POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [29.04.2011, 14:58:10] • Świnoujście

Nie przyszli do pracy, bo dyrektor nie zapłacił?

Nie przyszli do pracy, bo dyrektor nie zapłacił?

Dyrektor Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Dariusz Guziak. (fot. Sławomir Ryfczyński )

W święta wielkanocne pisaliśmy o problemie, z jakim zetknęli się wszyscy pacjenci chcący uzyskać pomoc lekarską na oddziale podstawowej opieki zdrowotnej w świnoujski szpitalu. Temat został poruszony również na czwartkowej sesji rady miasta. Dowiedzieliśmy się z ust Krzysztofa Szczuckiego, że spośród 8 lekarzy zatrudnionych kontraktowo w szpitalu, żaden z nich nie chciał pełnić dyżuru z niedzieli na poniedziałek!

Przypomnijmy. W nocy z 24 na 25 kwietnia oddział podstawowej opieki zdrowotnej pozostał bez lekarza dyżurnego. Wszyscy czekający w kolejce pacjenci zostali przyjęci przez lekarzy szpitalnego oddziału ratunkowego. Jednak, to nie ci powinni się nimi zajmować.

- Żaden z lekarzy POZ nie wpisał się na dyżur. Powiadamialiśmy ich telefonicznie, jednak żaden z nich nie chciał zgodzić się na przejęcie dyżuru tej nocy – tłumaczył podczas czwartkowej sesji Krzysztof Szczucki. - Z wcześniejszych rozmów wynikało, że lekarze dyżurni za dyżur w święta dostawali dodatkową gratyfikację. W święta wielkanocne dyrektor podjął decyzję że nie będzie tego dodatkowego wynagrodzenia. Być może właśnie to było powodem sytuacji, jaka miała miejsce.

Zdaniem naszych Czytelników problem może się powtarzać. - Skoro w święta wielkanocne żaden z lekarzy nie chciał pełnić dyżuru, to sytuacja może się powtarzać nadal – mówią Czytelnicy.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 73, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-73 z 73

Gość • Czwartek [05.05.2011, 19:11:22] • [IP: 80.245.186.**]

w mojej sytuacji Dr Szczucki trzy razy okazał sie świetnym i kompetentnym chirurgiem i to w sytuacjach gdzie inni lekarze kompletnie zawalili i umyli ręce.

Gość • Poniedziałek [02.05.2011, 22:27:35] • [IP: 217.97.193.***]

Chamskie zachowanie i wysokie mniemanie o sobie to miał Kamiński, a pan doktor Szczucki to najsympatyczniejszy człowiek na chirurgi i bardzo dobry chirurg.

Gość • Poniedziałek [02.05.2011, 11:05:31] • [IP: 80.245.185.**]

Do IP: 83.8.134.*** Nie uzywaj słow ktorych nie znasz znaczenia...I ten tekst :prosze cie...Chyba za duzo reality show sie naogladałes, bo tylko tam takimi tekstami rzucaja...I kto tu jest żałosny...

Gość • Niedziela [01.05.2011, 17:01:14] • [IP: 178.238.249.***]

z ta megalomania to świeta racja. Bufon, prostak.Nie chciałbym mieć z takim doczynienia. Jego mniemanie o sobie jest żałosne.

Gość • Niedziela [01.05.2011, 16:34:42] • [IP: 83.8.134.***]

do IP: 79.190.202.** Szczucki świetnym chirurgiem?? proszę cię nie poszedł bym do niego z wrastającym paznokciem czasami wątpię czy by sobie poradził ze zdjęciem szwów, do tego jest skrajnie niesympatyczny i cierpi na megalomanię

Gość • Niedziela [01.05.2011, 09:09:08] • [IP: 95.129.224.**]

guzik kolejny raz oszukał pielęgniarki nie dając im obiecanej podwyżki , pomimo tego pracują za nędzną pensyjkę niedoceniane i lekceważone przez, cwaniaczka guzika

Gość • Niedziela [01.05.2011, 08:24:13] • [IP: 88.156.235.***]

Do 117 dobre porównanie. tylko że dobry mechanik diagnozuje i naprawia. Ma zaplecze utrzymywane ze swoich /zakładu/ środków. Jeżeli idziesz do lekarza prywatnie, płacisz za wizytę a rzadko za diagnozę i leczenie. Bo leczenie to już najczęściej w publicznych ośrodkach. Osobiście do dobrych lekazy odnoszę się z szacunkiem. Swój czas, często i pieniądze poświęcają na pogłębianie wiedzy. Ale są i tacy w szpitalu co to bez analizy dokumentów diagnostycznych / bo to pochłania czas/ od pacjenta chcą pełnej wiedzy na temat choroby Takie obrazki miały miejsce. Lekarz prowadzący stwierdza ja tego nie będę czytać. I w tym przypadku pacjent nie wie czy jest w szpitalu czy w zakładzie mechaanicznym. Ale te przypadki wcale nie przesłaniają pozytywnego działania personelu i sukcesów.

Gość • Niedziela [01.05.2011, 07:30:25] • [IP: 217.97.199.**]

NIE WSZYSCY PACJECI ! nie piszcie za wszystkich, iz moj tata trafil w swieta wielkanocne na oddzial chirurgiczny z ostrym atakiem woreczka i zostaly wykonane wszystkkie badania wraz z operacją. Ja nie naleze wiec do tych niezadowololych. pozdrawiam

Gość • Sobota [30.04.2011, 23:19:38] • [IP: 83.24.61.**]

a mieałem sraczkę

Gość • Sobota [30.04.2011, 23:01:23] • [IP: 217.97.199.**]

były pielęgniarz, hehehehe. 10 lat temu wdrażał RUM. heheheh. rum to wlewał do gardła

Gość • Sobota [30.04.2011, 22:04:32] • [IP: 91.94.157.**]

pielęgniarki też pracują na kontraktach, na dyżur się stawiła bo musiała, gdyby nie przyszła to nie miała by już pracy.

Gość • Sobota [30.04.2011, 19:14:45] • [IP: 80.245.185.***]

Chyba Blekota:)

Bździągwa • Sobota [30.04.2011, 18:58:59] • [IP: 31.63.229.***]

Nie, to Rumburak

Gość • Sobota [30.04.2011, 15:59:09] • [IP: 178.238.250.***]

Z początku myślałem że to Arnold Boczek...

Gość • Sobota [30.04.2011, 15:33:58] • [IP: 80.245.179.***]

Pan Szczucki powinien pełnić ten dyżur jeżeli jest za to odpowiedzialny!!Żadne tłumaczenie nie powinno mieć miejsca. Chyba dla lekarza pacjent jest najważniejszy!!Może się mylę. Uświadomcie mnie.

Gość • Sobota [30.04.2011, 15:12:47] • [IP: 79.190.202.**]

Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził... A doktor Szczucki nie jest internista tylko chirurgiem i to do tego świetnym, i nie ma w obowiązku brać dyżurów w POZie, jego miejsce jest na oddziale chirurgicznym gdzie wspaniale wypełnia obowiązki ordynatora i zarazem dyrektora do spraw lecznictwa. No ale przecież co niektórzy wiedzą lepiej...

Gość • Sobota [30.04.2011, 13:04:35] • [IP: 93.94.185.***]

już czas i pora aby go odwołać bo czuje się jak na swojej prywatnej posesji za nic ma pacjentów, tak samo sie panoszy jak pani dyr.z ZGMu, czas i pora zrobić czystkę w urzędach

Gość • Sobota [30.04.2011, 12:34:07] • [IP: 93.94.184.*]

Gdyby zapłacili za swoje studia mieli by całkowicie ine podejście do pracy i do pacjenta.

Gość • Sobota [30.04.2011, 11:49:44] • [IP: 80.245.178.**]

Dyrektor nie wiem czy jest lekarzem, ale z-ca ds medycznych jest - dr Szczucki, więc powinien przyjść na dyżur skoro nikt z jego podwładnych nie chciał czy nie mógł.

Gość • Sobota [30.04.2011, 11:00:48] • [IP: 79.184.239.***]

Dyrektor nie jest lekarzem tylko chyba pielęgniarzem, a pielęgniarki były na dyżurze.

Gość • Sobota [30.04.2011, 10:37:31] • [IP: 80.245.186.***]

Pan jest Dyrektorem i to Pan wydaje dyspozycje, skoro nikt z lekarzy sie nie wpisal na dyzur to Pana obowiazkiem jest zrobic zebranie i samemu wytyczyc lekarza a jesli odmowi to pojechac mu po premii i w tym ukladzie powinien sam Dyr.objac dyzur i nie ma o czym mowic !!

Gość • Sobota [30.04.2011, 10:00:47] • [IP: 92.42.113.***]

Do. ...189 z 00.49 wyjaśniłam na czym polega ta odpowiedzialność, a Tobie tylko ręce opadają.Nikt nie zrozumie tego systemu, ale tak jest.

Gość • Sobota [30.04.2011, 09:32:15] • [IP: 92.42.117.***]

tak szczekacie na szpital, personel, dyrektora to jak potem można mieć szacunek dla pacjenta. Kiedy przyjdzie po pomoc to się w nim widzi oszołoma od komentarzy.Jak idziecie do mechanika i płacicie grubą kasę to jest zadowolenie i szacunek. albo jak płacicie kafelkarzowi to się jeszcze kłaniacie

Gość • Sobota [30.04.2011, 07:33:07] • [IP: 178.238.249.**]

Lekarze zawinili to najlepiej przerzucić winę i dyskusje na pielęgniarki! Przecież na dyżurze była pielęgniarka! Odpowiedzialność za to powinien ponieść dyr. do spraw medycznych.

Gość • Sobota [30.04.2011, 07:32:29] • [IP: 88.156.235.***]

Od, dyskusje, między panem, wójtem a plebanem. Czyli szpital jest po to / jak i wiele placówek pdległych podatnikom/ aby dla wybrańców była praca i płaca?. Nie dla pacjentów, a może ich nie ma, w końcu to tak małe miasto. Zresztą rynek znachorów i egzorcystów nieżle funkcjonuje tyle że to potrzebujący musi wysupłać dodakowe pieniądze. Wiara leczy tylko nie w państwową opiekę medyczną. Cmentarz, zakład usług pogrzebowych, no usługi i posługi też kosztują. A tak na serio, czy te incydnty mają przesłonić oddanie często poświęcenie personelu szpitala.

Gość • Sobota [30.04.2011, 00:49:00] • [IP: 80.245.178.**]

Pielęgniarka ma więcej odpowiedzialności niż lekarz?:) Ręce opadają...:D

Gość • Sobota [30.04.2011, 00:08:24] • [IP: 80.245.189.***]

Szczuicki liże tyłek guziakowi kasę bierze za lizanie tej części ciała. Kadra zarządzająca w szpitalu to jedno wielkie nieporozumienie, ale czego oczekiwać od przydupasów prezydenta, którym nie zależy na mieszkańcach. żenada

pielęgniarka • Sobota [30.04.2011, 00:07:09] • [IP: 46.113.201.***]

i po co te przepychanki kto ważniejszy? Prawda (bolesna pewnie dla co poniektórych wykształconych lekarzy) jest taka, że aby system działał prawidłowo potrzeba i lekarza, i pielęgniarki, i salowej. I nikt nie jest najważniejszy - szkoda tylko że większość lekarzy najważniejsze co wynosi ze studiów to brak szacunku dla wszystkich poza" swoimi". Trochę przykre...

Gość • Piątek [29.04.2011, 23:56:21] • [IP: 46.204.88.***]

zaraz zaraz to był dodatkowy dyżur specjalny ? za frajer? a wy wszyscy święci oburzeni bierzecie potulnie dodatkowe nadgodziny w święta za dziękuję ??!

Gość • Piątek [29.04.2011, 23:19:19] • [IP: 217.97.193.***]

Chwila, mają umowę z NFZ na dyżur z której się nie wywiązali, to jest podstawa do jej zerwana. .. jeśli to był przetarg to umowę podpisać powinna następna jednostka medyczna z najniższą ceną. ... proste!!

Gość • Piątek [29.04.2011, 23:16:15] • [IP: 92.42.113.***]

Do wszystkich szczekających na pielęgniarki.Otóż kochani obywatele miasta Świnoujście, w naszym szpitalu bardzo dużo pielęgniarek ma skończone studia i różnego rodzaju specjalizacje. Co do odpowiedzialności, to sorki, ale odpowiada tak samo jak lekarz, a nawet bardziej, gdyż lekarz nie odpowiada za błędy pielęgniarki, a pielęgniarka jeżeli nie zweryfikuje błędnej decyzji lekarza i ślepo wykona jego plecenie, odpowiada na równi z nim. Taka jest szara rzeczywistość. I pierwsze slyszę, że papierkowa praca jest pracą fizyczną.Coś się komuś chyba pomyliło.

Gość • Piątek [29.04.2011, 22:39:35] • [IP: 92.42.118.***]

Jak nie czują miłości do bliźniego to niech zmienią zawód na np. traktorzystę. Traktor mozna w polu zostawić i nie będzie się gniewał. To jakaś paranoja, znowu trzeba sięgnąć po bratnią pomoc zagraniczną, bo sami nie dajemy rady.

Gość • Piątek [29.04.2011, 22:07:06] • [IP: 80.245.187.***]

Żadna to łaska pracować i zapewniać opiekę zdrowotną bez względu na okoliczności!! Głupie tłumaczenia dyrektora ds medycznych może sobie darować. Pacjenci to nie głupole a świnoujski światek medyczny w większości przypadków to osobnicy zadufani w sobie do granic absurdu. Lekarz to zawód jak każdy inny. Pacjenci doskonale potrafią odróżnić fachowców od zadufanych w sobie bufonów!! Czas na zmiany!!

Gość • Piątek [29.04.2011, 21:31:03] • [IP: 80.245.185.***]

- Dostaniesz, jak będziesz grzeczny - mówi chirurg przed operacją... - Do kogo pan to mówi, doktorze? - pyta się pacjent. - Do tego kota, który siedzi pod krzesłem :))

Gość • Piątek [29.04.2011, 21:26:21] • [IP: 79.184.165.***]

Po tych ostatnich artykułach można stwierdzić tylko jedno, że PO za pomocą portalu Ryfczyńskiego chce wykopać dyrektora Guziaka ze szpitala. Widać to było również na sesji Rady Miasta.

Gość • Piątek [29.04.2011, 21:19:18] • [IP: 80.245.183.***]

I ciągle te same IP...No tak ale jedni wstają i usmiechają się patrząc w lustro a inni na swoj widok rzygają i biegną szybciutko do komputerka... Ale jak poza obrażaniem innych i obrabianiem tyłka nie ma sie nic wiecęj do roboty...Gratuluje co niektórym ciekawego życia...

Gość • Piątek [29.04.2011, 21:11:19] • [IP: 93.94.184.***]

ciekawe czy potrafi w ogóle korzystać z wszelkich funkcji swego iphona, pewnie tylko sms/call, a w toaletach mydła nie ma...

Gość • Piątek [29.04.2011, 21:08:50] • [IP: 80.245.185.***]

Trzeba było! Do osoby, która tak się dużo dłużej uczyła aniżeli pielęgniarka. Takie to proste.

Gość • Piątek [29.04.2011, 20:54:06] • [IP: 80.245.178.***]

Ale pielegniarki rozrabiaja... a uczyc sie trzebabylo...Takie to proste. 80 pare procent z rozszerzonej biologii, tyle samo z rozszerzonej chemii i jeszcze tyle samo z rozszerzonej fizyki i wszystko przed Wami. Potem 12 lat studiow wraz z czasem specjalizacji /za swoje pieniadze teraz/ i jazda do tych 'wielkich' pieniedzy. Czy ktos komus broni? A nie Medyk i matura podstawowa na 30 procent - /poziom pogodnego kretyna - taki sa wymagania./

Gość • Piątek [29.04.2011, 20:53:35] • [IP: 80.245.178.**]

do gościa z 17.38 - nie rozumiem pani pretensji, może i pielęgniarki mają więcej pracy w sensie fizycznym, ale za to w porównaniu z lekarzem dużo mniej odpowiedzialności. Ile powinna zarabiać pielęgniarka za dyżur w porównaniu z lekarzem? Właśnie mniej więcej 3 razy mniej, moim zdaniem to sprawiedliwe.

Gość • Piątek [29.04.2011, 20:43:20] • [IP: 93.94.186.***]

200zł za kilka minut to skandal zapytałaby sie ile zarabiaja kobiety a potem niech wystawi rachunek -czemu lekarze nie maja kas fiskalnych??

Gość • Piątek [29.04.2011, 20:40:08] • [IP: 92.42.112.***]

To są lekarze ??/ A w prywatnych praktykach przyjmowali ?? Co z chorymi oni się nie liczą??/ Co za znieczulica.

Gość • Piątek [29.04.2011, 20:35:32] • [IP: 80.245.181.**]

Dla gościa z 17.38. Pielęgniarka mogła się dalej uczyć w Akademii Medycznej i robić specjalizację medyczną. Łącznie około 17 lat ciężkiej nauki po skończeniu Liceum Medycznego. Dziękuję.

Gość • Piątek [29.04.2011, 20:23:34] • [IP: 178.238.249.***]

No to dyrektorek się przejechał. A mógł zostawić taką jedną oddziałową i nie byłoby calego cyrku i zamieszania.

Gość • Piątek [29.04.2011, 19:14:40] • [IP: 178.238.249.**]

Odpowiedzialnym za tą sytuację jest nie tylko dyrektor G. ale i dyrektor do spraw lecznictwa. Jak można zostawić POZ bez lekarza?

Gość • Piątek [29.04.2011, 19:12:23] • [IP: 95.129.228.***]

Lekarze z POZ powinni się wstydzić, łaskę robią by za takie wielkie pieniądze nie brać dyżuru, chcecie więcej. To przez was dyrekcja szpitala i władze miasta mają problem, mieszkańcy są nie zadowoleni i zaniepokojeni. Na prawdę świnoujskim lekarzom oczywiście niektóry w głowach się poprzewracało, a całe środowisko medyczne teraz na tym cierpi. A zastępca dyrektora Pan Szczucki sam powinien zrezygnować z funkcji bo chyba nie wie co do niego należy. Zamiast dbać o dobro szpitala i jego pracowników to tylko kasę bierze. Może nich weźmie się tylko z leczenie.

fred • Piątek [29.04.2011, 18:52:00] • [IP: 83.19.184.***]

a po co nam szpital przecież turyści tu nie przyjeżdżają, a" kuracjusze" przyjeżdżają spokojnie odejść z tego świata, zobaczcie że na wekend wszyscy chcą wyjeżdżać z naszego miasta a brak turystów którzy by mieli odczekać swoje w kolejkach na prom, mają rację, bo brak tu jakichkolwiek atrakcji. Więc po co opieka lekarska na weekend? popieram lekarzy :)

Gość • Piątek [29.04.2011, 18:37:20] • [IP: 92.42.114.**]

Miałem okazję być pacjentem pana K.Sz. i jestem bardzo rozczarowany ponieważ pacjentów traktuje przedmiotowo zapominając o tym, że to właśnie pacjent jest głównym podmiotem jego pracy.Przypominam Panu, że wszystkich pacjentów powinno się traktować jednakowo!!

Karmazyn • Piątek [29.04.2011, 18:24:02] • [IP: 92.42.114.*]

Dajcie mi lekarza który po ukończeniu Uczelni Medycznej po 2-3 latach nie posiada mieszkania(APARTAMENTU) iwypasionego samochodu i.t.d. Wszystko za gotówkę. Straszą że podejmą prace na zachodzie, proszę bardzo jedzcie podmywać tyłki za salowych.Co boli prawda, no nie PAZERACHY.

Gość • Piątek [29.04.2011, 18:20:24] • [IP: 80.245.184.***]

jacy lekarze-taka ich praca-- najchętniej żeby nikkt nieprzyszedł i nieprzeszkadzał w drzemce- aza dyzur powinni ;; dostać po 500 zł.--to wtedy mozna brać dyzur--i nazywać siebie lekarzem -szkoda że niemaja takich ambicji do fachowości - tylko do kasy-..a na koniec uczelni ;;;;; przysiegał;;-a..a dzisiejsze ich zarobki na głowe bija ich umiejetnosci--

Gość • Piątek [29.04.2011, 17:38:08] • [IP: 92.42.113.***]

Do Gość z 16.59 Nie parę marnych stów, tylko za 24 godzinny dyżur, a de fakto za przyjęcie w tym czasie 17 pacjentów {bo tylu było) miał dostać 1680 zł. Za taki sam 24 godzinny dyżur, tylko za więcej pracy (cała dokumentacja, sterylizacja itd) pielęgniarka dostała 356zł.Też brutto. To nawet nie 1/3 tego co zarabia lekarz.

• Piątek [29.04.2011, 17:34:00] • [IP: 31.63.229.**]

Nagle wszyscy chorzy zrobili się na święta.

Maślankiewicz • Piątek [29.04.2011, 17:32:33] • [IP: 213.186.90.*]

Gościu [IP: 92.42.112.***]! Bardzo dobrze, że piętnujesz te wstrętne postawy egoistyczne naszego społeczeństwa. Nie można oczekiwać, że znajdą się dodatkowe pieniądze na lekarzy na dyżurach, skoro Rząd ledwo co wywiązuje się ze zobowiązań wynikających z Końkordatu. Zaczniemy sobie wymyślać nocne dyżury lekarskie za duże pieniądze, a biedni księża nie będą mogli kupić samochodów do pełnienia posługi duszpasterskiej. A może jeszcze z tych niedostatków każemy wielebnym zamieszkać w tanich mieszkaniach w blokach na Żymierskiego, albo na Czerwonej Armii czy Bohaterów Stalingradu? Tak bardzo nie możemy się upodlić. Nieważne, czy Polska będzie biedna czy bogata, zdrowa czy podupadająca na zdrowiu, ważne żeby była katolicka. A do tego potrzeba nam jeszcze wielu szczerze oddanych społeczeństwu duszpasterzy. Nie róbmy wiochy, bo jak ich zaczniemy zaniedbywać, to jeszcze wszyscy się obrażą i wyprowadzą do Watykanu i zostawią nas na łaskę obrzydliwej komuny.

Gość • Piątek [29.04.2011, 17:28:55] • [IP: 93.94.186.***]

To takich co odmawiają niech powołają do woja na parę miesięcy :) nagle chętni będą walić drzwiami i oknami.

Gość • Piątek [29.04.2011, 17:27:04] • [IP: 217.97.193.***]

czas umierać

Gość • Piątek [29.04.2011, 17:16:56] • [IP: 80.245.186.***]

Panie Dyrektorze szpitala jest Pan nim albo nie ?? wydaje Pan dyspozycje lub robi zebranie i wybiera sie lekarza na dyzur i musi to podpisac/potwierdzic obecnosc/ to nie moze tak dalej byc !! to bylo poprostu chamstwo azeby szpital pozostal w swieta BEZ LEKARZA DYZURNEGO, oby to wiecej sie nie powtorzylo, prosze jeszcze Panie DYREKTORZE zwrocic uwage na oddz. wewnetrznym Pani Doktor GARNCAREK aby odnosila sie do pacjentow INTELIGENTNIE brak Jej kultury i tak belkocze szybko ze trudno Ja zrozumiec co mowi, czasami jest beszczelna, prosimy DYREKTORA MY MIESZKANCY S-CIA aby sie tym tematem odnosnie P. GARNCAREK zajal dyscyplinarnie, dziekujemy.

Gość • Piątek [29.04.2011, 17:14:24] • [IP: 95.129.225.**]

Uważam, że to prawdziwy skandal, że żaden z lekarzy ni e wziął dyżuru. Gdzie ich etyka lekarska i przysięga? zależy od tego ile dostaną szmalu?? wstydu nie mają, wszystkich powinno sie pogonić. Przez takich zachłanników szpital może zadłużać się w nieskończoność. a tak przy okazji gdzie jest granica przyzwoitości tych lekarzy.

Gość • Piątek [29.04.2011, 17:03:40] • [IP: 92.42.118.***]

panie dyrektorze gratuluje kadry, pora wyciagnac wnioski

idiota świnoujski • Piątek [29.04.2011, 17:01:34] • [IP: 93.94.185.***]

W najbliższe święta - no choćby Bożego Narodzenia jak zachorujemy to do np: Kopenhagi. .. TAM PRZYJMUJĄ !!

Gość • Piątek [29.04.2011, 16:59:32] • [IP: 80.245.178.***]

Kazda z knajpek przy promenadzie zarobila ponad 10 tys w ten piekny dzien swiateczny...moze i dwa, trzy razy tyle. A doktor mial pzryjsc na 24 godziny pracy za pare marnych stow brutto. Trudno bylo wiec o jelenia, choc najczesciej sie znajduja. ...Dobrze ze tak sie stalo, moze pacjenci sie dowiedza jak to funkcjonuje. Jednoczesnie ida i placa po 200 zl za wizyty prywatnie np. u pani' swietnej' ginekolog...za 10 minut roboty, nie za 24 godziny...

Gość • Piątek [29.04.2011, 16:35:40] • [IP: 93.94.188.***]

Przecież lekarze też są śmiertelni i podatni na rożne choroby a to żadna łaska przecież o ile wiem podpisywali (kontrakty) więc!!

Gość • Piątek [29.04.2011, 16:21:47] • [IP: 79.190.202.**]

Niestety za swoich zastępców, ktorzy wolą za panienkami sie oglądac i wyrywac takie maszkarony odpowiada dyrektor.A ZASTEPCA ŚWIĘTA RACJA SAM POWINIEN TEN DYŻUR OBSTAWIC

Gość • Piątek [29.04.2011, 16:21:20] • [IP: 80.245.182.**]

Do Goleniowa z nim...! Won ze Świnoujścia, , już dość zrobił zamieszania w szpitalu...!

Gość • Piątek [29.04.2011, 16:20:30] • [IP: 92.42.112.***]

Ludzie, serca nie macie! Rzad ma wielka dziure budgetowa, nie ma za co autostrad budowac, rzad sobie do ust odbiera dlatego szpitale pieniedzy nie maja, a Wy domagacie jakichs swiadczen - nie chorowac i pomoc Rzadowi!!

Gość • Piątek [29.04.2011, 16:09:04] • [IP: 195.117.222.*]

Wcześniej w Świnoujściu były trzy takie punkty m.i.w przychodni na dole gdzie specjalnie zrobiono wejście dla ludzi od zewnątrz i wszystko funkcjonowało dobrze.Ale szpital dał najtańszą ofertę i wygrał chociaż nie prowadził tego wcześniej.Nie było to przemyślane od razu można się było spodziewać, że nie da rady.

Gość • Piątek [29.04.2011, 16:00:15] • [IP: 93.154.157.***]

Co z tego że inni lekarze pełnili swoje dyżury, i wcale nie wzorowo półtorej godziny sterczałam z pięciomiesięcznym dzieckiem z gorączką 40C i nikogo nie obchodziło dlaczego sterczymy na poczekalni, zresztą w przeciągu.Pielęgniarka łaskawie nas poinformowała że pediatra jest na oddziale, jak będzie miał chwile to nas zaszczyci swoją osobą.Pytam grzecznie czy to wzór lekarza czy dobrej pielęgniarki?Po co płace składki??...

Gość • Piątek [29.04.2011, 15:46:31] • [IP: 80.245.178.**]

Panie Doktorze Szczucki, jest pan dyrektorem ds. medycznych, jeśli pana podwładni nie chcieli wziąć dyżuru, to powinien pan sam go wziąć a nie zostawiać nieobsadzony poz, proszę tu ludziom wody z mózgu nie robić!

Gość • Piątek [29.04.2011, 15:37:21] • [IP: 92.42.117.***]

Co to znaczy że nie chciał żaden przyjść ?? To niech zmienią prace jak im nie pasuje, dyrektor powinien kogoś wyznaczyć a ten nie powinien odmawiać

Gość • Piątek [29.04.2011, 15:33:31] • [IP: 217.97.193.**]

no i dobrze, że nie4 chcieli za fryko pracować, bo problem został nagłosniony, a tak zamieciono by pod dywan jak sprawe zakupu starych gratów czy działalnosci firm budzetowych, nawet gdyby dyrektor był lekarzom winnien 1 złotego, to ma obowiązek wypłacić a nie udawać greka!!/fakt podobny do ruburaka hihii/

Gość • Piątek [29.04.2011, 15:29:01] • [IP: 92.42.117.***]

A pan dyrektor do spraw medycznych K.Sz. powinien sam dyżurować jak nie potrafił zapewnić obsady bo to jest jego rola i za to bierze pieniądze

Gość • Piątek [29.04.2011, 15:25:53] • [IP: 88.156.234.***]

Czy te oczy moga klamac ?

Gość • Piątek [29.04.2011, 15:19:38] • [IP: 88.156.233.***]

kurcze ten gościu przypomina tego aktora z filmu" Arabela":))

Gość • Piątek [29.04.2011, 15:18:10] • [IP: 46.170.189.**]

Z tekstu portalu wynika, że" spośród 8 lekarzy zatrudnionych kontraktowo w szpitalu " żaden nie chciał pełnić dyżuru z niedzieli na poniedziałek"Oczywiście - jest to nieprawda, ponieważ wszyscy lekarze szpitala, którzy powinni byli pełnić dyżury na oddziałach szpitala/interna, pediatria itd./ pełnili je w sposób wzorowy.Natomiast lekarze POZ nie obsadzili dyżurów-wyjaśnia to dopiero w dalszej część tekstu doktor Szczucki.Proszę precyzyjnie oddzielać poszczególne grupy lekarzy, ponieważ takie uogólnienie może spowodować lawinę krytyki na tych lekarzy, którzy dodatkowo zmuszeni zostają do pełnienia dodatkowego dyżuru/niezależnie od już pełnionego/.

Oglądasz 1-73 z 73
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■