POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [27.02.2011, 08:34:00] • Świnoujście

List: „Obudzeni z ręką
w nocniku”

List: „Obudzeni z ręką<br> w nocniku”

fot. Czytelnik

Jestem dość często na plaży na Warszowie. „Podziwiam?” wynurzający się z otchłani morskiej nowy falochron, pustynię wzdłuż drogi przy ulicy „Ku Morzu”. Pierś mi rozpiera z radości, że Warszów, tak przez lata zapuszczony, zresztą…… przez wszystkie nacje rządzące, rośnie i pięknieje! Wreszcie wkracza cywilizacja! To nic, że dwa utwardzone wejścia na samą plażę są zamknięte dla mieszkańców i turystów. Przecież jest dostęp do wody, tak, tak - obok zakładowego parkingu. Tam, przy ogrodzeniu, obok pracowniczych aut i maszyn budowlanych, ludzie się jakoś dostaną na tą upragnioną plażę.

Gorzej będzie ludziom z wózkami dziecięcymi, inwalidzkimi, ludziom starszym, rowerzystom, gdyż dotarcie tym szlakiem, będzie to istna droga przez mękę. A zresztą, nie mamy w tym przypadku do nikogo pretensji. Kontakt z morzem jest. Plaża na Warszowie jest. Czego chcemy?

List: „Obudzeni z ręką<br> w nocniku”

fot. Czytelnik

Mieszkańcy Warszowa i ewentualnie turyści, jeśli się pojawią, wraz z wypoczynkiem otrzymają sporą porcję wysiłku, co z pewnością wpłynie każdemu na zdrowie. Nie narzekajmy. Słyszymy oficjalne opinie wielu prominentnych osób z Urzędu, że Prawobrzeże to część przemysłowa. A co się z tym wiąże. Widać gołym okiem.

List: „Obudzeni z ręką<br> w nocniku”

fot. Czytelnik

Wakacje tuż, tuż, a jakoś nie widzę, powstających przejść na plażę. Mieliśmy kilka, mamy zaledwie jedno. A i to jest pod znakiem zapytania, gdyż po zakończeniu budowy, ktoś wreszcie wypowie magiczne zaklęcie i przekaże mieszkańcom, ile wynosi strefa ochronna dla Gazoportu. Jednego jestem pewny – nie jest to z kilkanaście metrów. Dzisiaj jedyne wejście nad morze przylega do placu budowy. Teraz już wiem, dlaczego wejścia na plażę nie są budowane na prawo od placu budowy. A wystarczyło by wyciąć trochę sosen wzdłuż pasa brzegowego ( to jest nic w stosunku do 30 ha wyciętych drzew pod zbiorniki), położyć trochę płyt betonowych i po krzyku. Ale, hola, hola. My ….(tu Samorządowcy), chcemy dla Was wszystko, tylko zawsze źle słuchacie. Nie dajecie sobie wytłumaczyć, zwłaszcza na zebraniach. A robimy wszystko dla Warszowa, by osiedle zakwitło z powodu powstania tak dużej inwestycji. A to, że zajęliśmy Wam około 1000m uczęszczanej plaży, zablokowaliśmy wstęp na tym odcinku, nie dając nic w zamian, to pomówienie i potwarz. Plaży nikt mieszkańcom osiedla nie zabrał.

List: „Obudzeni z ręką<br> w nocniku”

fot. Czytelnik

Dodatkowo, podczas budowy będzie dla nich praca, liczni pracownicy budowy będą się posilać na Warszowie, a nie w budowanej wewnętrznej, zakładowej stołówce. Parkingi będą dla Was, a nie dla firm. Wy dla nas jesteście najważniejsi. Gdyż to Wy tworzycie społeczność Świnoujską. Nie wierzcie wichrzycielom. Gazoport równa się dobrobyt i profity dla Warszowa. Tylko bądźcie cierpliwi, poczekajcie. Najpierw zainwestujemy w centrum miasta……a potem…………...?

Szanowni mieszkańcy!
Rozwiązań problemów nie należy szukać w PGNiG i ich władzach lecz tu w Urzędzie Miasta. To Urząd i jego władze odpowiadają za stan naszego Osiedla. Na pewno nikt z zewnątrz. Pomyślcie, bo czas ucieka….. tak jak wiele istotnych inwestycji na Warszowie.

Bogusław Mazur

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 100, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-100 z 100

Gość • Wtorek [01.03.2011, 13:19:59] • [IP: 83.21.134.**]

A gdzie te paciorki lusterka dla tubylców skończyło się na balonikach długopisach i festynie.To w zamian za zabrany falochron - plaże przesuniętą, przebywanie kolo zbiorników z gazem i kilometrów rur. Jak to będzie wyglądać to oglądnijcie sobie zdjęcia z gazoportów tak będzie u nas za 4 lata. Mieszkańcy lewobrzeża będą mieli wspaniały widok krajobrazu przemysłowego - uboczne skutki już opisali jak to wpłynie na miasto. Więc do miłego pobytu z gazoportem.Ps. system ogrzewania wody przez spalanie gazy w wymiennikach cirpła i tak podroży ten drogi gaz...To przypomina kawał jak ukradli beczkę wódki. ..po złapaniu pytają gzie wódka -sprzedana a gdzie pieniądze przepili.Tu podobnie sprowadzać gaz następnie część go spalić na regazyfikację w celu zamienienia płynu w gaz.A koszty lecą.

Gość • Wtorek [01.03.2011, 11:36:06] • [IP: 80.245.191.***]

Gazoport to interes całego narodu, a garstka lokalnych przeciwników niema tu żadnego znaczenia.Te wypowiedzi typu jak kurort na tym straci oparte są na bredniach i domniemaniach ludzi tępogłowych.Nic się nie stanie i będzie jak było.

Gość • Wtorek [01.03.2011, 10:57:29] • [IP: 195.117.222.*]

Pani Marszałek organizowała, zebrania, spotkania taka była na nie tak się produkowało i pracę dla siebie i swoich najbliższych załatwiła

Gość • Wtorek [01.03.2011, 09:34:34] • [IP: 195.117.222.*]

tak pamietamy jak tadzio rudy przed wyborami latal po warszowie jak ze sraczka dla wszystkich byl bardo milt nawet sztajmesa stawial piwka a teraz ani widu ani slychu dostal posadke ciepla w wodociagach za 8000 tysiakow i olal warszow centralnie jak slawetny esbek piotrowski gratulujemy wyborca a pani wachudowa ktora otrzymala najwiecej glosow przepadla bo nie nalerzala do rzadnej bandy

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 16:57:16] • [IP: 217.97.199.**]

podziękujmy prezydentowi radnym, szczycą sie osiagnieciami na lewobrzezu a Waszow niech przykryje brud i smrod nie szkodzi ze wielu turystow woli nasza piekna plaze z nami mieszkancami ani poprzednia ani obecna RADA MIASTAsie nie liczy wystarczy nam gazoport i zasieki na plazy

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:37:11] • [IP: 217.97.193.**]

Lubu-dubu, Lubu-dubu to ja panie prezesie Bolesław Mazur, melduję zadanie wykonane, wazelina wylana!!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:36:58] • [IP: 92.42.117.**]

Nie będzie ORV - ostatnio oficjalnie ogłoszono rezygnację z tej instalacji. Regazyfikacja będzie odbywała się z wykorzystaniem ciepła powstającego przy spalaniu gazu.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:34:19] • [IP: 217.97.193.**]

swiete słowa ludzie piszecie, ale co z tego wynika, kuracjusze pytaja co to za ruina budowlana kiedy obiasniam, mówią szkoda wiecej nie przyjadą, wolą cisze i spokuj, jak ktos chory to chce się leczyć a nie być zatruwany, wogole mówią ze najorginalniejsze miejsce w kraju zmieniło sie na gorsze, nie mogą zrozumieć dlaczego wladze pozwoliły na taką degradacje, są kraje gdzie ludzie zyją swietnie tylko z turystyki, a tu zniszczone wszystko plaza, lasy, do latarni nie mozna dojechac, załują bo wiele lat przyjezdzali

Z ręką w szambie • Poniedziałek [28.02.2011, 13:38:27] • [IP: 83.21.133.***]

Do GAZOPORT TO SYF...Nieczystości z statków gdyby były zrzucane w porcie to to armatora czekały by straszne kary" konwencja MARPOL"Tu - 117 ma rację ! Ale chlorowane wodu zrzutowe z systemów wymienników ciepła ORV lokalnie oziębią wody Zatoki Pomorskiej, mają dylemat projektują albo wyprowadzenie rury odprowadzającej te wody 6 km w morze gdzie zgodnie z prawem konwekcji oziębione pozostaną lub w obiegu zamkniętym woda w wymiennikach zamieniających LNG (płynne w gaz) ale to koszty zwiększające i tak koszt tego gazu sprowadzanego z 1/4 świata ! Inna sprawa to jeszcze uzdatnianie gazu do przesyłu przez dodawanie azotu o tym nie mówią a to stacja kompresorów - dobry syf.Krajobraz zmieni się w kilometry rur. Ci co godzili się na lokalizację tego w Świnoujściu nie mieli pojęcia i zostali zagadani.To powinno być budowane minimum 15 km od skupisk ludzkich.Ale u nas jest jak zwykle.Zapotrzebowania RP w gaz to nie pokryje bo musiało by około 100 statków pływać a to utopia.Do tej pory nikt nie określił CENY tego gazu

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:41:03] • [IP: 92.42.117.**]

Ile będzie tych gazowców w stosunku do obecnie zawijających do Świnoujścia statków? Miesięcznie będzie to jeden - dwa statki, podczas gdy port takich statków w miesiącu obsługując 10 - 20, nie licząc promów! Poza tym nikt nie pompuje w portach ścieków z burtę, bo to kosztuje majątek (kary).

GAZOPORT TO SYF • Poniedziałek [28.02.2011, 11:44:28] • [IP: 184.105.144.*]

to nie jest tak, że ta inwestycja dotyczy tylko prawobrzeża. Cały syf pompowany ze statków (czyli np. gówna marynarzy z wielkich tankowców) będą szły do wody tak jak to się robi w portach na świecie i wypływać będą na plaży w" uzdrowisku" na lewobrzeżu. Wspaniała, gówniana wizytówka dla miasta. A sonda o której ja słyszałem wcale nie mówiła, że wszyscy są za ale zdecydowana większość mieszkańców była przeciw gazoportowi, zresztą trudno się dziwić. Komu uśmiecha się kąpiel w syfie z tankowców. W te lato już mieliśmy plażę zamkniętą. Zobaczycie co będzie się działo po tym jak gazoport wybudują.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:41:40] • [IP: 83.15.113.**]

Do gadania i krutykowania to są wszyscy. Nagle się obudzili.Trzeba było robić to wcześniej.Pokrzykiwaniami nic Pan nie zwojuje.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:41:29] • [IP: 83.21.160.**]

niedługo będą pierwsze pozwy wobec LGN i wtedy się zacznie kto za to zapłaci...jakie są normy bezpieczeństwa, nie wszystko to zwalanie na rację stanu, bo racją stanu jest tez DOBRO OBYWATELI NASZEGO KRAJU W TYM PRZYPADKU NASZEGO MIASTA CZYŻ NIE TAK?

Z ręką w szambie • Poniedziałek [28.02.2011, 10:35:33] • [IP: 83.21.133.***]

Kiedy na początku budowy mieszkańcy protestowali przeciwko położeniu Gazoportu to :sfałszowano ankietę telefoniczną, wynajmując zawodowców od manipulacji manipulowano ludzmi obiecując rekompensaty (Aqa Park, drogi, komputery do szkoły) a skończyło się na balonikach i długopisach.Obecnie to za daleko zaszło dosłownie utopiono w morzu miliardy, w nie trafioną inwestycję bez podstaw ekonomicznych.Wszystkie budynki położone w pobliżu Gazoportu stracą wartość. (mieszkańcy lewobrzeża nie cieszcie się odległość do was to tylko przez kanał -jak do latarni a zbiorniki wielkością będą jej dorównywać).Ci co żyją z turystyki i wczasów odczują to, miejsc pracy nie przybędzie bo to kilkadziesiąt osób . Ale na głupotę nie ma lekarstwa" podcięto nam gałąz na której siedzimy"a nasze protesty to jak z psami karawaną -ludzie w tym kraju się nigdy nie liczyli.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:24:31] • [IP: 89.125.86.***]

ja mysle ze pan Mazur jak przejdzie na emeryture to bedzie startowal w wyborach do samorzadu dlatego teraz tak bardzo sie udziela i walczy a jak zostanie wybrany to zapomni o wszystkich jak to zrobil Tadziu rudy nie dajcie sie nabrac ludzie wszyscy pchaja sie do koryta

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:12:12] • [IP: 95.129.228.***]

Ta pustynia wkrótce przestanie tak wyglądać.Będzie pięknie zabudowana.Może jeszcze jakaś elektrownia gazowa.Turyści są bardzo zainteresowani takim widokiem.I nie jest to kpina.Ludzie chcą oglądać port i jego infrastrukturę.To jest jak chodzenie do muzeum czy teatru.Turyści to uwielbiają.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 09:44:32] • [IP: 80.245.191.***]

No i po co te wypociny przeciwników gazoportu.Na tym etapie inwestycji nie jesteście wstanie już niczego zmienić.NICZEGO.Pies szczeka, a karawana jedzie dalej

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:59:13] • [IP: 184.105.144.*]

Kiedyś byłem za gazoportem bo myslalem ze to bedzie daleko gdzie s w morzu. tak mowili. ale jak widze te zniszczenia i pustynie to uwazam, ze lepiej to do kolobrzegu przeniesc.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:53:53] • [IP: 184.105.144.*]

Bez względu na to czy dzielnica jest turystyczna, przemysłowa, portowa i czy jakiś pijak stoi pod sklepem czy nie to podstawowa rzecz jak dojazd do plaży powinna zostać rozwiązana, a tutaj odpwoiedzialni za to urzednicy wydzial infrastruktury dali d..y. Ustalenia były takie że to zostanie zrobione a jak jest wszyscy widzą. Nie ma sciezki rowerowej, chodnika, zjazdu na plażę dla karetek, parkingu wyłącznie dla mieszkańców sprawa zawalona i mogą tylko w internecie opluwać ludzi u palić głupa. z taczkami do urzedu i tyle w temacie.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:20:25] • [IP: 83.9.0.**]

[IP: 80.245.190.***] masz rację, że nie wszyscy i tak jak pisze turysta, szkoda, że nie wybrano kierunku turystyczno-rekreacyjnego, myślę, że sporo stałych bywalców zrezygnuje z wizyt w Świnoujściu, co pewnie niektórym będzie pasowało...

Gość • Niedziela [27.02.2011, 23:33:10] • [IP: 83.21.146.**]

Będziecie płakali jak to coś będzie funkcjonować- powiem szczerze życzę PLNG wszystkiego najgorszego, po pierwsze aby ta inwestycja upadła co ucieszy tysiące mieszkańców Świnoujścia, nigdy nie będzie akceptacji społecznej- dlaczego nie było referendum w tej ważnej sprawie pytam otwarcie?gdzie racja stanu lokalnej społeczności?czy ona się nie liczy..??

Gość • Niedziela [27.02.2011, 22:54:51] • [IP: 195.117.222.*]

może ktoś wie gdzie wakacje będzie spędzał pan Żmurkiewicz, i czy prezes PGNiG też będzie się opalał w cieniu buldożerów;

Gość • Niedziela [27.02.2011, 22:37:31] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Niedziela [27.02.2011, 21:02] • [IP: 216.218.254.**] - masz na myśli sondaże wykonywane prze tych samych którzy przewidywali, że w pierwszej turze wyborów Żmurek dostanie góra 30% głosów?? ;)) Jedyny profesjonalny sondaż pokazał jasno, że mieszkańcy Świnoujścia chcą gazoportu.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 22:29:16] • [IP: 109.255.100.**]

Fajny" SPACERNIAK" wydzielili :D

Gość • Niedziela [27.02.2011, 21:47:07] • [IP: 83.21.154.***]

13 marca godz. 12.00 wyjście grupy mieszkańców z celem blokowania budowy gazoportu

Gość • Niedziela [27.02.2011, 21:07:22] • [IP: 83.21.129.***]

JA CHCE GAZOPORTU A LEWOBRZEZE CO TU MA DO GADANIA?? TO TAK JAK SWINOUJSCIE MOWILO SZCZECINOWI CO MA BUDOWAC. PARANOJA JAKAS I WON Z WARSZOWA DZIECI

Gość • Niedziela [27.02.2011, 21:02:22] • [IP: 216.218.254.**]

3 razy NIE dla GAZOPORT. 90% MIESZKAŃCÓW ŚWINOUJŚCIA WEDŁUG RZETELNYCH SONDAŻY (A NIE WYKONANYCH ZA PIENIĄDZE LNG) JEST PRZECIWNYCH BUDOWIE GAZOPORTU. PRECZ Z GAZOSYFEM!!

Gość • Niedziela [27.02.2011, 20:45:15] • [IP: 92.42.118.***]

Na prawobrzeżu mieszka były przewodniczący, Wasz wybrany przedstawiciel, więc proszę nie narzekać.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 20:35:10] • [IP: 217.97.193.**]

@ Maślankiewicz bo tubylce warszowskie rozpite tutaj już od dłuższego czasu. polecam przyjrzeć się któregokolwiek ranka pod dowolnym sklepem na Warszowie, ile osób rozpoczyna w ten sposób dzień. A potem marudzić, że nie ma pracy dla miejscowych, co tylko nawaleni jak messerschmitty chodzą. Tymczasem rekrutacja w PLNG otwarta, rekrutacja w Saipem/Techint otwarta.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 20:18:47] • [IP: 217.97.193.***]

warszów jako przemysłowa część miasta jest idealnym miejscem dla takich inwestycji jak gazoport, właśnie tam jest jego miejsce.Oby jak najwięcej takich inwestycji w naszym mieście na prawobrzeżu.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 20:03:30] • [IP: 83.21.154.***]

Kiedy blokada ronda w ŁUNOWIE??ktoś zbiera już ludzi...czas poloneza zacząć...

wisienka • Niedziela [27.02.2011, 19:49:55] • [IP: 80.54.123.***]

A niech się buduje jak już musi. .. Ale wejścia na plażę twrde być powinny co roku spędzam z mężem wakacje na plaży na Warszowie

Gość • Niedziela [27.02.2011, 19:32:52] • [IP: 80.245.190.***]

Turysta • Niedziela [27.02.2011, 15:16] • [IP: 92.42.118.***]--------- Szanowny turysto, my mieszkancy mielismy na to taki wplyw, jak pelnia ksiezyca na miesiaczkowanie pingwinow! Myslisz ze chcielismy tu jakiegos Gazoportu?? Napewno nie wszyscy!

Gość • Niedziela [27.02.2011, 19:30:32] • [IP: 83.21.129.***]

Gazoport nie powstaje w kurorcie tylko na terenach portowych na Warszowie, zdecydowana większość mieszkańców w profesjonalnym sondażu opowiedziała się za (sondy lokalnych mediów są g...warte, co pokazały ostatnie wybory, gdzie Żmurek zebrał dwa razy więcej głosów niż dawały mu przeprowadzone sondy). Zbiornik z płynem (LNG) nie może eksplodować, a w przypadku rozszczelnienia zbiornika dojdzie tylko do spektakularnego pożaru, który jednak będzie tylko efektownie wyglądał i co najwyżej zniszczy sam terminal. Dochody jakie miasto z tego uzyska znacząco wpłyną na poziom inwestycji (może nawet sami wybudujemy sobie tunel, mając w d... rząd i Warszawkę). Za same wycięte drzewa wymieniliśmy tabor komunikacji miejskiej (o czym rok temu mało kto myślał)

Gość • Niedziela [27.02.2011, 19:28:25] • [IP: 83.21.129.***]

Znakomita inwestycja, nareszcie cos sie dzieje !! brakuje tylko mostu do swinoujscie, i centrum rozrywki

Maślankiewicz • Niedziela [27.02.2011, 19:12:49] • [IP: 83.18.83.***]

Ja tam do gazoportu nie mam uprzedzeń. W końcu Papciak przywiózł kiedyś te baloniki i długopisy, rozdał je biednej tubylczej dziatwie. Gdyby nie ten gest, wiele dzieciaków do dzisiaj by na oczy nie widziało długopisu. A tak prawie wszyscy dostali nowe i mogą uchodzić za grupę idącą z postępem. Nie stało się też tak, jak przewidywali czarnowidze, że wraz z napływem kolonizatorów przywiozą aborygenom alkohol i tubylce się rozpiją na umór. Dlatego od tej strony uważam, że wszystko w porządku. Ale nie podoba mi się to, że prawdziwy, profesjonalny portal posiłkuje się twórczością ludową i na swoich stronach zamieszcza mało fachowe nowotwory literacko-dziennikarskie. Więc uważajta, Pany Redaktory, bo jak tak dalej będzieta robić, to przestanę Was kupować! A innych gazet w kiosku jest skolko ugodno...

Gość • Niedziela [27.02.2011, 19:12:15] • [IP: 217.97.193.***]

super arrtykuł.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 18:18:04] • [IP: 92.42.117.***]

Inwestycja spóżniona o kilka lat.Lepiej póżno niż wcale.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 18:06:23] • [IP: 92.42.118.***]

Już teraz zapraszamy wszystkich mieszkańców Warszowa na piękną i szeroką plażę na lewobrzeżu. Tutaj można poleżeć i nic nie wiedzieć, że parę kilometrów dalej powstaje i działa jakiś gazoport. Plaża na Warszowie będzie tylko dla koneserów, którzy lubią piękno morza powiązać z urokiem rurarskich instalacji. Nie trzeba będzie też wydawać pieniędzy na wiadukt nad drogą ze wsi nad morze, bo każdy rozsądny przyjadzie na plażę na Uznamie.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 17:59:19] • [IP: 92.42.117.**]

Gazoport nie powstaje w kurorcie tylko na terenach portowych na Warszowie, zdecydowana większość mieszkańców w profesjonalnym sondażu opowiedziała się za (sondy lokalnych mediów są g...warte, co pokazały ostatnie wybory, gdzie Żmurek zebrał dwa razy więcej głosów niż dawały mu przeprowadzone sondy). Zbiornik z płynem (LNG) nie może eksplodować, a w przypadku rozszczelnienia zbiornika dojdzie tylko do spektakularnego pożaru, który jednak będzie tylko efektownie wyglądał i co najwyżej zniszczy sam terminal. Dochody jakie miasto z tego uzyska znacząco wpłyną na poziom inwestycji (może nawet sami wybudujemy sobie tunel, mając w d... rząd i Warszawkę). Za same wycięte drzewa wymieniliśmy tabor komunikacji miejskiej (o czym rok temu mało kto myślał)

Gość • Niedziela [27.02.2011, 17:34:52] • [IP: 88.156.234.***]

Mieszkancy Warszowa, plazy nikt Wam nie zabral.A ze na nia nie bedzie mozna wejsc lub nie bedzie po co wejsc to juz inna sprawa.I kto ten gaz bedzie w stanie kupic jak najtanszy ruski jest juz dla wielu ludzi wrecz drogocenny ?

PaSo • Niedziela [27.02.2011, 17:26:23] • [IP: 212.23.105.***]

JESZCZE SIE TAKI NIE NARODZIL CO BY POLAKOWI DOGODZIL...NIESTETY...

Gość • Niedziela [27.02.2011, 17:14:03] • [IP: 66.45.237.***]

72% mieszkańców na TAK dla budowy gazoportu ! To jedyny wiarygodny sondaż który został przeprowadzony na reprezentatywnej grupie mieszkańców przez instytut badania opinii publicznej SMG/KRC Millward Brown.

PaSo • Niedziela [27.02.2011, 16:57:11] • [IP: 188.46.137.***]

No własnie straszna tragedia. Przecież tych zbiorników z plaży nie będzie widać. A ze falochron będzie dłuższy to co?? Statki z gazem nie bedą dobijaly tam codziennie a już widzę tych plażowiczow z aparatami żeby robić sobie zdjęcia. Jaka to jest" bomba atomowa". Jeszcze nigdzie na świecie coś takiego nie wybuchło(może się mylę ale nie słyszałem). Akurat terroryści wybiorą S-cie za cel? A droga która się i tak rozpadala i będzie jeszcze dobijana przez ciężkie ciężarówki, zostanie naprawiona. Wejścia na plaże tez powstaną. Tylko to już leży w gestii włodarzy naszego pięknego miasta. My ich wybraliśmy to trzeba się swojego domagać. Bo my mieszkamy tu cały rok a turysta tylko pare dni. Wiec nie ma co marudzic o nocniku tylko działać - pisać podania, skargi, zażalenia a jak trzeba to nawet pochwały...

z uzdrowiska • Niedziela [27.02.2011, 16:54:44] • [IP: 83.21.162.***]

to koniec miasta kurortu -- to jest pewne... trzeba szukać dla ludzi żyjących z turystyki nowych miejsc pracy

Gość • Niedziela [27.02.2011, 16:43:31] • [IP: 93.94.191.**]

SAMI SIE PRZEKONACIE :] JAK TO WSZYSTKO WYBUCHNIE TO NIE BĘDZIE PATRZENIA KTÓRA CZĘŚĆ JEST PRZEMYSŁOWA KTÓRA UZDROWISKOWA I TAK DALEJ :] WTEDY TO TUTAJ NIC NIE BĘDZIE I WKOŃCU LUDZE PRZEJZĄ NA OCZY JAK NAM SIE ZAMKNĄ...

MIESZKAŃCY • Niedziela [27.02.2011, 15:56:10] • [IP: 83.21.159.**]

BLOKADA RONDA W ŁUNOWIE- NASZA ODPOWIEDŹ!!

Sąsiad • Niedziela [27.02.2011, 15:53:55] • [IP: 83.21.159.**]

Panie Bogdanie brawo, w końcu ktoś napisał taki list, my mieszkańcy Świnoujścia nie chcemy tego g..w kurorcie, każdy z nas żyje z turystyki, a proszę sobie wyobrazić wiele domów koło ul. Ku Morzu- i ile osób ze Świnoujścia by znalazło tam pracę no i przy samej budowie hoteli i domów też mnóstwo osób nawet z niezbyt dobrym wykształceniem tak...należy się zebrać i zrobić blokadę ronda w Łunowie żarty się skończyły Rapciak

Gość • Niedziela [27.02.2011, 15:49:58] • [IP: 83.21.159.**]

jak ludzie wyjdą na ulice z łopatami to wtedy tylko Tusk może powiedzieć" uspokójcie się, nie będzie gazoportu, jedyna brana pod uwagę lokalizacja to Trójmiasto"czuję że duża część mieszkańców żyjących z turystyki może i wie że straci swoją pracę wi8ęc będą tego bronić...a racja stanu to mamy w głębokim poważaniu...

Gość • Niedziela [27.02.2011, 15:24:41] • [IP: 95.129.228.***]

Jaka piękna tragedia. Po raz kolejny przypominam jakie na tym portalu były zachwyty, że wydymaliśmy Gdańsk, że wreszcie u nas będzie wielka inwestycja, że nastąpi przy okazji ożywienie portu handlowego. To po co teraz te gorzkie żale ? Teraz jest już po zawodach. Nie ośmieszajmy się nic nie dającą dyskusją, bo decyzje w tej sprawie dawno już zapadły i raczej nie na poziomie naszego grajdoła.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 15:22:47] • [IP: 93.154.148.**]

A mi sie ten artykul podoba, poniewaz widze, ze autor cynizmem wskazuje, ze ludzie z Warszowa musza treraz cos robic, bo pozniej bedzie za pozno. Ale niestety Panie autorze tego artykulu, cynizmem Pan do tych ludzi nie trafi, wiekszosc z nich mysli tylko i wylacznie o sobie i maja gleboko gdzies, ze nic z rzeczy im obiecanych nie zostalo spelnione. Dziwni ludzie mieszkaja w tym Swinoujsciu, az przykre.

Turysta • Niedziela [27.02.2011, 15:16:47] • [IP: 92.42.118.***]

Jak to już powstanie, ja nie będę wypoczywać w Świnoujściu, szkoda mi tej plaży, nie chce oglądać przemysłowego krajobrazu. Nie jest to dobry pomysł i nie będę polecać tego miejsca na wypoczynek znajomym.Świnoujście nie będzie już dla mnie uzdrowiskiem. Szkoda, że poszło w przemysł, a nie w rekreację i turystykę.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 15:06:03] • [IP: 178.238.252.***]

3x TAK DLA GAZOPORTU!!

Gość • Niedziela [27.02.2011, 15:01:48] • [IP: 80.245.178.**]

gadać to umiecie..szkoda że nie ma osoby która porwałaby lud do demonstracji i blokad! Byłaby telewizja, debata ogólno krajowa i może wtedy konkretne oferty dla miasta w zamian za ten gazoport

Gość • Niedziela [27.02.2011, 14:43:34] • [IP: 93.94.190.***]

w jakim matrixie żyjecie ? to wasz KAPITALIZM tu nie liczy się jednostka/przyroda/społeczność tylko kasa-władza, od ponad 20 lat" wolnej" polski sprzedaje się te same bajki przed wyborami a ludzie co wybory je pięknie łykają(od tych samych osób) tak samo jest z rekompensatami przecież nie były na papierze (auqapark HAHA) ! a teraz ktoś(niemickie firmy) wziął niezły pieniążek za te inwestycję i jest git :)

Gość • Niedziela [27.02.2011, 14:05:09] • [IP: 195.117.222.***]

Totalny bełkot ze wszystkiego niezadowolonego malkontenta.Warszów to jest dzielnica przemysłowa więc jeżeli ktoś tam zdecydował się mieszkać (nieruchomości są znacznie tańsze niż na lewiobrzeżu) to niech nie narzeka- to jego wybór. A jak się nie podoba to jest tyle innych pięknych miejsc do zamieszkania...

Gość • Niedziela [27.02.2011, 13:54:58] • [IP: 184.105.135.**]

Brawa dla pana Bogusława za ten artykul! Niech się pan nie przejmuje wpisami propagandy LNG. To ich stara metoda, jak ktoś się wychyli to nie polemizować z argumentami (bo to sama prawda i nie mają co na to odpowiedzieć) tylko zaatakować człowieka, zgnoić, zdeptać. Dupami trzęsą przed protestami i próbują po łapach dawać jak ktoś powie coś niewygodnego. Bezczelni ludzie. W...AĆ Z GAZOSYFEM! CO JESZCZE ROBI KAPCIAK W TEJ FIRMIE? Dawajcie te rekompensaty za plażę zagrodzoną i zaorany las, gazobeki w naszym mieście!!

Gość • Niedziela [27.02.2011, 13:43:08] • [IP: 80.245.180.**]

Prawobrzeże było jest i będzie przemysłowe.Nie należy na siłę robić z prawobrzeża części uzdrowiskowej.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 13:23:03] • [IP: 195.117.222.*]

Autor artykułu ma całkowitą rację. Gazoport był nam niepotrzebny. Zmarnowali tą inwestycję miasto. Najlepiej, żeby im się ta inwestycja nie udała ale nie ma już co na to liczyć. SZKODA TEJ PLAŻY. W artykule są podane fakty a nie jakiś tam pseudo-pijar lngusów.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 13:13:20] • [IP: 197.195.64.**]

ale was wydymali, piekna była to plaża.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 13:12:07] • [IP: 93.94.190.***]

Panie Mazur to bierz się pan do roboty i rób cos a nie piszesz farmazony na portale. Mysli pan że da to cos za 4 lata jak będziesz pan kandydował na radnego? Tyle tylko ze zapomniał Pan że żeby cokolwiek zrobic to trzeba umieć rozmawiać dyplomatycznie i mieć poparcie tu i tam. A pan raczej nie ma nic z tym wspólnego, pozdrawiam.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 13:10:08] • [IP: 188.223.17.***]

ten gosc co pisze pod zdieciem nacpalsie jak diabli, ja tez miec takie wizje.zapraszam do AN.ale najpierw na detox musisz gosciu isc.od kad pamietam to tylko radni zarabiaja, a warszow ludzie wywalczaja i truja tm w urzedzie az w koncu po 10 latach cos moze sie udaje, mala rzecz wielkim kosztem.rzuc te dragi gosciu i spoj rz na trezwo na ta dzielnie.pozdro dla warszowa.

Maślankiewicz • Niedziela [27.02.2011, 13:07:26] • [IP: 83.18.83.***]

Najbardziej to nam chodzi o to, żeby nasze problemy poruszali ludzie, którzy się na tym znają. Niech piszą ci, którzy wiedzą, jak się trzyma w ręku pióro. Bo ten artykuł - pomijając jego cel - to zwykłe dziennikarskie discopolo.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:59:57] • [IP: 92.42.114.***]

Do Gość z 27 02 2011 11;30 Zgadzam się chociarz nie mieszkam na warszówku. Ze sondą też się zgadzam. Tylko że te 90% to ciemnogród z klapkami na oczach. Który na siłe nie chce zobaczyć jak to jest rozwiązane w innych miejscach. Wejście na płaże powstało drugie bliżej latarni. Trzeba tam czasem pójść a nie siedzieć i narzekać w grajdołku. Jak by nie Gazoportu to mieszkańcy byli szczęśliwi.Świat idzie do naprzód a na Warszówku narzekanie i chyba czekanie na nie wiadomo co.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:56:01] • [IP: 83.21.158.**]

widzę wpisy PR elegusów, dlaczego lekceważycie mieszkańców i ich zdanie??chcecie przekonać ludzi do zaakceptowania tak idiotycznej inwestycji przy użyciu długopisików oraz baloników-żenada...to nie koniec krucjaty mieszkańców...

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:48:35] • [IP: 80.245.178.***]

Dawno już takich bzdur, jak te zawarte w artykule, nie czytałem. Pomijam nawet tą trudną do opisania nutę ironii. Mamy do czynienia z placem BUDOWY i ten zgodnie z przepisami musi być ogrodzony i zabezpieczony przed wejściem osób niepowołanych. Gdyby tak nie było, czytalibyśmy artykuł o braku takich zabezpieczeń, komisjach, PIP'ach itp, itd. P. Mazur chce jednak zaistnieć medialnie, nie ważne, czy mąci w głowach, czy też opluwa przepisy.Treść tych wypocin jest więc dwuznaczna, na każdy zarzut odpowiednia, tylko sensu brak. Ot, tak aby dolać oleju do ognia i podgrzać nastroje. Skąd My to znamy ?

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:47:50] • [IP: 83.21.158.**]

Ty mało myślący człowieku, przez gazoport wyjazdą pozostali młodzi ludzie, chyba że o to wam pr elengusów chodzi, pracę znajdzie kilku specjalistów PRZESTAŃ BREDZIĆ O PRACY W GAZOPORCIE KŁAMCO jeden podczas eksplot. parę osób będzie pracował, powiedz jakie podatki będzie płacił i płaci teraz ile to jest 5tys złotych, gdyby te tereny sprzedać pod hotele miasto by zarabiało przez kilkudziesięcioleci Mieszkańcy Świnoujścią myśląchoć niektórym z szczecina lub warszawy wydaje się że niec!!większość jest przeciw budowie gazoportu w kurorcie- kto wymyślił tak idiotyczny pomysł kto?

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:47:35] • [IP: 195.117.222.***]

Minęły dopiero 3 miesiące od wyborów w których tzw sld, czyli świnoujska ośmiornica została głosami mieszkańców namaszczona. Stąd rzeczywiście pozostaje jedynie satyra, gdyż przez 4 lata nic sie nie zmieni. panujący jasio fasola jedynie bardziej nabije swoją kabzę i bardziej zdegraduje miasto. na pocieszenie mogę napisać, że żywot miast liczy się w setkach lat, stąd nasze wnuki będą miały co naprawiać i Świnoujście na pewno kiedyś rozkwitnie.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:39:01] • [IP: 95.129.228.**]

90% mieszkańców jest za budową zakładów dających pracę [setki domów wczasowych świeci pustkami do pracy potrzeba tam pomywaczy i sprzątaczki- miasto upada 3000 wykształconych ludzi WYJECHAŁO gazoport jest potrzebny, jako racja stanu i rozwoju.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:26:01] • [IP: 83.21.155.***]

Co mają a co będą mieli mieszkańcy Świnoujścia z Gazoportu. Obecnie rozjechaną drogę, cofniętą plaże w kierunku Międzyzdrojów na około 2, 5 km. z brakiem wejścia, podczas budowy kilkudziesięciu ludzi znajdzie pracę, zarobią restauratorzy na posiłkach, sklepy na piwie.Po zakończeniu budowy z Świnoujścia nie znajdzie tam pracy więcej jak 40 ludzi ! Straty to degradacja miasta jako ośrodka wczasowego KTO BĘDZIE CHCIAŁ PRZEBYWAĆ KOŁO ZBIORNIKÓW Z GAZEM I INSTALACJI UZDATNIANIA AZOTEM, STACJI KOMPRESORÓW, SYSTEMU WYMIENNIKÓW CIEPŁA ORV, KĄPAĆ SIĘ W OZIĘBIONEJ WODZIE ZRZUTOWEJ Z WYMIENNIKÓW CIEPŁĄ.Krajobraz zmieni się w przemysłowy.Jak na razie to mieszkańcy dostali za to baloniki i długopisy(tyle zostało z obietnic)Gdyby jeszcze ten gaz był tańszy ale musi być droższy z przyczyn ekonomicznych więc zafundowano nam GAZOBUBLA.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 12:24:05] • [IP: 80.54.123.**]

Do [IP: 213.158.216.***] chyba nie masz pojęcia lub nigdy nie byłes na pazy na Warszowie. Od lat w sezonie plaza była strzezona (częściow) Od 37 lat obserwowałam jak nabrzeze```chemików`` truło srodowisko drzewa umierały, a teraz weszła jeszcze lepsza inwestycja a my nic nie mozemy zrobić.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:52:52] • [IP: 80.54.123.**]

ja również się zgadzam. Ale mam poczucie ze walka z urzednikami to z gory przegrana pozycja, nasze panstwo jest chore, tutaj losy ludzi są odepchniętne na drugi plan, jeśli cos chca zrobic to i jak zrobia, czlowiek jest bezsilny, nie raz sie o tym przekonalem, zyje w naszej polsce ale mecze się w niej. CZuje się w niej słaby bo otoczony glupimi ludzmi, ktorzy doszli do wladzy, nie licza sie dla nich ani ludzie ani ich uczucia licza sie pieniadze i ktorzy mowia ze oczywiscie tak nie jest...a przy kazdej wazniejsza sprawie niestety tak robia. Żal czuc w tym artykule i żal ma każdy...bo co z tego ze powiesz cos madrego jak w towarzystwie idiotów i tak nikt Cie nie zrozumie.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:41:58] • [IP: 80.245.178.**]

T wszystko po to żeby inni zrobili tu pieniądze, zgodziliście się wybraliście i o co wam chodzi ?

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:34:03] • [IP: 83.31.56.**]

Należy wytyczyć drogę gruntową od Gazportu do miejsca zlikwidowanych wojsk obrony przeciwlotniczej i połączyć taką pętlą do Łunowa. Te prace powinny polegać na fizycznym wytyczeniu, wykonaniu drogi gruntowej i paru wejść na plaże. Po pewnym czasie do tego stanu zaplanować i wykonać solidne wjazdy. Na całej długości szutrowe, proste w budowie, tanie parkingi. Mogą powstać pola namiotowe i drobne usługi. Po kilku latach połączyć całość z Międzyzdrojami. Mogą być tam dalej na wschód atrakcyjne tereny do inwestycji. Przyzwyczaimy się do gazoportu, strach minie. Będzie OK.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:30:06] • [IP: 216.218.254.**]

Zgadzam się z artykułem. PONAD 90% MIESZKAŃCÓW ŚWINOUJŚCIA JAK WYNIKA Z SONDAŻY JEST PRZECIWNYCH BUDOWIE GAZOPORTU. Ludzie nie są głupi, wiedzą o zagrożeniach, stratach dla turystyki i jak na psy schodzą miejsca, w których podobne syfy wybudowano. 10% zwolenników to banda niedouczonej ciemnoty co nawet nie wiedzą czym tak naprawdę jest gazoport nazywany przez specjalistów" małą bomba atomową". A z tym zamykanie plaży i niby zejściem na plażę pół kilometra dalej to jest wstyd i hańba dla władz i radnych z Warszowa.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:24:18] • [IP: 93.94.191.***]

na plaże do miasta?! po kiego czorta?! żeby leżeć jeden na drugim? owszem może na jakiś lans małolaci tam pójdą, ale większość woli spokój ciszę i trochę przestrzeni wokół siebie! niestety teraz już wygląda nasza plaża (sama droga do niej) jak jakiś obraz po bitwie! płakać się chce jak oglądam jak zniszczyli naszą przyrodę...

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:20:15] • [IP: 217.97.193.***]

mądry artykuł, zgadzam się z nim.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:12:41] • [IP: 178.238.252.***]

Ciemna masa wypowiada sie tutaj Najlepiej zeby nic nie robili w tym pseudo kurorcie to i tak byscie byli niezadowoleni Na swiecie mnostwo jest takich gazoportow i ludie jakos zyja A wogole to warszow jest dzielnica przemyslowa Jestem za GAZOPORTEM!!

ryynio • Niedziela [27.02.2011, 11:09:01] • [IP: 83.249.30.***]

tam zaraz obok po prawej stronie macie plaze nudystów nawet, zreszta i tak wszyscy chodza na plaze do miasta

Gość • Niedziela [27.02.2011, 11:08:29] • [IP: 184.105.146.**]

do [IP: 213.158.216.***] zapewne jakiegoś niedorozwiniętego urzędnika/radnego. Plaża BYŁA strzeżona na odcinku, który obecnie zastawiony jest ZASIEKAMI I PŁOTAMI a nie" zawsze dzika". Wbrew wcześniejszym zapewnieniom plaża nie jest dostępna i trzeba drałować piachami kilkaset metrów w stronę Międzyzdrojów (a nie tak jak pieprzy pewien jegomość z Warszowa" parę metrów"). Nie ma betonowego zjazdu dla karetek w razie jakiegoś nieszczęścia. No chyba, że wykonawca wpuści na" teren budowy" i płoty poprzewraca, żeby można przejechać na plażę. Zgadzam się z Mazurem, że z gazoportem wyszła KICHA a będzie pewnie jeszcze gorzej. Najlepiej byłoby zblokować ten szajs ale do tego potrzeba się skonsolidować.

Mieszkaniec Świnoujścia • Niedziela [27.02.2011, 11:05:18] • [IP: 83.21.164.***]

zobaccie drodzy mieszkańcy--zamiast gazoportu szereg domów wypoczynkowych, hoteli, pensjonatów, setki miejsc pracy dla zwykłych mieszkańców Świnoujścia takie powstające SPA InterFerie ponad 160 osób potrzebują do pracy, plaża, tysięce turystów, przemysł turystyczny ale nie tylko, sklepy, gastronomia na plaży i Ci którzy wyjechali do Irlandii zapewne (mam kontakt z tymi ludźmi) zainwestowali tu w swoim mieście!!miliony podatków co roku do miasta, wzrost znaczenia Świnoujścia jako kurortu.. dalej mam wymieniać...więc czy gazoport jest nam potrzebny sami drodzy mieszkańcy odpowiedzcie na te jakże retoryczne (nie wymagające) pytanie...nie jest za późno na powiedzenie tym LNGusom i pochodnym(tym którzy zwąchali interesiki) ZDECYDOWANEGO NIE!!

porucznikborewicz • Niedziela [27.02.2011, 11:04:54] • [IP: 80.245.191.**]

No cóż, jest to jednak nasz nocnik wypełniony swojskim gó... prezydenckim i wszystkich radnych. Których tak ochoczo część z nas wybrała. Więc zawartość nocnika to marzenie wielu technokratów i samorządowców pracowicie zamieniąjacych go w szambo.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 10:57:33] • [IP: 217.97.193.**]

mleko sie już rozlało, myslę, że próżne zale nikt nie bedzie przyjeżdzał anie opalał tam gdzie powstaja komory gazowe, ludzie nie są idiotami, zresztą już kilka razy była o tym mowa /bardzo późno/w tv, że ta inwestycja zagraza miastu i jego walorom turystycznym i porownanie jej do Portugali to jest dyletactwo i skrajna niewiedza tematu, protesty i listy trzeba było pisac i działać jak cwaniaczki zaczęły bywac na Warszowie, teraz jak to powiada znajomy p.Zeniu...dupa blada i szuflada...nic dodac nic ująć, jedyna pociecha w tym, że ci którzy chcieli gazosyfu też bedą mieli w plecy!!

Gość • Niedziela [27.02.2011, 10:35:42] • [IP: 213.158.216.***]

plaża na warszowie była zawsze"dzika" i nie strzeżona a teraz nagle larum, pójdziemy lekko w prawo i będzie ok.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 10:26:10] • [IP: 87.207.228.***]

Od czego macie radnych? Jakoś nikt się nie wychyla z pomysłami na rozwiązanie problemu. Może warto się otrząsnąc i użyc dyplomacji. Ale" zamiast się dogadac lepiej porwac się do szabel".

kuba • Niedziela [27.02.2011, 10:12:59] • [IP: 83.21.91.***]

Piękny artykuł podpisuje się , , obiema ręcami, ,

Przeciwnik gazoportu • Niedziela [27.02.2011, 10:11:08] • [IP: 83.21.164.***]

Mazur co ty za bzdury piszesz, nie będziesz miał plaży bo ty na szczęście dołączyłeś do grona (jak ponad 80% populacji mieszkańców) jako przeciwnik tego g..., tej" zbrodni" na przyrodzie (wycinka dziesiątek ha lasów w pasie NATURA 2000!!)jeszcze nie za późno na blokadę tego poronionej inwestycji kilku zakompleksionych polityków (kilku już z nich nie na tej ziemi). MY NIC Z TEGO NIE BĘDZIEMY MIELI OPRÓCZ CO2, TLENKÓW I INNYCH ŚWIŃSTW O KTÓRYCH JUŻ TE ŚMIERDZĄCE lngusy WSPOMINAJĄ

Gość • Niedziela [27.02.2011, 10:08:02] • [IP: 88.156.232.**]

Z tym gazoportem, to rzeczywiście wyszła d...a. Zabrali kawał plaży, nie długo zniszczą pozostałości drzew, a jak - nie daj boże - coś się nie uda, to w najgorszym wypadku wytrują miasto. Podobnie, jak to już miało miejsce w historii. Szkoda, bo można było zlokalizować to gdziekolwiek indziej, a najlepiej w ogóle nie budować. Niemcy chcieli udostępnić swój rurociąg, ale zarobił by obywatel, a nie pachołki. Szkoda. ..

Gość • Niedziela [27.02.2011, 10:03:15] • [IP: 92.42.114.***]

Raport Social Watch 2010: Ubóstwo i wykluczenie społeczne -poczytajcie sobie prawde o Polsce

Gość • Niedziela [27.02.2011, 09:59:32] • [IP: 92.42.117.***]

Drogi autorze - pomyśleliśmy i wybraliśmi w ostatnich wyborach. Uważam że bardzo dobrze wybraliśmy. Dziękuję.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 09:39:09] • [IP: 80.54.123.**]

Pierw rozwój centrum tak ? to sobie gazoport do centrum przenieście pajace !

Gość • Niedziela [27.02.2011, 09:28:46] • [IP: 195.117.222.*]

plaza bedzie co wy narzekacie przejscie bedzie przesuniete pare metrow dalej a nie pod miedzyzdrojami jak co nie ktorzy tu wypisuja zorjetujcie sie w temacie potem piszcie

Gość • Niedziela [27.02.2011, 09:27:30] • [IP: 95.129.226.***]

Szkoda, że jak był czas wyborów do samorządu to nikt nie wyciągał wniosków. Przecież władze wybraliśmy tę samą. O co chodzi? Ludzie dziękując za dotychczasową pracę wybrali tych samych, bo lepszych nie znaleźli. A teraz żale?!

Gość • Niedziela [27.02.2011, 09:15:02] • [IP: 80.245.178.**]

Przykro... jestem z lewobrzeża, ale rozumiem, bardzo lubiłam jeździć na plażę na Warszów, dla mnie to jednak był wybór, wy go nie macie.

Maślankiewicz • Niedziela [27.02.2011, 09:09:28] • [IP: 83.18.83.***]

Gościu [IP: 62.21.55.**]! Zgadza się. Język satyry nie przychodzi lekko. Kto nie potrafi, nie powinien próbować. Przynajmniej publicznie.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 09:09:13] • [IP: 80.245.188.***]

..ironia sie udała tylko trzeba umieć czytać..to do gościa z [27.02.2011, 08:58] napisz lepszą chętnie poczytam. nie należe do społeczności z Warszowa jestem po drugiej stronie falochronu, ale równie bolesnie dotyka mnie ta budowa.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 09:08:11] • [IP: 95.129.224.**]

Nic się nie dziweje na Warszowie-źle!Dzieje się coś wreszcie-jeszcze gorzej!Polska mentalność-narzekać, obojętnie co by się nie działo lub robiło.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 08:58:36] • [IP: 62.21.55.**]

straszne, bo zawsze tam pełno ludzi na warszowskiej plaży było, jasne. a artykuł napisany kiepsko, ironia się nie udała.

Gość • Niedziela [27.02.2011, 08:46:59] • [IP: 93.94.185.***]

tak jak byli u nas ruscy morze oglądaliśmy z daleka bo były pozamykane i poodgradzane

Gość • Niedziela [27.02.2011, 08:45:28] • [IP: 195.117.222.*]

PRECZ Z TYM GAZOPORTEM. zamknęli wejście i jakieś pseudo dojście zrobili, pod Międzyzdroje trzeba z..alać. skandal.

Oglądasz 1-100 z 100
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■