POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [09.07.2011, 09:31:04] • Świnoujście

Most do Karsiborza może się zawalić?

Most do Karsiborza może się zawalić?

fot. Sławomir Ryfczyński

Taki pytanie zadają sobie mieszkańcy wyspy. Jak tłumaczą, budowa nowego mostu mogła naruszyć konstrukcję starego, który i bez tego był w kiepskim stanie. Teraz dosłownie się kołysze...

Ostatnio obawy mieszkańców podsycił jeszcze fakt, że autobusy linii nr 5, które jeżdżą do dzielnicy, czekały na moście aż zjadą wszystkie samochody. Dopiero wtedy ruszyły w swoją drogę. Jak mówią mieszkańcy, wstrząsy były niesamowicie odczuwalne.

- Barierki dosłownie latały – opowiada jeden z mieszkańców. - Czy to aby nie grozi katastrofą budowlaną? Moim zdaniem wbijanie larsenów naruszyło konstrukcje starego mostu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 92, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-92 z 92

Gość • Środa [20.07.2011, 09:33:40] • [IP: 83.19.184.**]

Prosimy o most pontonowy.Gdy ostatnio wracałam do domu zauważyłam tam takie dziury przez które most by mógł się zawalić.

Gość • Sobota [16.07.2011, 17:46:54] • [IP: 95.129.225.***]

Zgadzam się z tym aby dac most pontonowy

Gość • Wtorek [12.07.2011, 16:16:31] • [IP: 195.117.222.*]

Zamknąć zburzyć i postawić pontonowy tymczasem dla osobówek miasto mogło by się dogadać w tej sprawie z marynarką wojenną jeśli dysponują takim sprzętem do czasu postawienia nowego myślę że bezpieczniejszy pomysł niż jazda po tej plątaninie złomu której grozi zawaleniem.

Bździągwa • Poniedziałek [11.07.2011, 20:01:03] • [IP: 31.63.234.***]

Myślę, że szara taśma Power Tape rozwiązała by sprawę sypiącego się mostu.

Gość • Poniedziałek [11.07.2011, 17:04:29] • [IP: 31.63.206.***]

Co ty wypisujesz w ogóle.

Gość • Poniedziałek [11.07.2011, 11:41:17] • [IP: 193.69.22.**]

Mała zagadka :) Według producenta masa własna autobusu Solaris Urbino 12 LE to 10800-13300kg. Przyjmijmy, że średnia to 12050kg. Nie pamiętam dokładnie ale miesc siedzących i stojących jest chyba 96 łącznie. Do tego kierowca. Przyjmijmy, że każdy waży średnio 60kg. Masa rzeczywista autobusu z kompletem pasażerów to 17870kg. No i teraz obiecana zagadka: Jaki znak zakazu postawiony jest przed wjazdem na most? (podpowiedz: znak B-18) Przy okazji kto chce niech sobie policzy ilu pasażerów maksymalnie można przewieźć przez most? Ogłaszam Święto pieszszego pasażera, jeżeli moje obliczenia są prawidłowe :)

Gość • Poniedziałek [11.07.2011, 08:46:13] • [IP: 217.97.193.***]

Przecież budowa nowego mostu, a zwłaszcza wbijanie larsenów zostały już dawno wstrzymane, bo stary most się sypie. Budowa będzie wznowiona kiedy wojsko postawi most pontonowy, albo wykonawca dostanie większe środki na palowanie droższymi, ale mniej inwazyjnymi metodami.

Gelka • Niedziela [10.07.2011, 22:58:27] • [IP: 92.42.114.**]

powinni coś z tym zrobić, to ludzie mogą zginąc

Gość • Niedziela [10.07.2011, 22:42:04] • [IP: 92.42.119.***]

No to pan załatwiacz z PRZYTORU będzie miał używkę.

Gość • Niedziela [10.07.2011, 19:56:50] • [IP: 83.21.28.**]

ale wy macie poprzewracane:) jak sie zawali i zgina ludzie to dopiero beda mieli przesrane. polske okradaja te * to moze wkoncu by nauczke dostali *:) Lodz

Rzeczoznawca • Niedziela [10.07.2011, 14:15:09] • [IP: 83.21.42.***]

Spoko, spoko. W czasie zawalenia się mostu ważne, żeby jechał Solaris, on jest bardzo szczelny! Zawsze jakaś minuta więcej na sensowny plan ewakuacji. :DDDDD Jeżdżę sobie codziennie do szkoły przez ten most.. chyba czas na solidne wagary! Co najmniej do katastrofy!

Gość • Niedziela [10.07.2011, 13:06:28] • [IP: 93.94.185.***]

taki extream ten rzejazd przez most, powinni pobierać opłate za te emocje od turystów.

Gość • Niedziela [10.07.2011, 11:42:31] • [IP: 31.63.245.**]

Mieszkam w Karsiborzu codziennie dojeżdżam do pracy autobusem i proszę żeby tak jak gość 188 nie dawał takich komentarzy mógł by zająć się porządnymi sprawami.

Gość • Niedziela [10.07.2011, 10:49:29] • [IP: 88.156.233.***]

kilka larsenow napewno nie zaszkodzilo mostowi bo wiekszosc z nich zostala umieszczona metoda wibracyjna a nie uderzeniowa.lepiej jak by prace budowy sie przyspieszyly bo w tym tepie to za 5 lat bedzie nowy a do tego czasu ten sie rozsypie

Gość • Niedziela [10.07.2011, 10:27:07] • [IP: 80.245.188.**]

a co tam dla warszawskiej wladzy jakis tam karsiborz czy uznam traktuja nas jak piate kolo oddac wszystko niemcom i bedzie spoksik pozbeda sie problemu i odciac polske od morza i tak juz wszystko sprzedali

Gość • Niedziela [10.07.2011, 09:46:57] • [IP: 83.109.79.***]

A po co most?Zasypać rzeczkę akurat pod mostem tylko trochę szerzej i na grobli wybudować porządną szeroką drogę.Odpadną koszty późniejszych konserwacji, bezpieczeństwo przeprawy-wysokie, nośność itp itd na wyższym poziomie niż jakikolwiek most.

Gość • Niedziela [10.07.2011, 09:45:23] • [IP: 87.189.219.***]

Slyczalem ze w Polsce sa bardzo dobrzy inzynerowie?

Gość • Niedziela [10.07.2011, 09:41:15] • [IP: 217.97.193.***]

Oj wstrzymali budowę bo Układ musi się wpierw wzbogacić, marynarka pracuje nad podrzuceniem miny i dopiero jak ją(je)wydobędą budowa być może ruszy.

Gość • Niedziela [10.07.2011, 09:33:49] • [IP: 217.97.193.***]

Trwają prace studialne w zakresie połączenia promowego dzielnicy Karsibór z Uznamem.

Gość • Niedziela [10.07.2011, 09:28:50] • [IP: 115.42.195.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [10.07.2011, 01:24:02] • [IP: 80.245.181.**]

wasz kochany tusk zabrał dofinansowanie to i się zawali. po wyborach znowu się będzie z was śmiać z drogami mostami itd, tylko szkoda, ze chinole mu uciekły wcześniej i trzeba będzie im odszkodowanie płacić ;/

Gość • Niedziela [10.07.2011, 00:16:59] • [IP: 83.20.195.***]

Prezydent nie ma pieniędzy na budowę mostu i kit Wam wciska, że drży stary most i może się zawalić.

Gość • Sobota [09.07.2011, 23:22:21] • [IP: 92.42.114.***]

Grek • Sobota [09.07.2011, 21:20] • [IP: 93.94.188.***] Grecy planują sprzedaż, kilku swoich wysp. Może to dobry sposób, aby zasilić budżet miasta?! --sprzedaj tez swoj dom i swoja zone, jak lubisz byc niewolnikiem

Gość • Sobota [09.07.2011, 23:00:19] • [IP: 92.42.119.**]

poco nam budowac most poco budowac kanal do miasa lepiej wybudowc droge do mujnii prezydenta

Gość • Sobota [09.07.2011, 22:45:26] • [IP: 92.42.119.**]

JAK SIĘ ZAWALI, TO DOPIERO POMYŚLĄ. ..

Gość • Sobota [09.07.2011, 22:42:41] • [IP: 77.253.143.**]

moze i wbijanie lasenow robi swoje, ale nierozumiem dlaczego i co za kretyn pozwolil by po moscie transportowali zwir i ten ciezki sprzet.niemaja pojecia co czynia!!kretynizm!!

Gość • Sobota [09.07.2011, 22:11:32] • [IP: 88.156.235.***]

Most łączy i dzieli. Póki co były Prezydent RP specjalista od gniazdek, gościł tych co z ptaszków użytek dla potomnych czynią. W końcu wyspę mimo emigracji zarobkowej należy zaludnić. Cóż, - czy jest wybór, być bogaczem czy rogaczem. Władza to przywilej pieprzenia ! Posuwania też!

Gość • Sobota [09.07.2011, 22:09:12] • [IP: 88.156.235.**]

most do Karsiborza może się zawalić? OJ TAM, OJ TAM :P

Gość • Sobota [09.07.2011, 21:54:51] • [IP: 83.21.16.**]

No cóż, Pani inżynier miasta pracowała w firmie, która wygrała przetarg na budowę nowego mostu.Zgodnie ze sztuką inżynierską wszystko byłoby w porządku tylko jest małe ale.Most ma certyfikat do 2012 roku po tym terminie należy wykonać następny.Ciekawe ile nam mieszkańcom ubywa z kasy miasta na podobne inwestycje, które to Panowie Radni, którzy pobierają rocznie z kasy miasta po około 18 tysięcy wezmą pod uwagę fakt, że to nie ich pieniądze tylko nas mieszkańców.Most to tylko inwestycja, która czekała ponad 40 lat a gdzie obiecana kanalizacja, chodnik, ścieżka rowerowa, nowa nawierzchnia i wiele innych przekładanych inwestycji w czasie.A może Karsibór to zło konieczne dla władz miasta i radnych a może to kolebka wylęgu komarów i ptactwa z NATURA 2000.Ile jeszcze czasu potrzeba aby pseudo opiekunowie miasta zrozumioeli że pensje otrzymują z naszych podatków.Pozdrawiam

Grek • Sobota [09.07.2011, 21:20:28] • [IP: 93.94.188.***]

Grecy planują sprzedaż, kilku swoich wysp. Może to dobry sposób, aby zasilić budżet miasta?!

Gość • Sobota [09.07.2011, 21:09:16] • [IP: 88.156.233.***]

Mieszkanka  Sobota [09.07.2011, 20:03]  [IP: 195.117.222.*] Agatowską wysłać tam z happeningiem wyborczym niech się pokołysze to i budowa się posunie do przodu/koniecznie w tych słynnych BARHANACH powinna popłynąć

Gość • Sobota [09.07.2011, 20:47:27] • [IP: 95.129.225.**]

Gościówo z 20.03 - 222- a w domku wszyscy zdrowi??

Gość • Sobota [09.07.2011, 20:43:28] • [IP: 109.150.101.*]

mialem z karsiborza kiedys dziewczyne

Gość • Sobota [09.07.2011, 20:35:31] • [IP: 178.238.244.***]

Nie chcę się im zamknąć mostu bo to by było ciecie kosztów wiecie o co chodzi. życie się nie liczy dla innych tylko kasa

Gość • Sobota [09.07.2011, 20:20:52] • [IP: 204.140.189.***]

juz tam KA go dobrze przetestuje...

Gość • Sobota [09.07.2011, 20:12:25] • [IP: 188.47.226.***]

każda budowa ma swój początek i koniec czy ktoś wie kiedy ma by zakończenie budowy?

Mieszkanka • Sobota [09.07.2011, 20:03:29] • [IP: 195.117.222.*]

Agatowską wysłać tam z happeningiem wyborczym niech się pokołysze to i budowa się posunie do przodu

Gość • Sobota [09.07.2011, 19:45:37] • [IP: 79.184.239.**]

A co na to ?? Włodarze miasta ?? Czekają na tragedię !!

Gość • Sobota [09.07.2011, 19:39:00] • [IP: 83.25.244.**]

gorzej będzie jak się zawali a ktoś na nim będzie. Wtedy doiero radi zaczną myśleć, o budowie nowego mostu. :)

Gość • Sobota [09.07.2011, 19:37:31] • [IP: 83.21.40.**]

Oby jak najszybciej wybudowano nowy most, bo starym naprawdę strach jeździć. Most jest w fatalnm stanie a teraz dodatkowo ekspoloatowany i nie uwierzę w bajki o jego super wytrzymałości. A budowa rzeczywiście ciągnie się jak flaki z olejem. Feee!

Gość • Sobota [09.07.2011, 18:54:48] • [IP: 92.42.119.**]

kajakiem byłem pod spodem - stabilny, nie ma się co martwić ;ddd

Gość • Sobota [09.07.2011, 18:37:31] • [IP: 217.97.199.**]

Gość • Sobota [09.07.2011, 14:17] • [IP: 178.238.252.***] to sobie poczytaj o mozolnym procesie uzyskania pozwolenia na budowę i czymś co się nazywa" natura 2000" to może używając swoich szarych komórek dojdziesz do odpowiednich wniosków.

Gość • Sobota [09.07.2011, 18:32:14] • [IP: 88.156.233.**]

ach jak przyjemnie kołysać się w śród fal gdy szumu szumi woda i płynie sobie w dal :))

Gość • Sobota [09.07.2011, 18:18:23] • [IP: 80.54.123.**]

ale nowość

Gość • Sobota [09.07.2011, 18:18:08] • [IP: 92.42.119.***]

Nie panikować.Konstrukcja mostu jest policzona zgodnie ze sztuką inżynierską.Wszystkie podpory, węzły, odległości nie są przypadkowe.Dobór materiałów nieprzypadkowy.Most powinien na 400 % wytrzymać obciążenie ciągłe, to znaczy takie, że na całej długości staną autobusy jeden za drugim.Napisałem 400 % nieprzypadkowo, bo ze względu na uzyteczność dla ludzi to współczynnik bezpieczeństwa wynosi około 4, to znaczy, że przekroje obliczone zgodnie z hipotezami wytrzymałościowymi są powiekszone 4 razy[upraszczając].Most powinien być elastyczny, co oczywiście też jest liczone, więc lepiej aby się" ruszał" byle nie wpadł w rezonans.Stan powierzchni budzi zastrzeżenia bo zły powoduje obniżenie wytrzymałości zmęczeniowej.Dziwię się, że nie jest konserwowany. Także projekt nowego wykonują biura konstrukcyjne.W projekcie nia ma błędów.Na samym rysunku jest podpis kilku inżynierów.Most powinien wytrzymać minimum 100 lat.Jest kierownik budowy.Budowane będzie zgodnie ze sztuką i terminowo.Spoko.

Gość • Sobota [09.07.2011, 18:08:12] • [IP: 80.54.123.**]

ale numer ostatnio jechalem tym mostem, fakt barierki trzesly sie jak na karsiborze podczas dobijania, jak runie moze uda mi sie to nagrac czesto tam plywam łupiną

Gość • Sobota [09.07.2011, 18:00:35] • [IP: 217.97.199.**]

A ja proponuje zapudłować żmura wraz jego świtą, managerami, radnymi do autobusu i aby ten autobus w kółko przejeżdżał przez ten stary most.

Gość • Sobota [09.07.2011, 17:50:20] • [IP: 83.19.184.**]

zgadzam się [09.07.2011, 16:31] tak właśnie wygląda ich budowa. Dojdzie do tragedii i winę będą zrzucać na wszystkich tylko nie na siebie. pontonowy powinien być zrobiony przed budową nowego. Brak wiedzy i logiki. Ale co tam w następnej kadencji wybierzmy tych samych rządzących. Oni gówno wiedzą bo tam nie mieszkają a tych marnych artykułów nawet nie czytają... powodzenia ;)

Gość • Sobota [09.07.2011, 16:31:20] • [IP: 83.21.16.***]

Przepraszam jakich postępach budowy nowego mostu?? Używają piachu, prawdopodobnie z plaży, zamiast żwirku, o 16, już nie pracują, w soboty wolne, najpierw wysypują piach po jednej stronie mostu i ubijają go 2 dni, potem wszystko niszczą i ubity piach przewożą na drugą stronę, aby go... ubić. A godziny lecą. Większość czasu do przerwy śniadaniowe (lub obiadowe, nie wiem co jadają), najczęściej pracuje 1 osoba (kierowca) a reszta panów łazi w tą i z powrotem lub podpiera barierki. Nie piszę o przypadkach incydentalnych, mieszkam tam i widzę tą " pracę" kilka razy dziennie, przez 7 dni w tygodniu (o, przepraszam - 5 dni) Jeśli płacą im na godziny to brawo dla finansów naszego miasta. To żenada, nie budowa. Może jak ściągniemy telewizję to ruszą dupska. Jeśli stary most spadnie pod ciężarem autobusu z naszymi dziećmi to ogłosicie żałobę narodową ? Myślicie, że któraś z matek odpuści śmierć lub kalectwo swojego dziecka?? Ruszcie tyłek z urzędu, zróbcie z tym porządek!

Gość • Sobota [09.07.2011, 16:14:10] • [IP: 88.156.235.***]

powinni postawić most pontonowy a stary most rozebrać.

Gość • Sobota [09.07.2011, 15:55:26] • [IP: 31.63.205.***]

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:53] • [IP: 217.97.199.**] hmm ciekawe dlaczego nie moga ?? ta budowa to jakas paranoja jest

Gość • Sobota [09.07.2011, 15:49:33] • [IP: 31.63.214.***]

Tak jakość jak się idzie przez most do nie dość że się trzęsie to jeszcze jest cały w dziurach

Gość • Sobota [09.07.2011, 15:40:54] • [IP: 84.136.169.***]

Most kołysze się od conajmniej 10 lat, ale jak się myśli, że po moście wybudowanym w ub. stuleciu przez Niemców, można jeździć 500 lat, to się musi kiedyś zawalić. Takie niestety są realia. Od 65 lat żyło się na niemieckim, niewiele inwestowano, a teraz Unia musi stać gotowa z dotacjami aby te pozostałe jeszcze ruiny ratować.

Gość • Sobota [09.07.2011, 15:03:14] • [IP: 77.255.27.***]

Ten most to jak się kiwa to zamknąć i most pontonowy postawić to bezpieczne i proste rozwiązanie bo most pontonowy jest tak solidnie zrobiony że on się nie kiwa i łatwo jest go z powrotem złożyć gdy zostanie dany do użytku nowy most.Do skomentowania.

Gość • Sobota [09.07.2011, 14:42:24] • [IP: 93.94.185.***]

do IP 195: zgadzam się z Tobą. Nie od dziś takie zjawisko ma miejsce. Wystarczy wejść na Szczecińskiego infoludka aby zobaczyć, że tam wygląda to inaczej. Co do mostu to nie od dziś jest w złym stanie. Cieszę się, że nowa inwestycja idzie do przodu. Jestem na nie subiektywmnym artukułom.:)

Gość • Sobota [09.07.2011, 14:17:35] • [IP: 178.238.252.***]

13:53 skoro posiadasz jakaś widzę to sie nia podziel doinformuj nie zgrywaj za bardzo mądrego bo ci to szkodzi na głowę.

MrocznyPomidor • Sobota [09.07.2011, 14:05:49] • [IP: 89.229.89.***]

to nie ma wyjścia trzeba przestać budować nowy a dla każdego mieszkańca po kajaku i problem z głowy

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:53:57] • [IP: 217.97.199.**]

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:47] • [IP: 31.63.205.***] kolejny, który nic nie wie a pisze. Dzieci, neo. Nie robią bo nie mogą a nie dlatego, że nie chcą. Doinformuj się a potem pisz.

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:51:26] • [IP: 217.97.199.**]

Na pewno nie od Larsenów ewentualnie od pali, zważywszy na to, że ich się nie wbiją tylko zapuszcza. Widzę, że autor pisze bzdury, niczego nie sprawdzając. A most to się cały trzęsie jak jedzie autobus od jakiś 10 lat.

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:47:39] • [IP: 31.63.205.***]

he he postepy w budowie jakos od marca za duzp nie zrobili a zaraz zaczna sie tlumaczyc ze za goraco i robic nie mozna potem przyjdzie zima i dalej mostu nie bedzie. Zaczna sie starac jak stary most spadnie np pod ciezarem autobusu pelnego ludzi wtedy dopiero bedzie dym

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:43:46] • [IP: 115.42.195.***]

sorki powinno byc" ulice robia za nisko"

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:39:07] • [IP: 115.42.195.***]

dlaczego na tym portalu wszystkie artykuly sa negatywne i wszystko sie krytykuje. przeciez mozna bylo napisac fajny tekst o postepach w budowie nowego mostu i pogratulowac zdobycia srodkow finansowych. wiemy ze istniejacy most jest w zlym stanie ale nikt nie czeka na katastrofe tylko miasto buduje nowy most. co sie z wami dzieje. to moze byc naprawde fajny portal ale dziennikarstwo wymaga obiektywnego spojrzenia a w tej chwili widze ze wszystko jest nie tak. Nawet olice wedlug was robia za nisko...

Gość • Sobota [09.07.2011, 13:16:18] • [IP: 93.94.188.***]

Gość • Sobota [09.07.2011, 12:32] • [IP: 93.154.180.***] chodzisz do boru, czy do borzu?

Gość • Sobota [09.07.2011, 12:48:41] • [IP: 178.238.252.***]

u nas nie ma wyspy KARSIBÓRZ, więc o co chodzi?

Gość • Sobota [09.07.2011, 12:32:49] • [IP: 93.154.180.***]

jeżeli tam jest Karsibór to obydwie wersje są ok do Karsiborza i do Karsibora.

Gość • Sobota [09.07.2011, 12:20:52] • [IP: 93.94.190.***]

jak dojdzie do tr4agedii kto za to odpowie?czerwoni wyposażeni w prawników odeprą zarzuty i tyle, no gdyby autobusem jechali prominenci wtedy mogłoby być inaczej

Gość • Sobota [09.07.2011, 12:18:18] • [IP: 178.238.247.**]

prezio bedzie jak anioł z alternatyw przytaszczy na plecach most aby mu głosów nie ubyło;-)

Gość • Sobota [09.07.2011, 12:07:32] • [IP: 93.94.188.***]

do jasnej! tam jest KARSIBÓR, a nie KARSIBÓRZ!

Gość • Sobota [09.07.2011, 12:00:00] • [IP: 80.245.180.**]

Jeżeli sobie zadają pytania to co nas to obchodzi.

Gość • Sobota [09.07.2011, 11:18:45] • [IP: 46.67.208.*]

Dobrze pogadać z pontonem to most pontonowy załatwi na czas budowy.Miał rację tylko nikt o zdrowych zmysłach go nie słuchał.Czasami nienormalne propozycje stają się normalnymi.

Gość • Sobota [09.07.2011, 11:11:33] • [IP: 83.21.147.***]

To dobrze niech się zawali to lewy kraulem będzie * do pracy haha

Gość • Sobota [09.07.2011, 11:03:16] • [IP: 80.245.178.***]

do [ 09.07.2011, 10:09] • [IP: 88.156.234.***] jak czujesz tak jak piszesz, to napewno.

Gość • Sobota [09.07.2011, 11:00:39] • [IP: 88.156.232.***]

Most pontonowy im. Pontona rozwiązałby sprawę i budowa mogłaby ruszyć pełną parą, a tak barierki jak mewy latają po plaży:))

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:54:49] • [IP: 92.42.112.***]

Polimex powinien zamówić u saperów most pontonowy i nie będzie już problemów.

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:49:54] • [IP: 80.54.123.**]

Taki pytanie zadają sobie mieszkańcy wyspy.

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:46:53] • [IP: 92.42.116.***]

Uruchomić połączenie promowe z Karsiborzem, tylko nie jestem pewien czy w kierunku wyspy Uznam czy Wolin, mam np. 10..00 prom na Wolin, 10.30 na Uznam i zobaczymy jakie wtedy zrobią sie problemy.

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:45:06] • [IP: 79.162.129.***]

całe szczęście że większość mieszkańców ma łódki i że w marinie jest ich sporo:P

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:35:31] • [IP: 79.173.46.***]

ja jechałam tym mostem z 7 lat temu i obiecałam sobie, że już nigdy tego nie zrobię, bo on już wtedy był jak dla mnie na wymarciu...

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:32:01] • [IP: 195.117.222.*]

i dobrze, odetnie nas od ukrainców

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:28:48] • [IP: 178.238.250.***]

A ten Karsibórz to gdzie jest?

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:23:54] • [IP: 195.117.222.*]

od spodu wygląda jeszcze gorzej : (aż strach było pod nim pływac

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:21:12] • [IP: 88.156.234.***]

Radio Erewan zna odpowiedz !.

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:19:42] • [IP: 88.156.233.**]

kicha na maxa oby do tragedii nie doszlo

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:18:38] • [IP: 95.129.228.**]

w takiej sytuacji należy przerwać budowę nowego mostu bo to jawne działanie na szkodę mieszkańców Karsiborza, rozdać im kajaki a zimą. .. może mróz zrobi swoje...

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:09:35] • [IP: 77.218.78.**]

urzednicy kupia mieszkanica kajaki

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:09:27] • [IP: 88.156.234.***]

Barierki dosłownie latały - ? XD chyba u ciebie w domu, ja tam codziennie jezdze i nic nie odczówam

Gość • Sobota [09.07.2011, 10:07:04] • [IP: 85.166.199.***]

ja myslałem ze most moze do wody spasc

Gość • Sobota [09.07.2011, 09:57:27] • [IP: 88.156.235.**]

może wybudują tunel ale jeśli tak to za 50 lat chyba że znowu będom następne promy

Gość • Sobota [09.07.2011, 09:52:09] • [IP: 109.173.222.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [09.07.2011, 09:39:48] • [IP: 92.42.118.***]

:)))))))))))))))))))))))

Gość • Sobota [09.07.2011, 09:39:29] • [IP: 31.63.246.***]

Boję się i to nie przelewki

Gość • Sobota [09.07.2011, 09:35:25] • [IP: 31.63.249.***]

Diana już Buduje kładkę :D

Oglądasz 1-92 z 92
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■