POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [15.11.2010, 21:01:26] • Świnoujście

Prywata Wspólnoty przyczyną zniszczonego trawnika

Prywata Wspólnoty przyczyną zniszczonego trawnika

fot. Adam Strukowicz

Błoto i zniszczony trawnik to skutki stworzenia nowego „parkingu” pomiędzy blokami przy ulicy Grunwaldzkiej 27-28. Wszystko to za sprawą niepoważnego, według naszych Czytelników, pomysłu Wspólnoty Mieszkaniowej, która utworzyła dla swoich lokatorów zamknięty parking.

Wjazd na parking mają tylko osoby posiadające specjalne przyciski, po których naciśnięciu szlaban podnosi się i umożliwia wjazd na parking przy bloku.

Prywata Wspólnoty przyczyną zniszczonego trawnika

fot. Adam Strukowicz

Ci, którzy takiej możliwości nie mają, do parkowania swoich samochodów wykorzystali trawnik (przedstawiony na zdjęciach), na którym, w letnie pory, młodzież chętnie gra w piłkę. Możliwość tą najwyraźniej stracą.

Prywata Wspólnoty przyczyną zniszczonego trawnika

fot. Adam Strukowicz

- Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że przed wjazdem na trawnik jest tablica informacyjna, która wprost mówi nam o tym, że są to miejsca parkingowe, co najlepsze tylko dla mieszkańców Wspólnoty Mieszkaniowej bloku 28 – tłumaczy nasz rozmówca, który poinformował nas o sytuacji.


komentarzy: 61, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-61 z 61

Gość • Niedziela [28.11.2010, 14:14:56] • [IP: 93.94.189.***]

to pogard dla tych ktozy sie zgodzili zrobic ten parking dla pań ze spulnoty mieszkaniowej przy ul.grunwaldzkiej 28 gardzic nimi

Gość • Środa [17.11.2010, 18:29:40] • [IP: 82.134.69.**]

222 sam jestes bez pomyslunku. karetka da se rade, znajomi rowniez. Trzeba bylo zobaczyc co sie dzialo gdy nie bylo szlabanu -osobowka ledwo sie wjechalo lecz sie nie zaparkowalo a nawet zawrocic sie nie dalo, trzeba bylo na wstecznym slalomem do 11-go listopada cofac. wtedy nawet gdu karetka dojechala to pacjenta trzeba bylo nad dachem aute przenosic. wiec 222 nie badz taki madry buraku

Gość • Środa [17.11.2010, 17:03:37] • [IP: 195.117.222.*]

ludzie bez pomyślunku, zacietrzewieni postawili szlaban a teraz ani taksówka nie wjedzie ani ani bagażowka z meblami i ci co nie mają pilota do szlabanu muszą zapieprzać.Nic nie mozna podwieżć pod klatkę a i znajomy musi stawiać daleko auto i zaiwaniać na piechotę nie wspominając o pogotowiu czy straży pożarnej.

Gość • Środa [17.11.2010, 12:02:17] • [IP: 88.156.234.***]

233, zapomniales o tym ze duzo jest miejsca do parkowania na dnie kanalu. I wielki parking jest na placu Mickiewicza.

Gość • Środa [17.11.2010, 10:48:07] • [IP: 88.156.233.**]

Wolne miejsca do parkowania są jeszcze na plaży, w parkach, przed pomnikiem na Placu Słowiańskim i na skwerku Placu Wolności. To informacja dla: IP:92.42.114.Po co wracasz do tego " cholernego miasta" jeśli masz miejsce gdzie żyje się lepiej i z parkowaniem samochodu nie ma problemu.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 23:57:50] • [IP: 217.97.199.**]

Głosujcie na kobiety z listy nr 16, one zrobią porządek z dzikimi parkingami.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 22:59:25] • [IP: 95.40.75.**]

Nie martwcie się mieszkańcy Kujawskiej. 3. jak nie zrobią porządku to Słowianin im wymówi dzierżawę . ...

pytek • Wtorek [16.11.2010, 20:27:24] • [IP: 88.156.234.***]

w bloku przy grunwaldzkiej 28 mieszka jakis dziwny typ, ktory przed garazem zrobil sobie oślą łąkę i nikt mu z tej łąki parkingu nie zrobi hahaha.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 20:20:08] • [IP: 92.42.114.***]

Na Białorusi chyba jest normalniej...* proszę nie piratuj tak bo z trawnika już nic nie zostanie;-))

Gość • Wtorek [16.11.2010, 19:41:13] • [IP: 91.52.254.***]

a co do cholery jak kogos nie stac na dom z ogrodem to juz nie ma prawa miec gdzie samochodu zaparkowac?? ty debi... pewnie rowerem jezdzisz bo nie zdajesz sobie sprawy jak trudno jest znalesc miejce.nie jestem za takim rozwiazaniem jakie obralapolnota ale to pokazuje tylko tyle ze miasto nie wywiazalo sie z zapewnienia wystarczajacych miejsc parkiowych. normalnie ile kroc wracam do tego chorego miasta smiac mi sie chce bo faktycznie jestesmy 100 lat za murzynami. Mlodzi nie maja zadnych miejsc dla siebie a nieazego stac na zajecia dodatkowe zeby ku...w polsce nawet auta nie mozna bylo zaparkowac! do UE sie zamarzylo, z czym? obsranym trawnikiem, wandalizmem i mocherem na glowie wstyd dla polski co reprezentujemy, smieja sie z nas i wcale sie nie dziwie!

Gość • Wtorek [16.11.2010, 18:03:32] • [IP: 92.42.118.***]

Krzyczą Ci wokól swojego budynku porobili sobie ogródki - wspolnota grunwaldzka 28 a na cudzych parkingach stawiać swoje samochody i na cudze trawniki wyprowadzać swoje pieski

Gość • Wtorek [16.11.2010, 17:48:07] • [IP: 88.156.235.***]

CO SIE DZIEJE W TYM MIESCIE JEST CONAJMNIEJ DZIWNE

Gość x • Wtorek [16.11.2010, 17:45:35] • [IP: 92.42.116.***]

Niech się zgadają i robią plac zabaw?? smiechu warte nie mają juz na to pieniedzy wszystko poszło na beton, łańcuchy, szlabany, tablice, ogrodzenia, monitoring / no to nie jest złe /, a w kolejce jeszcze czekają drut kolczasty i wieżyczki wartownicze hahaha - pozdrawiam miłośników- pan na zagrodzie...

Gość • Wtorek [16.11.2010, 15:26:21] • [IP: 89.229.70.**]

teren prywatny... niech robią co chcą... jak nawet nie pomyśleli żeby wyłożyć ziemię jakimiś płytkami, to sami sobie syf robią pod oknami...

Gość • Wtorek [16.11.2010, 14:46:35] • [IP: 95.129.228.**]

Taka kultura PO-wców, niech PIS je podpali bo szkoda trawnika no nie.Kto zainstalował barierkę pogotowie nie może dojechać.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 14:04:56] • [IP: 93.94.186.***]

zazdrość i zawiść to cecha sąsiadów...

Gość • Wtorek [16.11.2010, 13:50:25] • [IP: 95.129.226.***]

najwięcej drą gębę ci którzy parkują na cudzym, chamstwo zawsze z nich wyłazi!

Gość • Wtorek [16.11.2010, 12:40:44] • [IP: 80.245.180.***]

Z igły widły...a prawda jest taka, że parkingi są potrzebne.Druga prawda, że pac zabaw też jest potrzebny.Mieszkam przy Grunwaldzkiej28, mam małe dzieci które teraz bawią się na sąsiednim placu zabaw.A przecież parking zajmuje tylko część placu.Nie wiem do kogo należy reszta, ale uważam, że wspólnymi siłami bloków z Grunwaldzkiej i Kujawskiej można zrobić plac zabaw z prawdziwego zdarzenia.Tylko trzeba chęci do rozmów, a tego najwyrazniej brakuje zarządzającym.Inna sprawa, że o szlabanie zarząd Grunwaldzkiej 28 wiedział wcześniej, więc nie rozumiem, dlaczego nie przygotował się do zrobienia normalnego parkingu.Można było położyć chciażby jakieś płyty.Ale po co.Lepiej teraz brodzić w błocie po kostki.Drogi zarządzie!Pała za estetyczny wygląd!

Oficera tam dać! • Wtorek [16.11.2010, 12:36:30] • [IP: 80.245.188.***]

Dajcie tam jakiegoś kmdr. rezerwy w stanie spoczynku mgr.inż.(oba z kropką)artylerii albo marwoja na" PREZESA WSPÓLNOTY" zróbcie mu pieczątkę albo lepiej stempel, wczuje się chłopina-poczuje jak Stasiu Anioł z Alternatywy 4...napisze parę pism...przejdzie po włościach z rękami założonymi na brzuszku... albo lepiej splecionymi z tyłu, pogrozi paluszkiem-wygłosi NOOooo!! i raz-dwa będzie ordnung ;);):) hahahaha

Gość • Wtorek [16.11.2010, 12:05:51] • [IP: 178.238.249.**]

CIEKAWE CZY MIESZKAŃCY KUJAWSKIEJ 3 NIE PARKUJĄ SWOICH SAMOCHODÓW POD BLOKAMI JAK JADĄ DO MIASTA W RÓŻNYCH SPRAWACH? SKORO WSPÓLNOTA PŁACI ZA WYDZIERŻAWIONY TEREN TO MA PRAWO TAM STAWIAĆ SWOJE AUTA. CZEMU JEST TAKA NIENAWIŚĆ POMIĘDZY SĄSIADAMI BUDYNKÓW?

Gość • Wtorek [16.11.2010, 12:03:10] • [IP: 88.156.234.***]

Miasto Zmurkiewicza. ..

Gość • Wtorek [16.11.2010, 11:49:51] • [IP: 92.42.114.***]

Takich paradoksów z parkingami jest więcej, w pobliżu Matejki duży plac zabaw dla dzieci zamieniono na parking, teraz dzieciaki niech się przeniosą do bram, pod sklepy z dopalaczami i będzie ok. , Trawniki pod blokami też poniszczone przez auta i to czesto z bloków, gdzie posadzono sobie krzewy, , drzewka a trawniki ogrodzono.Pozdrawiam wspólnotę z Matejki 6

Gość • Wtorek [16.11.2010, 11:45:31] • [IP: 80.245.180.***]

szpital ma swój pilot...

Gość • Wtorek [16.11.2010, 11:43:34] • [IP: 80.245.180.***]

JESTEM Z KUJAWSKIEJ 3 PROSZĘ PODZIĘKOWAĆ TO MIESZKAŃCĄ UL. KUJAWSKIEJ 4 KTÓRZY ODDZIELILI SIĘ ŁAŃCUCHAMI GDZIE NIE MAMY DOJAZDU NA PARKING W JAKIM ŚWIECIE ŻYJEMY ALE ZE PARKUJA POD NASZYMI BALKONAMI JEST WSZYSTKO WPORZĄDKU BLOK UL. KUJAWSKA 3 WYGLADA JAK GETTO OGRODZONE DOOKOŁA DLACZEGO DOSZŁO DO ZAŁOŻENIA SZLABANU ZNAJOMI KTÓRZY PRZYJEŻDZALI BY DO MIESZKAŃCÓW UL. KUJAWSKIEJ 4 PARKOWALI BY NA NASZYM PARKINGU PROSZĘ PRZEJŚĆ SIĘ MIESZKAŃCĄ UL. GRUNWALDZKIEJ 28 TO WSTYD I POŚMIEWISKO ZAGRODZIĆ SIĘ UL. KUJAWSKA 4 NA 63 MIEJSCA PARKINGOWE GÓRA ZAJĘTA PRZEZ OKOŁO 20 SAMOCHODÓW A NA UL. KUJAWSKIEJ 3 NIE JEST WSTANIE CZŁOWIEK ZLICZYĆ DOŚĆ W TYM KRAJU NIENAWIŚCI TO ZAWSZE GDZIEŚ SIĘ KTOŚ ZNAJDZIE I ROSPETA WOJNĘ O BYLE CO W JAKIM KRAJU MY ŻYJEMY

Gość • Wtorek [16.11.2010, 11:19:41] • [IP: 217.97.199.**]

A do czego młodzieży stojącej w bramach potrzebne są piaskownice, drabinki, ławki itd. Która odpowiedzialna matka wypuszcza dziecko by bawiło się na zasranym trawniku lub piaskownicy? Rodzice, zamiast oglądać głupowate seriale w TV, chlać piwsko, powinni tak marnowany czasu poświęcić dzieciom: iść na spacer do parku lub lasu, zrobić wycieczkę rowerową lub po prostu z dzieckiem porozmawiać.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 11:03:40] • [IP: 80.54.123.***]

zgadzam się całkowicie z Gościem z 07:58] • [IP: 80.245.180.***] mieszkam na Kujawskiej 3 i wcześniej by przejść chodnikiem trzeba było lawirować pomiedzy poustawianymi autami. Odkąd wstawiono szlaban problem znikł.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 11:03:40] • [IP: 88.156.233.**]

powinni dostac takie mandaty zeby sie posrali 1000 razy ;]

Gość • Wtorek [16.11.2010, 10:24:22] • [IP: 95.129.226.***]

Wspólnoty...Mają prawo do tego, czy innego.Ale zarządy niektórych zachowują się jak WIELKIE PANISKA RODEM Z KOMUNY ! Ich dzieci mogły normalnie rozwijać się:bawić na własnym podwórku pod okiem rodziców (tych, którzy teraz prezentują" podwórkową władzę").Zapomnieli nagle ! Nowe pokolenie przegnano z podwórek.Ich miejsce zajmują krzaki, drzewa gdziekolwiek posadzone; parkingi, chore twory typu wiaty rowerowe itd.Ale efekt jest taki, że młodzież stojąca przed blokiem, nie wiedząca co ze sobą zrobić jest stałym elementem punktowania patroli policji w ich spisywaniu.Gdzie tu logika? Sami niszczymy własne dzieci.Zlikwidowano, prawie wszędzie:piaskownice, drabinki, ławki itd. Do czego to prowadzi? Pamiętacie jeszcze nasze zabawy podwórkowe? Nasze dzieci nie będą miały tak wspaniałych wspomnień przez takich pseudo właścicieli, którzy wykupili mieszkanie i czują się jak na własnej posesji (niestety stanowią większość we wspólnocie-czyli większość w głosowaniu na chore sprawy).WSTYD! (niestety też jestem we WSPÓLNOCIE).

Gość • Wtorek [16.11.2010, 10:15:08] • [IP: 92.42.113.***]

Kto w Sciu pozwala zeby z boisk dla dzieci lub placow zabaw robic namietnie PARKINGI KTO?? moze ktos mi to wyjasni prosze!!

Gość • Wtorek [16.11.2010, 09:43:52] • [IP: 217.97.199.**]

Jeżeli wspólnota jest właścicielem lub dzierżawcą gruntu, za który płaci podatki i inne opłaty, to ch... burakom do tego, ze tylko dla członków wspólnoty mają parking.

sweet home ALABAMA • Wtorek [16.11.2010, 09:15:06] • [IP: 93.94.188.***]

I LOVE ŚWINOUJŚCIE!!

Gość • Wtorek [16.11.2010, 08:30:32] • [IP: 80.245.180.**]

Ludzie jak chcecie miec prywate to wybudujcie sobie domek z podwórzem i bedzie tylko wasze. A na osiedlach jest wspólne. Zycze Miłego Dnia i dużo zdrówka dla utrudniających.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 08:07:09] • [IP: 192.168.100.***]

To nie mogą być miejsca parkingowe bo dla nich obowiązują pewne warunki techniczne i procedury w ich tworzeniu. Wspólnoty omijają spełnienie tych wymagań zgłaszając utwardzenie nawierzchni. Więc parking nie jest legalny.

Gość • Wtorek [16.11.2010, 07:58:04] • [IP: 80.245.180.***]

chyba troszeczkę pomieszaliście coś z tym artykułem . szlaban na guzik jest do ulicy kujawskiej 3 , a nie do wspólnoty grunwaldzka 28 . w końcu po tylu latach mieszkańcy kujawskiej mają gdzie zaparkowac swoje auta, ich miejsca parkingowe pod blokiem były nagminnie zajmowane przez mieszkańców gr 28. którzy na swojej wspólnocie zrobili sobie trawniczki, jużnie wspominając o tym że gr 28 wyprowadza psy pod mój balkon na gr27 pozdrawiam

Gość • Wtorek [16.11.2010, 07:35:18] • [IP: 88.156.233.**]

OTO POLSKA WŁAŚNIE :)))))) MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM ŻYCZĘ :)

Gość • Wtorek [16.11.2010, 05:57:42] • [IP: 79.232.33.***]

te niektore wspolnoty to poprostu masakra: (najczesciej to Panowie i Panie na emeryturze ktorzy sie nudza i czepiaja ludzi, ostatnio ide z psem kolo wspolnoty a jeden dziadek w oknie zadaje mi pytanko..spacerek z pieskiem, a woreczek mamy w kieszenie...?, pies ani nie kupczyl:)ani nie siusial a ten leci z pytankami z rana, od slowa do slowa i aferka:)za chwile zszedl i oczywiscie sasiedzi i wszystcy zadowoleni ze od rana afera tylko o co sie pytam?o to ze szlam z psem??

Gość • Wtorek [16.11.2010, 01:00:35] • [IP: 80.245.180.*]

A co do szlabanu to paranoja, nikt się nas o zdanie nie pytał to raz, dwa co będzie jak komuś kto nie ma samochodu (nie ma tez pilota) zacznie ktoś umierać i potrzebna będzie karetka ? To co ten ktoś ma teraz latać po sąsiadach i prosić o otworzenie bramy ?

Gość • Wtorek [16.11.2010, 00:56:26] • [IP: 80.245.180.*]

Pewnie kurde... nie dość, że" zalali" betonem całe podwórko na którym stoi kilka samochodów, to lepiej w dodatku niszczyć trawnik o który to trawnik ja za gówniarza się starałem z kolegami, staraliśmy się też o równe boisko, żeby pograć w piłkę, ale to się nie licz.A można było na tym betonie wynająć im to jako parking i obeszło by się bez niszczenia trawnika, eh...

Gość • Wtorek [16.11.2010, 00:47:34] • [IP: 178.238.249.***]

A plac zabaw dla dzieci z całego blokowiska czyli z Kujawskiej3, G27, g26, g25, g24 itd. aż pod uznam znajduje się między blokami G27 - G26. I wszystkie dzieciaki z niego korzystają..

Gość • Wtorek [16.11.2010, 00:20:14] • [IP: 178.238.255.**]

najbardziej spodobal mi sie gosc piszacy o odebraniu dzieciom placu zabaw! zasrane i zasikane, pelne porozbijanych szkiel i raz na 10lecie wymienionym piaskiem piaskownice i hustawka z ktorej zostal tylko szkielet zewnetrzny nazywasz placem zabaw dla dzieci?!?! ha ha ha. .. rzeczywiscie wielka szkoda, ze go zniszczyli!

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 23:20:31] • [IP: 80.54.123.**]

Wojna polsko-polska trwa od stuleci. Zawzięte dziady. A m.a.s.o.n.e.r.i. a sieje ziarno niezgody.

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 23:04:21] • [IP: 193.200.150.**]

Chamstwo się burzy. Chamstwo chciałoby parkować za darmo. Na parkingu, za który ktoś inny zapłacił. Bo chamstwu się należy.

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 22:57:24] • [IP: 178.238.249.**]

ehh debile na maxa :/ jest pozwolenie na to by na tym trawniku parkowac i macie napisane nawet na zdjeciu, tak wiec skonczcie gadac glupoty bo robicie z siebie blaznow. w dodatku placimy za te miejsca wiec nie stoimy tam na" kocia morde", a to ze trawnik i tak byl obsrany zaszczany przez kundle miedzy innymi przez psy z blokow co sie szlabanikiem ogrodzili wiec juz tak bardzo nie przezywajcie tego. a po za tym jak bachory chca grac to maja profesjonalne boiska do tego a nie hałasować pod oknami i kopać piłkę obok aut. (poczekam aż komuś za szlabanika szybe aucie wybija albo lakier zniszczą szybko bedziecie dzieciaki wyganiac z tam tad). po za tym tez musze gdzies parkowac jak przyjezdzam do babci albo po babcie. albo jak goscie do babci przyjezdzaja. ehh czlowiek czlowiekowi wilkiem : (i to sie nazywa Polska. a najwiecej wrzeszcza glupot mochery z tych blokow za szlabanem te to maja wiele do powiedzenia a nawet nie wiedza jak auto dziala.

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 22:53:01] • [IP: 92.42.117.***]

własność trzeba szanować, brawo wspólnota

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 22:49:17] • [IP: 80.245.190.*]

kto jest Zarządcą w tych wspólnotach ?

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 22:21:48] • [IP: 92.42.117.***]

Juz nie zaplaca za niszczenie trawnika, bo juz tam tego trawnika nie ma, po prostu go wyjezdzili :|

heh • Poniedziałek [15.11.2010, 21:53:44] • [IP: 80.245.188.**]

Ciesze sie ze mieszkam w domku bo z takimi Debilami bym niewytrzymal. ...

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:45:47] • [IP: 95.129.228.***]

popieram jak najbardziej pomysł wart kopiowania, widać wtedy ile" obcych" stoi na gapę i zajmuje miejsce

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:44:02] • [IP: 95.129.226.***]

To może straż miejska się zajmie niszczącymi trawniki. Ciekawe ile jeszcze czasu ludzie potrzebują na zrozumienie, że za teren prywatny właściciel co roku płaci niemały podatek od gruntu nie po to by ktoś sobie parkował" na krzywy ryj" ?. Jeszcze może jedno wyjaśnienie dla autora tego artykułu. Proszę nie mylić pojęć" prywaty na prywatnym" z" prywatą" na publicznym.

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:39:49] • [IP: 178.238.252.**]

jezeli oni szlabanem, to trzeba ich zalatwic ich bronia, czyli droga wjazdowa do wspolnoty nalezy do grunwaldzkiej 28, wiec trzeba tam postawic szlaban bo to prywatna droga grunwaldzkiej 28 i sprawia zalatwiona, !!

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:36:15] • [IP: 178.238.252.**]

* !!CZEKAM TYLKO NA TO JAK KTOS Z WASZEJ RODZINY CZEKAC BEDZIE NA KARETKE A BRAK PRADU UNIEMOZLIWI PODNIESIENIE SZLABANU!!SAMI SOBIE TYM SZLABANEM ZROBILISCIE GETTO, A DZIECIOM ODEBRALISCIE PLAC ZABAW!!

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:27:44] • [IP: 92.42.114.**]

WYSTARCZYŁO POROZUMIEC SIE Z ZARZADEM WSPOLNOTY PRZY UL GRUNWALDZKIEJ 28 LUB ZARZADCA, DLACZEGO, Z JAKIEJ PRZYCZYNY POWSTALA TA TZW" PRYWATA" LUB ZARZADU, SPOLDZIELNI Z KLATKOWCA OBOK. DODAM ZE WSZELKIE POZWOLENIA ISTNIEJA, WIEC O JAKIEJ PRYWACIE SIE TU PISZE ?? CYT :" NAJDZIWNIEJSZE..." - SKORO WSPOLNOTA G28 DZIERZAWI TEREN OD SPOLDZIELNI ZA PIENIADZE TO MA PRAWO PARKOWAC TAM AUTA. DLACZEGO NIE MA STAWIAC ZNAKU, SKORO ZA TO PLACI ?? BRAK ZNAJOMOSCI TEMATU PRZEZ PISZACEGO TEN ARTYKOL. POZDR...

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:26:51] • [IP: 88.156.234.**]

wpilke grac mogą ale na glowietego co pozwala grac miedzy blokami!!

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:24:02] • [IP: 92.42.118.***]

Jak w kraju gdzie cywilizacja jest dopiero na poziomie osiemnastego wieku. Kiedy nie wymagano utwrdzinej, szczelnej naiwerzchni bo nie było samochodów i parkingów. Tym bardziej nie wymagano kanalizacji z łapaczami tłuszczów bo nie było urzędników od ochrony środowiska i przepisów w tej materii. A więc mamy powrót w czasie wstecz o dwa sstuleccia!

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:23:32] • [IP: 80.245.181.***]

Szanowni czytelnicy, jeśli tego nie wiecie to przypomnę że wspólnota to ogół mieszkańców który wykupił budynek oraz grunty za swoje pieniądze i cały teren należy do nich w związku z tym nieuzasadnione jest aby pozostali korzystali z prywatnego gruntu tejże wspólnoty.Wspólnota ma prawo ogrodzić swój teren.A wam niestety nic do tego, nauczyliście się stawiacie swoje auta gdzie wam się podoba ale teraz powoli niestety to się zmienia.

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:22:16] • [IP: 80.245.188.***]

w letnie pory...padłem:) letnią porą!!dobrze, ze nie w letnich porach:))) wspolnoty to najgorsze dziadostwo !! zobaczcie jak zagospodarowali sobie podworko na paderwskiego 5! za sądem!! straz nie miala jak przejechac, bo kilku dziadkom zatesknilo sie za dzialką:/

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:21:13] • [IP: 89.76.163.***]

W końcu zrobili ten szlaban! Teraz widać ile miejsc zajmowali mieszkańcy wojskowego wieżowca! Dobrze, że ich pognali. Teraz wspólnota powinna jeszcze wzywać dzień w dzień straż miejską by karała srogimi mandatami za niszczenie trawników! Może uporają się z cwaniactwem raz na zawsze! Posprzedawali swoje garaże ludziom z innych bloków, obsadzili se tereny krzaczkami a za to by chcieli ludziom zajmować ich miejsca parkingowe. Bezczelność!

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:20:13] • [IP: 93.94.190.*]

popieram wspólnotę.

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:19:23] • [IP: 80.245.184.***]

ale macie problem. zenada. debile

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:13:33] • [IP: 92.42.119.***]

wspolnoty to ich juz calkiem po...o

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 21:10:36] • [IP: 88.156.234.***]

jeżeli to teren wspólnoty to ich sprawa co tam zrobią, z pewnością odbyło się to na drodze uchwały i mogą sobie tam nawet ziemniaków nasadzić, a malkontentom wszystko u innych się nie podoba - zobaczcie na swoje podwórka

Oglądasz 1-61 z 61
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■