POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [29.04.2012, 06:28:35] • Świnoujście

Rondo im. 8 Flotylli Obrony Wybrzeża!

Rondo im. 8 Flotylli Obrony Wybrzeża!

fot. iswinoujscie.pl

Z inicjatywą takiej nazwy dla nowego ronda powstającego u zbiegu ulic Grunwaldzkiej, Konstytucji 3-go Maja i Marynarzy wystąpiła świnoujska organizacja Platformy Obywatelskiej. Trwa zbieranie podpisów pod wnioskiem w tej sprawie.

W sobotę przed południem zbierających podpisy spotkaliśmy przy ul. Konstytucji 3-go Maja. Akcja wzbudziła spore zainteresowanie mieszkańców. Podpisywali się młodsi i starsi.

Rondo im. 8 Flotylli Obrony Wybrzeża!

fot. iswinoujscie.pl

-”Uważam, że dość mamy martyrologii.”- powiedział nam pan Jan, składając swój podpis.
-”Obok jest kościół”. To najlepsze miejsce by czcić pamięć ofiar tragedii smoleńskiej”-dodaje pani Kasia, kolejna w kolejce do złożenia podpisu.
-”Módlmy się przed ołtarzem a przestrzeń publiczna pozostawmy na radośniejsze skojarzenia!”-dodają młodzi ludzie, którzy również postanowili złożyć swoje podpisy.
Akcja trwa i to nie tylko w tym jednym miejscu. Osby zbierające podpisy można spotkać także bliżej centrum.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 159, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-159 z 159

Gość • Poniedziałek [30.04.2012, 18:11:39] • [IP: 92.42.114.**]

Glosy wojskowych i bylych wojskowych mogłyby zmienić wynik wyborów -odp. na pytanie dla czego rondo -8 bla bla bla

Gość • Poniedziałek [30.04.2012, 06:52:55] • [IP: 80.245.185.***]

Myslę ze Prezydenta Lecha Kaczńskiego to prawidłowa nazwa.

Gość • Poniedziałek [30.04.2012, 06:47:41] • [IP: 80.245.185.***]

Może ktoś powie co za zasługi ma ta 8 foltylla?Pamiętam jak polski Admirał o ruskim rodowodzie R...o, chlal wode szklankami w kasynie wojskowym i kazal zwolnic kelnerke co mu kieliszek podala ha ha ha

marynarz • Poniedziałek [30.04.2012, 06:41:59] • [IP: 80.245.185.***]

A ja myslę żeby nazwać im. Jasia Fasoli. Kto jest za ? Bo mądrze juz w tym miescie dlugo nie bedzie, ale śmiesznie jest i długo będzie.

Gość • Poniedziałek [30.04.2012, 02:42:16] • [IP: 80.54.123.**]

Proponuję nazwać to rondo" Rondo imienia upadku Świnoujścia"i ustawić tam taki duży wyświetlacz na którym będzie się kolejno wyświetlać jak kiedyś wyglądała PPD i UR" ODRA"i jak w niedalekiej przyszłości będą wyglądać ruiny po stoczni remontowej, po porcie przeładunkowym i po bazarze dla Niemców

Gość • Poniedziałek [30.04.2012, 02:35:50] • [IP: 84.122.178.***]

Tak patrzac i czytajac te pomysly, wpadla mi taka nazwa=RONDO PORONIONYCH POMYSLOW-KTO W TYCH CZASACH ROBI RONDA sa inne nowoczesne rozwiazania.ZOBACZYCIE JAKIE BEDA KORKI--druga nazwa Rondo Korka

Gość • Poniedziałek [30.04.2012, 02:26:28] • [IP: 80.54.123.**]

Ale sobie ktoś wymyślił a ile ta 8 flotylla ma pancerników, krążowników i lotniskowców i ile bitw morskich wygrała ??

Gość • Niedziela [29.04.2012, 23:56:48] • [IP: 93.94.191.***]

to dobra nazwa 8 flotylli ;)

Gość • Niedziela [29.04.2012, 23:40:31] • [IP: 92.42.113.***]

RONDO Kazimierza Górskiego

Gość • Niedziela [29.04.2012, 23:11:31] • [IP: 95.33.62.***]

Rondo" Wolności" jest OK, mi się podoba...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 23:09:11] • [IP: 95.33.62.***]

Rondo" im. Malkontentów Świnoujskich"

platforma ma fajne pomysł • Niedziela [29.04.2012, 22:09:46] • [IP: 164.127.221.***]

O już mam ! Rondo Psiej Kupy. Też ładnie, prawda? Od jutra zbieram podpisy.

marynaże wojenni • Niedziela [29.04.2012, 22:00:45] • [IP: 46.112.148.***]

Bardzo dobry pomysł, to jest szczał w dziesiądke, a na środku ronda niechaj staanie komin z ORP Grunwald ! I to jest słuszna koncepcja.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 21:58:51] • [IP: 92.42.114.**]

nazywajmy sprawy po imieniu:" beznadziejne rondo". nazwa ponad podziałami, apolityczna, w pełni odzwierciedlająca faktyczny stan rzeczy.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 21:55:30] • [IP: 88.156.235.**]

A cos dla nas rybakow? zadnej pamiatki po naszej kochanej PPD i UR ODRA co cale miasto z tego zylo i wielu pracowalo z zdalekich stron POLSKI!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 21:52:23] • [IP: 83.168.86.***]

8 flotylla to żenada przecież t a jednostka nie ma żadnych zdolności bojowych to tylko wyrzucanie pieniędzy przez państwo a rondo powinno nazywać się tak jak plac rondo WOLNOŚCI po co znowu zmieniać nazwy przecież to kosztuje

Gość • Niedziela [29.04.2012, 21:37:33] • [IP: 95.129.224.**]

a może rondo zasłuzonych dla PRLu emerytów 8flotylli wszak ich mnogo w naszym mieście trepowo ma nieoficjalną nazwę pentagon,

Gość • Niedziela [29.04.2012, 21:25:30] • [IP: 80.245.189.***]

LOLODOLO...Ty idz moze do psychiatry co?a moze praprapra dziadka jacys krzyzacy ci zabili?tos ty gorszy od talibow.

Daria • Niedziela [29.04.2012, 20:45:57] • [IP: 79.186.112.***]

Uważam, że to dobry pomysł na tę nazwę.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 20:10:14] • [IP: 80.245.188.***]

Nazwijcie rondo obojętnie jak to wielu ludzi się wyprowadzi ze Świnoujścia. Przecież to " Plac Wolności " był i niech tak zostanie. Tylko ciągle zmieniamy nie to co trzeba. Może by tak zmienić nasze zarobki na większe. O tym pomyślcie!!. Wszystkim chcą się zajmować tylko nie tym co trzeba. To co dobre zostawcie w spokoju. To jest już nazwane - Plac Wolności. Wielkie kiczowate rondo, zobaczymy jak będzie w praktyce. Oby patronat się nie wstydził. A tak niech zostanie po staremu. To tylko ulica.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 20:06:07] • [IP: 83.21.177.***]

Tak tak trzeba uczcić 8 Flotyllę, bo niedługo Platforma doprowadzi do jej likwidacji, czego dowodem są podpisywane petycje przez niektóre stowarzyszenia nawet wojskowe.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 20:03:23] • [IP: 92.42.112.***]

jaka 8 Flotylla. ODS x kilka, plastykowe trałowce, SD 11 i cysterna pływająca. Kupa śmiechu. Jak się dowiedzą obcokrajowcy co to za nazwa to pękną ze śmiechu. Flota krzakowo-bagienna

Gość • Niedziela [29.04.2012, 19:55:14] • [IP: 92.42.112.***]

Gość [29.04.2012, 17:26] • [IP: 46.112.40.**] Już jest ulica Ludzi Morza

Gość • Niedziela [29.04.2012, 19:46:02] • [IP: 109.243.255.**]

Bździągwa – skup się i napisz coś innego. Ciągle widzę twój tekst o treści: Wpis został usunięty ze względu…

Gość • Niedziela [29.04.2012, 19:34:15] • [IP: 93.94.186.***]

ta nazwa lepsza niż to g...pisowskie

Gość • Niedziela [29.04.2012, 19:29:52] • [IP: 109.243.61.**]

Informuję wszystkie trepowskie pasożyty – rondo nie będzie nosiło nazwy 8 Flotylli Obrony Wybrzeża. Już się we łbach poprzewracało.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 19:25:38] • [IP: 92.42.117.**]

Rondo Wyspiarzy - nasze rondo!!

lolodolo • Niedziela [29.04.2012, 19:09:40] • [IP: 80.245.178.***]

WSZYSCY POLACY TO JEDNA RODZINA. Dlatego rondo powinno nazywać się:"25 Lutego" (Dwudziestego Piątego Lutego) Jest to niezwykły dzień i data, 25 lutego 1947 roku to dzień likwidacji państwa pruskiego. W tym to dniu Dekret NR. 46 Sojuszniczej Rady Kontroli Niemiec zlikwidował tego mutanta, głównego prowodyra i sprawcy rozbojów i bandytyzmu na terenach Polski, trwającego setki lat. TA NAZWA ZJEDNOCZY WSZYSTKICH POLAKÓW PONAD PODZIAŁAMI POLITYCZNYMI. Ja wiem, że wielu przybłędów będzie sprzeciwiało się tej nazwie, a zwłaszcza czosnkowi, w dawnych czasach robiących u władców pruskich za pachołków, aktywnie zwalczających Polskę.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 19:00:45] • [IP: 95.129.228.***]

Świetny pomysł - popieram!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 18:50:56] • [IP: 93.94.184.***]

troche za długie, ale może być, na pewno bardziej odpowiednie i zasłużne, niż smoleńskie coś tam..

Gość1 • Niedziela [29.04.2012, 18:37:35] • [IP: 80.245.180.***]

Znowu lewicowe zapędy. Już zmiana tematu... a wcześniej rondo miało być pod inną nazwą, , Ofiarą Smoleńska " hhmmyyy no wiadomo te miasto jest czerwone nic dziwnego że Kwach chce tu zamieszkać. Całe szczęście że już się sypie ten raj co PO zaoferowało wraz z innymi czerwonymi!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 18:22:31] • [IP: 77.255.136.***]

bardzo mi się podoba ten pomysł! Nasza świnoujska flotylla w pełni zasługuje na takie uhonorowanie Powinniśmy jeszcze zadbać żeby w dobrym, dostępnym miejscu stanęła tam estetyczna tablica informacyjna żeby każdy turysta dowiedział się co nieco o tradycjach jednostki

Kapitan Bomba • Niedziela [29.04.2012, 18:02:45] • [IP: 178.238.251.***]

Bzdziągwa uważaj bo cie zapną

Gość • Niedziela [29.04.2012, 17:58:10] • [IP: 217.97.199.**]

Jes, rondo głupoty polskiej, nie smoleńskiej.

GośćBeata • Niedziela [29.04.2012, 17:49:56] • [IP: 80.245.183.***]

Rondo GRUNWALDZKIE.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 17:45:45] • [IP: 217.97.193.**]

rondo 8 Flotylli OK

Bździągwa™ • Niedziela [29.04.2012, 17:40:07] • [IP: 31.63.211.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [29.04.2012, 17:26:15] • [IP: 46.112.40.**]

d0syc nazw koscielnych, wjskowych igrunwaldzkich tu beda chodzic po tym rondzie Ludzie Morza to krotkie i prawdziwe

Bździągwa • Niedziela [29.04.2012, 17:16:28] • [IP: 80.245.191.**]

PROPONUJĘ" RONDO KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ." NIECH PLATFORMA JUŻ SOBIE DA SPOKÓJ, BO ZA CO SIĘ BIERZE TO WSZYSTKO NISZCZY!!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 16:53:10] • [IP: 85.166.199.***]

To już nawet nie jest śmieszne z nadawaniem nazw wszystkiemu co się da, kropieniem święcona wodą mostów, banków, zajezdni autobusowej itp... To już jest chyba nasz narodowy debilizm. Rondo to skrzyżowanie ulic, więc po jaką cholerę jeszcze skrzyżowania nazywać

Gość • Niedziela [29.04.2012, 16:42:24] • [IP: 176.31.236.***]

Szybko ktoś pogonił rzydopahołków. Więc biegają i zbierają z gaciami pełnymi strachu aby się swym panom przypodobać.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 16:16:19] • [IP: 195.117.222.*]

nazwa fajna, ale trochę za długa, w szczecine np.rondo grunwaldzkie, szybko i zwięzle

Gość • Niedziela [29.04.2012, 16:09:34] • [IP: 92.42.119.***]

nazwa mi sie podoba podoba :D

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:51:52] • [IP: 95.129.228.***]

Żydzi powiadają kamienice nasze ulice wasze ludu pracujących miast i wsi

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:50:49] • [IP: 80.245.186.**]

po co czarować, od razu dać nazwę-35 Letnich Trepów Emerytów

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:44:08] • [IP: 178.238.251.***]

Bzdziągwa wróciłeś z zapinania?

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:43:14] • [IP: 93.94.188.***]

ładna nazwa, nawet sama ją proponowałam parę dni temu, jestem za

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:33:54] • [IP: 92.42.114.**]

SKOŃCZCIE z tą smoleńską paranoją !!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:20:54] • [IP: 80.245.186.**]

do [29.04.2012, 12:35] • [IP: 217.97.193.**] racja panie sierżancie

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:19:16] • [IP: 80.245.190.**]

rondo nr 1 nr 2 nr 3 itd... a poważnie 8 FOW na tylę sie wrosła w tą ziemie, że taka nazwa może być

Gość • Niedziela [29.04.2012, 15:14:19] • [IP: 88.156.232.***]

To pierwsze to powinno być rondo Marynarzy, a to drugie Rybaków. Chociaż i tak bedzie funkcjonowała potoczna nazwa" przy kościele", a to drugie" za kościołem"

Gość • Niedziela [29.04.2012, 14:43:54] • [IP: 92.42.119.***]

popieram pana Jana. .-”Obok jest kościół”. To najlepsze miejsce by czcić pamięć ofiar tragedii smoleńskiej”

barszcz • Niedziela [29.04.2012, 14:29:41] • [IP: 89.240.217.*]

PiSuary chcą nazwy Ofiar Katasrofy Smoleńskiej...Zaczyna się.Niedługo każdy plac, każdy skwer i ulica będą się nazywać" Smoleńsk -i, -a, -ie...Głosujcie na PiSiki to będziecie mieli :D

Gość • Niedziela [29.04.2012, 14:22:15] • [IP: 217.97.193.**]

To czemu prezydent nie chce nazwać tego ronda rondem 8 FOW?

Gość • Niedziela [29.04.2012, 14:20:49] • [IP: 95.40.129.**]

Ale odbicie a może Kriegs Marine to był teren niemiecki

Gość • Niedziela [29.04.2012, 14:11:10] • [IP: 88.156.233.**]

Śmieszno-tragiczno-pompatyczni ludzie!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 13:48:18] • [IP: 178.238.246.***]

Kolejno komuś odbija.Nazwa ronda niepotrzebna, a i tak potocznie się utrwali RONDO KOŚCIELNE. Lepiej mieć taką orientację, niż tasiemcową, a jeszcze do tego dyskusyjną nazwę ronda.Trzeba wreszcie zacząć myśleć!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 13:21:13] • [IP: 213.241.18.***]

Bżdziągwa-ale Ty jesteś cham, ignorant i.t.p...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 13:16:18] • [IP: 88.156.234.***]

A ja propopnuję coś zupełnie neutralnego, oderwanego od polityki itp. Po prostu Rondo Słoneczne. Miłe, ciepłe i nie będzie trzeba zmieniać jakby co;)

Gość • Niedziela [29.04.2012, 13:12:38] • [IP: 92.42.114.**]

Walić wszelkie wynalazki-dodaję -Rondo Marynarzy-i tyle!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 13:06:48] • [IP: 83.25.168.***]

nie chce takiej nazwy, to nazwa dla trepów

Gość • Niedziela [29.04.2012, 13:06:23] • [IP: 217.97.193.**]

Dobra nazwa. Gdzie można złożyć podpis?

Gość • Niedziela [29.04.2012, 12:47:09] • [IP: 217.97.199.**]

a ja proponuję nazwę" RONDO IMIENIA ŻMURA".

Gość • Niedziela [29.04.2012, 12:38:34] • [IP: 217.97.193.**]

Nie jestem zwolennikiem PO ale nazwa podoba mi się i jestem za taką nazwą i popieram PO!!

Rozsądny • Niedziela [29.04.2012, 12:38:07] • [IP: 92.42.117.**]

Rondo" Rozsądnych" :-)

Gość • Niedziela [29.04.2012, 12:35:13] • [IP: 217.97.193.**]

W końcu sensowna nazwa popieram nazwę Ronda 8 Flotylli Obrony Wybrzeża!!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 12:34:48] • [IP: 95.129.226.***]

POPIERAM RONDO GRUNWALDZKIE

Bździągwa™ • Niedziela [29.04.2012, 12:24:54] • [IP: 31.63.211.***]

11:42 - Jak nie widzisz, to idź do lekarza od oczu parchu.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 12:13:44] • [IP: 80.245.188.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:47:52] • [IP: 67.213.218.**]

Nadać nazwę, którą wybierze organizacja, która zobowiąże się utrzymywać czystość i porządek ronda (nie wykorzystując finansowania z UM), a w wypadku, gdy tego nie będzie robić poniesie koszta związane ze zmianą nazwy i medialnie przyzna się, że jest niechlujna i niekompetentna. Inaczej precz z nazwami rond, które są jedynie skrzyżowaniami, zawijasami ulic już nazwanych. Rondo Grunwaldzkie lub Marynarzy.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:45:16] • [IP: 84.196.30.***]

Wszystko byle nie smoleńsk...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:42:52] • [IP: 80.245.184.**]

nie widzę od pewnego czasu tych durnych komentarzy tej(tego) bżdziągwy- czyżby" wykorkował" ALBO ZMĄDRZAŁ I MAMY WRESZCIE SPOKÓJ

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:41:17] • [IP: 88.156.232.***]

Rondo męczennika Antoniego M.

lolodolo • Niedziela [29.04.2012, 11:38:17] • [IP: 80.245.178.***]

Popaprańcy tradycyjnie knują i spiskują. Rząd ryżawego Jonasza przeprowadza właśnie kolejną" reformę" w wojsku, efektem której ma być likwidacja Marynarki Wojennej RP. Nowe okręty nie będą budowane, a gdy stare pójdą na złom zadania Mar. Woj przejmie prawdopodobnie Bundesmarine, albo statki kaperskie. Także są to ostatnie lata funkcjonowania 8FOW. O czym wie również lokalna szajka popaprańców. W związku z czym popaprańcy chcą sobie zafundować pomnik, symbol, zwycięstwa nad 8FOW, jednostką operacyjną, którą zniszczą bez jednego wystrzału.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:35:28] • [IP: 92.42.116.**]

Rondo Kościelne - drugie Bałtyckie - będzie miło i przyjemnie - jak nie Smoleńsk to trepostwo - rzygać się już chce od tych nazw - a gdzie rondo odrowców??

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:35:28] • [IP: 67.213.218.**]

Teraz PO uderza w podniosłe tony. Wszystkim się PiSowskie tematy (wałkowane głównie przez telewizję, która nie ma innych sensacji i powtórek seriali) przejadły, palikotowcy nie przebili się z nazwami - zbyt" odległe", za to fotki na ulicy pokazują, że PO da radę. Jakie to medialne, wyszli do ludzi. Czemu wydawać forsę na tabliczki, nazywać rondo, które i tak łatwo przyjęłoby się w świadomości, jako" Grunwaldzkie" (Spotkajmy się na polach pod Grunwaldem... ;P). Nie umniejszając znaczenia 8FOW, ale po nazywać i to dając jeszcze tak długą nazwę?

Trep • Niedziela [29.04.2012, 11:29:11] • [IP: 88.156.234.***]

Mam 46 lat, 3200 emerytury na rękę pocałujcie mnie wszyscy w dupę i * do 67 lat

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:21:21] • [IP: 217.97.193.***]

Rondo" Ludzi morza" Jakiej tam flotylli, bez zartów.Może" 35 letnich emerytów"?

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:20:09] • [IP: 80.245.180.**]

Jeżeli ma być nazwa to popieram Rondo Grunwaldzkie.

♥Gość♥ • Niedziela [29.04.2012, 11:19:41] • [IP: 178.238.246.**]

Bardzo ładna nazwa, kojarząca się z miastem, a nie jakieś o Smoleńsku.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:15:59] • [IP: 93.94.190.***]

I bardzo dobrze. .

Jaa • Niedziela [29.04.2012, 11:02:31] • [IP: 80.245.189.**]

Powinno się nazywać DZIURONDO.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:02:05] • [IP: 80.245.179.***]

Albo rondo Grunwaldzkie, od nazwy ulicy.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 11:00:58] • [IP: 178.6.247.***]

Najlepiej Rondo politycznych oszolomow to byloby trafne rozwiazanie.A sralnie na placu wolnosci nazwac kaczym dolkiem.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:58:08] • [IP: 80.54.123.**]

nazwa nawet ok

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:54:56] • [IP: 88.156.234.***]

Lepsze to niż wcześniejszy pomysły...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:53:41] • [IP: 80.54.123.**]

Czy nazwy rond muszą być takie długie? koniecznie musi nazwa ta składać się z tylu słów? Może ktoś wymyśliłby" imię" dla tego ronda niekoniecznie kojarzącą się ze smutnymi wydarzeniami. Np." Słoneczne", jak ktoś już zaproponował w poprzednim komentarzu.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:49:35] • [IP: 80.245.182.**]

nie było dłuższej nazwy?

rozsądny • Niedziela [29.04.2012, 10:48:13] • [IP: 80.245.179.***]

A po co jemu nazwa.

troll • Niedziela [29.04.2012, 10:44:47] • [IP: 178.238.252.***]

A czy to musi mieć jakąś nazwę?

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:44:45] • [IP: 178.238.247.***]

Za co ten tunel ? Teraz to już nie wybudują, wydali na stadion, też nie wiem po co.Wybudować trzeba most ! Taniej i szybciej.I lepiej dla pieszych.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:43:49] • [IP: 80.245.180.***]

pani Kasia to widać ma taki zwyczaj z walką ronda imienia tragedii smoleńskiej jak bezmyślny kaczor co miesiąc 10 chodzi kwiaty składać pod pałacem prezydenckim

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:42:33] • [IP: 92.42.119.**]

I bardzo ładnie :) Dama o czyms takim pomuślałam :)

ość • Niedziela [29.04.2012, 10:40:05] • [IP: 67.213.218.**]

PiSowska kosa trafiła na kamień, Palikotowcy ruszyli z nazwami, a teraz POkręceni rzucają nazwę, ale agresywniej bo już wnioskiem na ulicy. Z męczącą pierwszą propozycją nazwy mają szansę, bo dochodzi" zastraszenie" smutkiem i tragediami, dobrze, że nazwa jakaś" kościelna", typu" JP2". DAJCIE RONDO BEZ NAZWY! Poco podnosić koszta o tabliczki. Mimo, że ukłon w stronę Flotylli jest miłym gestem, czemu nazwa jakaś musi być? Do tego uderzenie znowu w jakieś podniosłe tony - pewnie dlatego, że święta narodowe wkrótce. Czemu nie jakaś krótka nazwa?" Rondo Grunwaldzkie" wystarczy, prosto się mówi i łatwo przyjmie w świadomości mieszkańców, nawet oficjalnie nie trzeba takiej nadawać.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:39:35] • [IP: 95.129.224.***]

aaa faktycznie zgadzam sie że jak damy rondo 8.fow to za każdym razem gdy ktos wjedzie na nie to bedzie żałował ze nie nosi munduru - zazdrość przez komentujących tu przemawia - ale żal... a świnoujście bez mw ?? zobaczycie niedlugo. rynek mieszkaniowy zaleje fala 1000 tanich mieszkan powojskowych, ceny nieruchomosci gwałtownie spadna - stracicie...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:39:28] • [IP: 93.94.188.**]

Już niedługo nazwa tego ronda będzie jedynym co zostanie MW w Świnoujściu, można powiedzieć taki symbol przegnania trepów ze Świnoujścia. Tak sobie tylko myślę, ze były czasy, ze gdyby nie mar-woj to by miasto zdechło. Pomyśl jeden z drugim, ile kasy wyjedzie z miasta razem z pensjami mundurowych... zal... niektórzy potrafią spojrzeć jedynie na długość nosa. A na te ronda to szkoda nazwy, zresztą Polakom wystarczy rzucić każda kość i zaczną i żreć jak psy.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:38:54] • [IP: 93.94.184.*]

NASTĘPNY CHORY WYMYSŁ A MOŻE RONDO KRETYNÓW.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:35:08] • [IP: 95.129.228.***]

ja proponuje nazwę rondo im. św Alberta bo jak zwykle bezdomni będą okupować ławki

Gość smakosz • Niedziela [29.04.2012, 10:33:01] • [IP: 217.97.199.**]

Rondo im. Soli Wypadowej i Suszu Jajecznego

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:27:55] • [IP: 95.129.225.***]

moja propozycja - rondo im. 40-letnich emerytów Ludowego Wojska Polskiego i Milicji Obywatelskiej

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:25:06] • [IP: 93.94.188.***]

popieram 8 FOW

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:23:30] • [IP: 88.156.235.**]

Jaka 8 flotylla? I tak ludzie będą nazywać to miejsce rondem czy Placem Kościelnym- bo przy nim jest kościół. Po jaką cholerę partyjne inicjatywy w tej sprawie.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:17:26] • [IP: 80.245.181.***]

popieram propozycja super

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:15:15] • [IP: 217.97.193.**]

bardzo dobry i rozsądny pomysł, popieram. A prezydent co do nazwy nie ma nic do gadania, to rada miasta decyduje o nazwie ronda, ulicy, a nie prezydent. Coś za daleko w swoich decyzjach posuwa się prezydent. nie ładnie, oj nie ładnie

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:13:23] • [IP: 79.186.110.***]

to miasto jest zwiazane z ludzmi morza i powinno nazywac sie rondem marynarzy i tyle w temacie kto ma cos w glowie to bedzie wiedzial dlaczego ''''

635 • Niedziela [29.04.2012, 10:10:13] • [IP: 80.245.183.***]

a co z nazwą"PIS-u i innych tragedii"??

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:08:43] • [IP: 93.94.188.**]

Super nazwa!!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:05:54] • [IP: 80.245.185.*]

PO zawsze * się do nieswojego. Nie budowali a wręcz przeszkadzali w budowie tego ronda a teraz chcą je nazywać otwierać i zasługi sobie przypisywać. Niech lepiej zajmą sie budową tunelu, bo Żmurkiewicz już dawno zadeklarował chęć współpracy w budowie z każdą opcją polityczna (nawet z PIS) a Platforma Obywatelska odsuneła plany budowy o kilkanaście lat albo kilkadziesiąt. Za to PO u mnie już poparcia nie uzyska bo OSZUKALI

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:03:39] • [IP: 92.42.116.**]

a w niedziele gdzie można się podpisać ?

Gość • Niedziela [29.04.2012, 10:02:02] • [IP: 95.129.226.***]

podoba mi się

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:57:56] • [IP: 92.42.119.***]

DOŁĄCZAMY SIĘ DO WPISÓW 8:42 I 8:45 BARDZO DUŻA GRUPA ROZSĄDNYCH LUDZI

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:51:00] • [IP: 178.238.245.**]

gupia nazwa, a czym sobie zasłużyła na takie wyróżnienie?

ON • Niedziela [29.04.2012, 09:44:37] • [IP: 92.42.115.**]

TESKNI SIE DZIADOM TYM LWP ZA KOMUNA -NIGDY

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:43:19] • [IP: 80.245.187.***]

A jak rozwiążą 8FOW tak jak rozwiązali 36pułk lotnictwa (co to VIP-ów oblatywał)to co??Zmienimy sobie nazwę na inną?!Pewnie, że zmienimy!A póżniej wszyscy solidarnie zapłacimy mieszkańcom tej okolicy za zmianę dokumentów, firmom i sklepom za zmianę pieczątek i będzie PO sprawie!!Bzdura goni bzdurę!Dlaczego rondo będące początkiem, lub końcem(zależy z której strony patrzeć)ulicy Grunwaldzkiej nie może nazywać się PO prostu RONDEM GRUNWALDZKIM?Wiele osób taką propozycję dało i może należałoby się jej przyjrzeć uważnie?!Grunwald BYŁ, JEST I BĘDZIE i nic tego nie zmieni!A nasze wnuki będą się o nim dowiadywać na lekcjach historii.A z 8FOW tej pewności nie ma!

dyndalski • Niedziela [29.04.2012, 09:42:49] • [IP: 92.42.113.***]

Proponowana nazwa jest zdecydowanie za krótka, powinno być: Rondo im. Ósmej Flotylli Obrony Wybrzeża Trzeciej Rzeczypospolitej Polskiej. Lepszym byłoby Rondo kwadratury koła.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:36:35] • [IP: 92.42.117.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:34:16] • [IP: 178.238.247.***]

Nie lubię PO, ale przynajmniej są normalni w takich kwestiach.A PiS to szkoda nawet gadać...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:33:13] • [IP: 178.238.247.***]

”Obok jest kościół”. To najlepsze miejsce by czcić pamięć ofiar tragedii smoleńskiej”- I tak właśnie rodzi się nienormalność w głowach ludzi.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:29:35] • [IP: 85.222.86.***]

Trzeba nawiązać do morskiego charakteru miasta i do nazwy ronda już nadanego czyli do" Ronda " róży wiatrów", a ponieważ przy kościele są dwa ronda to proponuje jedno z nich nazwać :" Rondo Ryczących Czterdziestek" a drugie " Rondo Wyjących Pięćdziesiątek". Chodzi o oczywiście o szerokości geograficzne znane naszym rybakom i żeglarzom ze sztormów i wichrów. Te nazwy choć przewrotnie mogą też trafnie nawiązywać do uzdrowiskowego charakteru naszego miasta!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:29:22] • [IP: 80.245.186.**]

no i tyle

WikS • Niedziela [29.04.2012, 09:25:18] • [IP: 92.42.117.***]

Rondo 1410 -bitwy pod Grunwaldem !

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:24:40] • [IP: 217.97.193.***]

ta na nazwa również źle się kojarzy - z trepami (takie drewniane buty)

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:17:05] • [IP: 93.94.188.***]

Dawno temu istniało takie powiedzenie – „W Świnoujściu, gdy rzucisz kamieniem zawsze trafisz w trepa”. Nazwa ronda im. 8 Flotylli Obrony Wybrzeża jest do d… Jaki wkład w rozwój miasta mają osobniki, godnie noszące ksywę – Trepy. Lenie, pasożyty, nieudacznicy – są to cechy marynarza MW przed i po, 1989 r. Jeśli propozycja przejdzie, za kilka lat, (gdy PO odleci w niebyt) będzie problem ze zmianą nazwy na mapach, dokumentach urzędowych – znowu wszyscy będziemy musieli zapłacić. ML [IP: 93.94.191.***] proponuje nazwę neutralną, niezwiązaną z żadną partią, instytucją, osobą. To najlepsza propozycja.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:11:34] • [IP: 78.8.248.***]

8FOW? Super!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:06:10] • [IP: 88.156.232.***]

Jakie rondo? Jakie nazwy? Ludzie dajcie sobie na wstrzymanie! żmurek mówił w TVŚ, że nie ogłaszał żadnego konkursu na nazwę i nie oczekuje też, że toto co powstało na skrzyżowaniu będzie się nazywało. Szkoda nafty! PO, niech nie szuka tematów zastępczych a zabiera się za budowanie tunelu!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:05:09] • [IP: 178.238.247.***]

Tak...moze rondo Trepowych emerytow...a moze Rondo Śp."PPDiUR" Odra"

Gość • Niedziela [29.04.2012, 09:04:00] • [IP: 93.94.185.***]

JUŻ DOSYĆ TEGO SMOLEŃSKA NIECH ZMARLI SPOCZYWAJA W POKOJU.WYSTARCZY RONDO GRUNALDZKA

☓☓☓ • Niedziela [29.04.2012, 09:01:52] • [IP: 31.63.211.***]

Rondo świętego Madżdy Labib Mamnun Mamnun Nasim Qudamah ibn Abd Abdullah

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:58:47] • [IP: 95.129.228.**]

Popieram, podoba mi się, nazwa związana z regionem

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:55:22] • [IP: 88.156.232.***]

8 FOW niedługo przejdzie do historii, więc byłaby pamiątka po czasach kiedy była znacząca w regionie.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:48:38] • [IP: 93.94.190.***]

Nazwa powinna byś bardziej regionalna i kojarząca się rozrywkowo. W którymś z poprzednich artykułów na ten temat już ktoś zaproponował: Dzimiego Radyjko albo Szwagrów:)

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:45:42] • [IP: 95.129.224.***]

no nareszcie jakas rozsądna propozycja - popieram i ja i moja cała rodzina - koło 30 osób:):):):):):)

Gość Tudor • Niedziela [29.04.2012, 08:42:01] • [IP: 92.42.118.**]

Rondo" To" nie będzie miało nazwy - zbyt duże koszty trzeba ponieść, aby otrzymało nazwę. Kto zagwarantuje, że w krótkim czasie nie okaże się, że jest niedoskonałe i trzeba pilnie je przebudować lub całkowicie rozebrać - czas zweryfikuje rzeczywistość. Na nazwy zawsze jest czas.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:38:29] • [IP: 46.112.173.***]

Może lepiej nie, bo będzie za każdym razem wkurzać tych który nie poszli do MarWoja i teraz muszą sprzedawać fajki albo inne g... Niemiaszkom ;)

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:28:51] • [IP: 88.156.234.**]

Albo po prostu; Rondo Grunwaldzka, no i po wszystkim...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:25:33] • [IP: 88.156.235.**]

POgięło już niektórych. Rozwalić to niby rondo i będzie PO sprawie!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:24:59] • [IP: 93.94.188.***]

O i to popieram!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:24:22] • [IP: 80.245.189.***]

krocej by bylo trepik albo trepikowe.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:21:54] • [IP: 10.1.1.*]

Powinno być imienia 8 FOW !! NIE RÓBMY SCEN Z TYM SMOLENSKIEM!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:19:47] • [IP: 46.112.173.***]

Świetny pomysł. Flotylla to jedna z dwóch powodów dzięki którym to miasto się w miarę rozwinęło i jakoś funkcjonuje. Druga to rynek przy granicy ale to słaba nazwa ;p

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:13:20] • [IP: 80.245.185.***]

A co to za Flotylla na tych złomach. smiech na sali. Lepiej nazwac orkiestry 8 flotylli bo ci czasami graja dla miasta.A reszta. Klapa buzka raczka gozdzik.Przepraszam jedynie marynarzy z 'Admirała Czernickiego " bo to jedyny okret w tym miescie, reszta to. ...szkoda gadac. !!

Gość • Niedziela [29.04.2012, 08:03:43] • [IP: 88.156.235.***]

nigdy!! nienawidzę trepostwa i wszystkiego co z nim związane.

KPT BOMBA • Niedziela [29.04.2012, 07:57:15] • [IP: 95.129.225.***]

NAJLEPIEJ WYBRAC JAK NAJDLUZSZA NAZWE.JA PROPONUJE" NAJSWIETSZEJ MARYJI PANNY ZAWSZE DZIEWICY AMEN W PACIEZU"

Pseudonim • Niedziela [29.04.2012, 07:55:14] • [IP: 31.63.211.***]

8 Flotylla Obrony Wybrzeża, będzie w tym mieście tylko z nazwy jak się przyjmie. Chociaż ja protestuję. Rondo to nazwał bym Bachy Czarodziejki.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:40:53] • [IP: 31.63.247.***]

A ja się nie zgadzam obie nazwy są do. ...,

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:39:49] • [IP: 46.112.158.**]

Fajna nazwa, popieram:)

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:36:59] • [IP: 31.63.247.**]

moja propozycja:" rondo im. niewybudowanego tunelu"

ML • Niedziela [29.04.2012, 07:35:10] • [IP: 93.94.191.***]

a nie da się nadawać nazwulicom i rondom neutralnych? Fiołkowe, Tulipanowe, Fioletowe, Cynamonowe? itp i potem nie ma problemu z opcją polityczną.. i nasadzeniem kwiatów nawet bo można tematycznie

Pan Wyrwiflak • Niedziela [29.04.2012, 07:34:54] • [IP: 93.94.186.***]

Dobra nazwa. Lepsza od poprzedniej

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:31:20] • [IP: 88.156.234.**]

Dziś w nocy wyrawano betonową ławkę na skraju parku przy ul. Chopina, to już szczyt /nie wiem jak określić/. Straszne. ..

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:30:56] • [IP: 92.42.114.**]

Kogoś tu posrało niewąsko. Jak nie Smoleńsk to teraz znowu wojsko. Już padły propozycje wesołe i ciekawe. co za ludzie wymyślają te nazwy. Skończcie już z tymi żałosnymi i drętwymi nazwami. Jest tyle ciekawych, wesołych nazw.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:30:34] • [IP: 88.156.235.**]

Piękny pokaz twórczości nazewniczej. Wymyślane nazwy są coraz dłuższe. Można mieć tylko nadzieję, że nazwy takiej nikt nie będzie miał w adresie. A wówczas może też być, by nie było wątpliwości: Rondo im. 8 Flotylli Marynarki Wojennej Obrony Wybrzeża III Rzeczypospolitej Polskiej. Jak myślicie? Nadana za komuny nazwa ulicy Marynarki Wojennej, to o którą marynarkę wojenną chodziło? Czy przypadkiem nie tą, której oficerowie mieszkali w pobliżu? Jeszcze o nazewnictwie. W pobliżu mamy ulicę Franklina Delano Roosvelta, wielkiego przyjaciela Stalina i jednego z tych, którzy nas sprzedali w Jałcie Wielkiemu Czerwonemu Bratu skazując nas na zależność od sowietów na prawie pół wieku. W tym przypadku sprzątaczom reliktów pozostałych po komunie tj. pomników, tablic pamiątkowych, a także zmieniających nazwy ulic zwyczajnie zabrakło chyba wiedzy o zasługach tego człowieka. No tak, ale teraz to nieaktualne, bo nowym naszym Wielkim Bratem jest USA, który z resztą i tak cznia nas głęboko...

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:28:46] • [IP: 93.94.184.***]

lepiej nazwać PPD i UR" ODRA" oni przynajmniej coś robili

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:21:00] • [IP: 164.126.116.***]

a może rondo nazwać TREPOWO

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:20:01] • [IP: 80.245.189.***]

okropna nazwa. wole już gwiazdy morza

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:08:11] • [IP: 95.129.228.**]

-”Obok jest kościół”. To najlepsze miejsce by czcić pamięć ofiar tragedii smoleńskiej”-dodaje pani Kasia, kolejna w kolejce do złożenia podpisu. coś się chyba pomieszało albo pomyliła kolejki

Gość • Niedziela [29.04.2012, 07:08:04] • [IP: 80.245.188.***]

Uważam że nazwa jest za długa z całym szacunkiem dla naszej flotylli.

Gość • Niedziela [29.04.2012, 06:55:20] • [IP: 88.156.234.**]

Tak, to pasuje. ..

Gość • Niedziela [29.04.2012, 06:39:20] • [IP: 94.78.156.***]

Po co podpisy, ja sie zgadzam a moje zdanie jest najwazniejsze.

Oglądasz 1-159 z 159
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■