POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [25.08.2011, 18:42:57] • Świnoujście

Zabierają im towar. Czy to powstrzyma nielegalny handel

Zabierają im towar. Czy to powstrzyma nielegalny handel

fot. Sławomir Ryfczyński

Urzędnicy wymyślili kolejną karę dla osób, które bez odpowiednich pozwoleń i zapłaty za dzierżawę terenu sprzedają towary. Głównie przy ulicy Wojska Polskiego. Przy złapaniu ich przez Straż Miejską będzie rekwirowany towar. To zdaniem pracowników magistratu ukróci proceder nielegalnego handlu. Czy rzeczywiście? Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

- Sprawa dotyczy przede wszystkim odcinka ulicy Wojska Polskiego, od ulicy Bałtyckiej do granicy. Właśnie tam codziennie pojawiają się nieuczciwe osoby, które nielegalnie (bez uiszczania opłat za zajęcie terenu) sprzedają ziemniaki, szparagi, owoce, kwiaty itp. Tylko w tym roku miejscy strażnicy wystawili tam 112 mandatów. Kolejnych 17 wniosków o ukaranie trafiło do sądu rejonowego – wyliczają urzędnicy.

To jednak niewiele daje. Grzywny nie SA większe niż 100 złotych, więc ukarane osoby wracają do nielegalnego handlu. Przeciwko temu buntują się nie tylko przedstawiciele lokalnych władz, ale także ci sprzedawcy, którzy handlują legalnie, płacąc podatki i dzierżawy.
Rekwirowane towaru to pomysł, który z powodzeniem stosuje się np. w Warszawie, Poznaniu, a ostatnio także w Szczecinie.
Urzędowi prawnicy mają sprawdzić i przygotować odpowiednie dokumenty, które zgodnie z prawem będą umożliwiały rekwirowanie towaru nielegalnym sprzedawcom.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 162, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-162 z 162

Gość • Niedziela [28.08.2011, 12:31:31] • [IP: 93.94.186.**]

IP: 79.173.45.***]Nie tęsknij tylko zamieszkaj tu i po tęsknocie

Gość • Niedziela [28.08.2011, 10:55:20] • [IP: 95.129.224.**]

znaczy co?będą im gniły zarekwirowane warzywa w magazynach czy te nie nażarte użedniki pozabierają se do domu.

Gość • Niedziela [28.08.2011, 10:47:22] • [IP: 213.195.167.***]

No i bardzo dobrze! Tylko bez wyjątków konfiskować każdy nielegalny towar i dać go na cele charytatywne np. dla niedożywionych dzieci lub jak będzie go więcej to dać innym głodnym lub chorym ludziom.Do Skomentowania.

Michał Poznań • Sobota [27.08.2011, 12:56:58] • [IP: 79.173.45.***]

Przed moim wyjazdem do Świnoujścia z tatą czytałem o artykule o piłach, kiedy byłem w Świnoujściu faktycznie widziałem tą grupe, kiedy wróciłem do Poznania i robiliśmy zakupy w Auchan dokładnie podszedł taki sam typ i oferował mojemu tacie taką samą piłe jak u was, ciekawe gdzie oni jeszcze w Polsce próbują wcisnąć taki shit, pozdrawiam czytelników tego portalu oraz mieszkańców cudowneggo miasta ;) ) Już tęsknie, a Świnoujście odwiedze w październiku, lutym, maju i za rok w sierpniu :)) Tęsknie

Gość • Sobota [27.08.2011, 11:34:21] • [IP: 88.156.234.***]

Przestepczosc zorganizowana na wyspie Uznam ?A w radiu mowili ze na Sycyli. To jest straszne !.

Gość • Piątek [26.08.2011, 22:17:15] • [IP: 92.237.64.***]

Tylko u nas szczyt debilizmu ci urzednicy to kompletne glaby jak mozna towar zabierc bezsensu i co sie z nim mialo by sie stac po zarekwirowanu? coraz czesciej widze ze ludzie sa dla miasta a miasto nie dla ludzi tylko dla urzednikow i wczasowiczow bezrobocie jest kazdy musi jakos na zycie zarobic!

Gość • Piątek [26.08.2011, 21:32:56] • [IP: 195.117.222.*]

129.225.**] jeśli wszyscy będą pracować w urzędzie to co z innymi usługami ktoś sprząta, inny gotuje, kolejny porządku pilnuje świat nie ogranicza do urzędu

Gość • Piątek [26.08.2011, 20:13:23] • [IP: 93.94.184.***]

zaqbierzcie piły rumunom!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 19:09:13] • [IP: 95.129.225.**]

jakby się uczyli to by pracowali w urzedzie i wszędzie gdzie tylko by chcieli a tak muszą być parobkami cwaniaków

Gość • Piątek [26.08.2011, 18:38:10] • [IP: 175.176.229.***]

Zabierać - ma być porządek, a nie jak w Rosji - każdy stawia barak gdzie chce. Jesteśmy w Polsce czy w rumunowie. MA BYĆ PORZĄDEK

realista • Piątek [26.08.2011, 17:48:00] • [IP: 46.46.234.**]

Niech dadza ludzia prace i handel sie skonczy samoistnie.Zwolnic urzednikow na rok z pracy a w to miejsce przyjac handlujacych, ciekawe co by po roku mowili urzedasy.

Gość • Piątek [26.08.2011, 16:52:17] • [IP: 93.94.186.***]

TE PIŁY TO DOBRE ATRAPY, ZAMIAST STHIL TO STIL A PONADTO JAK NA ATRAPĘ PRZYSTAŁO W ŚRODKU MAJĄ PLASTIKOWE CZĘŚCI ZAMIAST METALOWYCH.CIEKAWE KTO ICH ZAOPATRUJE W TEN SYF HEHE :)

Gość • Piątek [26.08.2011, 16:46:55] • [IP: 217.97.193.***]

GDZIE URZĄD SKARBOWY I SANEPID ? NIECH ONI WEZMĄ SIĘ ZA SWOJE OBOWIĄZKI I UKRÓCI TEN AZJATYCKI HANDEL.

Gość • Piątek [26.08.2011, 16:34:37] • [IP: 93.94.186.*]

Zeby to byli zeczywiscie tylko dzialkowscy i starsi ludzie, ale to cwaniacy postawili swoich biednych ludzi za marne grosze a sami o po katach czatuja i biznes kreca.Mysle ze takniemoze byc.

Gość • Piątek [26.08.2011, 16:33:52] • [IP: 217.97.193.***]

GDZIE KASY FISKALNE ? DO WIĘZIENIA Z NIMI A NIE TYLKO TOWAR ZABIERAĆ.

Gość • Piątek [26.08.2011, 16:32:34] • [IP: 217.97.199.**]

wiecie co...oni zarabiaja po 200-300euro dziennie-uwierzcie!!pozatym my pracujemy na rynku placimy dzierzawe, podatki, zusy i staramy sie jak mozemy a oni co?siedza..jedna paniusia saczy browara...sprzedaje warzywka..spokojnie jak na wojnie...bez stresiow bez podatkow ach szkoda gadac!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 15:52:21] • [IP: 83.23.247.***]

Wstyd by na dzien dobry ludzie z niemiec widzieli taki bangladesz. Ja za kazdym razem wjezdzjac czuje zazenowanie takim widokiem.

Gość • Piątek [26.08.2011, 15:42:56] • [IP: 88.156.235.***]

Powinno sie przepedzic tych handlarzy, bardzo dużymi mandatami.

Gość • Piątek [26.08.2011, 15:10:17] • [IP: 93.231.177.**]

Jacy obroncy do cholery to ze sobie ludzie starsi chca dorobic lepiej jak tak pracuja niz jakby mielibyby krasc.

Gość • Piątek [26.08.2011, 14:59:55] • [IP: 77.253.137.**]

Nie popieram tych handlujacych na dziko warzywami i owocami ale na Boga zrobcie w koncu porządek z tymi rumunskimi Cyganami od pił spalinowych, przeciez dzis od samej granicy jest ich zatrzesienie!!Podobno probowali w Ahlbecku na poczatku sezonu, Polizei zrobila z nimi porządek w 1!!DZIEN!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 14:54:17] • [IP: 92.42.119.***]

Odezwali się obrońcy co odnajmują tym handlarzom pokoje, gararze na przechowanie towaru, bo w świetle prawa kto popiera nieuczciwość, to sam jest nieuczciwy i jest to karalne.

Gość • Piątek [26.08.2011, 14:49:29] • [IP: 92.22.36.***]

Mafia marchewkowa!To podlega paragrafom o przestepczosci zonanizowanej.

Gość • Piątek [26.08.2011, 14:49:08] • [IP: 93.231.177.**]

ZOSTAWCIE TYCH BIEDNYCH LUDZI W SPOKOJU!!

Emeryt • Piątek [26.08.2011, 14:32:16] • [IP: 195.117.222.**]

Oczywiście ci ludzie kokosów nie zarabiają, ale żyją na koszt tych co płacą składki i podatki, bo korzystają ze służby zdrowia i z dróg, służb oczyszczania. Są emeryci i renciści co mają 600 złotych emerytury i płacą podatki. Zgoda, natomiast, że i grube ryby należy ścigać, ale przestępstwo to przestępstwo czy za 100 złotych czy za 10.000. Nie wyobrażam sobie, żeby nagle wszyscy zaczęli tak działać - nie płacili składek i ZUSU. Normalnie Mogadishu by było

Gość • Piątek [26.08.2011, 14:19:51] • [IP: 80.52.151.**]

a ci, którzy przestrzegają prawa znowu wychodzą na *, po co płacić czynsz i podatki jak można mieć warzywniak na ulicy bez opłat

Gość • Piątek [26.08.2011, 14:15:03] • [IP: 217.97.193.***]

oczywiście jestem za opodatkowaniem kleru. Ale wpływu na to nie mamy, a tu mamy. Dobrze, że wreszcie został poruszony ten temat, dzikiego, nieuczciwego handlu, bez opłat, pozwoleń i podatków. Co to za kraj w którym są równi i równiejsi? Jak to się stalo, że jeszcze US się tym nie zainteresował ??

Mieszkaniec • Piątek [26.08.2011, 14:14:17] • [IP: 80.245.183.**]

proszę zostawić ludzi w spokoju oni nic złego nie robią chcą godnie żyć jak każdy z nas zajmijcie się naprawdę ważnymi sprawami w naszym coraz piękniejszym mieście

Gość • Piątek [26.08.2011, 14:03:00] • [IP: 93.94.191.***]

A CO Z PODATKAMI OD KLERU ZA CHRZEST ZA KOMUNIĘ ZA BIERZMOWANIE, ŚLUBY POGRZEBY GDZIE MAJA KASY FISKALNE TEGO NIKT NIE WIDZI!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 13:55:33] • [IP: 217.97.193.***]

a na co komu plastikowe piły ? a warzywa i owoce do MOPRu pzrkazac albo do schroniska. A na zdjęciu widać ten" pęczek szczypiorku" i" nadwyżki z działki" ale " holenderskiej" hahaha

Gość • Piątek [26.08.2011, 13:33:03] • [IP: 80.54.123.***]

a rumunom pił nie zabrali.nie dość że przebywają tu nie legalnie to jeszcze się im nic nie robi, a polak sprzeda pęczek szczypioru i już do kryminału... mandaty po 2000tys. zrobić a co niech se emeryt czy rencista nie myśli że dorobi do życia.to jest ku...wa mać POLSKA

Gość • Piątek [26.08.2011, 13:27:03] • [IP: 217.97.193.**]

zostawcie tych ludzi!! niech nasze wladze dadza prac tym ludziom to nie beda tam handlowac!! jak oni maja przezyc skoro to ich jedyny dobytek?? rozumiem ze nie placa podadkow itp ale co ci ludzie winni ze nie pracy?? niech gmina sie wezmie za zuli a nie za ludzi ktorzy chca zarobic na chleb!! niech prezydent wezmie sie za misto to tego nie bedzie ale nieeee on woli za swoim biorkiem siedziec i kawusie pobijac!! i dorabiac sie na czyjes krzywdzie!! ludzie otworzcie oczy!! na kogo ciagle glosujecie!! Żmurkiewicz nie robi nic by pomoc temu miastu!! a czepiacie sie biednych ludzi ktorzy jakos probuja przezy

Gość • Piątek [26.08.2011, 13:15:08] • [IP: 80.245.180.**]

Już dawno powinni tak zrobić.

Hans • Piątek [26.08.2011, 13:10:08] • [IP: 77.45.63.***]

Wstyd że taki bałagan ale Polska to dziki kraj tu wszystko jest możliwe, a ci urzędnicy od porzadków to olewają rozglądają się za jakąś działką.

Gość • Piątek [26.08.2011, 12:59:46] • [IP: 86.47.10.***]

a za co ludzie maja jesc nie dosc ze nie ma pracy to jeszcze zabieraja im towar obluda

Gość • Piątek [26.08.2011, 12:52:08] • [IP: 95.129.226.**]

Gość  Czwartek [25.08.2011, 20:45]  [IP: 80.54.123.**] do tych, którzy bronią handlarzy: dlaczego chcecie dyskryminować uczciwych i płacących podatki itp? Promujecie nieuczciwość i oszustwo? Nasuwa się pytanie dlaczego? Bo może najpierw zając się poważnymi sprawami typu, narkotyki, fajki.. z których dziennie państwo traci tyle co z tego straganiku z warzywami przez miesiąc albo i więcej. A nie jak za czasów PRL" malować trawę na zielono" bo tak łatwiej i bezpieczniej

Gość • Piątek [26.08.2011, 12:41:02] • [IP: 217.97.193.***]

jaka nadwyzka owocow z dzialki? Niech by sobie stała babinka ze słoiczkiem jagód czy grzybbów, czy nawet z marchewką z DZIAŁKI. Niezłą dzialeczkę musi mieć skoro sprzedaje cale worki ziemniaków, ogórków, no a winogrona holenderskie ciekawe jak na działce wyhodowali !! I kiszone ogórki z naklejką producenta, kupili? za darmo im dał? Ale wtedy czy zapłacił podatek ?

Gość • Piątek [26.08.2011, 12:05:56] • [IP: 80.245.188.***]

To nazywa się kradzieżą lub złodziejstwem w obliczu lokalnego prawa. Narkotyki tak, ale nadwyżka owoców z działki ??

Gość • Piątek [26.08.2011, 12:03:11] • [IP: 93.94.184.**]

rzeczywiscie przestępczośc zorganozowana, najlepeij takim biednym ludzią zabierac banda zlodziei na stos z wami urzednicy, komornicy i reszta!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 11:55:17] • [IP: 93.94.188.***]

a co z Cyganskimi Rumunami z pilami spalinowymi chamskimi podróbami, to jest dopiero Kambodżą

Gość • Piątek [26.08.2011, 11:54:36] • [IP: 80.245.188.**]

jestem za ludzmi ktorzy sobie dorabiaja, ale trafia mnie jak sie widzi te skrzynki kartoniki itp po przekroczeniu granicy, o lesie nie wspomne jaki tam pozostawiaja bajzel widac z ulicy, powinno sie to zlikwidowac

Gość • Piątek [26.08.2011, 11:32:52] • [IP: 217.97.193.**]

za handel papierosamy nie ma szans żeby ukrucić zbyt silne powiazania nawet z Trojmiastem, to juz jest zorganizowana grupa, ktora az sie prosi o interwencje odpowiednich organow, natomias stragany warzywno -owocowe przy granicy absolutnie zlikwidowac ale nie zabierając tpwar, tylko do sądu i wysokie kary, żeby sie nie opłacilo, natomiast handlujace osoby w miescie to zwykle panie ktore mają po 550 emerytury i to jest ich pare złotych np.na lekarstwa, na czynsz, slyszalam kiedy jak pani to mowil policjantowi, nalezy to unormowac, bo ten handel a ten przy WP..to dwie rozne sprawy

Seksowny Knur • Piątek [26.08.2011, 11:27:16] • [IP: 195.117.222.**]

Bardzo dobrze! To, że wartość towaru jest mała nie ma znaczenia, bo właśnie z małych kwot składają się wpłaty do budżetu miasta i państwa, dzięki którym funkcjonują szkoły, szpitale, działa policja, macie drogi i chodniki z których korzystacie. Podług osób pracujących legalnie w marketach za" najniższą krajową" albo tych co płacą skłądki ZUS i dzierżawy, a również sprzedają płody rolne to Ci zbieracze, rolnicy i handlarze to są po prostu cwaniacy i oszuści. Każdemu jest ciężko w obecnych czasach, ale wyobraźcie sobie jaki syf byłby w naszym kraju gdyby wszyscy tak robili jak oni. Cieszy mnie to, że za nich końcu się zabrano i liczę, że niebawem taki los spotka nastepnych.

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:50:59] • [IP: 80.245.178.**]

Nikt nie ma prawa zabierać komuś czegokolwiek co stanowi jego własność.Zabrać można żonę do kościoła w niedzielę!

RSHA • Piątek [26.08.2011, 10:42:50] • [IP: 80.245.182.***]

TO JEST WŁAŚNIE POLSKA W BUDOWIE ;)

RSHA • Piątek [26.08.2011, 10:42:03] • [IP: 80.245.182.***]

ZLIKWIDOWAĆ TEN BANGLADESZ!! PRZEKRACZAJĄC GRANICE DE-PL MA SIE WRAŻENIE JAKBY DO KRAJU TRZECIEGO ŚWIATA SIĘ WJECHAŁO WSTYD !! WSTYD!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:34:19] • [IP: 95.129.228.**]

handel obwoźny, zbieractwo jagód i grzybów to obraz Polaka w oczach cudzoziemców.

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:32:53] • [IP: 80.245.191.**]

Niech się wezmą lepiej za tych z rynku co papierosami handlują i za tych co koło stacji benzynowych sprzedają papierosy" wiemy jakiego pochodzenia". Urzędnicy tylko się czepiają najbiedniejszych, którzy uczciwie chcą zarobić na chleb, a inni kradną i oszukują na potęgę. Obłuda i hipokryzja. Ile taka kobieta zarobi sprzedając trochę owoców i warzyw?

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:32:07] • [IP: 80.245.180.***]

bardzo dobry pomysł a towar przekazywać do stołówek społecznych i różnego rodzaju placówek pomocy społecznej, powiadomić wszystkie instytucje i nałożyć na handlujących kary za handel bez zgłoszenia w odpowiednich instytucjach (zus us, itd)

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:22:40] • [IP: 88.156.233.***]

Kto ma dać ta pracę? Każdy chce żyć tak jak żyją ludzie np. w Danii, ale jest powszechne przyzwolenie aby nie płacić podatku i handlować pod bokiem tych, którzy ten podatek płacą. Tak się nie da. Ja w Danii płacę 80 % podatku. Proszę zobaczyć na statystyki. Ilu jest w Polsce milionerów a ilu w Danii? Ilu Obywateli cierpi biedę tu a ilu tam? Tam zwykły Obywatel nie czeka aż milioner łaskawie coś zafunduje. Proszę zobaczyć jak obdarto z potęgi gospodarczej USA. Wystarczyło ubezpieczyć ponad 40 milionów ludzi i wystąpił zupełny krach. Łatwo liczyć kasę jak pracownikowi nic się nie zapewnia.Ale czy już dojrzeliśmy do świadomości i dyscypliny, Narodów skandynawskich?

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:18:26] • [IP: 188.47.231.***]

Teraz urzędnicy odpowiadają za swoje decyzje - gratuluję odwagi i proponuję używać swoich szarych komórek rozsądnie a przede wszystkim zgodnie z prawem - rekwirowanie towarów osobom handlującym na chodnikach, tzw. pudlarzom, jest niezgodne z prawem. –" Konfiskata to pozbawienie własności. Nie ma odpowiedniej podstawy prawnej, która zezwalałaby na to urzędnikom – komentuje prof. Hubert Izdebski, specjalista prawa administracyjnego z Uniwersytetu Warszawskiego".

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:11:26] • [IP: 88.156.235.***]

A o co chodzi? o podatki, czy o brak estetyki? Bo jeśli o podatki, to ile tego zysku dla US od tej skrzynki jabłek, a jeśli o estetykę, to faktycznie nie wygląda to ładnie, ale jeszcze gorsza jest ta buda z papierosami na Nowokarsiborskiej.Dosyć, że taki slams, to jeszcze stoi toto na wysokości podwójnej ciągłej linii, gdzie zatrzymują się klienci niemieccy blokując przejazd i właściciel tego burdelu też to robi- włącza światła awaryjne i wypakowuje lub zapakowuje towar- tam jest potrzebna straż miejska lub policja, a nie na Wojska Polskiego.

Gość • Piątek [26.08.2011, 10:08:12] • [IP: 192.168.100.***]

Nie rozumiem stwierdzen, że" dać im pracę". A niech sobie sami poszukaja. Tyle, że oni nie chcą wolą to co robią. Czy ktoś się zastaowil, jakie cięzkie euro zarabiają i to na czysto. Nie płacą podatków, nie płaca za miejsce, czysta kasiora płynie im do kieszeni. A normalny czlowiek płaci wszystko. Dlatego jestem jak najbardziej za zabieraniem nielegalnym towaru. Nad oszustami nie można się litowac

Gość • Piątek [26.08.2011, 09:54:02] • [IP: 217.97.193.***]

jakich działkowców ?? Przecież to towar z hurtowni nie z działki! tylko jedna pani robi sama na szydełku, reszta handluje towarem z hurtowni ! Tam nie ma żadnego dzialkowca!

Bździągwa • Piątek [26.08.2011, 09:41:38] • [IP: 31.63.230.***]

A niech handlują, jeszcze powinni wam na siłę wciskać ten towar za dziesięć razy drożej i powinniście być z tego dumni, że Was nie za_je_ba_li jak Allah nakazał.

Gość • Piątek [26.08.2011, 09:16:41] • [IP: 92.42.115.***]

Popieram zlikwidować ten cały syf z budami na Wojska Polskiego i w centrum miasta budy obite dechami.

Gość • Piątek [26.08.2011, 09:12:28] • [IP: 217.97.199.**]

Gość • Piątek [26.08.2011, 06:44] • [IP: 88.156.233.***] "popieram wcześniejsze komentarze niech dadzą ludziom normalną i dobrze płatną pracę, gdzie nie trzeba będzie kombinować, bo do 1-wszego nie starcza" A możesz sprecyzować swoja wypowiedź co masz nz mysli pisząc"

Gość • Piątek [26.08.2011, 08:55:16] • [IP: 87.189.156.**]

dziwnie Polacy wszysko wiedza co sie dzieje za granica, a usiebie nie moga to realizowac.

Zenek • Piątek [26.08.2011, 08:52:18] • [IP: 93.94.186.***]

HAHA DADZĄ NORMALNĄ PRACĘ:/ TRUDNO TRZEBA BYŁO SIĘ UCZYĆ A NIE OD RAZU KRAŚĆ JAK WIĘKSZOŚĆ. I BARDZO DOBRZE WSZYSTKIE BUDY NA CAŁEJ ULICY ZLIKWIDOWAĆ

Gość • Piątek [26.08.2011, 08:42:57] • [IP: 83.13.154.***]

Precz z dzikim handlem!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 08:22:42] • [IP: 79.184.5.***]

Czy nie lepiej ten handel" działkowców" ucywilizować?Dać miejsce odpowiednie, WC i parking, egzekwować opłaty i zezwolenia na handel?Kasa miasta będzie w lepszym stanie, żywność się nie zmarnuje, SANEPID będzie miał pod kontrolą wszystkie punkty w jednym miejscu, ZUS zyska, U.Skarbowy też.Nie podcinajcie gałęzi na której siedzicie szanowni Rajcy. Wpływ do kasy miasta powinien być stały a nie jednorazowy z kar.Stały przychód jest lepszy niż nic.Proszę pomyśleć, zrobić burzę mózgów Radzie Miasta Powiatowego i będzie lepiej niż jest. Pozdrawiam i życzę zdrowych obrad.

Gość • Piątek [26.08.2011, 08:15:16] • [IP: 217.97.193.***]

pomylilem się, jeden mandat na dwa dni !! istny cyrk normalnie

Gość • Piątek [26.08.2011, 08:12:43] • [IP: 217.97.193.***]

Nareszcie sprawa ruszyła, szkoda, że po sezonie, ale dobre i to. W tym roku wystawiono łącznie 129 mandatów, śmiechu warte, czyli średnio niecałe 2 mandaty dziennie !! A codziennie handluje tam tyle ludzi !! To się Straż Miejska napracowała HA HA HA. Chcą handlować - proszę bardzo - ale w miejscach do tego przeznaczonych i uczciwie - płacąc dzierżawy i podatki!

Gość • Piątek [26.08.2011, 07:42:24] • [IP: 192.168.100.***]

Może wreszcie skończy się ten dziki handel. Tuż obok ludzie handluja uczciwie, a ci spod granicy mają wszystko w d... i śmieją się z tych co płacą za miejsce do handlu

Gość • Piątek [26.08.2011, 07:38:48] • [IP: 80.245.182.**]

skoro tacy biedni to czego kobitka w przodzie odwrocila sie zebyniepokazac sie warzy jato rozumie nit nichce ale obnosic siew złocie to juz nie bieda, i nie jedna tam ugina sie od ciezaru tego kruscu czyz z biedyciekawe.ZLIKWIDOWAC CAŁY TEN ODCINEK TAM MAJA KROCIE ZA DARMOCHE BEZ US, PODATKOW, ZUSU.

Gość • Piątek [26.08.2011, 06:58:48] • [IP: 92.42.119.***]

nareszcie ktos pomyslal w urzedzie wszyscy placimy podatki a oni sie z nas smieja i grube piniadze zarabiaja

Gość • Piątek [26.08.2011, 06:49:36] • [IP: 80.245.191.***]

a nie lepiej wyznaczyć miejsca i pobierać opłatę jak za parkowanie samochodu.Ucywilizować to bo, jest to pewna forma folkloru.A jak wyglądają stoiska na Wojska Polskiego, to nikomu nie przeszkadza.

Gość • Piątek [26.08.2011, 06:44:39] • [IP: 88.156.233.***]

popieram wcześniejsze komentarze niech dadzą ludziom normalną i dobrze płatną pracę, gdzie nie trzeba będzie kombinować, bo do 1-wszego nie starcza!!

Gość • Piątek [26.08.2011, 06:40:08] • [IP: 80.245.189.***]

cała sezamkowa to nielegalny hadel. . kombinacje i przestępstwa. im również zabrać towar, samochody, mieskania,

Gość • Piątek [26.08.2011, 03:27:21] • [IP: 83.21.134.**]

a może wystarczy ściagać podatki i myto za sprzedaż od ręki, pieniądze wpłyną do kasy miasta, US dostanie swoje. Tylko straż miejską zatrudnić by pilnowała porządku. Jak nie zarobią handlowcy przyuliczni to zrezygnują i problem się sam rozwiąże.

Bździągwa • Piątek [26.08.2011, 03:06:46] • [IP: 31.63.230.***]

Nie ma to, jak stołować się z Lidla.

Bździągwa • Piątek [26.08.2011, 03:05:36] • [IP: 31.63.230.***]

Gość • Piątek [26.08.2011, 00:16] • [IP: 46.46.218.***] - między sobą rozdadzą, o szkoda wydać kasiory na jadło.

Bździągwa • Piątek [26.08.2011, 03:03:53] • [IP: 31.63.230.***]

A w ogóle, niech dadzą ludziom normalną pracę, to przestaną kombinować na własną rękę! Ooo!

Bździągwa • Piątek [26.08.2011, 03:01:18] • [IP: 31.63.230.***]

Zaczęła się nagonka, po pożarze. Żałosne, to jest.

Bździągwa • Piątek [26.08.2011, 03:00:12] • [IP: 31.63.230.***]

To, jak mam na kartonie dwie marchewki, a z tyłu ich całą siatkę (marchewek), to te dwie marchwie idą w depozyt na poczet długu jakiegoś tam, a siatka za plecami tych marchwi i tak idzie mi na czysto, tak?, bo i tak je opierdolę komuś tam? Stówę mogę rzygnąć, bo i tak np. mi się opłaca. dobre. _____ Boga za nogi złapali.

Bździągwa • Piątek [26.08.2011, 02:49:10] • [IP: 31.63.230.***]

*! Amerykę odkryli, po odkryciu Ameryki! @#$%

Gość • Piątek [26.08.2011, 00:16:01] • [IP: 46.46.218.***]

a ja mam pytanie co bedzie z zarekwirowanym towarem bo większość to żywność i bez odpowiedniego przechowywania szybko się psuje to czyżby urzędnicy nie pomyśleli o tym a może będą rozdawać biednym albo między sobą ??

PAPAZ • Piątek [26.08.2011, 00:14:45] • [IP: 80.54.123.**]

a ja się cieszę, że są, to jest naprawdę swojskie i to właśnie jest piękne w polsce, grecji, węgrzech, rumuni i państwach wschodu, w szwecji też jagody i żurawinę tak sprzedają, w niemczech pojechać dalej i co szparagi i jakieś dżemy przy ulicy... a u nas jabłka, ziemniaki, pomidorki i taki ma być mój kraj, pozdrawiam

Dops • Piątek [26.08.2011, 00:10:23] • [IP: 195.117.222.*]

Jak tam ie patrzeć -jest to najzwyklejszy" czarny rynek". Tak jak narkotyki, paserka czy prostytucja.Niektórzy osiągają dochody a czy Państwo ma z tego coś? Żadnych podatków! I na dotatek ci" biznesmeni" mogą być na zasiłkach lub innych formach opieki społecznej.Skąd to mają? A z naszych podatków!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 23:46:27] • [IP: 92.42.114.***]

Władze lokalne holenderskiego miasta Venlo wprowadziły podatek w wysokości 1, 30 euro za noc od każdego sezonowego pracownika. Polentaks – co oznacza dosłownie podatek od Polaków – nałożono na pracodawców, zatrudniających sezonowo cudzoziemców, bez względu na ich narodowość. Jak tłumaczą urzędnicy miejscy, podatek nie ma dyskryminować polskich pracowników, tylko sprawić, by zagraniczni robotnicy również płacili na utrzymanie miasta. Każdy, kto przebywa w mieście, korzysta przecież w równym stopniu z dróg, kanalizacji czy z interwencji policji. Z kolei każda osoba, która zatrzymuje się w hotelu lub na kempingu, opłaca podatek turystyczny. Większości sezonowych robotników udaje się go uniknąć, ponieważ mieszkają oni w ogrodach i sadach swoich pracodawców. Teraz to nie będzie możliwie, gdyż to właśnie pracodawca będzie odpowiedzialny za to, by jego pracownicy uiszczali podatek.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 23:24:18] • [IP: 88.156.235.***]

Tak właśnie wygląda nierespektowanie prawa w polsce.Wydaje się że kary pienieżne powinny byc trzy razy wieksze.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 23:13:37] • [IP: 93.94.190.**]

Ten łóżkowy handel jest bardzo dobry bo niestety ale jest coraz więcej ludzi którym nie starcza emerytury nie mówiąc o rencie i jakoś dorabiają.Jak nie będą mieli możliwości dorobienia to co słabszy zacznie kraść!!A jak tego nie będzie robił to z bezradności walnie się na sznurek!!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 23:07:52] • [IP: 79.184.244.**]

Lubię Was.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 23:01:40] • [IP: 92.42.119.***]

ciekaw jeste co -potem z tym towarem ktory zarekwiruja bedzie pewnie zostanie podzielony miedzy soba tak jak to robi policja dzy sciaga nielegalnie zastawione sieci siedza potem i jak kury wybieraja rybe i sie dziela

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:58:51] • [IP: 83.21.131.***]

Nielegalny handel zamknąć tych dilerów !!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:49:58] • [IP: 80.245.184.***]

no własnie gdzie jest ten zespół od estetyzacji miasta -niewidza dla siebie roboty- ale kase to chcą--a swoją droga jak handel zabroniony w tym miejscu -to co -czytać nie umią - czy świadome działanie- więc karać -niema czy biedny czy bardziej bogaty-chcesz handlować - prosze bardzo -załatw pozwolenie i stan ze swoim towarem w miejscach do tego przeznaczonych-myslisz 1, z 2 -gim że jak staniesz bliżej szlabanu to niemiec prędzej kupi-uważaj zeby nie było jak z tym samochodem z ziemniakami----dzicz i ;;; rumunszczyzna;; jeszcze troche to łóżko polowe wystawią- -katygorycznie eksmitować i ; walić kary---i to ma być unia euro...-Polak zawsze na opak-i na przekór-szkoda że słuzbyodpowiedzialne za przestrzeganie przepisów są takie małooperatywne, , , , ale to -- ŚWINOUJŚCIE...-czemu w innych miastach można sobie z dzikim handlem poradzić---??/--niech mieszkancy sami odpowiedzą sobie--prawo sobie -reszta sobie!!1

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:40:21] • [IP: 83.21.78.**]

Nie pisz o jakiejś estetyce, bo wszyscy doskonale wiedzą, że gdyby władze miasta nie działały na szkodę i nie przeszkadzały, to z tego co mi wiadomo, na Placu Wolności właściciel już dawno postawił by tam ładny budynek.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:37:54] • [IP: 217.97.199.**]

Mi sie bardzo podoba ten pomysl ;)

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:26:42] • [IP: 80.245.190.***]

Zarekwirować towar i co z nim zrobić ?O przepadku towaru może zadecydować sąd pytanie co z tym towarem dalej dać biednym czy zutylizować ? A co w między czasie do rozprawy i wydania wyroku-decyzji gdzie zamierzają ten towar magazynować? Niejednokrotnie bedzie potrzebna wielka lodówka pomieszczenia magazynowe i do tego ktoś kto bedzie tego pilnował ! To wszystko razem to koszty za które zapłaci miasto czyli my.Podobna sytuacja ma miejsce z zarekfirowanymi autami które stoją na parkingu miejskim to slepe przepisy nie wykonalne i nie ściągalne wielka bzdura. Myślę że częsciej karać a z mandatów wybudujcie tunel.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:24:54] • [IP: 92.42.114.***]

Co to w ogóle za" łóżkowy" handel. Rekwirować towar i tyle. Ale z drugiej strony fakt płacenia placowego nie upoważnia do sprzedawania w obskurnym straganie. Gdzie jest komisja estetyki miasta ! Gdzie przewodnicząca pani v-ce prezydent Barbara Michalska. Rację ma internauta, który pisze o rożnie i budach na pl. Wolności. Kto takim abnegatom daje koncesje na prowadzenie takiego bałaganu pozdrawiam p.Michalską i jej drużynę aby nie spoczęła na laurach i likwidowała slamsy handlowe. Adam Adam

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:17:53] • [IP: 80.245.182.***]

Pomijam konieczność ściągania należności za handel, ale konfiskata towaru może być orzeczony wyłącznie przez sąd, ani policja ani straż miejska nie ma takich uprawnień, jest to ewidentne łamanie prawa, ale nie ma się czemu dziwić, Polska ma chyba bezprawie wpisane w swoją konstytucję, którą i tak nie przestrzegają polskie sądy, prokuratury, rząd i parlament.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:16:12] • [IP: 195.117.222.*]

odwalcie sie od tych ludzi kazdy orze jak moze nie wystarczy nie podniesiono rachunki za prad a także podatek durne panstwo rzeruje na nas zeby zarobic i oddac unii to co zorkradli

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:13:56] • [IP: 217.231.60.***]

NA PEWNO SIĘ TEN DZIKI HANDEL UKRÓCI, OD TEGO JEST TARGOWISKO MIEJSKIE.RAZ, DRUGI KONFISKATA TOWARU I ZROZUMIEJĄ, ŻE PRAWO JEST DLA WSZYSTKICH RÓWNE.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:08:30] • [IP: 92.42.118.**]

a czemu policja skarbowa się nimi nie zajmie tam są wyższe mandaty do 50000zł

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:07:08] • [IP: 95.129.225.***]

TAK JEST ZABRAC IM WSZYSTKO.LEGALNIE HANDLUJACYM WLAPIA SIE MANDATY A ONI SA BEZKARNI?! PARANOJA

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:06:22] • [IP: 217.97.199.**]

fasola ma pełny kałdun, mając swoich prokuratorów i sędziów z kasy miejskiej czerpie ile chce i kiedy chce. Stąd nie rozumie jak to być biedny, głodny. A na tych najbiedniejszych najłatwiej się wyżyć, oni bronić się nie umieją.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 22:01:29] • [IP: 92.42.118.***]

A prawo własności to gdzie.Wedle tej zapowiedzi to za siadanie za kierownicą jakiegokolwiek pojazdu konfiskata, za kradzież ucięcie ręki, oko za oko itp

F O K A • Czwartek [25.08.2011, 21:45:22] • [IP: 178.238.247.***]

Nie mozna zabrac komus czegos przeciez to kradzież

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:43:38] • [IP: 178.238.247.***]

straż wiejska musi się czymś wykazać !!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:39:23] • [IP: 93.94.186.*]

Prawo jest prawem.Zakaz ZAKAZEM.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:39:03] • [IP: 83.20.74.***]

Najpierw porządek prawny należy zaprowadzić w twierdzy bezprawia na ul. Wojska Polskiego 1, a następnie wymagać poszanowania prawa od innych !

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:38:39] • [IP: 80.245.179.***]

w tym zajebanym miescie nie ma policji - tzn jest pod 2 rekami panow... Pzdr...a lysi czy nie lysi dalej beda zap. .. coraz to lepszymi furami kto biedny na sznurek. ..Zycie.: niestety p... boi sie ruszyc tych z wyzszych polek, wiec zostawia sie strazy miejskiej te male niewinne osoby co chcia zwiazac koniec z koncem, . .Wybaczcie...

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:33:48] • [IP: 79.184.238.***]

Do 112 z godz. 20.27, co ci tak z zazdrości i zawiści żal dupę ściska ? A buda na" działce szwagra" stwarzająca zagrożenie podoba ci się ?

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:22:54] • [IP: 80.245.191.***]

Niektórzy piszą, że jak biedni, to niech niepłacą podatków.Niech handlują sobie bezstrosko..Niech się zastanowią ci, którzy pisza takie bzdety!!, Dlaczego ktoś ma płacić, a ktoś nie??To jest chore!!To jeszt szara strefa, z którą należy walczyć.To chore państwo i ich urzędnicy pozwalają, by niektórzy zbijali kasę bez, opłat codziennych.To oni okradają ciebie gościu jeden z drugim z twoich podatków, które miasto inwestuje w różne inwestycje.To jest kraj bezprawia, bo nie potrafi egzekwowac należytych podatków i pozwala, na szeroką szarą strefę

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:18:08] • [IP: 217.97.199.**]

Juz dawno w tym lasku powinni wybudowac targowisko.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:12:13] • [IP: 217.97.193.***]

BRAWO I JESZCZE WPI...OL.NIECH PŁACĄ PODATKI JAK UCZCIWI HANDLOWCY.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:11:24] • [IP: 80.245.181.***]

ludzie którzy tam sprzedają powinny płacić za teren użytkowy jak inni a nie okradać państwo

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:11:17] • [IP: 93.94.186.***]

nareszcie tych brudasów zlikwidują...ze szpecili nam miasto...

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:09:56] • [IP: 93.94.186.***]

zgadzamy się, nareszcie urzędasy wzieli się za robotę...i do roboty idzie wekend...

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:08:05] • [IP: 88.156.233.***]

kafir • Czwartek [25.08.2011, 20:20] • [IP: 88.156.235.**]////////////ja może nie chamstwo ale szczekne:)..płacę podatki, zus, podatki od nieruchomości, wywóz śmieci..uzbiera się parę złotych.Co dla mnie miasto robi? ? to Ci odpowiem -NIC..sama muszę coś robić, żeby z głodu nie paść.I robię -ale zgodnie z prawem.W okresie posuchy zawieszam działalność -i co wtedy robi dla mnie miasto? ?też NIC..dlatego jak chcą handlować muszą to robić zgodnie z prawem...bo niby co?, lepsi są bo biedniejsi?? i proszę, nie tykaj bruku na W.P.on przetrwa niejednego" dzikiego handlowca".. miłego wieczoru i trzezwego spojrzenia :)

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:07:29] • [IP: 79.162.137.***]

Czy panie ze zdjęcia płacą podatek? Nie. Dlaczego więc mają być lepsze od nas podatników. Druga sprawa to estetyka. Zarówno stragany na placu Wolności jak i wystawki przy granicy do natychmiastowej likwidacji.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:04:35] • [IP: 83.5.147.***]

witam do wszystkich handlujacych jesli posiadasz wpis do ewidenci dzialalnnosci gospodarczej i posiadasz dzialalnosc to nik nie ma prawa zabrac ci twojego towaru bo by to bylo nie zgodnie z konstytucja. jest to ewidentne lamanie prawa przez wladze miasta i mozna sie ubiegac o odszkodowaie. Taka sprawa byla 2 lata temuy w lodzi zabrano towar nam i dostalismy odszkodowania po 40000 zl miasto moze zabrac towar tylko wtedy gdy jets nie legalny a sprzedajacy nie ma dzialalnosci

Andrea • Czwartek [25.08.2011, 21:02:25] • [IP: 88.156.232.***]

Dlaczego nie zarekwirują meneli spod Polo przy kościele, z promenady i okolic Bielika :)))))) niech podniosą średnią krajową, renty i emerytury a zatrzymają podwyżki i wtedy robią takie GESTAPOWSKIE AKCJE.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 21:00:58] • [IP: 80.245.188.***]

Prawo powinno być równe dla wszystkich. W każdej dziedzinie. Stróże prawa mają obligatoryjny obowiązek reagowania na przykłady łamania prawa. Za to im płacą i nie mogą jednych karać a innym pobłażać, nawet jeżeli są biedni. Co innego Prezydent miasta, on może i powinien rozwiązywać problemy miasta a przede wszystkim jego mieszkańców. A do pomocy prawnej ma radnych miasta, którzy mogą uchwalić takie prawo, które wszystkich zadowoli. W tym przypadku handlującym należy wyznaczyć inne miejsce a ich wszelkim sposobem wyprowadzić.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:57:51] • [IP: 80.245.184.**]

To jest cwaniactwo, bo jak nawet zaplaci placowe za miesiac to wyjdzie mu mniej jak ten mandat. A oni po prostu chca zgarnac klienta niemieckiego pierwsi. To nie jest marna pietruszka czy jagodka.To jest handel na duza skale. A rekwirowac towar maja prawo. Tak tez jest na granicy. Dostajesz towar spowrotem? Zapomnij. Jak nie wolno to Twoje ryzyko

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:56:31] • [IP: 83.21.93.***]

to nie są biedni tylko tacy którzy mają w nosie prawo i szybko zarobią w euro

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:55:55] • [IP: 188.147.52.***]

obrońcy ulicznego handlu musicie wiedzieć że oni zarabiaja lepiej od normalnie pracujących w innym przypadku nie robili by tegobo posli by do normalnej pracy, ale po co jak tu się zarabia lepiej i bez wysilku.

Rozsądny • Czwartek [25.08.2011, 20:55:18] • [IP: 92.42.117.**]

Jeśli mieszkamy w Europie - to rekwirować, a jeśli w Azji - to nie.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:53:06] • [IP: 80.245.184.**]

niech ida pod kosciół meneli zabiora na lawkach jak spia i nie ma jak usiasc a smrod z daleka sie unosi masakra w srodku miasta takie rzeczy sie dzieja lbo pod kosciolem jak te sprzedaja kwiatuszk iorzeszki nie nadajace si do jedzenia wstyd wstyd bierzcie sie za nich!!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:50:25] • [IP: 83.21.32.**]

to się nażrą strażnicy i urząd. jakaś nowa akcja dożywiana urzędasów?

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:49:42] • [IP: 92.42.115.***]

Z tymi brudasami co handluja piłami spalinowymi przy granicy niech zrobią porządek a nie biednymi ludzmi co sprzedaja własne hodowane warzywka.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:47:07] • [IP: 80.245.182.**]

likwidowac to i to szybko, tam niema biednych ludzi, to kazdy wie w swinoujsciu

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:45:45] • [IP: 80.54.123.**]

do tych, którzy bronią handlarzy: dlaczego chcecie dyskryminować uczciwych i płacących podatki itp? Promujecie nieuczciwość i oszustwo? Nasuwa się pytanie dlaczego?

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:38:53] • [IP: 93.94.185.***]

narkomanów łapać, dilerów a nie biednych ludzi którzy nie maja na chleb.Biednemu zawsze wiatr w oczy wieje

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:37:26] • [IP: 93.94.185.***]

lepiej łapać niemców którzy jeżdżą jak chcą, parkują gdzie chcą w miejscach niedozwolonych, jeżdżą pod prąd a przepisy sa na całym świecie są takie same..Na nich zarobek miasto będzie miało kolosalny.My u nich staniemy na chwilę w miejscu gdzie nie ma zakazu ta zaraz wlepili nam 15 euro mandatu nie słusznie i się z nami nie cyrtolą jak my z nimi

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:36:58] • [IP: 217.97.193.**]

Jak mamy nazywać ten kraj państwem prawa, jak można to prawo bezkarnie i nagminnie łamać ? Przecież ten stan rzeczy trwa od wielu lat i nikt nic z tym nie robi, do roboty panie prezydencie !! Dlaczego ci ludzie są bezkarni, nie płacą za zajęty teren i nie płacą podatków ? Gdzie jest urząd miejski i urząd skarbowy ? Co to ma do rzeczy czy są to emeryci czy kosmonauci ? Każdy jest równy względem prawa, to nie ma nic do rzeczy czy sa to ludzie tacy czy tacy, biedni czy bogaci, oni poprostu łamią prawo na oczach wszystkich. Jedni płacą podatki i za placowe inni nie muszą, mamy państwo prawa : (

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:31:14] • [IP: 88.77.123.***]

Gosc 207.Masz racje, cale Swinoujscie jest pelne narkotykow a lysole tylko auta zmieniaja.No ale widocznie policja tego nie widzi?

mietek rockefeler • Czwartek [25.08.2011, 20:28:46] • [IP: 93.94.187.***]

tone ogórka tanio oddam lub na poloneza caro zamienię

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:28:45] • [IP: 195.117.222.*]

Zmurek stołówkę otwiera czy w Neptunie brak żywności ??

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:27:27] • [IP: 109.167.132.***]

Zacząć trzeba od gaci, skarpet i obskurnych warzywniaków w ścisłym centrum czyli przy kurczakach koło Teatralnej.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:24:42] • [IP: 195.117.222.*]

Nie wolno nikomu nic zabierać przecież dla tych ludzi to jedyna szansa na zarobienie jakich kolwiek pieniędzy w tym popiepszonym państwie

kafir • Czwartek [25.08.2011, 20:20:58] • [IP: 88.156.235.**]

Chamstwo znowu się rozszczekało. Przyjrzyjcie się dobrze jaki to biedny handel. Ci ludzie nie robią kokosów, a co miasto (czytaj urzędnicy) mogłoby im zaproponować, by mogli godnie zarabiać na życie? Dla szczekaczy internetowych którzy sobie ubrdali że należą do wyższych sfer, a powinni dokładniej przyjrzeć się sobie samym, rozwiązaniem problemu byłoby wysłanie tych ludzi razem z ich" towarem" do Alberta. Że ci sprzedawcy zielska to zła wizytówka miasta przy granicy? A bruk na Wojska Polskiego to dobra wizytówka? Ile osób codziennie szuka pracy? Ile firm bankrutuje w naszym mieście, perle polskiego Bałtyku? Niemcy i tak wiedzą że chociaż jesteśmy w UE, to dziadostwa u nas nie brakuje...

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:18:34] • [IP: 93.94.188.***]

Czyli jak zlapia mnie na paleniu papierosa na dworcu to zabiora mi telefon komorkowy? Nie jestem handlarzem ale ciekawia mnie podstawy prawne co do rekwirowania towaru cos mi sie wydaje miasto bedzie co chwile pozywane do sadu.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:15:01] • [IP: 80.245.191.***]

Bardzo dobrze.Jeśli chcą prowadzić działalność gospodarcza, niech płacą podatki i wszelkie opłaty.To nie zawiść!! Tylko poszanowanie prawa.Nie mogą jedni stać, przed drugimi ponad prawem.Ten sam problem z jagodziarzami i grzybiarzami. Niech się zarejestrują i płacą podatki jak wszyscy(względnie póżniej zawieszą działalność)Jak ma ten kraj funkcjonować, jęśli pozwala się na odstępstwa??Straż miejską zwiększyć do 15 chłopa.Gwarantuję że miasto zarobi na nich krocie -a nie straci.Zero wandalizmów, zero śmieci, zero cwaniactwa.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:10:18] • [IP: 80.245.188.***]

Ci handlujący przy granicy to piękna wizytówka miasta- nie ma co!! Wstyd i żenada!!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 20:03:56] • [IP: 88.156.233.***]

A grajkowi to chyba akordeon zabiorą?

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:58:45] • [IP: 84.141.128.***]

a ich nie mozna zamknac??

mikki • Czwartek [25.08.2011, 19:57:59] • [IP: 188.33.187.**]

niech placa podatki jak wszyscy albo wypier...

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:57:56] • [IP: 109.90.95.**]

Dajcie spokuj tym ludzia, niech sobie sprzedaja.Miasto i tak ma na nich zarobek z mandatow.Znajac zycie to te oplaty sa zwariowane a nie normalne

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:53:03] • [IP: 178.238.249.**]

Słuszne posunięcie.Przecież ci handlujący kpią sobie z uczciwych ludzi w żywe oczy.To zrobiło się już na zbyt dużą skalę, żeby przymykać na to oko.To nie biedni tylko cwaniacy handlujący na skalę hurtową.Całe wory ogórków, ziemiaków i czego się da, a na pewno nie placą podatków.Urząd skarbowy ma tam też pole do popisu.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:51:04] • [IP: 188.33.207.***]

DAJCIE LUDZISKOM ZAROBIĆ PARĘ GROSZY.MAJĄ POJŚĆ KRAŚĆ LUB PO JALMUŻNĘ DO URZĘDU.ŚMIECH NA SALI WEŻCIE SIĘ ZA ŁYSE PALE, CO HANDLUJĄ BIALĄ ŚMIERCIĄ, A NIE ZA TYCH BIEDAKÓW.ROZBIJAJĄ SIĘ FURAMI ZA SETKI TYSIĘCY ZŁOTYCH I KTOŚ POWIE, ŻE LEGALNIE ZAROBILI, PLACĄC PODATKI.TAK.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:42:10] • [IP: 80.245.190.***]

Nie wolno nikomu nic zabierać przecież dla tych ludzi to jedyna szansa na zarobienie jakich kolwiek pieniędzy w tym popiepszonym państwie

episode • Czwartek [25.08.2011, 19:39:19] • [IP: 195.117.222.***]

Dlaczego grzywny sa 100 zł ? A paragon wystawiają ? zal zal zal pieprzona władzunia

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:38:50] • [IP: 217.97.193.***]

Powinnni rekwirowac i sprzedawac pare metrow dalej Niemiaszka za pol ceny, ale by sie urzedasy nazarabiali!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:32:25] • [IP: 80.245.188.***]

już się boję... znając skuteczność urzędniczą handel jak kwitł, tak kwitnąć będzie. zakład?

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:28:46] • [IP: 80.245.185.***]

popieram mają najlepsze miejsca handlowe w mieście tuż przy granicy nie powiem że to wstyd a i tak za nie nie płacą. Popieram 100 %

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:28:31] • [IP: 88.156.234.***]

Kto zezre ich towar ?Czy Straz Miejska nie ma juz innych problemow do rozwiazania w miescie ?A na zapleczu Zmurkiewicza bezprawie.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:28:17] • [IP: 213.238.103.***]

ROZPĘDZIĆ PAŁAMI TO SYFIARSTWO !!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:25:27] • [IP: 195.117.222.**]

Moim zdaniem dobrze, że w końcu znikną te dzikie stragany, jest od tego wyznaczony rynek przy ul. Grunwaldzkiej, przecież tam również niemieccy sasiedzi robią zakupy i to spore, takie dziadowanie przy granicy to jest wstyd, do czego Polak jest zdolny żeby się ośmieszać i poniżać przed niemcami, bo przecież polak tam nie kupuje tylko niemiec.Idąc po stronie niemieckiej takiego obrazka dziadoskiego handlu się nie zobaczy, tam nie ma że boli, ma być ład i porządek, a u nas zbierze się parę wygodnych i unikajacych opłat za kram i żebrają jak te manele na promenadzie z napisem"ZBIERAMY NA PIWO", tam również urzędnicy powinni zrobić nagonkę, czy w końcu pozbędziemy się nalepki"Polak to moczy morda, brudas, leń, bandzior i złodziej"pochwała dla urzędników.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:22:46] • [IP: 195.117.222.*]

To jest okradanie jeszcze mu mało

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:22:01] • [IP: 80.245.186.***]

SUPER POMYSŁ...TYLKO NASUWA SIĘ PYTANIE CO DALEJ Z TYM TOWAREM? MOŻE BY TAK ODDAĆ BIEDNYM RODZINOM WIELODZIETNYM I STARSZYM LUDZIOM CO ŻYJĄ NA SKRAJU UBUSTWA

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:21:51] • [IP: 88.156.235.***]

Zdaje się, że o zarekwirowaniu towaru może zdecydować tylko i wyłącznie sąd prawomocnym wyrokiem. Straż Miejska robiąc tak po prostu łamie prawo i każda papuga jest w stanie im to udowodnić.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:21:17] • [IP: 83.21.131.***]

to iest chore ludziom zabierajom dochód z czego oni majom rzyci a urzędnicy to cwaniaki bo majom kasy a nas ludzi gdziesi wiec w Polsce niema sprawiedliwości

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:17:03] • [IP: 92.42.116.***]

brawo

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:11:43] • [IP: 46.134.92.***]

a co z towarem który zostanie zabrany?? Urzędnicy będą po domach nosić za darmo ?:) czy do śmietnika ? Szkoda żeby się marnowało:) Dom Ś.W Alberta chętnie przyjmie :)

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:10:52] • [IP: 80.245.184.***]

ciekawe co będą robić z tym towarem, zjadać czy otworzą straganik pod urzędem miasta

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:09:27] • [IP: 46.134.28.***]

Bardzo dobry pomysł!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:05:23] • [IP: 88.156.233.**]

ZOSTAWCIE TYCH BIEDNYCH LUDZI W SPOKOJU

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:02:34] • [IP: 80.245.182.***]

Ale w czym problem?? Niech Straż Miejska przyjeżdża codziennie i wystawia po 100zł to będzie 3tyś miesięcznie. Chyba odpowiednia dzierżawa za kawałek chodnika?? Żmurkiewicz nie potrafi kierować swoimi podwładnymi!!

Gość • Czwartek [25.08.2011, 19:00:42] • [IP: 31.63.247.**]

I bardzo dobrze, niech w końcu znikną te brudne baby i dziady handlujący tym syfem.

troll • Czwartek [25.08.2011, 18:49:34] • [IP: 46.46.213.**]

Ciekawe jak straż miejska to póżnej zeżre? Już teraz są leniwi i wożą tyko tłuste doopy zamiast patrolować park.

Gość • Czwartek [25.08.2011, 18:49:29] • [IP: 92.42.119.***]

A kto będzie magazynował ogórki? Siostry z Chopina?

nie_polityczny • Czwartek [25.08.2011, 18:46:39] • [IP: 80.245.188.***]

Popieram!! Zlikwidowac ten bangladesz, i to na calej Wojska Polskiego!!

Oglądasz 1-162 z 162
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■