POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [25.02.2011, 07:51:36] • Świnoujście

Niebezpieczne przejście dla pieszych

Niebezpieczne przejście dla pieszych

fot. Adam Strukowicz

Jeden z naszych Czytelników sugeruje, że należałoby przesunąć przejście dla pieszych, które zlokalizowane jest tuż przy skrzyżowaniu ulic Marynarzy i Wybrzeża Władysława IV. Jego zdaniem powinno znajdować się przynajmniej kilka metrów dalej – w stronę przeprawy promowej. Co sądzicie na ten temat?

- Jadąc samochodem, ulicą Marynarzy, w stronę przeprawy promowej musimy skręcić w lewo, czujnie obserwując prawą stronę bo tutaj nowa ulica jest z pierwszeństwem przejazdu – tłumaczy pan Przemysław. – Jesteśmy więc zajęci prawą stroną. Dobrze jak coś jedzie, to wtedy zatrzymujemy samochód udzielając pierwszeństwa. Gorzej jak mamy drogę wolną więc dodajemy gazu.

I tu – zdaniem Internauty – pojawia się problem i niebezpieczeństwo. Możemy jak tłumaczy potrącić przechodnia.

- Miejsce to jest bardzo niebezpieczne, bo przejście dla pieszych jest na samym zakręcie w lewo – wyjaśnia Czytelnik. – Już kilka samochodów miało taką samą sytuację jak ja, jadąc o 06.00 rano na prom. Ciemno i plaga rowerzystów na pasach dla pieszych (to dodatkowy horror w naszym mieście).

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 87, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-87 z 87

Gość • Sobota [26.02.2011, 15:36:43] • [IP: 80.245.180.*]

czegos tu nie rozumiem... przeciez zmieniono organizacje ruchu wiec kierowca jadacy marynarzy tak czy inaczej musi tu zwolnic badz sie zatrzymac. wiec jaki jest problem w zwroceniu uwagi na pieszych? czy w tym miescie kierowcy jezdza z zamknietymi oczami??

Gość • Sobota [26.02.2011, 13:07:05] • [IP: 83.25.113.***]

a nie dalo sie go bliżej krzyzowki zrobic. ..

Gość • Sobota [26.02.2011, 11:36:13] • [IP: 188.223.17.***]

no tak, ale jakie przejscie? ja tam prawie nic nie widze.ktos moze e ujecie zle zrobil, jelopy najpierw to wy je namalujcie te pasy, bo to chyba one wskazuja przejscie tak?

Gość • Sobota [26.02.2011, 11:34:51] • [IP: 178.238.249.**]

A dlaczego na nabrzeżu nie ma przynajmniej farbą wydzielonej trasy dla rowerów.Piesi i rowerzyści z promu nieźle się tam wzajemnie irytują.Chcę ścieżki na nabrzeżu!!

Gość • Sobota [26.02.2011, 01:22:56] • [IP: 92.42.118.**]

jak mozecie ogladac sie tylko w prawo?a gdyby ktos jechal pod prad to i przesuniecie pasow nie daloby wam wtedy nic...poza tym skrecajac nie dodaje sie gazu a zwalnia, pomijajac juz fakt ze jest obowiazek przepuszczenia pieszych na drodze za zakretem, wiec skoro wiemy ze jest tam przejscie powinnismy spodziewac sie i pieszych..

Gość • Sobota [26.02.2011, 00:50:08] • [IP: 88.156.234.***]

Bo zmieniono pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu i nie zostało wzięte pod uwagę to przejście. nie jestem piratem jeżdżę ostrożnie ale również patrząc czy coś nie jedzie z lewej zatrzymałam się prawie na rowerzyście który zjechał skosem. Piesi również nie zawsze idą równo po pasach. Obie strony powinny być tutaj bardzo ostrożne. zawsze się tutaj zatrzymuję, w miejscu gdzie stoi samochód na zdjęciu

Gość • Sobota [26.02.2011, 00:42:04] • [IP: 88.156.234.***]

Bo zmieniono pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu i nie zostało wzięte pod uwagę to przejście. nie jestem piratem jeżdżę ostrożnie ale również patrząc czy coś nie jedzie z lewej zatrzymałam się prawie na rowerzyście który zjechał skosem. Piesi również nie zawsze idą równo po pasach. Obie strony powinny być tutaj bardzo ostrożne

PAPAZ • Piątek [25.02.2011, 23:46:10] • [IP: 80.54.123.**]

świetne zdjęcie

kierowca • Piątek [25.02.2011, 23:14:28] • [IP: 95.129.224.***]

oczywiscie jestem za przesunieciem pasow, jest to bardzo niebezpieczne miesce. niejednokrotnie zdazalo mi sie nagle hamowac, i to nie z nadmiernej predkocsi. wiele razy ludzie po prostu nawet nie patrza jak przechodza przez ulice.o wypadek nie trudno!!

Gość • Piątek [25.02.2011, 22:37:49] • [IP: 79.162.115.**]

ja nie widze problemu, dla piratow i gląbów trzeba by bylo likwidowac wszystkie przejscia i skrzyzowania. marynarzy byla z pierwszenstwem i nic sie nie dzialo, to tym bardziej teraz nic nikomu nie grozi.wystarczy myslec troche.

Gość • Piątek [25.02.2011, 21:29:07] • [IP: 95.129.224.**]

przesuncie nim dojdzie do wypadku. bez kitu... sytuacje sie zbiegna i koniec. a kazdy sie spieszy na kolejke na prom a z rana jest jeszcze zaspany wiec dodatkowy - do predkosci reakcji.

Gość • Piątek [25.02.2011, 21:14:52] • [IP: 92.42.117.**]

"Gość • Piątek [25.02.2011, 20:32] • [IP: 93.94.184.***] Powinno być przesunięte bo jadąc od Marynarzy patrzymy w prawo " - baran jesteś a nie kierowca jak patrzysz tylko w prawo. Tacy nie powinni jeździć, bo stwarzają zagrożenie dla innych.

kazik • Piątek [25.02.2011, 21:05:16] • [IP: 88.77.113.*]

Obojetnie w ktora strone skrecamy, zwalniamyyyyyyyyyy?Iczas sie wreszcie nauczyc kultury i jako kierowca i jako pieszy.Mniej hamstwa, wiecej tolerancji i usmiechu a wszystko bedzie OK.Jaki problem?

Gość • Piątek [25.02.2011, 20:32:50] • [IP: 93.94.184.***]

Powinno być przesunięte bo jadąc od Marynarzy patrzymy w prawo aby ustąpić pierwszeństwa tym z Władysława i przed nosem są już pasy a na pasach weseli Rowerzyści.

Gość • Piątek [25.02.2011, 20:16:41] • [IP: 92.42.117.**]

"Pieszych nie widać chyba że jedzie się mniej jak 15 km/h " - to dlaczego jedziesz więcej? Prędkość masz dostosować nie do maksymalnej, a do warunków. Skoro dopiero przy 15 km/h godzinę widzisz pieszych i możesz jechać bezpiecznie, to jedź 15 km/h.

Gość • Piątek [25.02.2011, 18:26:05] • [IP: 93.94.189.***]

mysile ze zdanie tego czetylnika jest bardzo zle bo na skszyżowaniu kierowcy bardziej uważają

1392 • Piątek [25.02.2011, 18:04:54] • [IP: 109.243.159.***]

obydwa przejścia na zdjęciu powinny być przesunięte o 2 m i zabezpieczone barierką aby piesi nie skracali drogi. Pieszych nie widać chyba że jedzie się mniej jak 15 km/h

Gość • Piątek [25.02.2011, 17:51:46] • [IP: 80.245.188.**]

garba zrobic i beda zwalniac, bo teraz na tej wladyslawa 4 to sie mozna ladnie bujnac-zwlaszcza jak ktos z zachodniego na prom sie spieszy..Chopka zwalniajaca powinna zalatwic sprawe, a jak nie to tunel dla pieszych wybudowac :p

Gość • Piątek [25.02.2011, 17:28:20] • [IP: 80.245.178.**]

Uwierzyć po prostu nie mogę, co tu czytam, kto wam prawo jazdy dał skoro wjeżdżając na skrzyżowanie z jednokierunkową patrzycie tylko w jedną stronę i zapominacie, że - ho ho - po drugiej stronie mogą być pasy!!?? A to ci niespodzianka dopiero w mieście! Jesteście potencjalnymi mordercami a nie kierowcami!

Gość • Piątek [25.02.2011, 17:04:15] • [IP: 92.42.117.**]

Przejście jest w miejscu odpowiednim, przecież zawsze przejścia są na skrzyżowaniach! Co więcej, kiedyś był przepis (a pewnie do dziś istnieje), że pieszy mógł przejść 5 m od skrzyżowania nawet jeśli pasy nie były namalowane i zawsze traktowano to jako przejście po przejściu oznakowanym. Na skrzyżowaniu samochód zwalnia, a kierowca się rozgląda, więc łatwiej zauważyć mu pieszego. Nie rozumiem jak można ruszyć do przodu nie sprawdzając, czy przed maską nie ma pieszego? Przesunięcie przejścia pogorszy sytuację, bo kierowca z Marynarzy wyjedzie już na główną i będzie przyspieszał, więc mniej będzie zwracał uwagę na pieszych.

Kucha • Piątek [25.02.2011, 16:59:02] • [IP: 95.129.224.**]

Zwłaszcza teraz, kiedy pierwszeństwo mają jadący ul.Władysława IV !! Kierowca owszem zwalnia, ale ogląda się w prawo...

Gość • Piątek [25.02.2011, 15:50:53] • [IP: 80.245.178.**]

Zdecydowanie powinno być dalej, sam osobiście mało kogoś nie przejechałem

Gość • Piątek [25.02.2011, 15:38:26] • [IP: 92.42.114.**]

Należało by wszystkie pasy odsunąć od skrzyżowań ponieważ przy skręcie w prawo blokujemy często na długo drogę dla jadących prosto, w wypadku gdy piesi mają zielone.Przy drogach które nie mają osobnych pasów jest to ograniczenie płynności ruchu i bezpieczeństwa.

Gość • Piątek [25.02.2011, 15:26:02] • [IP: 88.156.232.***]

Niekoniecznie-kierowca i tak zwalnia bo jest -ustąp-mnie osobiście w niczym to przejście nie przeszkadza.

Ryju • Piątek [25.02.2011, 15:10:13] • [IP: 178.238.252.***]

A Ty?

Gość • Piątek [25.02.2011, 14:42:19] • [IP: 92.42.116.***]

Niebezpieczne to jest kazde przejscie w tym miescie, ulice sa kiepsko oswietlone, przejscia dla pieszych to juz prawie wogole, w nocy nawet nie widac czy ktos sie czai na pasach. Po drugie przejscia nawet nie sa porzadnie odmalowane, przez co niektorych nawet nie widac. Moze w koncu ktos z urzedu wezmie sie za to, a nie jak jeden" madry pan" z urzedu w zlotym bmw popier...ala nie zwracajac uwagi na ograniczenia predkosci... zalosne to jest...

Gość • Piątek [25.02.2011, 14:26:04] • [IP: 95.129.226.**]

przejscie jest jak najbargziej bezpieczne tym bardziej ze od strony marynarzy jest teraz USTĄP ale wiadomo jak jedzie jakis idiota (czyt. ten ktory wpadl na wspanialy pomysl przesuniecia pasow) to i przejscie pod samymi bielikami bedzie dla niego za blisko

Gość • Piątek [25.02.2011, 14:14:44] • [IP: 80.245.182.*]

Tak powinno byc przesuniete w strone Bielikow.

Gość • Piątek [25.02.2011, 14:08:38] • [IP: 80.245.187.***]

zamknac miasto dla pieszych i rowerow, tylko samochody niech bedzie plaga samochodow. do autora listu: Proszę zwolnić i patrzeć obserwować. a moze przesiasc sie na rower.

Gość • Piątek [25.02.2011, 13:53:28] • [IP: 80.245.181.***]

Uważam że powinno się postawić znak stop na Marynarzy i to rozwiązałoby problem.A po za tym noga z gazu !!

Gość • Piątek [25.02.2011, 13:41:21] • [IP: 92.42.116.***]

a może by tak TUUUNEL zrobić

Gość • Piątek [25.02.2011, 13:32:31] • [IP: 178.180.36.***]

"plaga rowerzystów"! Dobre:)

Gość • Piątek [25.02.2011, 13:30:35] • [IP: 92.42.115.**]

Oj 248 co z twoja gramatyka. Tyle bykow zrobic w jednym komentarzu

Gość • Piątek [25.02.2011, 13:06:01] • [IP: 95.129.226.***]

wydaje mi sie ze wczesniej bylo bezpieczniej jak byl znak stopu na Wladyslawa tym bardziej ze w sezonie jest tam duzy ruch pieszych i przesuniecie przejscia chyba nie wiele pomoze.

Gość • Piątek [25.02.2011, 13:04:21] • [IP: 80.245.178.**]

PRZENIEŚĆ PRZEJŚCIE

Gość • Piątek [25.02.2011, 13:02:34] • [IP: 92.42.116.**]

Jest kilka metrów dalej tymczasowe przejście zrobione na czs budowy, wystarczy z żółtych pasów zrobić białe i po sprawie bo faktycznie to na skrzyżowaniu jest do luftu.

Gość • Piątek [25.02.2011, 12:46:41] • [IP: 80.245.179.***]

Przydałoby się, chociaż teraz zmienili organizację i kierowcy z Marynarzy zwalniają, albo się zatrzymują, więc jest sporo bezpieczniej, niż kiedyś. Dawniej ci z Marynarzy mieli pierwszeństwo i bywało groźnie.

Gość • Piątek [25.02.2011, 12:30:48] • [IP: 80.54.123.***]

zdycydowanie powinni przesunac albo cos tam zrobic, ktos wykazal sie idiotyzmem bo nie dosc ze trzeba zwracac uwage na samochod z prawej (kiedys tam byl stop) to jeszcze na pieszych ktorzy sa z lewj strony a widocznosc jest ograniczona na zakretach zawsze.

Gość • Piątek [25.02.2011, 12:18:02] • [IP: 178.238.248.***]

ha no tak ja dam sobie rade jastem stoczny a z resztom niewiem czy z kturys z kierowcuw chciał by mnie potrącic, a z tesztom jak wyjezdzają za zakretu to nie pełnom parom, jest tam ustąp a po porostej to widzi ze pieszy stoi lub porusza sie przejsciem dla pieszych, no chyba ze jakis slepiec prowadzi abo nie rozgarnieta blondynka (bez obrazy drogie panie) ale tak jest

Gość • Piątek [25.02.2011, 12:11:28] • [IP: 92.42.115.**]

Do 248. Skad pewnosc ze przezyjesz jak cie potraci. Moze tylko pogrzebowe rodzina dostanie

Gość • Piątek [25.02.2011, 12:07:05] • [IP: 80.245.179.***]

A tam nie ma stopu ?

Gość • Piątek [25.02.2011, 12:06:48] • [IP: 92.42.115.**]

Przejscie bardzo niebezpieczne. Auta jada nie zwracajac uwagi na pieszych. Musimy umykac zeby ujsc z zyciem bo jasnie pan w aucie pedzi na ostatnia chwile na prom

Gość • Piątek [25.02.2011, 12:03:15] • [IP: 178.238.248.***]

a moim zdaniem jest w dobrym miejscu jak wam przeszkadza to nie szalejcie na drodze to w tedy bedzie bezpiecznie a jak kturys mnie potrąci to manko finansowe was czeka hahaha

Gość • Piątek [25.02.2011, 11:59:01] • [IP: 92.42.114.**]

Postawic znak stopu i sprawa zalatwiona !!

Gość • Piątek [25.02.2011, 11:36:52] • [IP: 95.50.101.**]

ta a ja powiem wiecej nalerzy tam postawic prog zwalniajacy bo maly jest ich w miescia

Gość • Piątek [25.02.2011, 11:29:40] • [IP: 92.42.114.**]

Pomysł bardzo dobry, jest tam naprawdę niebezpiecznie a bezpieczeństwo to podstawa, do tego sporo kierowców jeździ po naszym mieście na pamięć i mimo znaku mówiącego o ustąpieniu pierwszeństwa to pierwszeństwo jadącym ul.WładysławaIV wymuszają.Proponuję ustawienie na ul.Marynarzy znaku STOP było by bezpieczniej i dla pieszych i dla pojazdów.

Gość • Piątek [25.02.2011, 11:24:30] • [IP: 195.117.222.***]

też uważam, że to dobry pomysł pasy powinny być przesunięte o parę metrów...oczywiście teraz większość problemu nie widzi ale jak zdarzy się jakiś wypadek dopiero potem będzie lament, ja jestem zarówno kierowcą jak i często chodzę pieszo tamtymi drogami i w 100% popieram jak się jedzie to patrzy sie tylko w prawo czy coś nie jedzie

Gość • Piątek [25.02.2011, 11:15:49] • [IP: 194.72.73.***]

PRZEPISY SZCZEGOLOWO PRECYZUJA W JAKIEJ ODLEGLOSCI POWINNY ZANJDOWAC SIE " PASY2 PRZEJSCIE DLA PIESZYCH. W TYM MIEJSCU CHODZI O WSZYSTKIE PRZEJSCIA. OCZYWISCIE W NASZYM MIESCIE JEST WOLNA AMERYKANKA !! SLD RZADZI

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:56:13] • [IP: 93.94.184.**]

PO co przesówać przejście nie lepiej lustro na rogu zamontować.

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:55:46] • [IP: 86.25.243.***]

zenada zenada ;) niedzieli kierowcy uwazajacy sie za dobrych

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:50:15] • [IP: 93.94.186.***]

tylko ronda i kładki uratują to miasto najlepiej jest na 11-go tam raszpelki biegną na skos do parkingu przy banie U obładowane siatami z biedronki a purchel nie pomoże bo pilnuje dorobku przed porysowaniem bezmózgi tak blokują wjazd aż żal nie użyć gwozdzika

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:39:50] • [IP: 92.42.113.**]

Przecież na każdym skrzyżowaniu przejścia dla pieszych znajdują się w podobnej odległości. Jak się nie uważa i nie patrzy tam gdzie trzeba to niebezpieczna sytuacja na pewno się pojawi. Wystarczy zwolnić i spojrzeć w każdą stronę. Internauta się po prostu czepia.

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:31:01] • [IP: 217.97.193.**]

wogóle ta ulica Marynarzy to jeden wielki horror, sklepy usytuowane takiej branzy gdzie nie tylko trudny jest dojaz ale przejscie czy przejechanie rowerem bardzo niebespieczne, auta parkowane są okropnie, nieraz widziałam , że autobus nie mogł przejechac, zakazac tam zatrzymywania aut, a przejscie moze być

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:26:10] • [IP: 88.156.232.**]

Do gościa z 80.54.123.*** - ciesz się, że mieszkasz w Świnoujściu. W Warszawie czekał byś tydzień. Oczywiście wskazany czas - bez gwarancji.

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:24:47] • [IP: 92.42.116.***]

Nie widzę problemu.

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:21:11] • [IP: 93.94.184.**]

podzielam zdanie tego internauty słuszna uwaga :-))

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:15:46] • [IP: 178.238.247.***]

Popieram ten pomysł, a jako wieloletni kierowca wiem co mowie.Wielokrotnie zlapalem sie ze tuz po spojrzeniu w prawo by ustapic przejazdu, a bedac przekonanym ze nikogo na przejsciu nie bylo nagle juz ktos sie tam znalazl. Innym sensownnym rozwiazaniem bylby nakaz zatrzymania=stop!!

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:06:59] • [IP: 80.245.185.***]

Przejscie dla pieszych jest w dobrym miejscu. Proszę zauważyć, że gdyby nie było tam wyznaczonego przejscia dla pieszych to i tak przepisy pozwalają przechodzić pieszym przy skrzyżowaniu a kierowcy skręcając w drogę poprzeczną, mają obowiązek ustąpienia pieszym pierwszeństwa przechodzącym przez jezdnię. Poczytajcie przepisy" głąby".

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:06:25] • [IP: 88.156.234.**]

dobry pomysł

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:06:02] • [IP: 80.54.123.***]

na tym przejściu nie ma problemów, trzeba tylko jechać a nie pędzić. Gorzej jest na przejściu Teatralna - Lotos, szczególnie latem, czasami trzeba czekać nawet kilka ładnych minut zanim sie cały tłum przetoczy przez pasy, aż sie prosi o światła w tym miejscu. Kierowcy jadący od promu też by nie pędzili do ronda, bo i tak czekały by ich światła.

Gość • Piątek [25.02.2011, 10:03:15] • [IP: 88.156.232.**]

po pierwsze, to należało by wsadzić do pudła tego, co tak zaprojektował to skrzyżowanie. Po drugie, postawić tam policjanta w cywilu na stałe. Gwarantuję, że zarobi na utrzymanie swoje i całej komendy w tydzień. Po trzecie - zlikwidować tam parking umieszczony całkowicie bzdurnie w ulicy Władysława IV. Dopiero po zastosowaniu tych środków, przesunąć przejście dla pieszych, za skrzyżowanie w stronę ciepłowni. To ma sens i na pewno przyniesie korzyści i spory dochód. Wystarczy stanąć na chwilkę wprost skrzyżowania, aby przekonać się o słuszności moich twierdzeń.

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:52:35] • [IP: 80.245.180.**]

uwazam pomysł przesunięia przejscia pare metrow dalej blizej przystanku autobusowego za bardzo dobry. Co za róznica dla pieszych jesli przejdą na drugą strone jezdni pare metrów dalej jesli bedzie bezpieczniej.

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:51:43] • [IP: 83.9.121.***]

No tego nie trzeba komentowć to widac na zdjęciu. Tak samo za blisko jest na tej samej ulicy nastepne przejscie, z placu Słowiańskiego przy aptece na Wybrzeże Wł. w dodatku pod górkę i nim ruszy ze wzniesienia musi troche gazu dodac zwłaszcza cieższe auto i nagle trzeba hamować bo przejście no i utrudniona widocznośc przez budowę.

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:50:32] • [IP: 92.42.116.***]

Haha" Jesteśmy więc zajęci prawą stroną." Przecież na większości skrzyżowań trzeba patrzeć zarówno w prawo jak i w lewo... Tu jest łatwizna bo to jednokierunkowa, więc trzeba tylko uważać na samochody jadące z prawej strony. Nie macie już o czym pisać ? Bez przesady... To gdzie przesuniemy te pasy ? Skoro zaraz obok jest parking ciągnący się do następnego skrzyżowania. I zaraz obok są następne pasy ? Może damy jedne obok drugich albo karzemy pieszym przechodzić po parkingu ? Oj ludzie...

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:43:49] • [IP: 195.117.222.*]

w sytuacji jak na zdjęciu - Jadąc Daszyńskiego widze tylko samochód ustepujący mi pierszeństwa - tymczasem za samochodu wyskakują piesi. ...

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:39:50] • [IP: 82.145.90.**]

dobry pomysł, żeby albo przesunąć przejscie albo zmienić znak na STOP.

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:30:11] • [IP: 88.156.234.***]

Zlikwidować ul. Marynarzy.Spieszący się kierowcy akurat tu nie będą mieć dylematu.Taka jest moja koncepcja.

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:29:57] • [IP: 178.238.253.***]

Też uważam że powinno być dalej.

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:15:32] • [IP: 80.245.178.***]

Ci ci naprawdę jeżdżą samochodami (mają prawo jazdy), wiedzą że teraz to przejście nie jest zbyt bezpieczne - tak jak zauważył" czytelnik". Dopiero jak coś się stanie to zaczną myśleć czy czegoś nie zmienić - sam często tamtędy jeżdżę i wiem że teraz trzeba dużo więcej uwagi poświęcać na przejazd.

Gość • Piątek [25.02.2011, 09:12:53] • [IP: 195.117.222.***]

Od dawna uważam, że to głupota umieszczać przejścia dla pieszych zaraz za skrzyżowaniem. Po pierwsze blokuje to płynny ruch samochodów. Ilu z nas klęło nie raz na skrzyżowaniu przy dużym kościele? Nie raz tylko jeden samochód zdąży przejechać na zielonym zanim przejdą piesi zwłaszcza w niedzielę. Po drugie przejścia z przejazdami dla rowerzystów. Masakra! Kark można sobie skręcić przy skręcie z Grunwaldzkiej w Wilków Morskich. Ścieżka rowerowa pod takim kątem, a jeszcze te krzaczki, drzewka, że czasem w ostatniej chwili człowiek zauważy zapieprzającego rowerzystę. To samo przy skręcie z Konstytucji w Kościuszki. Debil to wymyślił. Przecież nic by się nie stało gdyby odkleić w końcu przejścia od skrzyżowań. Poprawiłoby to bezpieczeństwo rowerzystów, pieszych i kierowców.

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:59:21] • [IP: 80.245.178.**]

:DDD Bez przesady, przecież pasy dla pieszych są za każdym zakrętem na każdym skrzyżowaniu - to chyba nie jest wielka niespodzianka ani dla kierowców, że trzeba uważać za zakrętem, ani dla pieszych, że trzeba się obejrzeć?? Czy też raptem na tych jednych pasach wszyscy dostają zaćmienia??

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:54:31] • [IP: 83.13.154.***]

Zamiast przesuwać przejście można ustawić znak STOP przed przejściem.

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:54:25] • [IP: 217.97.199.**]

Przejście jest w dobrym miejscu, na skrzyżowaniu samochód nie jest rozpędzony, a kierowca musi zachować ostrożność. Piesi i kierowcy spodziewają się przejść dla pieszych przy skrzyżowaniach, a nie bele gdzie, bo tak pasuje zaspanym kierowcom ścigającym się rano na prom.

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:54:14] • [IP: 80.245.184.**]

Jadąc tamtą drogą wczoraj pomyślalam o tym samym.

kobieta • Piątek [25.02.2011, 08:53:54] • [IP: 178.238.251.***]

Proponuję zmienić znak...na taki jak był! Jadący z ul.Marynarzy, muszą zwolinić...a ci, co teraz mają pierszeństwo, zatrzymać się.I bedzie bezpieczniej!

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:45:13] • [IP: 80.245.181.**]

bez sensu.

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:42:18] • [IP: 92.42.112.***]

też kierowca • Piątek [25.02.2011, 08:16] • [IP: 109.130.196.**]gdzie BARLICKIEGO a gdzie MARYNARZY? Chyba nie te kierunki

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:28:12] • [IP: 80.54.123.**]

proponuje jadac ul Marynarzy jechac prosto slipem do kanalu o ile sa problemy z wolna jazda to kierowca wowczas w wodzie ochlonie

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:19:22] • [IP: 95.129.226.***]

prejście jest w bardzo dobrym miejscu, samochody nie są rozpędzone bo tam jest skrzyżowanie, a znając polskich furmanów, szczególnie tych młodych, oni mają przepisy i tak gdzieś, tylko nie w głowie!

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:18:12] • [IP: 83.11.132.**]

Dodatkowo zwiększy się bezpieczeństwo osób wysiadających z autobusów, bo kawałek za pasami jest przecież przystanek autobusowy. Nikt z wysiadających z autobusu nie cofa się do pasów żeby przejść na drugą stronę ulicy, idą na przełaj.

też kierowca • Piątek [25.02.2011, 08:16:59] • [IP: 109.130.196.**]

bzdurna propozycja. jadący Barlickiego widzą z daleka, a wyjeżdżający z Marynarzy i tak muszą ustąpić, poza tym zakręt 90 stopni nie pozwala na szarże rozsądnym kierowcom. pozostali... no cóż muszą się wreszcie nauczyć ustępować pieszym na pasach, najlepiej od Niemców

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:14:23] • [IP: 80.245.182.***]

Wielka racja pieszy jest zasłonięty przez auto ze strony Marynarzy a jadące auto nową drogą z pierwszenstwem przejazdu nie widzi pieszych choc są na pasach.

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:07:47] • [IP: 79.162.94.***]

dobra mysl sam czesto na pierszenstwie nie jade za wolno i nagle za winklem ostro po haltach bo ktos sie pojawia jestem za a nawet przeciw

Gość • Piątek [25.02.2011, 08:06:48] • [IP: 80.245.191.***]

przesunąć przejscie? a nie taniej bo tylko zmienić znaki marynarzy z pierszenstwem a nowa droga bez pierszenstwa no i gosciu podemną przesadza :)

Aborygen • Piątek [25.02.2011, 08:06:06] • [IP: 217.97.193.***]

Tak, to przejście należy przesunąć.Popieram!

Gość • Piątek [25.02.2011, 07:56:48] • [IP: 80.245.186.**]

drogi panie redaktorze takich absurdów mamy w mieście sporo, ale czy służby drogowe coś zmieniają?

Gość • Piątek [25.02.2011, 07:53:44] • [IP: 80.54.123.**]

Wyeliminować pieszych i rowerzystów!

Oglądasz 1-87 z 87
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■