albo wprowadźmy wysokie opłaty podobnie jak w Berlinie, za wjazd do strefy. I zostawmy tylko auta prezydenckie i urzędników żeby mogli wygodnie przemieszczać się do pracy i robić np. zakupy.

sete68 • Wtorek [20.10.2009, 19:38:08] • [IP: 92.42.116.**]

..ale jaki był wtedy ruch..dwa, trzy auta na min. DEPTAK!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:33:33] • [IP: 93.94.186.***]

Jak to co będzie na środku deptaka?? Restauracja któregoś ze znanych w mieście" byznesmenów", miasto będzie brało duże podatki z tych lokali wokół deptaka, bo teren będzie atrakcyjniejszy i Pan Prezydent będzie noszony za to jak chiński przywódca po czerwonym dywanie na deptaku. Albo na środku powstanie jego pomnik czy tablica pamiątkowa, że przywrócił dawną" świetność" tej części miasta, która jak widać na zdjęciach nie była deptakiem tylko głównym rozgałęźnikiem komunikacyjnym centrum. JESTEM PRZECIWNY TEMU PROJEKTOWI I PROPONUJĘ MANIFEST!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:33:33] • [IP: 88.156.234.**]

precz samochody z centrum.deptak super pomysl!mam rowniez samochod i to mi pasuje!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:25:38] • [IP: 83.21.18.***]

Smrodziarze będą wszędzie. Zadymione centrum jest właśnie przez to, żę jeżdzą tam smrodziarze zamiast stać na parkingu bo każdy chce podjechać pod każdy sklep. Odnosząc się do argumentu z" Niemcami": RĘCE OPADAJĄ. JAKIM SPOSOBEM UDAŁO USTALIĆ SIĘ JAKĄ RELIGIĘ WYZNAJĄ PROJEKTANCI I Z JAKIEJ BECZKI WYPOWIADAJĄCY SIĘ FACET WZIĄŁ TE DANE? Bo o ile wiem to w Niemczech jest więcej katolików co nie zmienia faktu, że projekt robi się w oparciu o wiedzę a nie o wyznawaną wiarę.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:13:29] • [IP: 88.156.235.**]

W końcu miasto się europeizuje, centrum jak najbardziej powinno zostać wyłączone z ruchu. I nie potrzeba do tego budowy jezdni dwupasmowych, a jedynie poprawa nawierzchni istniejących dróg oraz przemyślana organizacja ruchu a także. .. więcej zrozumienia i jeszcze wyższego poziomu kultury na drogach - jest z kogo brać przykład. Przydałby się również duży parking w bezpośredniej bliskości centrum. Pozdrawiam wszystkich malkontentów i oportunistów :)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 19:01:54] • [IP: 80.245.182.***]

Ja też chcę deptak!!

Gosc z kosmosu • Wtorek [20.10.2009, 19:01:06] • [IP: 87.60.247.***]

HEHEHEHE:) jaki komentarz: ten katolik ten protestant a ten niemiec. a co to ma do rzeczy homofobie?

sete68 • Wtorek [20.10.2009, 18:48:54] • [IP: 92.42.116.**]

ROBIĆ DEPTAK i JUŻ! . .bo ja chcę :)

gosc • Wtorek [20.10.2009, 18:45:00] • [IP: 80.245.182.**]

ja juz stad niedługo wyjezdzam ale wam nie wspolczuje bo sami tych ba...ow wybieraliscie. SLD, SLD, SLD, SLD, SLD - zapamietajcie kto w tym miescie mowi wam ktoredy macie chodzic do pracy i do szkoly. Ale za to ile mozna zrobic przetargow na nowe miejsca handlowe na nowym placu. Oj bedzie bogato !!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 18:42:11] • [IP: 80.54.123.***]

inteligencja przeciwników deptaku jest powalająca

Nabuchodonozor • Wtorek [20.10.2009, 18:34:59] • [IP: 95.49.174.***]

Se wymyślili-deptak●A niby co sie ma dziać na tym sreptaku??I dla kogo? Dla *? Pies im mordę lizał●A może dla turystów? To niech se tu na pieszo przyjdą i j**ł ich pies-J**ła su**ka●

Gość • Wtorek [20.10.2009, 18:34:12] • [IP: 92.42.118.***]

Mamy deptak na Boh. Września, którym spaceruje się przy barakach z czasów PRL. Przyjezdni nie mogą się nadziwić że mamy jeszcze takie 'zabytki' i to przzy głównym deptaku miasta. Odnośnie utrudnień w ruchu samochodowym po wyłączeniu ulic z ruchu, to może jest to nieuzasadnione zmartwienie, gdyż może planowane jest zmniejszenie ilości samochodów poprzez wprowadzenie przydziałów, jak za dawnych lat bywało.

turbodymoman • Wtorek [20.10.2009, 18:27:53] • [IP: 83.11.132.**]

wy tu gadu gadu o deptaku a tunelu to co juz niechcecie tunel bardziej by sie przydal a zresztom macie juz deptak a tak przy okazji to prosze o wiecej takich artykolow >>>

GośćXXX • Wtorek [20.10.2009, 18:21:59] • [IP: 93.94.188.***]

MAM SAMOCHÓD I TEŻ JESTEM ZA DEPTAKIEM !!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 18:16:23] • [IP: 217.97.199.**]

zawsze by sie coś działo na tym deptaku, a nie tylko smród spalin...

Gość • Wtorek [20.10.2009, 18:14:02] • [IP: 93.94.188.**]

Turyści jak jest pogoda to siedzą na plaży bo głównie po to tutaj przyjeżdżają by wylegiwać się na piasku;)

fred • Wtorek [20.10.2009, 18:00:37] • [IP: 80.54.123.**]

tylko co będzie na tym deptaku? jak miasto ściągnie tam sprzedawców? a czym sprzedawcy ściągną turystów? czy ktoś się zastanowił gdzie turyści będą zostawiać auta? tak naprawdę to nie wiem czy to nasze miasto ma czym ściągnąć turystów któzy będą chcieli zostawiać kasę!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 17:56:59] • [IP: 195.80.31.***]

gazoportu tez nie chca, a bedzie :) ps, zajebiste zdjecia, macie moze wiecej?

Gość • Wtorek [20.10.2009, 17:53:24] • [IP: 80.245.190.***]

Co za bzdura! Oczywiście, że przebudować!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 17:48:23] • [IP: 83.21.127.***]

kto nie cche ten niechce ja jestem za deptakiem, cale centrum miasta powinno byc wyłaczone z ruchu

Maślankiewicz • Wtorek [20.10.2009, 17:26:04] • [IP: 195.117.239.**]

Ten komentarz" nieco mniej spokojniejszy" jest do d..., wolałbym więcej spokojniejszy. A w ogóle przydałyby sie rozwiązania bardziej mądrzejsze.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 17:10:00] • [IP: 92.42.113.***]

juz byl mlody prezydent jeden dzien:)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 17:03:42] • [IP: 92.42.117.***]

najwyższy czas zrobić porządek z tym bałaganem komunikacyjnym. popieram przebudowę centrum

Gość • Wtorek [20.10.2009, 17:03:28] • [IP: 80.245.186.***]

TO POMYSŁ BETONÓW!! ZAMKNIĘCIE GŁOWNEJ ARTERII MIASTA BĘDZIE KATASTROFALNE W SKUTKACH. ZAJMIJMY SIĘ TAKIMI PROBLEMAMI JAK BEZROBOCIE, BRAK OPIEKI SOCJALNEJ NADUŻYWANIE WŁADZY I PRYWATA!! A JANUSZ SIĘ ŚMIEJE" MOJE KAMIENICE A WASZE ULICE"!! LUDZIE OBUDZIE SIĘ. DOSYĆ TEGO ! TU POTRZEBA NOWEGO PREZYDENTA!! MŁODEGO, KTÓRY BY PRZEMAWIAŁ GŁOSEM MIESZKAŃCÓW!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 16:59:16] • [IP: 80.245.186.***]

tak piszesz bo nie masz samochodu:)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 16:49:09] • [IP: 80.245.186.***]

Ludzie, jak ktoś pisze, że musi poruszać się samochodem w tym małym miasteczku to jest śmieszny. Przecież tu nie ma astronomicznych odległości jak w dużych miastach. Wystarczą własne nogi i rower.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 16:46:46] • [IP: 217.97.199.**]

tunel

Gość • Wtorek [20.10.2009, 16:45:20] • [IP: 83.5.206.***]

Gdzie tu jest centrum? Centrum to środek. Centrum to Ul. Małopolska ? czy jakaś ulica Warszowa? Centrum, to Dom Kultury, Urząd Miasta, Skarbowy, kolejka UBB. Małe miasto i same deptaki. Zniszczą centrum. Niech pozostanie w historycznym kształcie. Molo i bulwar przy kanale, to robić.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 16:35:10] • [IP: 89.75.90.***]

Ja również jestem na tak, pojedzcie na zachód zobaczcie, jak to wszytko wygląda. Urbanistycznie jest tendencja do zamykania dla samochodów centrów miast. Skoro mają być wielopoziomowe parkingi to nie rozumiem problemów. Komentarze internautów to żadna reprezentacja społeczeństwa.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 16:24:21] • [IP: 92.42.116.**]

jestem za rozwojem tego miasta też jestem na tak !! I sławuś zmień tytuł tego artykułu bo widać twoją stronniczość chłopie!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 16:12:22] • [IP: 80.245.190.**]

PIEKNY MAMY DEPTAK NA BOHATEROW WRZESNIA SZCZEGOLNIE NA WYSOKOSCI GALERII... Z JEDNEJ STRONY WIERZOWIEC A Z DRUGIEJ SZCZAJACY MENELE...

Gość • Wtorek [20.10.2009, 15:58:45] • [IP: 217.97.199.*]

pseldobiznesmeni czas sie przesiasc na rowerki :-)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 15:48:23] • [IP: 80.245.182.**]

przeciez jest deptak to po co jeszcze jeden kurna co za idioci z robotnikow niech tego nie robią po co to komu przyznajcie prawde poco to komu.jak chcą robic deptak to niech chociarz objazd jakis ktury bedzie do tych miejsc wjezdziala ulica rzeby dojechac

Gość • Wtorek [20.10.2009, 15:44:45] • [IP: 80.245.182.**]

nie kurde zrobią dojaz z tego deptaku co mają go robić niech go w du*e.Se wsadzią kurnawodna

Gość • Wtorek [20.10.2009, 15:26:05] • [IP: 80.245.190.**]

JEDEN PSEUDO DEPTAK JUŻ MAMY WYGLADA JAK PÓŁ DUPY ZZA KRZAKA I TYLKO UTRUDNIA RUCH I ZAJMUJE MIEJSCA PARKINGOWE !

Punkt▬►●(G) • Wtorek [20.10.2009, 15:07:39] • [IP: 95.49.174.***]

Ten słuszny kierunek idzie ku zagładzie, wprost na ostrza maszynki do mielenia●

Gość • Wtorek [20.10.2009, 14:59:10] • [IP: 192.168.100.***]

Jestem za rozwojem miasta a ten idzie w słusznym kierunku i to dzięki Żmurkowi

Gość • Wtorek [20.10.2009, 14:56:49] • [IP: 80.245.179.***]

Wynika z tego że niektórym kierowcom nie przeszkadza dotychczasowe rondo które utrudnia ruch zamiast go upłynniać.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 14:43:57] • [IP: 92.42.116.***]

W harcerstwie NIE to 3 razy TAK. Kto nie che niech mówi za siebie. Bo ja jestem za tym żeby powstał deptak.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 14:13:47] • [IP: 92.42.117.***]

3x TAK

Gość • Wtorek [20.10.2009, 14:04:28] • [IP: 80.245.180.***]

W każdym porządnym mieście, gdzie są centra handlowe, są deptaki, a tym zapracowanym trochę ruchu się przyda. Jestem za przebudową!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:52:44] • [IP: 80.54.123.**]

ciekawe, kto nie chce ? - w ankiecie ponad 60% jest za tak

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:44:26] • [IP: 80.54.123.***]

A miały być na Wybrzeżu Władysława IV jakieś knajpki lokale rozrywkowe, hoteliki, restauracje w sezonie muzyka, miało być tak fajnie, niedaleko jachty, wódki eeetam , a wyszło jak zwykle dno i kilo mułu

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:39:44] • [IP: 92.42.118.***]

Tak naprawde to by sie przydalo głosowanie - ala wybory - dowodzik i do urny! Kto za a kto przeciw. Jestem przeciw, nie dlatego że cośmnie łączy z centrum, nic mnie nie łączy bo mieszkam na obrzerzu, ale codziennie robie po 100km po mieście i wide jakie jest teraz, zatłoczone, pełne niemców. Nie! Jak zamkniecie ten okręg, to dopiero będzie masakra, a niemcy którzy tak sie uczyli już naszych ulić na pamięć i zachowań, totalnie zgłupieją! Pozatym jak chcecie odkorkować zakorkowane centrum zamykając je? Co zrobicie ww4 4 pasmówke? Nic to nie da! Żeby rozładować taki ruch, potrzeba by było 4 pasmówki wszędzie wokół, pełno parkingów koło deptaka i etc! A przy takim układzie miasta jest to niemożliwe! Popatrzcie na inne polskie jak i zagraniczne miasta leżące na wyspach, ja w takich byłem kilka razy i nie widziałem na żadnym zamkniętego takiego obszaru w centrum! Wręcz nawet przez centrum przebiegały potężne sieci dróg, a wokół pełno parkingów i mniejszych uliczek i taka gospodarka zdaje egzamin i żadna inna.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:34:42] • [IP: 85.221.190.***]

Beznadziejny pomysł, to fakt.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:32:01] • [IP: 80.245.189.*]

niestety taka * demokracja w miescie dali do wyboru mieszkanca 3 warianty ale nie dali czwartego ktory pownien brzmiec " nie chcem zmian zadnych"

Punkt▬►●(G) • Wtorek [20.10.2009, 13:24:17] • [IP: 95.49.174.***]

"trzask, prask i po wszystkim"

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:19:27] • [IP: 79.162.149.**]

z tego duzego zdjecia przy odpaleniu strony widze, ze autobusy sa takie same jak dzis :)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:19:01] • [IP: 80.54.123.***]

Rewelacja najnowsze zdjęcia prosto od projektanta deptaka w centrum miasta: www.garnek.pl/leo44/7532321/deptak-w-swinoujsciu-jut
ro

Czempy • Wtorek [20.10.2009, 13:18:56] • [IP: 92.42.116.**]

Brak konsekwencji. Jeżeli pan Żmurkiewicz zapewnia, że tunel będzie - w jaki celu dwupasmowa droga na Wybrzeżu Władysława IV? (czy tak sobie na moment jak przejście w Garz?). Jeżeli będzie dwupasmowa droga odcinająca miasto od wody - jak wygląda sprawa bulwaru wzdłuż kanału? (tak Szczecin odciął Wały chrobrego od wody). Jeżeli brak ruchu samochodów w centrum - gdzie parkingi wokół strefy dla pieszych. Jak wygląda sprawa zamkniętych dla ruchu miejsc w mieście widać na przykładzie Boh. Września czy placu z pomnikiem. Czy na tym placu widać spacerujących czy chociażby siedzących na ławeczkach mieszkańców lub turystów? Widać bezdomnych i pijących.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:16:49] • [IP: 88.156.234.***]

Czym sie rozni miasto od wioski ? Ogolnie tym ze sa ulice i jest ruch samochodowy, tym wiekszy im wieksze miasto.A na wsi jak to na wsi (jezeli nie jest polozona przy jakiejs trasie, ruch jest pojazdow jest nikly) ludzie dreptaja po wertepach, nieraz po polbrukach to tu to tam.Niektorzy tesknia za takim spokojem ktory zostawili przyjezdzajac do Swinoujscia, jeszcze miasta.Ale wies czeka na tych co z niej wyjechali i moze czekac nas.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:15:35] • [IP: 193.200.150.***]

garstka osób nie zniechęci nas mieszkańców, bo my chcemy tej przebudowy i zamknięcia centrum dla ruchu samochodów.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:14:07] • [IP: 80.54.123.***]

Zyska kupę śmiechu

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:11:33] • [IP: 92.42.117.***]

znakomity pomysl z ta przebudowa cantrum. w koncu nasze miasto zyska ogromny atut wsrod innych miast nadmorskich.

Punkt▬►●(G) • Wtorek [20.10.2009, 13:08:08] • [IP: 95.49.174.***]

Temu miastu już nic nie pomoże●Jest bardziej zrujnowane, niż po nalocie 12-go marca 1945r.●Jak nie macie gdzie łazić to sobie dreptajcie od wiatraka do Wydrzan i z powrotem●Od świtu, do zmierzchu●

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:07:53] • [IP: 95.129.224.***]

ROBIĆ NA PLACU WOLNOŚCI DEPTAK!! NIE DLA HAŁASU i SPALIN!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 13:02:39] • [IP: 80.54.123.***]

Jaki hałas jakie spaliny od 2015 wchodzi nowa dyrektywa unijna Euro5, samochody będą produkowały bardzo mało spalin i będą ciche, Następna dyrektywa wprowadzi samochody elektryczne, hybrydowe na ogniwa wodorowe. Praktycznie bez spalin !!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:59:19] • [IP: 88.156.234.***]

A ja chce cyrk na srodku placu, a nie zaden deptak !.Wielki cyrk!.

sete68 • Wtorek [20.10.2009, 12:56:40] • [IP: 92.42.116.**]

ROBIĆ NA PLACU WOLNOŚCI DEPTAK!! NIE DLA HAŁASU i SPALIN!!

urbanista • Wtorek [20.10.2009, 12:56:29] • [IP: 80.245.181.**]

Zamknięcie centrum nie zwolni miasta od korków. Przeniesie je w inne miejsce. Takim miejscem będzie po remoncie skrzyżowanie Stayera-Grunwaldzka-Wilków Morskich. Już teraz, dzięki krótkiej sygnalizacji tworzą się tam korki aż po 'Żabkę" Jadący z promu na zachodnie pewne pojadę dalej Stayera i skręca w koszmarną Lutycką po to, by uniknąć stania na światłach. Chyba nie o to w tym wszystkim chodzi. Dodatkowo pasy na Stayera potrafią pomieścić tylko kilka autek. Tam będzie na prawdę ciasno! Owszem jestem za puszczeniem ruchu przez Wyb. Władysława IV, ale zostawić centrum! zbudować najnormalniejsze w świecie rondo! Ruch i tak będzie znacząco słabszy! Mamy deptak na Boh. Września i co? piesi i tak spacerują po chodniku

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:56:19] • [IP: 92.42.116.**]

ahh ta warszawa na zakręcie :)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:55:56] • [IP: 92.42.114.***]

a protestant to religijny ale niewierzacy? i skad masz takie informacje o liczbie wierzacych na wyspie Uznam. Co ma wspolnego wiara niemca do ulicy?

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:55:50] • [IP: 212.160.162.**]

Świnoujście czterdzieści lat temu wyglądało sympatycznie i romantycznie. A jak czysto. Jakie eleganckie samochody i zgrabne dziewczyny.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:53:16] • [IP: 83.31.185.***]

deptak ok ale na promenadzie...stara promenadę z czasów PRL zaorać zasiać trawkę rozparcelować i na przetarg

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:50:29] • [IP: 92.42.114.***]

mam dosc samochodow pod moim oknem, precz z wyspy spaliniakom, jak chca to niech zmienia na ciche, elektryczne, a nie trucicieli, i jak mam oddychac? w masce?

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:49:46] • [IP: 80.54.123.***]

www.garnek.pl/leo44/7532321/deptak-w-swinoujsciu-jut
ro

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:47:35] • [IP: 88.156.234.***]

P.S Fotografie wspaniale, pozdrawiam autora.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:46:17] • [IP: 88.156.234.***]

A pan Andrzej R.to niech sie nie chwali tymi swoimi starymi zdjeciami, tylko sie wezmie do pracy i wyda je w formie widokowek starego Swinoujscia.Swinoujscia o ktorym w czasach kiedy te zdjecia byly robione pan Zmurkiewicz nie mial pojecia gdzie to jest.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:39:18] • [IP: 79.163.245.***]

Cały problem w tym ze mieszkańcy Świnoujścia się już tak nauczyli aby wszędzie pojechać samochodem nawet jak mają 100 metrów. Dlatego też jest taki duży ruch w mieście. Przykład piękny jest na ul. Monte Cassino przed" Stodołą" - z tył sklepu jest taki duży parking i mało kto tam parkuje każdy chce stanąć na ulicy a najchętniej wjechać samochodem dl sklepu, banku czy pod bankomat i wybrać pieniądze. A co do zamknięcia części ulic jestem za - będzie miło pospacerować spokojnie po centrum nie myśląc że jakiś młody gniewny (choć często bywają to starsze osoby) przypadkiem nas nie będzie chciał rozjechać.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:37:27] • [IP: 88.156.234.***]

Panie Zmurkiewiczu, a moze na srodku Placu Wolnosci postawic taki wielki, ale naprawde wielki namiot cyrkowy. a w srodku wladza pokazywalaby swoje sztuczki, chwalila sie w nieboglosy co dobrego zrobila i jaka jest niezastapiona oraz najlepiej wiedzaca i nieomylna.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:37:00] • [IP: 80.54.123.***]

chcesz iść na spacer to idź do parku, a tak bedziesz spacerować miedzy menalami a ich butelkami

paula • Wtorek [20.10.2009, 12:24:56] • [IP: 217.97.199.*]

to skrzyżowanie teraz na placu jest idiotyczne, rozłożenie ruchu samochodowego na piastowską, dąbrowskiego, konstytucji i wybrzeże to dobry pomysł, wystarczy wziąć linijkę na mapie i zobaczyć rozpiętość, to w moim rozumieniu zwiększy przepustowość, czyli zmniejszy korki, a deptak to świetna sprawa, jesteśmy luksusowym, prawda emeryckim, miastem i żeby pójść na spacer nie będę musiała uciekać nad promenadę tylko w centrum będzie relaks, łączenie architektury" starej" z dzisiejszą jest ok np. Wrocław, Toronto, jestem za przebudową, to zwiększy atrakcyjność miasta a ceny nieruchomości w tymże miejscu się zwiększą, nie zatrzymujmy rozwoju, a prlowskie podejście po co, niech odejdzie do lamusa, pozdrawiam mieszkańców mądrych, którzy wiedzą, że nic nie ma od razu, ale trochę logiki i większość zmian będzie miała więcej pozytywów

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:19:13] • [IP: 80.54.123.***]

To się wyprowadź na wieś:-) Tam nie ma tylu" pędzacych samochodów"

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:18:58] • [IP: 92.42.117.***]

centrum to miejsce handlowe, na spacery zapraszamy do dzielnicy nadmorskiej !!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:18:09] • [IP: 80.54.123.***]

www.garnek.pl/leo44/7532321/deptak-w-swinoujs
ciu-jutro

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:17:14] • [IP: 192.168.100.***]

A ja mam dość wiecznie pędzących tamtędy tysięcy samochodów

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:16:18] • [IP: 92.42.117.***]

ciesze sie ze wladza ma swoje zdanie i nie slucha sie malkontentow.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:08:18] • [IP: 192.168.100.***]

A czy nie chodzi o dojazd do interesu prowadzonego przez znanego fotoreportera

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:04:36] • [IP: 80.54.123.***]

TUNEL albo MOST, TUNEL albo MOST, TUNEL albo MOST, TUNEL albo MOST!! TEGO CHCĄ MIESZKAŃCY a nie jakiś zastępczych, poronionych pomysłów i tematów.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 12:03:25] • [IP: 92.42.118.***]

wydaje mi się, że bardziej zabytkowa jest dzielnica nadmorska powinna być chroniona plaża, promenada i tam powinny być zamknięte ulice. No tak tylko tam jest kasa, który Niemiec chodził by na piechotę do pensjonatów, moteli itp. Lepiej zamknąć centrum i umilić życie mieszkańcom pobliskich ulic. Ciekawe czy np na Piastowskiej, Chrobrego itd wytną wszystkie drzewa a może i bloki wyburzą, jakoś trzeba zrobić szersze ulice??

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:59:24] • [IP: 80.54.123.**]

ci co piszą że deptak jest super i uważają że 500m to można się przejść, niech sami zapierdalają sobie kilometry w deszczu albo w zimie ale niech nie starają się innych uszczęśliwiać na siłę

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:55:11] • [IP: 92.42.113.***]

Biorąc pod uwagę parę tysięcy mieszkających w Świnoujściu emerytowanych trepów (żelazny elektorat Jasia F.) taki pomysł jest wręcz genialny. Będą sobie spacerować do woli. Bo co niby mają robić w Urzędzie i w Żegludze dla wszystkich posad nie starczy, choćby się komuchy nie wiem jak starały.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:53:38] • [IP: 93.94.184.***]

A mi się wydaje, że maczają tu swe faszystowskie paluchy owczarki niemieckie zza zachodniej granicy.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:52:06] • [IP: 217.97.199.*]

Znowu oszołomy i rozpalone nienawiścią łby poderwały temat.Kubeł zimnej wody łeb i spokojnie pomyśleć. Nikt nie proponuje wam deptaka na jutro, tylko za 3 - 4 lata, kiedy zostaną zmodernizowane obecne ulice i zorganizowane parkingi.Przy takich inwestycjach myśleć trzeba kilka lat naprzód. Opinię taż trzeba wydawać po przemyśleniach i zastanowieniu, a nie impulsywnie.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:48:28] • [IP: 80.54.123.***]

www.garnek.pl/leo44/7532325/deptak-w-swinoujsciu-dzi
s www.garnek.pl/leo44/7532321/deptak-w-swinoujsciu-
jutro

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:45:40] • [IP: 80.54.123.***]

Uwaga Uwaga najnowsze zdjęcia projektu nowego deptaku w Świnoujściu !! Oto jak deptak wygląda dziś: www.garnek.pl/leo44/7532325/deptak-w-swinoujs
ciu-dzis, a tak będzie wyglądał jutro: www.garnek.pl/leo44/7532321/deptak-w-swinoujs
ciu-jutro

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:43:41] • [IP: 193.69.22.**]

DAJCIE SOBIE SPOKOJ Z PRZEBUDOWA CENTRUM!!ZBUDUJCIE TUNEL!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:42:56] • [IP: 217.97.193.**]

Żmur idz sie * bo już wszyscy żygamy od twoich pomysłów.Wez sobie na pamiatke ta skodzinę i *

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:42:28] • [IP: 92.42.113.***]

Przecież chodzi o tylko o kasę !! Nachapać się, nakraść, narobić przetargów dla kolesi. Im więcej się wywali forsy z miastowej kasy tym więcej można nakraść. Kolejny genialny wykwit komuszych mózgów, tablica na promy, fontanna z chińskimi lampkami...itp. Jakie gówno jeszcze nam ekipa czerwonych bonzów i ich przyjaciół szemranych biznesmenów zafunduje, zanim ludzie wywiozą ich na taczkach ??

Rob • Wtorek [20.10.2009, 11:41:34] • [IP: 193.69.22.**]

Przestancie marudzic! kto bedzie spacerowac po tym deptaku?? niemieccy emeryci?? pormenade chca zrobic w centrum miasta?? ktos napisal wczesniej ze jest to zabytkowe centrum?? cooo?? gdzie te zabytki?? budynek w ktorym miesci sie puchatek, pare kamieniczek w ilosci sztuk 3 lub 4, ktore zawala sie niedlugo zreszta same!! pomyslcie lepiej o idiotycznym wrecz rozwiazaniu komunikacyjnym i samej przebudowie ulic!!BZDURA!! po Placu Wolnosci po godzinie 16 bedzie hulal tylko wiatr i smieci! ZROBIC REFERENDUM! przeciez to nasze pieniadze!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:36:48] • [IP: 80.54.123.***]

Centrum to nie miejsce do spacerowania. Jak ktoś ma na to czas, to proszę bardzo. Miejsc na spacery w Świnoujsciu nie brak. Ciekawe, że nasza władza kochana, której tak przeszkadza ruch samochodów w naszym mieście nie protestowała przeciwko otwarciu granicy dopóki nie znajdą się środki na stałą przeprawę. Trzeba było zablokować granicę i żądać żeby, w końcu przyłączono nas do kraju. Nie mielibyśmy wtedy tylu naszych sąsiadów na naszych wąskich ulicach.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:33:25] • [IP: 94.254.204.***]

A ja jakoś żyje bez prawka i na piechotkę wiec ja chce deptak od promenady do 11go listopada:Dniech se samochodziki jeżdżą do niemiec ;P A ciężarówki z netto będą zadowoleni młodzi pracownicy rozpakowywać na 11 listopada i wózeczkiem czmych do uznamu :D, Pan listonosz weźmie listy w kieszeń i pójdzie na rewir, priorytet będzie w świnoujściu dochodził do adresata z 14 dni:D i wszyscy będą szczęśliwi. Zostaną sami ekolodzy w wytartych sweterkach muwiący ja bitte aine moment 1 euro bite

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:23:45] • [IP: 92.42.117.***]

a z tym kosciolem to pojechaliscie na maksa

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:21:53] • [IP: 92.42.117.***]

to jest stronnicza nagonka, wiekszosc chce tej przebudowy. bedzie super po przebudowie

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:14:49] • [IP: 95.129.226.***]

Jedynie mogli by zrobić deptak i był by spokój :)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:13:59] • [IP: 83.14.49.***]

Nie nie nie! Jeśli będzie deptak to co stanie się z nami, lanserami? Dorobek całego życia zainwestowaliśmy w szpanerski samochód! Bez wozu nikt się nie dowie jacy jesteśmy dziani, żadnaj lasce nie zrobi się mokro na nasz widok. Nie dla deptaka!! Chcemy lansu! Chcemy się wozić w naszch autkach!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:13:13] • [IP: 80.54.123.**]

Deptak to świetny pomysł, kilkaset metrów do przejścia to nie jest problem. W całe Europie zamyka się dla ruchu ważne ulice w centrum.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:08:21] • [IP: 82.39.67.***]

No faktycznie, przyslowiowy pan stanislaw nie bedzie mogl zajechac swoja odpicowana omega pod kosciol by pokazac sie pani zdzislawie jaki to nie zarobas z niego. Pan karol nie bedzie mogl jezdzic w kolko po rondzie szczerzac zeby do spacerowiczow. Pani frania nie bedzie mogla podjechac pod sam bank by wyplacic rente po mezu itd... Najlepiej by w centrum zbudowac wielopoziomowa obwodnice z dodatkowym pasem parkingowym przy ktorym beda windy i bedzie mozna bezposrednio zjechac pod konfesjonal lub pod samo okienko lucas banku...

Gość • Wtorek [20.10.2009, 11:07:51] • [IP: 80.54.123.***]

Tak sobie myślę, że Ci którzy tak atakują kierowców i karzą im się przesiadać na rowery lub chodzic piechotą, to są te pierdoły, co po raz enty nie mogą zdać na prawko albo utracili je za jazdę po spożyciu. Po prostu żal im d...ę ściska i już.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:59:00] • [IP: 83.9.117.**]

ludzie marudza bo beda mieli 500 metrow do banku, noe bez przesady, chyba ludzie w tym miescie sa za bardzo przyzwyczajeni do podjezdzania pod same drzwi zeby sie nie nachodzic :/

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:55:39] • [IP: 217.97.199.*]

jestem za deptakiem od monte casino do promenady a malkontentom jak sie nie podoba proponuje zmienic miejsce zamieszkania na choc by szczecin

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:49:54] • [IP: 195.117.222.*]

tak jak pisze przedmówca, dopiero jak się rozwiąże jeden problem, główny problem, dopiero można zabierać się za stwarzanie innych, dobrze że się z tond wyprowadzam

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:47:48] • [IP: 80.245.178.**]

Takie było piękne, stare miasto i po co to było ruszać !

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:37:05] • [IP: 212.160.162.***]

przeniesmy centrum na promenade. na placu w urzedzie zrobmy rondo. a na obecnym rondzie - plac wolnosci postwmy 2 poziomowy parking. LUDZIE SKUPCIE SIE NA STAŁYM POLACZENIU MIASTA Z RESZTA POLSKI - BO TO NAM ZAPWENIY ROZWUJ. A NIE KOLEJNE DEPTAKI. POWIEDZIAŁ BYM SŁOWO NA D... NIE TRZEBA KOŃCZYC STUDIÓW BY TO WIEDZIEĆ.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:30:58] • [IP: 92.42.116.**]

Deptak jak najbardziej tak!! Nie dla śmierdzących samochodów w centrum. Nie dla deptaka, nie dla parkingu zastanówcie się czego wy chcecie marudy... A sławuś powolutku niczym możejko jakimiś pierdołami i buntowaniem buraków i bidoków rozpoczyna kampanie przedwyborczą - najbardziej byś pasował do LPR, SO lub PSL!! Pozdrowienia dla normalnych

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:20:11] • [IP: 80.245.180.***]

TO JUŻ TRAGEDIA ŚWINOUJŚCIE PRAKTYCZNIE W ULICACH JEDNOKIERUNKOWYCH DEPTAKI LADNE ALE NIE DO PRZESADY CAŁA UL.BOHATERÓW WRZEŚNIA W DEPTAKU UL. MONTE CASINO JESZCZE UL. PLAC WOLNOŚCI PARANOJA NARZEKA SIĘ NA DUŻE I DŁUGIE KOLEJKI NA PRZEPRAWĘ PROMOWĄ PRZEZ CAŁĄ UL. WŁADYSŁAWA IV ILE RAZY PO UL. MARYNARZY A KOMUŚ ZACHCIEWA SIĘ DEPTAKÓW PODCZAS DŁUGIEJ KOLEJKI PRZY ZAKRĘCIE BĘDZIE MUSIAŁ BYĆ DOSTĘP DO ULICY ZA KOTŁOWNIĄ A KAŻDY JEDEN SAMOCHÓD DOJEŻDZAJĄCY KOLEJKA POWIĘKSZYŁA BY SIĘ MOŻE ZA KWIACIARNIĘ ŚWINOUJŚCIE STAŁO BY SIĘ MIASTEM LABIRYNTEM GDZIE CHCEMY DOJECHAĆ ULICE JEDNOKIERUNKOWE DEPTAKI OPANUJCIE SIE

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:14:46] • [IP: 93.94.186.*]

kupcie se rower lenie smierdzace troche wam sie przyda ruchu wy wszyscy oportunisci i prowadzacy konsumpcyjny tryb zycia dobry pomysl !!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:13:06] • [IP: 88.156.233.**]

Tak, zrobić referendum.Kto jest przeciwnikiem deptaka to widać i słychać po poziomie komentarzy.Jestem za rozwojem mojego miasta w którym mieszkam dziesiątki lat.Tu się wychowałem i spędziłem najpiękniejsze lata.Chcę aby moje miasto miało akcenty większości miast nad Bałtykiem a nie zaolejone, w oparach spalin centrum.Ci, którzy są przeciwnikami" deptaka"za dwadzieścia lat dalej będą narzekali na komunę przed swoimi dziećmi.Ludzie opamiętajcie się - apeluje nie farbowana opozycja ale z czasów w których odwaga wcale nie była tania.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:12:09] • [IP: 80.54.123.**]

Tak! Chcemy deptaka !! Chcemy widzieć jak umiera centrum miasta i umierać razem z nim !! Jupi !! :/

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:09:27] • [IP: 83.31.187.***]

Kto ma interes, żeby skierować ruch w okolice KOMFORTU ?

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:05:38] • [IP: 85.167.140.***]

Gość • Poniedziałek [19.10.2009, 21:08] • [IP: 85.167.140.***] Od paru lat mam narastającą pewność, że bogatsi mieszkańcy ś-cia, będący akurat u steru, robią wszystko aby obrzydzić życie w tym mieście ludziom mniej zamożnym a przy tym starym, uczciwym obywatelom tego" kurortu" Mam też przeczucie, że chcą zrobić miejsce dla" prawowitych"właścicieli i do spółki z nimi(niemcami)robią takie poronione projekty.Uczciwi Polacy powyjeżdżają bo nie będzie ich stać na życie tutaj, a władza posprzedaje sąsiadom nasze dobra za grubą forsę nabijając też swoją kieszeń.Same korzyści-Niemiec będzie korzystał ze swych dóbr tylko w sezonie-a potem miasto będzie miało tylko 5-10 tys.mieszkańców i można będzie zrobić same deptaki :) -swenemunde tym sposobem i tak wieder zu heimat!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 10:02:43] • [IP: 145.237.1.*]

Chcemy deptak.miasto niech bedzie czyste. Jestem ZA!

sete68 • Wtorek [20.10.2009, 10:00:27] • [IP: 92.42.116.**]

..do kościoła z rodzinką na piechotę spacerkiem proszę, tak będzie zdrowiej fizycznie i duchowo, mieszkańcy CHCĄ DEPTAKA NA PL.WOLNOŚCI!!. .przecież mają robić płatny parking tam gdzie WC, zapłacicie na godzinkę to sobie autkiem podjedziecie do kościoła ROBIĆ DEPTAK!!

smb • Wtorek [20.10.2009, 09:57:13] • [IP: 80.245.184.**]

swietne zdjecia ;d

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:53:49] • [IP: 80.245.182.**]

ale lotos juz byl:)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:43:37] • [IP: 83.14.49.***]

No, kurna, chyba nikt sobie nie wyobraża, że jakiś prezes czy dyrektor będzie do pracy popylał pieszo po deptaku. Ktoś mógłby go wziąść za zwykłego ciecia, tym bardziej, że ostatnio dyrektorskie mordy jakoś dziwnie podobne do tych z listów gończych

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:38:13] • [IP: 92.42.116.**]

A JA MIESZKAM W CENTRUM MIASTA I UWAŻAM, ŻE TO JEST bardzo mądra decyzja :))) 3 razy tak

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:29:59] • [IP: 93.94.186.*]

W wiekszosci krajow robia centra bez samochodow.madry pomysl.6 sie nalezy.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:28:19] • [IP: 80.245.182.***]

Słońce Bałtyku jak zawsze ma rację. To, czy mieszkańcy chcą deptaka, czy też nie, władz miasta nic a nic nie obchodzi. I nie musi. Są sprawy ważniejsze, jak właśnie spełnianie marzeń Janusza Ż.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:28:16] • [IP: 92.42.113.***]

CHCĄ DEPTAKA W CENTRUM MIASTA!! :))

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:27:14] • [IP: 93.94.186.*]

Chcemy deptak.miasto niech bedzie czyste. Jestem ZA!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:24:21] • [IP: 93.94.186.*]

Wlasnie jak niebedzie ruchu w miescie to miasto nie bedzie ZASMRODZONE.MYSLE ZE PRZECIW TO SA CI CO MAJA BIZNES W CENTRUM A NIE MIESZKANCY.CHCEMY DEPTAK.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:24:06] • [IP: 83.31.181.***]

Świnoujście jest małym miastem, więc nic się nie stanie jak bedzie deptak w środku miasta. Jestem za deptakiem!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:23:36] • [IP: 88.156.233.**]

sami wybraliscie komuchow to macie buahahahahaha

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:21:27] • [IP: 93.94.186.*]

CHCEMY DEPTAK!!DOSC TYCH SAMOCHODOW W CENTRUM.KAZDE MIASTO MA TAKI DEPTAK.CZEKAMY!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 09:08:24] • [IP: 93.94.186.***]

z chrobrego do stodoły jadą -paranoja

Gość • Wtorek [20.10.2009, 08:38:44] • [IP: 145.237.1.*]

Jak fajnie popatrzec na takie fotki :) jak przez te lata zmieniło sie w miescie i w technice :) moze osobno zrobic temu jakąś zakłade w menu

Gość • Wtorek [20.10.2009, 08:34:04] • [IP: 83.6.172.***]

Ale porąbane pomysły. Ja chcę deptak na Gdyńskiej, Toruńskiej. Może wczasowicze podreptają sobie. Mola nie budować. W Łunowie nie budować drogi na plaże. Plaża w kierunku Międzyzdrojów niech zostanie pustynią i nie przynosi dochodów dla miasta.50 lat budujecie molo, stare uszkodzone rozebraliście.Gdzie główny strateg Szczodry? Niech on się wypowie.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 08:31:25] • [IP: 80.245.180.**]

a ja proponuje pare ładunków jądrowych i problem sie sam rozwiąże...

Gość • Wtorek [20.10.2009, 08:28:53] • [IP: 95.49.171.***]

Świetny pomysł, będzie mniej wypadków i ludzie szczuplejsi, bo niedługo przegonimy Amerykę. Zwróćcie uwagę, jacy Polacy są OTYLI, po prostu GRUBASY. Więcej ruch dobrze im zrobi.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 08:25:46] • [IP: 78.131.222.**]

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:42] • [IP: 80.54.123.**] "zrobic parkingi przed przeprawą promową i nie wpuszczać do miasta samochodów spoza świnoujścia.(...)" i to samo z drugiej strony, tez zrobic parkingi i nie wpuszczac samochodow ze swinoujscia do Polski. pozdrawiam cwaniaczkow

STUDENT. • Wtorek [20.10.2009, 08:16:20] • [IP: 83.21.26.**]

GŁUPOOTA NIE BOLI czyli MYŚLENIE MA PRZYSZŁOŚĆ ! A MOŻE BY TAK W TEJ SPRAWIE PRZEPROWADZIĆ SONADAŻ (choćby w internecie) WŚRÓD MIESZKAŃCÓW, OCZYWIŚCIE PRZEDKŁADAJĄC IM WCZEŚNIEJ DO WYBORU CONAJMNIEJ DWIE RÓŻNE KRAŃCOWO KONCEPCJE. OBAWIAM SIĘ JEDNAK, ŻE DECYZJE JUŻ ZAPADŁY NA NAJWYŻSZYM SZCZEBLU, A MY MOŻEMY TYLKO NARZEKAĆ NA „MĄDROŚĆ” NASZEJ WŁADZY I ZASTANAWIAĆ SIĘ, o co w tym wszystkimchodzi, i KTO WYMYŚLA TAKIE „ CUDA NA KIJU”, CHCĄC ZABLOKOWAĆ TRANSPORT SAMOCHODOWY W MIEŚCIE ? Pozdrawiam myślących inaczej !

Gość • Wtorek [20.10.2009, 08:15:10] • [IP: 89.78.21.***]

Maile do redakcji S.R. to najlepszy sposób na zbadanie opini publicznej. Kilka maili od ludzi, którzy z natury są negatywnie nastawieni do wszelkich innowacji wystraczy żeby napisać" nie chcą deptaka w centrum miasta" heh

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:59:42] • [IP: 80.245.190.*]

Ogłosić przetarg na nowy projekt, a nie dawać zarobic jakiejs niemieckiej firmie, która u siebie jest bezrobotna. Najlepszymi architekatami sa Polacy.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:55:25] • [IP: 195.117.222.***]

Usprawnić komunikacje, przebudować rondo a nie deptaków się zachciewa na siłe ludziom każecie robić kawiarnie i restauracje. Ludzie kasy nie mają na utrzymanie domu. Żyje się cioężko a oni tak chcą na siłe deptak zrobić. PARANOJA!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:55:03] • [IP: 83.31.172.***]

Miasto Świnoujście jest za małym miastem, by zamykać tyle części miasta na deptaki. To utopia. Brak zabytków. Plaża, promenada, park zdrojowy i lasy miejskie, to jest deptak. Deptak od kapitanatu do falochronu i budowa tam hoteli, to pomysł dodatkowy. Molo połączone z promenadą. Zostawcie stare miasto w starym kształcie. Nasze pieniądze nie mogą być tak żle wydawane.W Atenach stare miasto jest pustynią. Taką pustynią staje się psełdo starówka Świnoujścia. Ma konkurencje plaży, promenady...

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:52:36] • [IP: 195.117.222.***]

Każdy widzi że wcześniejszy deptak który zrobili na Monte Cassino z Bohaterów Września to niewypał. Ludzie się przekonali że deptak to promenada. Do wymiany Was powinni dać wszystko ludziom robicie na przekór

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:43:03] • [IP: 195.205.239.**]

Pomysł mi się w sumie podoba, tylko żeby najpierw zapewnić miejsca parkingowe, żebym nie musiał cały czas w kółko jeździć jak żona robi zakupy.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:42:23] • [IP: 80.54.123.**]

zrobic parkingi przed przeprawą promową i nie wpuszczać do miasta samochodów spoza świnoujścia. Deptak - TAK. Tylko dlaczego admin od razu pisze w tytule" Nie chcą.." - Kto i tle osób nie chce? Typowa manipukacja.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:34:56] • [IP: 80.245.186.**]

przede wszystkim potrzeba nowych dobrych fachowców w tym mieście!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:29:48] • [IP: 80.245.185.**]

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:14] • [IP: 80.245.187.*] a ja chce deptak w miescie!! ma byc, to jest super pomysł!! trzeba ruszyc dupsko i pieszo chodzi!! ja tak samo :-)

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:21:31] • [IP: 195.117.222.***]

A co z deptakiem na wybrzeżu przy kanale tam miał być bulwar dla turystów. I teraz jeszcze na Placu Wolności. Jest na Bohaterów Września cała promenada. Kto wymyślił głupotę. Kiedy nowy wybory bo zdaje się że robią OK ale ludziom na złość. Zawsze na odwrót! Nie macie też takich myśli!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:19:18] • [IP: 80.245.178.**]

Dokładnie tak, dokończcie najpierw deptak na plaży, promenadę i wybudujcie w końcu molo. Obecny ruch samochodowy w centrum wystarczy po prostu trochę zmodyfikować, dać więcej dwukierunkowych ulic na przykład, zrobić porządne parkingi i życie będzie łatwiejsze.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:14:41] • [IP: 80.245.187.*]

a ja chce deptak w miescie!! ma byc, to jest super pomysł!! trzeba ruszyc dupsko i pieszo chodzi!!

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:13:46] • [IP: 195.117.222.***]

Jaja z ludzi robią, to nie Kraków wszystko umrze, nikt nie ma czasu na spacerki.

Gość • Wtorek [20.10.2009, 07:09:05] • [IP: 83.31.172.***]

Prosze przywrócić stary historyczny plac. Raz już komuniści go zepsuli, a teraz chcą go dobić.

Oglądasz 1-183 z 183
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■