POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [23.05.2011, 21:05:17] • Świnoujście

Mieszkańcy nie mogą spokojnie odwieźć dzieci na pływalnię

Mieszkańcy nie mogą spokojnie odwieźć dzieci na pływalnię

fot. Sławomir Ryfczyński

Dostaliśmy maila od jednej z matek dziecka, które uczęszcza na lekcje pływania. Kobieta pisze, że Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz”, który administruje pływalnią, wydzierżawił pobliski parking. Teraz pobierane są tam opłaty. Dla rodziców odwożących dzieci na basen zostało jedynie 5 miejsc! Można tam stać najwyżej kilka minut!

„(…) Moje dziecko uczęszcza na lekcje do jednej ze świnoujskich szkół nauki pływania. Zajęcia odbywają się na pływalni miejskiej OSiR „Wyspiarz” przy ulicy Żeromskiego. Przed pływalnią znajduje się parking dla osób korzystających z usług basenu. Niestety, od dwóch tygodni dostęp do owego parkingu dla osób korzystających z basenu jest ograniczony i to w znaczny sposób. Parking, który może pomieścić około 30 samochodów został na czas miesięcy letnich wydzierżawiony i pełni teraz funkcję parkingu płatnego głównie dla bawiących w Świnoujściu Niemców i Polaków przybyłych z głębi Kraju. Dla użytkowników basenu pozostawiono zaledwie pięć miejsc z zastrzeżeniem, że są to tylko miejsca „na chwilkę, do 5 minut”, czyli na czas wysadzenia dziecka z samochodu, szybkiego przebrania i już – trzeba samochód zabierać! Chyba KTOŚ podejmując decyzję o dzierżawie parkingu zbytnio się pośpieszył a być może wizja łatwo zarabianych pieniędzy była ważniejsza od szacunku dla innych klientów – tych gorszych, bo ze Świnoujścia.

Mieszkańcy nie mogą spokojnie odwieźć dzieci na pływalnię

fot. Sławomir Ryfczyński

W chwili obecnej, w godzinach, gdy odbywają się lekcje pływania dla dzieci, na przybasenowym parkingu dzieją się dantejskie sceny. Rodzice przywożący dzieci na basen parkują (bo gdzieś parkować trzeba) na parkingu nie przyjmując do wiadomości, że teraz jest to parking płatny – ja również to robię! Skutki tego są takie, że dochodzi do konfliktów z pracownikiem parkingu, który nie pozwala parkować w „swojej strefie” oznaczonej pachołkami. Chciałabym zapytać, jaką alternatywę dla użytkowników basenu przygotował OSiR decydując się na dzierżawę parkingu „i to za grube pieniądze” jak powiedział podczas utarczki pracownik parkingu każący zabrać mi mój samochód z miejsca, na którym „nielegalnie” próbowałam zaparkować? Na promenadzie parkować nie można, bo jest tam strefa płatnego parkowania, na parkingu przy basenie również to w taki razie gdzie? Na basen przyjeżdżają rodzice z dziećmi, dzieci trzeba rozebrać, przebrać a po zajęciach ubrać ponownie, wysuszyć. Okazuje się, że w tym czasie nie ma gdzie zostawić samochodu. Chciałabym jednak przypomnieć, że pływalnia miejska utrzymuje się właśnie dzięki dzieciom, które uczęszczają na lekcje pływania do dwóch szkół. My za te lekcje płacimy nie małe pieniądze, do kasy basenu z całą pewnością trafia również nie mała kwota. Więc dlaczego, my rodzice, którzy finansujemy utrzymanie basenu, nie możemy spokojnie zaparkować na parkingu przy basenie? Na zakończenie pozwolę sobie zacytować fragment informacji na temat pływalni ze strony internetowej OSiR „Wyspiarz” – „Kryta Pływalnia w Świnoujściu zaprasza wszystkich sympatyków sportu i rekreacji do korzystania z usług. (…) Obiekt posiada parking dla samochodów osobowych.” Parking, ale chyba nie dla osób korzystających z basenu a dla innych grup, które parkując na parkingu (odpłatnie oczywiście) nawet na budynek basenu nie spojrzą.”

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 80, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-80 z 80

kacper • Środa [25.05.2011, 12:11:35] • [IP: 195.117.222.***]

To jest typ takich baboli co najchętniej wjechały by samochodem do sklepu.wystarczy trochę poobserwować takie babska nawet będąc na spacerze.

Znawca • Środa [25.05.2011, 10:45:11] • [IP: 92.42.116.***]

Popieram" Matkę 2 dzieci" w 100 % !! Babie coś nie pasuje ?" Na promenadzie parkować nie można, bo jest tam strefa płatnego parkowania" a ten tekst zasługuje na Nobla, ciekawe co by durna" piiip" powiedziała jak by mieszkała w Szczecinie ?" w centrum miasta nie można parkować bo tam jest strefa płatnego parkowania" Nic tylko odstrzelić babsztyla i wywieść na Kaukaz.A po za tym nie ma autobusów ?Wyjdzie dużo taniej.Pozdrawiam normalnych.

Ojciec 2 dzieci • Środa [25.05.2011, 10:04:23] • [IP: 80.245.181.**]

MAtko 2 dzieci, masz rację Polacy to często marudy ale nie uważam, że ten temat jest błachy. Każdy klient basenu powinien mieć możliwość zaparkowania przy nim samochodu bo to po prostu jest europejski standard. Tam powino byś przy basenach, stokach narciarskich, galeriach handlowych czy centrach rozrywki. Tak musi być? I tak jest wszędzie wokół Polski a u nas nie. Jeśli jedynym tego powodem jest zarobieni paru złotych to ja się temu przeciwstawiam! Basen miejski jest utrzymywany z naszych podatków i ma być dla nas a nie dla zbijania kasy na parkingach.

Matka 2 dzieci • Środa [25.05.2011, 08:15:45] • [IP: 79.190.99.**]

rany, polacy to marudy!zawsze coś im nie pasuje.ja też wożę dziecko na basen.I co??nic.do głowy by mi nie przyszło że to jakiś w ogóle problem.niech ta kobieta w ogóle się wstydzi że napisała o tym do portalu świnoujskiego.straszny problem rzeczywiście.Jak któs umiera na raka to jest tragedia a to o czym tu jest poruszony temat to normalnie żenada.żenada żeby taką pierdołą się zajmować.Trzeba sobie radzić.Ale ta pani należy pewnie do kobiet którym ciągle coś nie pasuje.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 21:34:31] • [IP: 178.238.247.***]

Bzdura!! Pod koniec maja dzieci kończą kursy i skończy się ta udręka. Za wcześnie z tym parkingiem się rozwinęli...

Gość • Wtorek [24.05.2011, 20:51:52] • [IP: 93.94.184.***]

Hahahahahahaa

Gość • Wtorek [24.05.2011, 20:43:16] • [IP: 80.245.179.***]

Zlikwidować OSIR przeciez oni ciągną tylko kasę i nic nie budują!

Gość • Wtorek [24.05.2011, 18:55:22] • [IP: 195.117.222.*]

Ludzie, opanujcie się.Macie umowę ze szkólką pywania a nie z dzierżawcą parkingu więc niech za wasze parkowanie zaplaci szkólka plywacka.No i jeżeli stać was na auto to musicie się liczyć z tym że to kosztuje i że parę zlotych na parking trzeba wydać.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 14:38:33] • [IP: 80.54.123.***]

zamontujcie mieszkańcom Ś-cia czipy jak psom, to nie będzie problemu, to jest jakiś czeski film.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 14:26:35] • [IP: 80.54.123.***]

Problem polega na tym że pływalnia jest przy promenadzie i każdy tylko czeka by postawic auto za darmo, trudno przecież zatrudniać w osirze osobe do pilnowania czy akurat rodzic parkuje z dzieckiem na pływalnie czy turysta parkuje na dwa tygodnie urlopu . ..

Gość • Wtorek [24.05.2011, 13:52:49] • [IP: 92.42.116.**]

Zrezygnowałam z usłu Collegium Pływackiego m.in ze względu na" walkę" o miejsce pod basenem. Teraz jeżdżę do Heringsdorfu i kulturalnie na parkingu stawiam swój samochód na 2 lub 3 godz.

gość • Wtorek [24.05.2011, 12:36:18] • [IP: 31.63.252.***]

Parking dla interesantów powinien być bezpłatny i powinno być tyle miejsc gratisowych, ile basen jest wstanie przyjąć osób. Jeszcze niech zrobią płatny parking przy Urzędzie. Niestety tak się zachowuje polska pazerna biedota.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 12:29:28] • [IP: 217.97.193.**]

Godzina pływania (60 min.) w najbliższym Aquaparku w Gryfinie kosztuje 14 zł. W ofercie kompleksu znajduje się basen sportowy, basen z falą morską, solanka, „dzika rzeka” basen z masażami, 2x jacuzzi, 2x zjeżdżalnie, brodzik dla maluchów – wszystko w cenie biletu. Dla klientów kompleksu PARKING BEZPŁATNY !! Nasza pływalnia oferuje jedynie dziurę z wodą podzieloną na tory a 45 min. pływania kosztuje 11 zł. Jeśli dodać do tego opłatę za parking to mamy ceny jak w Gryfinie. „Zapracowane po uszy” dwie kierowniczki na pływalni w swojej przedsiębiorczości wynajdują coraz to nowe sposoby przyciągnięcia klienteli kasując za parking. A My jak frajerzy dajemy się doić instytucji, która prosperuje za pieniądze podatnika i tylko dlatego że jest monopolistą w mieście.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 11:37:24] • [IP: 178.238.247.**]

11:00 osir to spuścizna centralnego planowania aby dobrze funkcjonował powinien zostać sprywatyzowany a jak na razie jest wylęgarnią dorobkiewiczów sojuszu z bratnim narodem.

rodzic • Wtorek [24.05.2011, 11:00:58] • [IP: 92.42.114.***]

Uważam, iż władze miasta winny coś z tym zrobić, nie wiem może w momencie pozostawienia dziecka na basenie odbierać będziemy na 1godzin miejscówki.W głowie się nie mieści by jeśli dziecko odwozi się 2-3razy w tygodniu od maja do końca września płacić za postój.Zróbcie coś z tym!!

Gość • Wtorek [24.05.2011, 11:00:47] • [IP: 80.245.179.***]

No straszne to i przygnebiające. Bede modliła się za to żeby parking był dostępny dla zrozpaczonych rodziców.

Rodzic • Wtorek [24.05.2011, 10:45:44] • [IP: 80.50.26.***]

TO SKANDAL !! Osoba za to odpowiedzialna powinna być za to pociągnięta do odpowiedzialności. Płacimy za basen i to nie mało, a jakiś szemrany manager od siedmiu boleści jeszcze chce wydusić parę złotych odbierając nam możliwość przywożenia dzieci i oczekiwania na nich na tym parkingu. Przecież to nie jest prywata !! To państwowa instytucja. CHAMSTWO ZE STRONY OSIRU. Żałosne !

Gość • Wtorek [24.05.2011, 10:42:56] • [IP: 91.199.250.*]

Odwożę swoje dziecko na basen od długiego czasu. Do wprowadzenia miejsc płatnych nie było problemu z parkowaniem. Teraz jest masakra. Wszystko spowodowane bezmyślnością i polską pożądliwością.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 10:39:33] • [IP: 178.238.246.***]

Ludzie gdyby parking nie był płatnym to od maja gdy ruszyła strefa to nawet tych 5 miejsc byście nie mieli bo wszyscy z miasta którzy przyjeżdżają na promenade i na plaże oraz pracownicy okolicznych pensjonatów (które nie mają parkingów) zostawialiby tam samochody, bo na ulicy trzeba zapłącić. Cieszcie się że jest porządek i zapewnione dla was 5 miejsca, a nie jak zwykle narzekać i narzekać

Gość • Wtorek [24.05.2011, 10:27:13] • [IP: 92.42.116.**]

zgadzam się z normalnymi ludźmi, że lepiej pojechać na basen do Niemiec gdzie też mają parking i też płatny! Tylko u nas wszystko by chcieli za darmo!! Tunel jeżeli kiedyś powstanie to też będzie płatny. Mówi się, że w mieście brakuje parkingów wielopoziomowych - jak go zbudują i godzina będzie kosztowała 2 zł - to znów połowa się oburzy, że trzeba słono płacić. Park linowy 20 - 30zł za traę - ale czy chodzi się tam codziennie i na cały dzień?? wyjście do kina, na lody, piwo czy do miasta też kosztuje - a za darmo to można sobie pójść na piękny spacer lub na wycieczkę rowerową - bo tras i pięknych miejsc do aktywnego i darmowego wypoczynku mamy naprawdę wiele!!

Gość • Wtorek [24.05.2011, 09:59:18] • [IP: 83.21.96.**]

zgadzam się z rodzicami, nic dziwnego że ludzie wolą pojechać na basen po niemieckiej stronie zapewniony parking i warunki o wiele lepsze, a parking powinien być dla gości karczmy i basenu łatwo to zrobić, właściciel basenu i właściciel karczmy niech opłaci człowieka który by pilnował czy parkujący idą do karczmy czy na basen. I po sprawie

Gość • Wtorek [24.05.2011, 09:43:46] • [IP: 92.42.116.**]

Do tego barana Gość  Wtorek [24.05.2011, 08:44] - słuchaj baranie specjalnie dla Ciebie dziś rozpoczyna się montaż dodatkowych dwóch stojaków rowerowych które dodatkowo pomieszczą około 20 rowerów. A tak w ogóle jeżeli tak kochasz wygodę i troszczysz się o swe dziecko to czy naprawdę Cię nie stać aby zapłacić te kilka złotych za postój? Pewno bulwersuje Cię też fakt, że na plażę też nie możesz wjechać swym autkiem. pozdrowienia dla normalnych

Gość • Wtorek [24.05.2011, 09:20:22] • [IP: 193.69.22.**]

do IP: 80.245.180.***].O gierku to ty w google tylko czytales! idz na dwor w pilke pograj, poszalej z innymi dzieciakami a tematy doroslych, doroslym zostaw...a nire tu swintuszysz o Gierku...Bo i co on ma do tego?

Gość • Wtorek [24.05.2011, 09:13:15] • [IP: 195.117.222.*]

Nie jestem dzierżawcą ani pracownikiem parkingu ale wiem jedno, te miejsca i tak by były zajęte przez turystów z Polski jak i z Niemiec i pracowników Karczmy i mieszkańców Świnoujścia bo to byłby darmowy parking alternatywny do strefy płatnego parkowania.Nie jednokrotnie nie miałem gdzie zaparkować na tym parkingu idąc na basen.Gdzie na basenie było może z pięć osób.Jak by nie czytać wszystkie komentarze to i tak zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony.Taka to polska pieniacka natura a nad opiekuńczość niektórych rodziców i dziadków przerasta wszystkie kraje Świata tego

Gość • Wtorek [24.05.2011, 08:44:10] • [IP: 80.245.181.***]

Jakby któryś z was barany miał małe dzieci to wiedziałby że po pływaniu nie powinno się łazić. To raz, a dwa jesli basen zabezpiecza parking i jest to w ulotce to MA TAK BYC. Całe pieprzone miasto liże **py niemcom i tylko kapucha. Świnoujście jest obrzydliwe pod tym kątem. Jestem ze świnoujścia ale to jakie ono się ostatnimi czasy zrobiło to tragedia. A ten basen to przykład na to jak płytcy i beznadziejni ludzie tu mieszkają, w dodatku wasze wypowiedzi na to wskazują. Zadnego logicznego myślenia tylko gówniarstwo i kapucha. Czasami to mi jest was żal - komentatorzy, tylko głupie popisy i podpuszczanie do bezsensownej gadki tylko aby nkręcić i coś się działo a w rezultacie nie wnosići i nie przedstawiacie sobą żadnej wartości, zresztą jak całe to miasto ładne chodniki dla starych szkopów i nic więcej!!

Gość • Wtorek [24.05.2011, 08:37:09] • [IP: 80.245.181.***]

Jakby któryś z was barany miał małe dzieci to wiedziałby że po pływaniu nie powinno się łazić. To raz, a dwa jesli basen zabezpiecza parking i jest to w ulotce to MA TAK BYC. Całe pieprzone miasto liże **py niemcom i tylko kapucha. Świnoujście jest obrzydliwe pod tym kątem. Jestem ze świnoujścia ale to jakie ono się ostatnimi czasy zrobiło to tragedia. A ten basen to przykład na to jak płytcy i beznadziejni ludzie tu mieszkają, w dodatku wasze wypowiedzi na to wskazują. Zadnego logicznego myślenia tylko gówniarstwo i kapucha. Czasami to mi jest was żal - komentatorzy, tylko głupie popisy i podpuszczanie do bezsensownej gadki tylko aby nkręcić i coś się działo a w rezultacie nie wnosići i nie przedstawiacie sobą żadnej wartości, zresztą jak całe to miasto ładne chodniki dla starych * i nic więcej!!

Gość • Wtorek [24.05.2011, 08:30:17] • [IP: 80.245.181.***]

Jakby któryś z was barany miał małe dzieci to wiedziałby że po pływaniu nie powinno się łazić. To raz, a dwa jesli basen zabezpiecza parking i jest to w ulotce to MA TAK BYC. Całe * miasto liże **py niemcom i tylko kapucha. Świnoujście jest obrzydliwe pod tym kątem. Jestem ze świnoujścia ale to jakie ono się ostatnimi czasy zrobiło to tragedia. A ten basen to przykład na to jak płytcy i beznadziejni ludzie tu mieszkają, w dodatku wasze wypowiedzi na to wskazują. Zadnego logicznego myślenia tylko gówniarstwo i kapucha. Czasami to mi jest was żal - komentatorzy, tylko głupie popisy i podpuszczanie do bezsensownej gadki tylko aby nkręcić i coś się działo a w rezultacie nie wnosići i nie przedstawiacie sobą żadnej wartości, zresztą jak całe to miasto ładne chodniki dla starych szkopów i nic więcej!!

Gość • Wtorek [24.05.2011, 08:29:10] • [IP: 109.243.101.***]

Mamo istnieje MZK nie tylko wożenie tyłka naszym autem - Twój syn.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 08:02:03] • [IP: 80.245.191.***]

dlaczego miasto nie zrobii parkingu np. naprzeciwko starej warszawy??

kiki • Wtorek [24.05.2011, 07:55:42] • [IP: 83.9.9.***]

a po co na tą syfiastą pływalnię jeździć, feeee a po drugie, niektórzy pewnie mogą przespacerować się na basen, to i dla zdrowia lepsze, niż wszędzie jeździć autem, zaznaczam, Ci co mają jakieś 10-15 min spacerku, żeby zaraz nikt nie gdakał:D

Gość • Wtorek [24.05.2011, 06:09:30] • [IP: 80.245.180.***]

a jak jedziecie na termy z Ahlbecku to parking macie za darmo? (1 euro) niech się szacowna mamusia uspokoi, czasy gierka mamy za sobą i skończyło się darmowe

Gość • Wtorek [24.05.2011, 00:47:31] • [IP: 188.146.109.***]

wot i probljem. Doradzam- aby mieć swiety spokój-zamawiam taxóweczkę a oni wjada wszędzie i bez problemu i bezpiecznie dzieciątko trafi do domku.

Gość • Wtorek [24.05.2011, 00:25:37] • [IP: 217.97.199.**]

kolego 23:35 nie rób internatom wody z mózgu. manager kampanie poselska szykuje ale za pieniądze podatników. Nie odpuściłby ani złotówki!

zdziśka • Wtorek [24.05.2011, 00:12:00] • [IP: 195.117.222.*]

podziwiam rodziców, którzy muszą swoje dziecko 12letnie podwozić pod sam basen, przejeżdżając przez parking, bo gówniarzom korona z głowy spadnie jak przejdą 5m z buta. Potem rosną takie cioty, co się o 'ziarenka piasku' potykają bo w przeszłości matki zabierały im kamienie spod nóg ! ;)

Gość • Wtorek [24.05.2011, 00:09:15] • [IP: 83.21.38.**]

ewa - wielkie brawa dla Ciebie :). Jakby nie patrzec ruch to zdrowie ^^ a jak owa Pani zaparkuje kawalek dalej i te no niech bedzie ok 10 m dojdzie na pieszo to chyba nic sie nie stanie prawda? nie obetrze nozek, dziecko bedzie mialo rozgrzewke przed basenem ;).

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 23:35:59] • [IP: 178.238.252.***]

23:01 nikt przecie menadzer na bezpłatnym urlopie kampanie poselska szykuje;-)

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 23:35:57] • [IP: 80.245.178.***]

ot nie ma co sie robic to sie marudzi!!

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 23:31:44] • [IP: 80.245.189.***]

a to nasz grajdolek takie miasto ze pod drzwi trza podjechac??

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 23:01:51] • [IP: 92.42.114.***]

Kto za ten bałagan odpowiada do * nędzy, no kto?

Bździągwa • Poniedziałek [23.05.2011, 23:00:52] • [IP: 31.63.225.*]

Jakie to wszystko takie polskie - takie byle jakie.

Chuck • Poniedziałek [23.05.2011, 22:51:39] • [IP: 92.42.117.***]

Koło Floty jest dość spory parking, można tam auto zostawić i przejść te 200 metrów, no chyba że tamten parking też komuś wydzierżawią :)

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:46:30] • [IP: 178.238.246.***]

Ludzie gdyby parking nie był płatnym to od maja gdy ruszyła strefa to nawet tych 5 miejsc byście nie mieli bo wszyscy z miasta którzy przyjeżdżają na promenade i na plaże oraz pracownicy okolicznych pensjonatów (które nie mają parkingów) zostawialiby tam samochody, bo na ulicy trzeba zapłącić. Cieszcie się że jest porządek i zapewnione dla was 5 miejsca, a nie jak zwykle narzekać i narzekać

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:35:34] • [IP: 80.245.178.***]

ALE MACIE PROBLEM!!BUAHAHAHAHAH

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:35:08] • [IP: 95.129.228.**]

Ta mamusia, która chodzi z dzieckiem na basen pieszo z pewnością nie pracuje, bo pracujący muszą przemieszczać się samochodem, żeby zdążyć wszystko zrobić. Głupota a raczej brak poszanowania mieszkańców Świnoujścia korzystających z basenu odbije się czkawką. Proponuję aby wszyscy korzystający z basenu zbojkotowali basen miejski, który nie jest najczystszy a korzystali w Krusie lub innych ośrodkach, albo za miedzą, Tam odpowiednie władze dbają o swoich klientów, i parkingi są, a u nas burasy nie rozumieją.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:27:10] • [IP: 92.42.114.***]

Boze cos Polske, juz tak zmanierowani sa niektorzy ze nie znaja spaceru, bez samochodu to i po chleb sie nie rusza, dziecko na basen, kort, lodowisko, koncerty za 40 zeta, galaxy i kfc co tydzien, narzekanie na promy, narzekanie na oplaty parkingowe, mewy sie zalatwiaja i golebie, kupka psa na trawie, tempo zycia na max, bo nie zdazy sie do grobu, lusterko zlamane, zabity pies i czlowiek, krzyz w urzedzie i szkole, biedni zebraja, podatki ukryte z zarobkow na lewo, zona zdradza, maz u kochanki, politycy za duzo zarabiaja, kibole zakazy stadionowe, rybki w smazalniach z Chin i ciuchy z ciuchlandii, gazoport smierdzi, komar swedzi bo malo pryskaja, rowerki sie nie podobaja, prezydentowi tez sie dostaje, bo nas w radzie nie ma wcale, a wszystko za 5 zeta, sa sklepy co za 5 zeta wysprzedaja smiecie, dlaczego wy ludzie KAMILOWI nie pomożecie, tylko o 5 zlotych sie żrecie?

MrocznyPomidor • Poniedziałek [23.05.2011, 22:25:26] • [IP: 89.229.89.***]

jak by był darmowy to tez by miejsc nie bylo chyba ze by parkomat postawili bo te 3-4 złote by was nie zabiły, cieszcie sie ze te 5 miejsc jest, a jak by był tylko dla klientów basenu za okazanem biletu to z czegoś trzeba by panu od kontroli tych biletów płacić. .. wiec albo drozsze bilety albo parking płatny niech ktoś mi poda inne sensowne rozwiązanie ?

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:24:29] • [IP: 93.94.184.***]

miasto jak chce zarabiać na miejscach parkingowych to niech zajmie się obsługą płatnych stref bez pośrednika, chyba że ktoś bierze pod stołem. W naszym mieście już od dłuższego czasu wśród włodarzy panuje tendencja mamona ponad wszystko my mieszkańcy jesteśmy tylko dodatkiem dla tych pajaców. Niech dzierżawca jak chce zarabiać najpierw niech zainwestuje to to znaczy zrobi parking i potem pobiera za to pieniądze

mama • Poniedziałek [23.05.2011, 22:23:38] • [IP: 92.42.112.***]

Za nauke pływania płaci się nie mały pieniądz i parking powinien być dostępny dla rodziców którzy przywożą swoje pociechy.A dziadkowie emeryci to mają tyle czasu że mogą rowerkami lub na piechote śmigać.My młodzi rodzice jesteśmy zabiegani i trzeba być zorganizowanym by wszędzie zdąrzyć a nie tuptać piechotą.Mam nadzieje że ktoś z zasiadających na wysokich stołkach spojrzy racjonalnie na zaistniałe zamieszanie.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:23:10] • [IP: 195.117.222.*]

Bijesz piane kobieto niepotrzebnie. Nasze miasto to nie jest Nowy York tylko mala wiocha. W kazda strone masz blisko.Rusz cztery litery a na zdrowie to wyjdzie.Jak jedziesz np. do Szczecina to masz pretensje do prezydenta miasta, ze sa strefy platne?

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:14:35] • [IP: 92.42.114.***]

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:02] • [IP: 80.245.190.***] Ciekaw jestem jakby zrobili płatne parkingi przy netto, biedronce i lidlu, czy też byście zbagatelizowali problem i dalej robili spokojnie zakupy? ---------czy samochod musi byc jak szminka w torebce?Ja nie mam samochodu i nie potrzebuje byc snobem, zawsze na pieszo do sklepu, nie mam wygodnej dupci i szerokiej, dzis w sklepie kobiety sie zwierzaly z szerokiego bagaznika, to co pomyslalem to hehe siedzenie, a jakie beszczelnejak zapytalem ile wklada tygodniowo hehe, co tez sie porobilo z narodem, kazdy chce na trawniku postawic przed blokiem zlom i za darmo, a tu plywalnia dwa razy taniej niz plywanie w basenie przez 45 minut, zgroza i skapstwo.Zmarnuja 150 zl na fryzjera, 10 zl na dojazd i chciwe na te marne 5 zlotych :(((

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:14:16] • [IP: 92.42.118.***]

Może nie w temacie, ale chciałem pogratulować miastu" kurortowi" pięknej inwestycji w postaci rozbudowy obiektu budowlanego typu " stragan z buszu " przy placu Wolności z wykorzystaniem materiałów najnowszej generacji w postaci płyt wiórowych. Wreszcie rozbudowano ten estetyczny stragan dodając centrum miasta dodatkowego blasku i wdzięku. Brawo nasi architekci, niejeden archtekt z centrali popatrzy na to z zazdrością!

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:05:31] • [IP: 92.42.114.***]

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:25] • [IP: 80.245.183.*] Sam się przejdź.. Co mam wracać z mokrą głową? Jeszcze się przeziębię.. Udostępnić miejsca parkingowe! Łachy nie robią.. ----spowrotem mozesz wziasc taryfe, bedzie oszczednie jak na parking 5 zeta zalujesz, samochod ma, paliwo 5, 30 a 5 zlotych zaluje, moze pochodzisz z panstwa obok Palestyny?

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:02:58] • [IP: 95.129.224.***]

ej wy mądrale co tak na piechotke wszędzie i zawsze chodzicie ja też z dzieckiem dojeżdzam na basen bo nie mieszkam kilka kroczków od basenu i dla mnie jest to też utrudnienie że ktoś wynajął miejsca parkigowe żeby zarobić na turystach i na mieszkańcach. I tu nie chodzi o lenistwo tylko o to aby szybko bo na basen nie chodzi się tylko rano i wieczorem ale są to godziny popoludniowe odbiera sie po pracy dziecko np z przedszkola i si jezdie itp itd więc pzestańce pisać bzdury ci co zawsze chodzą wszędzie na piechotę.

mieszkaniec • Poniedziałek [23.05.2011, 22:02:47] • [IP: 178.238.246.***]

Przyjeżdżam na basen i wiem że te 5 miejsc nie jest na chwile tylko na czas korzystania z basenu. Od maja jak parking został płatnym gdy tylko powiem przy wjeździe że przyjechałem na basen nikt nigdy nie robił mi problemu i samochód mógł stać przez godzine w czasie gdy korzystałem z basenu. Ta Pani co napisała ten list jest pewnie jedną z osób które najchętniej to wjechałyby samochodem do sklepu albo przebieralni na basenie, a korzystając z tego że 5 miejsc jest darmowych dla korzystających z basenu to zostawia samochód i spaceruje po promenadzie.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:02:08] • [IP: 178.238.252.***]

nie rozumiem czemu sie dziwicie latem pływalnia zamknięta a menadżerskie pensje specjalistów budżet osiru uszczupla! możne czas zrobić tego prywatna spółkę wolna od tego lewackiego bałaganu.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 22:02:05] • [IP: 80.245.190.***]

Ciekaw jestem jakby zrobili płatne parkingi przy netto, biedronce i lidlu, czy też byście zbagatelizowali problem i dalej robili spokojnie zakupy?

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:57:50] • [IP: 83.25.244.**]

Grabarz i Iskra nie dawajcie sie pozdro

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:55:59] • [IP: 80.245.179.***]

Co roku jest to samo i nic sie nie zmienia. Kasa to kasa i nic wiecej się nie liczy!

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:54:48] • [IP: 178.238.253.**]

Wydzierżawienie parkingu przy Pływalni jest lekceważeniem klientów korzystających z obiektu. Osoby przyjezdzające z drugiego końca miasta, albo z Warszowa nie mają gdzie zaparkować swoich samochodów, nie mówiąc już dowiezieniu dzieci na lekcje pływania. W okolicy również nie ma gdzie postawić auta. Sytuacja powtarza nię od kilku lat, przez tak długi czas OSiR, jak chce zarabiać pieniądze powinien dawno wybudować parking. Parking przed pływalnią powinien być tylko dla korzystających z pływalni.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:53:39] • [IP: 204.140.189.***]

nie zejde bo sie nie ubiore

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:50:51] • [IP: 217.97.193.***]

problem jest od kilku lat... a pozaiwaniaj tak na Krzywą po dwudziestej na piechotkę... zobaczysz jak to miło...jeszcze wydzierżawić Bieliki i wszystko będzie ok

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:49:15] • [IP: 92.42.116.**]

a ja na basen jeżdżę na 8 rano i to rowerkiem dla zdrowia :) Ale są tacy co na spacer jeżdżą samochodem. Droga internautko uważam, że wyjdzie Tobie i dziecku na zdrowie jeśli się też przejdziecie kilka metrów do basenu.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:46:32] • [IP: 93.94.186.**]

od wielu lat tak jest i nie było problemu

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:45:06] • [IP: 92.42.117.***]

Ten parking nie jest najgorszy tylko te syfiaste quasi-quady obok basenu. Te" samochodziki" na pedały klepane gdzies w garazu wg.mnie stanowia zagrozenie dla dzieci. Pelno ostrych kantów i krawędzi, łańcuch bez osłony. Ponadto jezdzą tym syfem po promenadzie na ktorej jezdzi nie wolno. Powinna jakaś instytucja zbada ten syf dla dzieci zanim coś sie komuś stanie.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:44:00] • [IP: 92.42.117.**]

Dzieci dziećmi, ale dorosły człowiek który chce sobie popływać, też nie ma gdzie zostawić samochodu. Można rowerem, ale po basenie rower grozi co najmniej przeziębieniem. Niestety, tak jest co roku...

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:40:33] • [IP: 178.238.246.***]

do gościa o 21'08 po to jest parking dla korzystających z basenu ażeby można spokojnie odstawić dziecko na basen i je potem odebrać parking powinien być wyłącznie dla basenu za okazaniem biletu na basen

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:39:52] • [IP: 80.245.178.*]

droga mamusiu daj dziecku troche samodzielnosci. jest prawie lato, jak dziecina nie dosuszy wlosow nic mu sie nie stanie. czy jak wybierasz sie z nim na plaze to tez musisz koniecznie wjechac samochodem na nasza wielka piaskownice? ponadto ciesz sie kobieto ze praconik parkingu nie wezwal policji, bo niestety ma racje. nie rozumiem tez dlaczego to nie mozna, wg ciebie, parkowac na zeromskiego. parkowac mozna a ze to troche, o ile sie nie myle to cos 1pln za 30min to coz. jak cie stac na wysylanie dziecka na basen to i stac na zlotowke. matko-polko troche rozsadku i umiaru w wypowiedzi

Rozsądny • Poniedziałek [23.05.2011, 21:39:22] • [IP: 92.42.117.**]

Fajny, rzeczowy, konkretny i prawdziwy artykł - gratuluję!

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:39:14] • [IP: 80.245.183.*]

Jak chcesz to chodź - twój wybór..ale parking powinien być

Rozsądny • Poniedziałek [23.05.2011, 21:35:41] • [IP: 92.42.117.**]

...178 cytując Dr-a Sztrosmajera " jakby głupota umaiła latać, fruwał byś jak gołąbek" :-)

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:34:47] • [IP: 46.112.102.***]

dziadostwo, wiocha, tandeta, cwaniactwo, buractwo itd itp- tych co podejmują głupie decyzje i dzierżawią miejsca publiczne oraz dusigrosza który nie potrafi być elastyczny.Pazerność i zachłanność to brzydka cecha...

ewa • Poniedziałek [23.05.2011, 21:33:17] • [IP: 80.245.186.***]

Ja z moim dzieckiem na basen chodzę piechotką i korona z głowy nam nie spada

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:32:37] • [IP: 80.245.178.***]

jest cieplo, a na basenie sa suszarki!!

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:31:46] • [IP: 217.97.199.**]

hehehe, chiba zbierają na pensje dla managera, radnego, utrwalacza władzy ludowej niejakiego ryczytrepa.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:29:33] • [IP: 80.245.178.***]

ale mi problem, i bardzo dobrze ze jest platny parking, basen w lipcu i tak nie jest czynny.

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:26:08] • [IP: 93.94.186.***]

porąbało ich, niedługo nasze domy wydzierżawią, tylko szmal i głupota ich trzyma...dorobkiewicze na krzywdzie. ...

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:25:26] • [IP: 80.245.183.*]

Sam się przejdź.. Co mam wracać z mokrą głową? Jeszcze się przeziębię.. Udostępnić miejsca parkingowe! Łachy nie robią..

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:21:25] • [IP: 80.245.191.***]

To zapłać koieito za parking, nie będzie problemu.Za darmo chciałabyś??.A od ciebie za darmo coś dostanę??.Czy każesz sobie zapłacić?

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:18:01] • [IP: 31.63.198.***]

Co na to menager Teterycz

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 21:08:15] • [IP: 92.42.114.***]

A nie mozna sie przejsc? w koncu basen to zdrowie, dopóki dentysta sie nie dowie :) A spacer sam w sobie jest dobry!

Oglądasz 1-80 z 80
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■