POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [09.10.2012, 08:15:53] • ¦winouj¶cie

¦winouj¶cie przy Gdañsku to miasteczko

¦winouj¶cie przy Gdañsku to miasteczko

fot. S³awomir Ryfczyñski

W ¦winouj¶ciu mieszka za ma³o ludzi. Dlatego tunel buduje siê dla Gdañska - mówi³ dzi¶ na spotkaniu z dziennikarzami pose³ do Parlamentu Europejskiego S³awomir Nitras.

- Jak popatrzymy na drogi do ¦winouj¶cia, to stwierdzimy, ¿e po³±czenie ¦winouj¶cia z reszt± kraju jest dzi¶ lepsze – zachwala³ na spotkaniu z dziennikarzami S³awomir Nitras. -Oczywi¶cie brak sta³ej przeprawy jest problemem. Ale trzeba mieæ ¶wiadomo¶æ, ¿e to jest bardzo droga inwestycja. Nie z punktu widzenia samorz±du. Z punktu widzenia kraju.



To bêdzie kosztowa³o oko³o miliarda z³otych. Nie wystarczy tunel. Miliard z³otych to jest dzi¶ w Polsce jeszcze bardzo du¿o pieniêdzy. Ja nie widzê takiego prostego mechanizmu, ¿e zabrano pieni±dze ze ¦winouj¶cia, by daæ je na budowê tunelu w Gdañsku. Trzeba pamiêtaæ, ¿e tam jest metropolia, w której mieszka milion ludzi. A w ¦winouj¶ciu- trzydzie¶ci parê tysiêcy.

¦winouj¶cie przy Gdañsku to miasteczko

fot. S³awomir Ryfczyñski

S³awomir Nitras spotka³ siê z dziennikarzami w biurze pos³anki PO Ewy ¯mudy Trzebiatowskiej. Dyrekcja LO im. Mieszka I nie zgodzi³a siê bowiem, by rozmawia³ z mediami na terenie szko³y. W szkole S³awomir Nitras móg³ za to porozmawiaæ z uczniami. Dyskutowano o bezrobociu, kszta³cie bananów, marchewce oraz... wódce.

¼ród³o: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 199, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-199 z 199

Go¶æ • Pi±tek [12.10.2012, 01:16:43] • [IP: 77.88.162.***]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Go¶æ • Czwartek [11.10.2012, 15:45:52] • [IP: 62.69.248.***]

"powiedzia³ bardzo dobrze, bo ja jako podatnik nie mam zamiaru fundowaæ mieszkañcom waszej wsi tunelu... wole Gdañsk" - skomentowa³ wie¶niak nad wie¶niakami ze Szczecina zapewne.

Go¶æ • Czwartek [11.10.2012, 12:01:03] • [IP: 213.25.47.***]

Z g³êbi serca przepraszam za tego pana - mieszkaniec Szczecina, w dzieciñstwie mieszkaniec ¦winouj¶cia.

Go¶æ • Czwartek [11.10.2012, 08:57:52] • [IP: 178.238.249.**]

A kiedy prezydent skoñczy dokumentacjê na tunel?Bez papierów mo¿emy tylko dalej marzyæ i pokrzykiwaæ, ¿e chcemy tunelu.

Go¶æ • ¦roda [10.10.2012, 18:58:55] • [IP: 80.245.181.***]

P Prezydencie, proponujê most pontonowy zamiast Karsiborów. Statki do szczecina oczekuja na redzie i raz w tygodniu noca przeje¿d¿aja. Niech sie pan odwa¿y i w ten sposób zadba o interesy swoich mieszkañców.

Go¶æ • ¦roda [10.10.2012, 18:50:56] • [IP: 62.69.250.***]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Go¶æ • ¦roda [10.10.2012, 14:19:25] • [IP: 178.238.245.**]

tu chodzi o to ze paprykarzom marzy siê zachodnia obwodnica z tunelem wychodz±cym pod ¶wiêt± dlatemu pad³y takie a nie inne s³owa z ust pana europos³a. Ale okej mo¿e kiedy¶ ponad podzia³ami ta nieco 30 tysiêczna spo³eczno¶æ we¼mie sprawy w swoje rêce i zakopie niepotrzebny nikomu kana³, którego utrzymanie kosztuje nas kupê pieniêdzy.

Go¶æ • ¦roda [10.10.2012, 10:03:48] • [IP: 95.129.224.***]

beszczelny cham !!

Go¶æ • ¦roda [10.10.2012, 09:03:56] • [IP: 10.0.0.***]

PRZYPOMINAM!!PODCZAS WYBORÓW TO W£A¦NIE ZACHODNIOPOMORSKIE NAJMOCNIEJ POPAR£O PLATFORME OBYWATELSK¡.CHELO£ LEMINGI ZAFAJDANE!!NAWET W GDAÑSKU I POMORSKIM PO DOSTA£O MNIEJ PROCENTOWO.JAK TO POWIEDZIELI ¦CIANA ZACHODNIA JEST NAJBARDZIEJ ROZWINIÊTA I NAJBOGATSZA.DLATEGO MIESZKA TAM NAJWIÊCEJ POPAPRAÑCÓW.

Go¶æ • ¦roda [10.10.2012, 08:32:22] • [IP: 31.60.6.**]

Oczywi¶cie, ¿e to to wina ¯murkiewicza, ¿e nie ma dokumentacji i tyle. Tak naprawdê to ¯murkiewicz chyba nie chce tunelu.

Go¶æ -komuch • ¦roda [10.10.2012, 07:36:13] • [IP: 88.156.235.***]

A co na to pani pose³ Trzebiatowska -Warszowianka. Wg niej to wina p. ¯murkiewicza no i SLD. Dwa podmioty podleg³e Marsza³kowi, uzdrowisko i Medyk daj± PO spor± w³adzê w ¦winouj¶ciu.

Go¶æ • ¦roda [10.10.2012, 07:04:49] • [IP: 83.6.215.***]

Brak mi s³ów na tego europos³a.Przecie¿ on bredzi, a tunel jest potrzebny dla ca³ej Pó³nocnej Polski, Niemiec i Europy. To jedyna droga turystyczna. Od po³udnia blokuje Zalew Szczeciñski, od pó³nocy Ba³tyk. Brak sta³ego po³±czenia ogranicza rozwój ca³ego terenu Ba³tyku Po³udniowego, Polski i Niemiec. Niech kto¶ siê skontaktuje z tym typkiem i wyt³umaczy by nie narobi³ nam wiêcej k³opotów. Najlepiej skopiowaæ kilka CIEKAWYCH WYPOWIEDZI I PRZES£AÆ JE NA JEGO ADRES.

Go¶æ@ • ¦roda [10.10.2012, 01:16:26] • [IP: 212.39.160.**]

Dlatego powinna byæ ordynacja z okrêgami jednomandatowymi. Na takiego cepa nikt by nie zag³osowa³. A tak wyl±dowa³ miêkko jak i inne paso¿yty.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 23:56:49] • [IP: 93.94.186.***]

Niby ¶wiatowy a gamoñ Komu Pan tê ciemnotê wciska o paru tysi±cach zamieszkuj±cych na wyspie Uznam Niech Pan siêgnie g³êbiej swoim mózgiem i policzy ile ludzi tu zamieszkuje po otwarciu granic Nie tylko Polacy korzystaj± z przepraw promowych ale i obywatele Niemiec Jest Pan ¿a³osny w swoim rozumowaniu albo krótkowzroczny Dziwiê siê ¿e nie potrafi Pan tego poj±æ

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 23:45:19] • [IP: 93.94.186.**]

Nic sie nie sta³o! Polacy nic siê nie sta³o! to wszystko PO to aby ¿y³o nam siê lepiej

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 22:23:28] • [IP: 89.77.81.***]

powiedzia³ bardzo dobrze, bo ja jako podatnik nie mam zamiaru fundowaæ mieszkañcom waszej wsi tunelu... wole Gdañsk

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 22:22:08] • [IP: 178.36.171.**]

No có¿ -tak to jest gdy decyzje o zawarto¶ci zmaterializowanej podejmuj± humanoidzi, historycy, religioznawcy i wszelkiej ma¶ci gêbowi mocarze!S³uchaj±c mêdrców-tercet szczekaczy z mojego Szczecina/nitras, brudziñski i napieralski/ nie dziwiê siê, ¿e moje miasto w herbie nie bêdzie mia³o Gryfa.Jego miejsce zast±pi P£UG.A to znaczy, ¿e wyczekiwany przez ¦winouj¶cian /i nie tylko/tunel jest w tym samym miejscu co rozwój Szczecina!SMUTNE!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 21:57:53] • [IP: 62.69.252.***]

W Mieszku ciekawie mówi³ i przez dwie lekcje ani razu siê nie nudzi³em

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 21:48:04] • [IP: 88.156.233.***]

sami wybrali¶cie bezmózgów i teraz cieszcie siê co ¿e¶cie wybrali

lolodolo • Wtorek [09.10.2012, 21:44:08] • [IP: 80.245.178.***]

TEMU PANU JU¯ DZIÊKUJEMY, POPISA£ SIÊ SWOJ¡ G£UPOT¡, LIMIT WYCZERPA£ MAKSYMALNIE. MO¯NA UZNAÆ G£OSOWANIE NA TEGO PANA JAKO ZDRADÊ.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 21:34:52] • [IP: 80.245.187.***]

NIECH PAN STARTUJE Z LISTY W GDAÑSKU A NIE Z ZACHODNIOPOMORSKIEGO PO¦LE - ZA TE S£OWA WSTYD" W ¦winouj¶ciu mieszka za ma³o ludzi. Dlatego tunel buduje siê dla Gdañska". - LUDZIE ZE SZCZECINA NIE JAD¡ NA URLOP DO GDAÑSKA!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 21:32:37] • [IP: 217.144.218.**]

Tak tak, kolejne nieca³e ~40 lat i tunel by siê zwróci³... z op³at na przeprawê promow±! Ale co go to interesuje.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 21:27:08] • [IP: 31.63.203.***]

Dupogêbny typ

j444 • Wtorek [09.10.2012, 21:08:04] • [IP: 80.245.182.***]

Mam tylko jedno pytanie do pana ¯murkiewicza, czy ten cyniczny bufon sta³ w kolejce na prom, a je¿eli nie, to kto i w czyim imieniu zezwoli³ temu indywiduum wjechaæ poza kolejno¶ci± i na mocy jakich przepisów.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:55:04] • [IP: 93.94.186.***]

wypchaj siê cwaniaku...co za wstrêtna mina...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:52:33] • [IP: 178.238.252.***]

Niech ka¿dy mieszkaniec naszego miasta zawiezie iwsypie taczkê piasku, bêdzie grobla-wtedy rozpoczniemy rozmowy z w³adz±.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:45:19] • [IP: 95.129.225.***]

Ten ¿a³osny typ dosta³ wyrok za pomówienia prof. Lubiñskiej. Znany jest tez z tego, ¿e rozbi³ s³u¿bowe auto sejmiku, jego POwscy koledzy zostali przy³apani z prochami... kto jemu pozwoli³ na spotkanie z nasz± m³odzie¿±? Dyrekcja LO tez jest platformiana?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:36:53] • [IP: 80.245.189.***]

JAK KTO¦ JESZCZE NIE WIEDZIA£, TO MA £OPATOLOGICZNIE: JAK D£UGO RZ¡DZI PO, TUNELU NIE BÊDZIE

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:32:50] • [IP: 92.42.118.***]

Dwóch os³ów...ma wspólne zdanie...bez komentarza...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:29:53] • [IP: 178.238.249.**]

Jakie to chrze¶cijañskie, co piszecie.Mi³o¶æ do bli¼niego z ka¿dego zdania wyziera.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:25:31] • [IP: 92.42.112.***]

miliard na tunel przy aferach PO to s± drobne! Co on za kit wciska, " ¯E PO£¡CZENIE ¦WINOUJ¦CIA Z RESZT¡ KRAJU JEST DZI¦ LEPSZE". Czego siê ten karierowicz partyjny ochla³ ¿e takie brednie g³osi? Jaja sobie robi z tych co godzinami czekaj± w kolejce na prom. Albo to tylko sterowana przez PO ¶ciema aby odwróciæ uwagê od afery AMBER GOLD. Bezczelno¶æ i chamstwo aparatczyków z PO nie ma granic. Aby ¿y³o siê lepiej.

Go¶æ x • Wtorek [09.10.2012, 20:20:06] • [IP: 92.42.116.***]

Nie rozumiem, czemu tylu pieniaczy i okropnie zdziwionych, przecie¿ powiedzia³ prawdê, nikt nie wywali du¿ej kasy na budowe tunelu do 30-to paro tysiecznej mie¶ciny. Poza tym czemu tak sie uparto na tunel, a mo¿e estakada, albo most by³by tañszy i bardziej realny ??!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:12:33] • [IP: 80.245.190.***]

co na to nasi radni z PO milcz±

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:11:27] • [IP: 80.245.190.***]

dobrze ze nie glosowalem i juz nie zaglosuje na takiego faceta

NAIRAM • Wtorek [09.10.2012, 20:08:45] • [IP: 77.114.20.***]

A mo¿e oddaæ ¦winouj¶cie Niemcom, by³oby po k³opocie. Polska pogr±¿a siê w chaosie. Budowa dróg zagro¿ona, funkcjonowanie PKP równie¿ zagro¿one, brak mieszkañ, stocznie na granicy upad³o¶ci, deficyt bud¿etowy, du¿e bezrobocie, itp...Co w tym kraju jest jeszcze normalne ?A co bêdzie dalej...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 20:01:47] • [IP: 80.245.178.***]

Kto to stoi w tyle, oparty o parapet, jaki¶ kolejny partyjniak, czy jakas mlodzie¿ówka czyli kolejny nierób? Kto poznaje, albo by³ tam?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 19:29:03] • [IP: 178.238.245.***]

Dlaczego PO tak nienawidzi NASZEGO PIÊKNEGO MIASTA?

ANTY PO • Wtorek [09.10.2012, 19:27:10] • [IP: 10.0.0.***]

POCZYTAJCIE JAK NASZ KOCHANY PREZYDENT ODNAWIA SOBIE PA£AC.ANI SIE MARMURY ZNUDZI£Y.WYMIENIAJA WSZYSTKO DRZWI, NAWET KOLUMNY.7 £AZIENEK ODNAWIAJ¡.A CO??CZEMU NIE??NA HELU SWÓJ PA£ACYK TE¯ ODNAWIAJA.PONAD 5MILIONÓW TO WSZYSTKO WYNIESIE.A CENTRUM ZDROWIA DZIECKA W WARSZAWIE UPADA.50LAT SZPITAL LECZY£ CHORE DZIECIAKI, DO TERAZ DO MOMÊTU GDY TA BANDYCKA O¦MIORNICA ZWANA PLATFORM¡ OBJE£A SWOJE RZ¡DY.WCALE NIE MAJ¡ ZAMIARU TEGO RATOWAÆ.PRZECIE¯ PANI SAWICKA MÓWI£A ¯E ITAK SIE S£U¯BE ZDROWIA SPRYWATYZUJE.200MILIONÓW ZAD£U¯ENIA, CZY TO DU¯O??DLA 40MILIONOWEGO PAÑSTWA CO WYSYSA Z LUDZI OSTATNI GROSZ TO TYLE CO SPLUN¡Æ!!A CO TERAZ CZUJ¡ RODZICE TYCH CIʯKO CHORYCH DZIECIAKÓW??PO NIE DA NA SZPITALE A WY O JAKIM¦ TUNELU MARZYCIE??TEN RZ¡D DYMA NAS WSZYSTKICH.WYSTARCZY POCZYTAÆ PROGRAMY PO I TROCHE PO¦LEDZIÆ NIE TYLKO W TVN ¯EBY DOJ¦Æ DO WNIOSKÓW ¯E OD SAMEGO POCZ¡TKU PLATFORMA OBYWATELSKA BY£A NASTAWIONA TYLKO I WY£¡CZNIE NA ZAROBEK, OSZUSTWO, Z£ODZIEJSTWO, JESTEM PRZEKONANY ¯E W KA¯DYM KONTAKCIE RZ¡DOWYM BY£ PRZEKRÊT.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 19:10:42] • [IP: 83.23.202.**]

oby¶ Nitras mi³o¶ci nie zazna³

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 19:06:45] • [IP: 88.156.233.***]

co za Pe³owska niemota, jak aparatczyk z czasów komuny, ¿enada

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 18:41:07] • [IP: 80.245.190.*]

Porz±dek prawny zapowiadany jest od 23 lat, a tymczasem mamy w gminie jeszcze wiêkszy bajzel. Ledwie prezio za³atwi³ u Gowina pozostawienie swoich lojalnych sêdziów na sto³kach a ju¿ zaczyna siê pacyfikacja Mieszkañców i wymuszanie na nich bezprawia w postaci tzw. s³u¿ebno¶ci. Prawnicy za sto³ki w gminie, pisz± w pozwach co im sie rzewnie podoba, a prezio wygrywa jak leci. Nie zastanawiaj±ce ?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 18:39:09] • [IP: 92.42.114.***]

to prezydent jest winien ¿e nie ma tunelu w Swinouj¶ciu

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 18:36:48] • [IP: 80.245.184.***]

panie Nitras niech pan sie nieprzyznaje zjakiego rejonu pan kandydowa£-BO POWINNO SIE PANA NATYCHMIAST ODWO£AÆ-za brak patryjotyzmu lokalnego-jak panu sie tak Gdañsk podoba-to id¿ pan tam po g³osy.nasze województwo powinno sie pana wyrzec a ¶winou¶cie w szczególno¶ci- ju¿ nigdy sie pan tu niepokazuj-zak³amanie ludzkie niezna granic- co to za partia ma takich ludzi-skandal -to delikatne s³owo--cdzy TUSK-o tym wie ??

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 18:36:43] • [IP: 92.42.114.***]

PIS sieje propagande za wszelk± cenê chcieliby dojsc do w³adzy tylko prawda jest smutna obiecanki itd...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 18:33:55] • [IP: 92.42.119.***]

bezczelny be³kot i to w naszym mie¶cie oby¶ przeprawia³ siê tydzieñ i nigdy nie wraca³

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 18:28:38] • [IP: 77.253.152.***]

Fajna jest ta PO nic dla ¦nouj¶cia tylko dla Trójmiasta chyba zapomnieli ile jest u nas Niemców ¿e nie powiem co oni robia na jezdni jak jezdz± i jakie s± kolejki na prom pieniedzy na promy nie daja tunelu nie wybuduj± to co zrobia dla nasze miasta nic a tak g³osowali nasi na nich niech ich gwint kopnie i cieszê siê ¿e teraz maja takie wyniki niech zejda z piedesta³u, mo¿e cos inni dla naszego miasta zrobia i nie g³osujcie i¿ na nich.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 18:25:59] • [IP: 80.245.190.**]

MA PAN RACJÊ. NAJWA¯NIEJSZ¡ RZECZ¡ JEST ZAPROWDZENIE NA TEJ WSI PORZ¡DKU PRAWNEGO I OS¡DZENIE TYCH CO RA¯¡CO £AMI¡ PRAWO, SPRAWIEDLIWIE, KA¯DEMU WED£UG JEGO" ZAS£UG".

Jarek • Wtorek [09.10.2012, 18:05:29] • [IP: 93.94.184.***]

IGNORANT I CWANIACZEK Z Pe £o ale ju¿ nied³ugo a wasza k³amliwa formacja pójdzie w niebyt i wszystkie wasze szwindle ujrz± ¶wiat³o dzienne !!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 17:52:51] • [IP: 95.129.228.**]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 17:45:50] • [IP: 62.69.252.**]

Prawde prawi a wiesniakom trudno sie pogodzic ze s± wiesniakami.Przeca Troj, iasto nie da³o sobie wcisn±c Gazogówna wcisnêli je na wies za pare baloników i dlugopisow.óbdarowani podobno szczali ze szczescia ;-)))))

go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 17:42:57] • [IP: 80.245.182.***]

no to tylko podziêkowaæ dla nitrasa i tuska i PO. nie, , ciekawe ile pan tusk dosta³ . od kanclerz MERKEL za zamkniêcie stoczni szczecinskiej napewno sporom sumke. a niemcy teraz inwestuja w swoje stocznie i nie obawiaj± sie konkurêcji ze strony polskiej , no gdanskiej stoczni nie zamkneli bo to rodzinne miasto tuska. kaszub czystej krwi. ¯enuj±ce jest. PO, robi± z ludz idiotów, za plecami ³apówki i machlojki a przed kamer± sztuczne u¶miechy i obiecanki cacanki, zeby tylko wygraæ wybory. ...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 17:34:42] • [IP: 92.42.116.**]

Most nie by³by drogi, tylko Szczecin nie mia³by Portu Morskiego. Mo¿e popatrzmy na to w ten sposób, ¿e to jest tunel dla Szczecina, bo jak mieszkañcy dostan± piany i sobie sami pontonowy most zrobi± to bêdzie gorzej. Do dzie³a ¶winoujszczanie !

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 17:29:25] • [IP: 92.42.119.***]

Nie¶mia³o powiem wszystkim, którzy nie byli w trójmie¶cie.Pojed¿cie tam.Zobaczycie jaka to aglomeracja.To w latach 70 tych jad±c kolejk± z Gdyni do Gdañska poszczególne stacje stanowi³y osobne skupiska ludzkie.Dzisiaj to potêga.Czy wiecie, ¿e ju¿ od Wejherowa do Gdañska jedzie siê autostrad±?Oczym mówimy, przecie¿ dopiero dzisiaj, to jest po 67 latach zlikwidowali¶my w centrum miasta zabytkowy kibel a po parku i promenadzie ³a¿± watachy dzików.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 17:20:53] • [IP: 92.42.114.***]

Panie Nitras wracaj pan tam z k±t pan przyjecha³ nam tu takich nie trzeba, mamy swoich. I wiêcej nie przyje¿dzaj. Bo czego tu szukasz szanowny panie.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 17:10:53] • [IP: 92.42.116.***]

Ludzie przyje¿dza euro pose³ z naszego regionu gdzie dostawa³ g³osy i ma nas w g³êbokiej d...e. Opamiêtajcie sie i róbcie wszystko co mo¿liwe by t± nonszalanck± klike PO zmusiæ do rozwi±zanie pse³do rz±du...

z • Wtorek [09.10.2012, 17:08:10] • [IP: 80.245.181.***]

Ale Platforma mnie coraz bardziej je¿y...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:49:47] • [IP: 92.42.118.**]

skoro nasze miasto nie ma znaczenia dla polski bo jest takie ma³e to czemu go nie oddamy lub sprzedamy niemcom?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:49:10] • [IP: 80.245.190.***]

Szkoda s³ów jak takie osoby nasz region reprezentuj±. Na pewno ten Pan przyjedzie przed wyborami szukaæ poparcia u nas razem ramie w ramiê z kolegami z PO ze ¦winouj¶cia !!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:42:59] • [IP: 87.156.66.**]

Panie Mitras sam pan jest" miasteczko" nasze piêkne ¦winouj¶cie jest o niebo lepsze i piêkniejsze ni¿ Gdañsk a jak to do pana nie dociera to do okulisty niech siê pan wybierze

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:39:25] • [IP: 31.63.203.***]

M±¿ tuska

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:31:03] • [IP: 46.113.232.***]

hahah gosciu w ³awce pokzauje facki

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:29:20] • [IP: 92.42.117.***]

Mia³em to skomentowaæ ale szkoda czasu. Bo¿e chroñ Polskê.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:22:27] • [IP: 80.245.188.***]

Nitras - do szko³y nauki pobieraæ.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:20:17] • [IP: 80.245.179.***]

S³uchaæ go nie mo¿na.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:15:33] • [IP: 62.69.251.*]

[IP: 10.0.0.***]Spokojnie, ta m³odziez w szkole uczestniczy³a w konkursie dotyczacym U.Europejskiej, ktorego S.Nitras by³ koordynatorem.W szkole nie by³o absolutnie jakiejkolwiek agitacji partyjnej., spotkanie dotyczy³o konkursu. Do fanów PO nie nale¿ê oj nie, ale z tego co slysza³em to S.N dolo¿y³ sie w du¿ej mierze do nagród w tym konkursie dla m³odzie¿y i to calkie fajnych.Czy jakikolwiek i kiedykolwiek jaki¶ europosel lub pose³ z zachodniopomorskiego to zrobi³?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:12:03] • [IP: 78.88.37.***]

Obni¿yæ pos³om pensje, diety, dodatki na biura, na tankowanie auta i kasa na tunel w 2 lata jest.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:11:33] • [IP: 80.245.184.***]

Gdansk liczba mieszkancow 460517 to nie million ;)

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 16:10:46] • [IP: 95.129.225.**]

To ten gostek co cofa³ na autostradzie w Niemczech? :-))) Nitras powiedzia³ prawdê o stosunku PO do naszego Tunelu. Trzeba w to w koñcu uwierzyæ, ¿e tunelu po prostu nie bêdzie tak d³ugo jak bêdzie rz±dzi³a PO. Wiêc wyj¶cia s± dwa: albo akceptujemy ¿e tunelu nie bêdzie, albo nie g³osujmy na kandydatów PO. Proste.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:56:20] • [IP: 62.69.254.**]

no i dlatego na tego TOWARZYSZA nie g³osowa³em

Red Bull • Wtorek [09.10.2012, 15:55:42] • [IP: 88.156.234.***]

Nitras we¼ swojego tuska w t± kapsu³ê i razem spróbujcie skoku nie z 36 km tylko z 500km trzymam kciuki powodzenia !!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:52:34] • [IP: 80.245.182.***]

Cwaniak, ale europos³a siê dochrapa³. .kuty na cztery ³apy, nie mogê na gnoja patrzeæ. .

a.w.k. • Wtorek [09.10.2012, 15:52:26] • [IP: 92.42.116.**]

Ludzie z ¯eglugi ¦winoujskiej powinni H.j po³o¿yæ na remont i ³atanie tego z³omu p³ywaj±cego.Powinno wszystko pa¶æ i wtedy te g³±by z Warszawy zaczêli by my¶leæ.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:44:21] • [IP: 93.94.184.***]

Przyjecha³ cwaniaczek do miasta w którym jest cieniasem ca³kowitym.Szczecin ma go dosyæ wiêc dzieciakom truje i m±ci w g³owach.Ju¿ tak d³u¿ej byæ nie mo¿e.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:42:19] • [IP: 80.245.191.***]

mo¿e PO zaproponuje sprzeda¿ ¦winouj¶cia Niemcom wtedy bêdzie kasa na premie itp, i nie bêdzie problemu ¿e mieszkañcy w XXI wieku jak za króla sasa ³ódkami siê przeprawiaj±

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:42:08] • [IP: 89.74.26.**]

Niecierpie nitrasa.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:40:18] • [IP: 80.245.183.***]

tusk - lisek chytrusek buduje tunel w gdansku aby wiecej pieniedzy tamtêdy przetransportowaæ !! PO aby ¿y³o siê lepiej !! nigdy PO

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:34:23] • [IP: 93.105.104.**]

Wed³ug danych z 31 grudnia 2011 r. miasto zamieszkiwa³o 41 516 osób--no i p. Nitras zlikwidowa³ 11tysiêcy ludzi w jednej wypowiedzi

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:20:42] • [IP: 93.94.190.***]

dalej g³osujcie na PE³owców ¿enada ludzie ile wam trzeba jeszcze tego co sie dzieje w kraju ile

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:19:35] • [IP: 62.69.250.**]

co ma wielkosc gdanska do swinoujscia i tunelu nie czaje czy Gdansk polaczony jest z Niemcami ?? co za parodia przyg³upy i nic wiecje generalnie nie mia³em nic do Nitrasa ale takim gadaniem to jest ahh szkoda pisac :/

TYLKO PIS • Wtorek [09.10.2012, 15:16:23] • [IP: 10.0.0.***]

BÊD¡C UCZNIEM TEJ SZKO£Y POPROSTU BYM WYSZED£!!JAK SZKO£A MOG£A SIE ZGODZÆ NA CO¦ TAKIEGO??TO KA¯DA MENDA MO¯E DO TEJ SZKO£Y WEJ¦Æ??JAKA¦ SPECJALNA TO SZKO£A, CZY PRYWATNA PO??A MO¯E TO M£ODZIE¯ÓWKA PLATFORMY TAM SIE UCZY I TRZEBA ZDAÆ SPECJALNY EGZAMIN Z LOJALNO¦CI I NIENAWI¦CI DO PISU, STARYCH LUDZI I POLSKI.BO PRZECIE¯ ''POLSKO¦Æ TO NIENORMALNO¦Æ''

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 15:04:14] • [IP: 62.69.253.***]

Kolejny pajac z PO, przera¿aj±ce jest to, ¿e pos³omato³ek reprezentuje zachodniopomorskie. Pamiêtajcie na kogo g³osowaæ

Tango • Wtorek [09.10.2012, 14:46:57] • [IP: 62.69.253.***]

jak ze wszystkim dla tego miasta... Zamiast tunelu - GazoSyf... i PO sprawie!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:44:56] • [IP: 71.246.112.***]

tak jest nam dobrze ze dobrze nam tak

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:42:02] • [IP: 80.245.178.***]

Nie moznabylo tego spotkania zrobic gdzies indziej? Z jakiej racji w szkole, to ewidentnie agitacja polityczna. ZAKAZ dla takich spotkañ w szko³ach, ka¿dej partii, religii i sekty. Szko³a ma uczyæ, a nie politykowaæ. Mo¿e w Lo bedziemy zlizywaæ cos z kolan polityków, ksiê¿y i innych?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:38:41] • [IP: 83.20.7.***]

nie wpuszczac takich ludzi do Swinoujscia niech gada swoje bzdury do swojego szefa ''''

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:36:21] • [IP: 91.199.250.**]

Co na to Nasza Pani pose³ z PO? Mo¿e teraz niech przyjedzie na konferencjê i co¶ zabawnego opowie?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:35:48] • [IP: 77.88.191.**]

Tunele niech sobie PO pobuduje. Niech ³a¿± jak szczury i nie wychodz± na ludzkie oczy!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:34:25] • [IP: 88.156.232.***]

Jak kto¶ mówi prawdê to siê wkurzacie. Jak politycy was mami± tunelem i oszukuj± to siê cieszycie. Banda g³upków.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:29:15] • [IP: 192.168.105.***]

By³a szansa na tunel w czasie gdy Premierem by³ Kaczynski. Gdy przyszed³ Tusk rozpocze³a siê gra pozorów, udawanie ¿e my chcemy ale oni nie przygotowali odpowiednich dokumentów. I ta farsa trwa do dzisiaj. Nitras coraz rzadziej bywa w kraju zapomnia³ o taktyce PO i po prostu powiedzia³ prawdê. Nie ³udzmy siê tunelu nie zbuduje PO.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:22:25] • [IP: 95.129.225.***]

twarz typowego POwskiego niewini±tka... zbiera mnie na wymioty

Wyspiarz • Wtorek [09.10.2012, 14:20:45] • [IP: 213.158.216.***]

No i co robaczki, obietnice wyborcze posz³y w las ? za ma³o ludzi, za ma³o kasy, za ma³o za ma³o. A mo¿e jak Pan Nitras ju¿ kupi sobie apartament to wtedy bêdzie lobbowa³ za tunelem. I proszê ponadto mieszkaniec metropolii siê znalaz³. £adny wizerunek Partii pan wystawiasz. Zapamiêtam to sobie do wyborów.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:11:25] • [IP: 95.40.106.***]

A TUSK PRZY ¯MURKIEWICZU JAK SKAUT !

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:10:45] • [IP: 77.88.191.**]

dwa tunele i tyle to europa czy burkina faso ? ze miliard zlotych to duzo? zwróci sie szybko caly region pojdzie do przodu PKB itp. 186 masz 100% racji. TUNEEEEL chcemy :/ !!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 14:05:18] • [IP: 95.129.228.**]

Bardzo s³usznie pogoni³a go Dyrekcja LO, chcia³ m±ciæ na krzywy ryj.Przecie¿ facet ma kasê na ten cel, móg³ wynaj±æ salê w jakimkolwiek hotelu.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:58:51] • [IP: 88.156.233.**]

Nitras przy Trzebiatowskiej - BEZCENNE!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:53:07] • [IP: 93.105.104.**]

Panie Nitras proszê siê lepij przygotowaæ do wypowiedzi w ¦winouj¶ciu mieszka 39760 obywateli (drugiej kategorii) czyli prawie 40 tysiêcy -a nie 30 parê - matematyka a 460ty¶. w Gdañsku nie zaokr±gla siê w górê do miliona

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:42:12] • [IP: 95.129.228.**]

Pamiêtajcie o tym cz³eczynie przy wyborach

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:40:07] • [IP: 93.94.186.**]

PO nie da pieniêdzy wyborcom SLD

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:32:06] • [IP: 71.246.112.***]

FLOTA nie wejdzie do ekstraklasy przez tunel mecz odwolany z powodu sztormu

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:31:40] • [IP: 92.42.119.***]

Cze¶æ.Przeczytajcie dok³adnie co napisa³ Go¶æ z 12:03.Szczególnie kilka ostatnich zdañ.Mieszam tu 37 lat.Zgadzam siê.Ja te¿ nie wyda³bym kilka setek milionów z³.dla tego miejsca.Jaki¶ tunel, most, mo¿e lotnisko.Promy funkcjonuj± 67 lat, ludzie maj± pracê.Niesprawno¶ci zda¿aj± siê wszêdzie.Wiêc, to czy Nitras jest wysoki, uczesany czy nie, nie ma nic do rzeczy.Powiedzia³ prawdê.To moje miasto, jest tylko jakim¶ tam ¦winouj¶ciem.Ja to wiem dawno i dawno nie bijê z tego powodu piany.Jestem zdrowszy.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:26:52] • [IP: 71.246.112.***]

to sa argumenty polskiego polityka kazdy wie ze chodzi o polaczenie z krajem

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:25:28] • [IP: 71.246.112.***]

cale po glupiego myslenie premier nie chce polaczenia polakow z polska beda wlochom pomagac picerzy tu nie chidzi o wielkosc swinoujscia tylko o Polske

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:21:19] • [IP: 212.160.155.**]

by³a szansa i pieni±dze, ale zabrak³o pe³nego projektu, bo siê, , komisja, , nie wyrobi³a to teraz do nich powinni¶my mieæ przede wszystkim pretensje... mieszkamy na wiosce z promami i tak ju¿ zostanie...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:21:16] • [IP: 62.69.252.***]

Co za ludzie nas reprezentuj± przecie¿ to jest ograniczenie do 30

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:18:42] • [IP: 88.156.234.*]

i tak g³upie lemingi zag³osuj± na POlszewików bo tak ka¿e tvn, polsat i tvp1, 2

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:15:06] • [IP: 184.105.144.*]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:14:16] • [IP: 92.42.117.***]

fatalna reklama PO

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:10:53] • [IP: 62.69.249.***]

Tylko PiS zrealizuje projekt sta³ego po³±czenia...POpaprañcy tylko POobiecuj± POk³ami± a Wam POzostanie na koniec POnarzekaæ

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:09:52] • [IP: 93.94.186.***]

Wymieniæ go na nowszy model taki co bêdzie sta³ za rozwojem miast ludzi a nie pcha³ nas w ¶redniowiecze. Ma³o nas a kto tu przez te cholerne promy chce mieszkaæ, nawet wczasowicze narzekaj± a co dopiero my mamy powiedzieæ, nikt nie chce ju¿ do nas przyje¿dzaæ i staæ w kilometrowych kolejkach w upale.Jak by wzi±³ Niemców POLICZY£ CO PRZEBYWAJ¡ U NAS TO JESTE¦MY WIÊKSI LICZEBNO¦CI¡ OD GDAÑSKA Panie Nitras>Uczymy sie liczyæ nie tylko mieszkañców ale ludno¶æ co korzysta z przeprawy.Nie ma tunelu nie ma mostu to chce pozwolenie kupiê sobie ³ódz i szybciej siê przeprawie na druga stronê ni¿ promami. I wiêcej czasu spo¿ytkuje na inne cele ni¿ marnowaæ go w kilometrowych kolejkach bezczynnie ot idziemy do Unii chyba cofamy siê albo stoimy w miejscu jak takie mamy my¶lenie i porównanie. Zamiast u³atwiaæ ludziom ¿ycie to wy go utrudniacie!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:02:19] • [IP: 46.76.212.***]

zaorajmy miasto bo za ma³o ludzi. *!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 13:00:25] • [IP: 83.19.184.**]

Bo¿e chroñ ¦winouj¶cie

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:59:20] • [IP: 93.94.184.***]

Ludno¶æ (31.03.2011) • liczba 460 517 Albo ten posel nie potrafi liczyc albo jest baranem, jak on uzbieral w gdansku milion ludzi to ja pojecia nie mam

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:54:38] • [IP: 31.63.203.***]

Granice ¦winouj¶cia obejmuj± powierzchniê 197, 23 km² (2. miejsce w województwie i 8. w kraju) wyprzedzaj±c pod tym wzglêdem takie miasta jak: Bydgoszcz, Katowice, Lublin czy Rzeszów. (Wikipedia)

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:51:54] • [IP: 93.94.186.***]

A dlaczego Gdañsk nie dosta³ Gazoportu w prezencie co??Takie du¿e miasto to i im siê ten przywilej te¿ nale¿a³ - manipulanci, oszu¶ci !!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:47:42] • [IP: 62.69.255.***]

222.spadaj na drzewo banany pompowac!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:46:34] • [IP: 62.69.255.***]

to ostatnie podrygi PO-chwy, , bedê g³osowac na zielone ludziki, cyklistówe i marsjan w kratke tylko nie na tych konfabulantowmoszustów i specjalistów od wa³ków, no i bardzo dobrze, ¿e nie jestesm gdanskiem, przynajmn iej nbie ma unas z³odziej z amber gold, a to jest pana ostatnia wizyta w naszym... IASTRECZKU!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:45:58] • [IP: 93.94.186.***]

Panie Nitras a czym siê ró¿ni± ludzie z Gdañska od ludzi ze ¦winouj¶cia z takiej samej gliny s± lepieni !! Oni maj± kolejkê dobr± komunikacjê a my promy co nie wydol± takiego nat³oku turystów. Jazda do Szczecina 1.5 godz a stanie w kolejce na prom 2 godz.Umiesz Pan liczyæ ile czasu marnujemy bezcennie przez wasze durne my¶lenie ?? Nie mówi±c o ludziach pracy którzy na piechotê musz± lecieæ bo prom nie zabierze, a Pan wozi swoj± dupê wszêdzie autem.Proponujê pomieszkaæ tu u nas i pracowaæ na drugiej stronie szybko Pan zmieni zdanie jak dupa panu wymarznie, bo prom nawali³, bo pogoda nie taka bo karetka przyjecha³a i szybciej odbi³ i Pan ju¿ na poci±g nie zd±¿y jak by Pan chcia³ jechaæ kolej± czy autobusem Zapraszam na wyspê do pomieszkania i ¿ycia !!~!Mo¿e stresów nie bêdzie Pan mia³ w zwi±zku z przepraw± i du¿o du¿o czasu swojego prywatnego zamiast z rodzin± go spêdzaæ to na kolejkach przy promie super relax!~!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:42:27] • [IP: 31.63.203.***]

Powierzchnia Gdañska: 261, 96 km² ; Powierzchnia ¦winouj¶cia: 197, 23 km², czyli ¦winouj¶cie jest mniejsze tylko o 64, 73 km². (Powierzchnia Szczecina to: 300, 55 km²)

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:40:49] • [IP: 62.69.255.***]

mam propozycjê nastêpnym razem jak pan pose³ przyjedzie i bedzie og³upia³ mlodziez, to trzeba zablokowac promy, a pana pos³a do promu wywie¿æ na taczkach, chyba uchowa³a siê gdzie¶ ta co to ju¿ raz wioz³a, oczywiscie, u nas nie ma te¿ wa³ka pod parasolem ochronnym amber gold b±k!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:27:10] • [IP: 93.154.203.***]

Od dziesiêcioleci nas mami± przed wyborami a potem udaj± ¿e rozumy zjedli.Co nas Gdañsk obchodzi?Nas obchodzi nasze miasto i jego ³±czno¶æ z krajem.A mo¿e nas sprzedajcie?Niemcy dawno by przeprawê zbudowali.Nad kansa³em kiloñskim jest ich kilka.A dorobkiewicze z nadania partyjnego maj± nas w nosie.Przecie¿ to europanisko.Mo¿e nawet parê s³ów zna w obcym jêzyku.M±dro¶æ a¿bije z jego oblicza.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:23:37] • [IP: 93.94.189.***]

wybory ich zweryfikuja wszystkich...

z • Wtorek [09.10.2012, 12:23:21] • [IP: 80.245.181.***]

...a niech Niemcy zrobi± anschluss...tam bezrobotny dostaje wiêcej ni¿ pracownik z 20 letnim sta¿em u nas, dzieci maj± bezp³atne recepty itd.itp...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:21:47] • [IP: 10.0.0.***]

NO LEMINGI KTO G£OSOWA£ NA PLATFORME OBYWATELSK¡ I TUSKA??DZIWNE BO PARE LAT TEMU JAK MÓWI£EM ¯E G£OSOWA£EM ZA PISEM TO OMA£O W MORDE NIE DOSTA£E, NAZYWALI MNIE FASZYST¡, PIEPSZONYM KATOLEM.KOGO BY NIE ZAPYTAÆ TO NA PO G£OSOWALI.OD PEWNEJ M¡DREJ US£YSZA£EM ¯E NA PO TO TYLKO INTELIGENCJA I PO SZKO£ACH LUDZIE G£OSOWALI BO TAK W SONDA¯ACH PODAWALI W TVN.NIE PODALI TYLKO ¯E 90% SKAZANYCH W ZAK£ADACH KARNYCH TE¯ ODDA£O G£OS NA PO.TO DZIWNY KRAJ W KTÓRYM INTELIGENCJE SIE ZAMYKA W WIÊZIENIACH.TERAZ NATOMIAST Z KIM BYM NIE ROZMAWIA£ TO NIKT NA PO NIE G£OSOWA£.WSZYSCY PRZECIWKO.G£OSUJ¡CY NA PO POPROSTU NIE MAJ¡ JAJ.TO ZWYK£E CIOTY, NIE MIELI POJÊCIA NA KOGO G£OSUJ¡ A TERAZ WSTYD IM ¯E RESZTA SIE Z NICH ¦MIEJE.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:16:36] • [IP: 178.238.240.***]

o co chodzi³o z t± galeriank± ?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:16:32] • [IP: 90.137.125.***]

IPhona ma a na tunel go nie stac?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:15:39] • [IP: 217.231.171.**]

Skoro, jak nam dal do zrozumienia pan osel Mitras, Polska nas nie chce...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 12:03:18] • [IP: 88.156.232.***]

Ludzie. Przestañcie wreszcie afiszowaæ siê ze swoimi kompleksami. ¦winouj¶cie jest ma³ym miasteczkiem. To fakt. Daleko nam nawet do Sopotu, gdzie mieszkañców tylko trochê wiêcej ale funkcjonuj± wszystkie miejskie instytucje, w tym sportu i kultury. W Gdañsku tunel po³±czy obie czê¶ci portu z autostrad± A1. W ¦winouj¶ciu ¶wiadomie zrezygnowano z rozwoju dzia³alno¶ci portowej na Uznamie. Terminal paliwowy obs³ugiwany jest wy³±cznie od strony wody. Politycy mamili ¶winouj¶cian. Dowód: do dzisiaj taka pozycja nie istnieje w Strategii rozwoju transportu do 2020 roku. Autorzy to rz±d Kaczyñskiego. Tusk te¿ nie dopisa³. Gadamy wiêc o dzia³ce na Ksiê¿ycu.

z • Wtorek [09.10.2012, 12:02:39] • [IP: 80.245.181.***]

Tak, tak zaraz siê zacznie straszenie PIS-em.Zawsze mnie ¶mieszy³a boja¿ñ przed pukaniem do drzwi o szóstej rano, ja siê nie bojê bo jestem uczciwym obywatelem, a cwaniaki pokroju Marcin P.i wielu jemu podobnych wspieranych przez PO na pewno siê obawia.Ostatnie sonda¿e uaktywni± m.in.TVN ustami dziennikarzy i polityków w o¶mieszaniu i straszeniu.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:54:09] • [IP: 83.8.103.***]

Nitras, to ma³e miasteczko da ci kopa w dupê przy najbli¿szych wyborach.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:46:47] • [IP: 10.0.0.***]

WIECIE KIEDY NITRAS I TE JEGO BRUDASY Z PO ZACZN¡ SIE ZAJMOWAÆ TUNELEM??PRZY NASTEPNYCH WYBORACH.I ZNOWU WAM BÊD¡ TRUÆ ¯E KACZOR I PIS TO FASZY¦CI A PO DA WAM WSZYSTKO CZEGO ZAPRAGNIECIE.DADZA WAM ZIELONA WYSPE NA KTÓREJ BÊDZIECIE SIE PA¦Æ JAK STADO BARANÓW.ZAWSZE POWTARZAM, ZE PRZED WYBORAMI MY¦LCIE A NIE TYLKO S£UCHAJCIE G£UPKOWATYCH MEDIÓW I INNYCH LUDZI.CZYTAJCIE, DOWIADUJCIE SIE CO DANY KANDYDAT ROBI£ PRZED WYBORAMI, KIM BY£.A NAPEWNO NIE ZAG£OSUJECIE NA PLATFORME.POPATRZCIE TYLKO NA TEN PYSK!!ODRA¯AJ¡CE ZDJECIE.

1392 • Wtorek [09.10.2012, 11:46:41] • [IP: 164.126.73.***]

No tak my wywalili¶my znowu masê kasy na audyty i dostali¶my kasê z uni a rz±d stwierdzi³ ¿e mo¿e sobie manipulowaæ kas± jak chce

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:46:03] • [IP: 62.69.250.**]

Nitras teraz wiemy kto nie chce TUNELU??

Bart Osz • Wtorek [09.10.2012, 11:34:33] • [IP: 87.206.254.**]

Pañstwo odwraca siê od ¦winouj¶cia plecami. Postawiono katastrofalny gazoport i do niczego wiêcej ¦winouj¶cie nie jest ju¿ potrzebne. Ale nie wolno czekaæ bezczynnie - najpierw trzeba powa¿nie podj±æ rozmowy o odbudowie po³±czenia kolejowego z Berlinem, które jest bardzo nie na rêkê Szczecinowi! Mo¿e wtedy pose³ Nitras zacznie ¶piewaæ inaczej.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:31:26] • [IP: 92.42.114.**]

Wiadomo lepiej dokladac (albo wyrzucac) co roku kilka milionow na remont karsiborow, niedlugo bieliki beda w podobny stanie.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:18:59] • [IP: 92.42.113.***]

Goniæ PO i Nitrasa

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:18:24] • [IP: 80.245.180.**]

Teraz wiemy dlaczego pos³anka PO p.¯muda Trzebiatowska nie walczy o wybudowanie tunelu, wynajduj±c ró¿ne drobiazgi.Odgórnie w kierownictwie PO jest powiedziane ¿e nasze miasto pieniêdzy na tunel nie dostanie.P. pose³ chcia³aby zostaæ pos³em na nastêpn± kadencjê wiêc bêdzie nam obiecywaæ z³ote góry.Przypominam ¿e premier Tusk bêd±c w naszym mie¶cie nie chcia³ spotkaæ siê z w³adzami naszego miasta. W³adze które wybrali¶my my mieszkañcy.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:09:39] • [IP: 77.88.190.***]

W NASTEPNYM GLOSOWANIU NITRAS BEDZIE WIEDZIAL CO TO MIASTECZKO O NIM MYSLI I JEGO PARTII !! ZRESZTA JAK CALY KRAJ GDZIE PIS WYCHODZI NA PROWADZENIE!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:09:19] • [IP: 80.245.180.**]

Szczecin przy Warszawie to ma³e miasteczko wiêc rz±d pieni±dze przeznaczone dla Szczecina winien daæ dla Warszawy.Po wypowiedzi P. Nitrasa wiemy ju¿ dlaczego mamy takich mato³ków w PO.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 11:09:08] • [IP: 94.254.129.***]

Ksi±¿e ob³udy przemuwi³!

waldi • Wtorek [09.10.2012, 10:58:41] • [IP: 89.101.35.**]

p.Nitras, w Gdansku maja alternatywne drogi a w Swinoujsciu ku¼wa nie. my nie chcemy, my zadamy normalnego polaczenia ze swiatem. w Gdansku to kolejna poprawa warunkow dla jezdzacych, naszym kosztem. czy chodzi tu o jeszcze cos innego...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:57:41] • [IP: 80.245.184.**]

Obiecanki cacanki a glupiemu radosc! Mamy bardzo nieskutecznych poslow, niestety. I co jest najbardziej niezrozumiale dla nas, mieszkancow- dlaczego nasz interes podczas wyborow jest przedstawiany jako wspolny interes, po wyborach staje sie tak rozny, tak bardzo polityczny. Widac teraz po co im posada pos³a i dla jakiego interesu! Bezczelni poslowie mamony ! zgadzam sie, nie ma ustawy umozliwiajacej im uprzywilejowana przeprawe promowa. Zniesc im wszystkim, po kolei, lacznie z naszymi" miastowymi"

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:49:44] • [IP: 93.94.184.*]

Idiota jak wszyscy politycy nie wiedzia³em ¿e mieszkam w ma³ym miasteczku my¶la³em ze to metropolia i co¶ jeszcze g³upek do kwadratu.

racjonalista • Wtorek [09.10.2012, 10:49:20] • [IP: 78.131.222.*]

Pan Pose³ Nitras ma racjê. Jako Polak nigdy siê nie zgodzê na wydatek 1 mld z³ na tunel w ¦winouj¶ciu. Drodzy mieszkañcy, cieszcie swoim folklorem i doceniajcie prowincjonalny charakter waszego miasteczka, promy dodaj± tylko uroku a tury¶ci s± zachwyceni swoim" morskim rejsem". Nie porównujcie siê do du¿ych i powa¿nych aglomeracji miejskich. Pozdrawiam rozs±dnych.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:44:23] • [IP: 80.245.178.***]

mo¿na wybudowaæ most (taniej i szybciej), zamiast tunelu, który bêdzie nie ekonomiczny

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:32:44] • [IP: 83.19.184.**]

no nie mogê, a cz Pan Nitras nie wiem, ¿e tunel w ¦winouj¶ciu ma ca³kiem inny wymiar ni¿ w Gdañsku. Tam jest tylko dodatkowym udogodnieniem, a u nas pozostaje inwestycj± niezbêdn± dla normalnego funkcjonowania mieszkañców.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:25:56] • [IP: 92.42.116.***]

"¦winouj¶cie przy Gdañsku to miasteczko" - te¿ mi odkrycie, czy jest kto¶ kto tego nie wiedzia³? Czekamy na og³oszenie przez Pana Nitrasa prawdy objawionej, ¿e Ziemia jest okr±g³a, woda mokra, a pos³owi g³upi.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:20:33] • [IP: 10.0.0.***]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Ania • Wtorek [09.10.2012, 10:19:14] • [IP: 95.129.228.**]

G³osowa³am na P.Nitrasa. Mój b³±d, ale po raz setny lub wiêcej. ...uwierzy³am. Obiecuj± tylko przed wyborami, a pó¼niej nic nie robi±. Przykre. A most lub tunel jest wa¿ny. Czêsto je¿d¿ê do Miêdzyzdrojów... tak. .. parê km a zajmuje mi to ¶rednio ok 2-3 godzin. No tak jestem mieszkank± dziury, mie¶ciny...wg polityka. A w Rostocku p³aci siê za prom dlatego poniewa¿ jest równie¿ przejazd przez most... za darmo

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:18:18] • [IP: 2.151.49.**]

Facet powiedzia³ prawdê, bolesn± ale prawdê.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:14:58] • [IP: 62.69.252.***]

To pojecha³ miastowy

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:08:26] • [IP: 193.107.250.***]

no bez jaj ;-/

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:06:42] • [IP: 62.69.248.***]

Panie Nitras ma³o mieszkancow, mala miejscowosc itd itp ooo jeszcze ulice bez nawierzchni brodzimy w b³ocie po kostki(nie wielka inwestycja) jestesmy SPYCHANI. Od Kaifasza... taka gospodarnosc widac go³ym okiem. Wyjezdzajac tylko od strony Skandynawi.Swinoujscie jest wizytowk± Polski, osobiscie jest mnie wstyd.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 10:05:42] • [IP: 88.156.232.**]

sekretarz wezwa³ jegomo¶cia na Armii Krajowej 14, bêdzie rokosz.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:59:12] • [IP: 80.245.180.***]

Typek w lawce tak znudzony rozmowa albo przeciera oczy ze zdziwienia 'co ten gosc plecie'...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:59:10] • [IP: 88.156.235.***]

Nitras ma racjê i nie ma. Fakt ¿e ¦winouj¶cie jest wielko¶ci Spopotu ale tunel to sznasa dla calego wokewództwa i tu ju¿ jest wiêcej mieszkañcow ni¿ w samym Gdañsku, które zreszta jest ¶wietnym miastem i warto brac z niego przyklad w ró¿nych sprawach

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:58:52] • [IP: 92.42.116.***]

Ale¿ dajcie spokój! Czytam, ¿e tunel jest wa¿ny dla ca³ego ¶wiata, ¿e" masy ludzi korzystaj± z przeprawy". Te" masy ludzi" to mniej, ni¿ przez godzinê przeje¿d¿a ruchliw± uliczk± w Gdansku. Gdyby mieli p³aciæ bilety za przejazd (jak w takim Rostocku) to cena by³aby pewnie z kilkaset z³otych :) Tunel tutaj NIE MA SENSU! Nie ma pieniêdzy i nikt wam na tunel nie da, bo wbrew krzykom, ten tunel nie jest nikomu poza mieszkañcami potrzebny.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:58:27] • [IP: 62.69.248.***]

Co siê dzieje pos³owie z PO mówi± ró¿nymi jêzykami, Najja¶niejsza POs³anka ¿muda jaka¶ Trzebiatowska twierdzi³a ¿e tunel by³by gdyby miasto dobrze siê przygotowa³o, teraz wiem na czym to polega do roboty szanowni pañstwo bardzo szybko nale¿y podnie¶æ przyrost naturalny Pañstwo z PO jako pierwsi przystêpuj± do ciê¿kiej pracy, strach siê baæ

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:57:58] • [IP: 91.199.250.**]

Panie wstyd!!Mam nadzieje, ¿e to koniec Pana jako polityka z Naszego Regionu.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:56:30] • [IP: 31.63.240.***]

Pan Nitras wyje¿d¿a³ wczoraj oko³o 14 ze ¦winouj¶cia Bielikiem. Nie wiem jakim prawem (rej.ZS i brak winetki) powinien przeprawiaæ siê Karsiborem. Co prawda sta³ w normalnej kolejce. Potem da³ pokaz rajdowej jazdy, ³ami±c przepisy wyprzedza³ wszystkich na ul.Woliñskiej

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:56:17] • [IP: 80.245.178.**]

Tak siê sk³ada ¿e w Gdañsku mieszka 460 ty¶, a nie milion. Wypada³o by to wiedzieæ. Widaæ, ¿e nie ma pan pojêcia ani o Gdañsku ani o ¦winouj¶ciu.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:55:24] • [IP: 92.42.118.***]

Czy tunel czy most to koszt inwestycji jest podobny ale co ciekawe wybudowanie tunelu w ¦winouj¶ciu ze wzglêdów technicznych by³oby prostsze.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:54:17] • [IP: 31.63.214.***]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

ON • Wtorek [09.10.2012, 09:51:29] • [IP: 109.243.100.*]

TAK WYGLADA CALE PO ZAKLAMANCY IGNORANCI I KOMBINATORZY

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:44:51] • [IP: 83.19.184.**]

I TAKICH MAMY POS£ÓW. ...BRAK S£ÓW.

baba • Wtorek [09.10.2012, 09:44:38] • [IP: 79.184.10.**]

Pan Nitras po prostu siê o¶miesza.Za nic ma turystów obu krajów, rozwój miasta i okolic, tranzyt, wspó³pracê przygraniczn±... a wiêc ¶winoujskie lobby powinno w imiê wspó³pracy UE zaj±æ siê tym sta³ym po³±czeniem, znale¼æ paragraf, ¿e chodzi o dobro wspólne regionów polskich i niemieckich a na pewno dostanie dotacjê na drogi i sta³e po³±czenia wysp.Jeden zagubiony polski europose³ zimy nie czyni ani wiosny.Tu trzeba chyba rozmawiaæ z europos³ami z ca³ego regionu, 2 s±siaduj±cych pañstw.Mamienie wszystkich" m±drych" decyzji aktualnymi czynnikami demograficznymi bez porównania z czasami gdy ¦winouj¶cie i ca³y nasz region mia³ wiêcej mieszkañców, którzy z braku perspektyw po prostu wyemigrowali, jest wciskaniem ciemnoty.I nic nie pomo¿e, nic mnie nie przekona, nawet mars na czole zapracowanego pos³a.Szanowny Panie po¶le, mo¿e by tak na nastêpn± wizytê przyjechaæ w lipcu/sierpniu i poczekaæ na przeprawê bez przywilejów, kiedy grzeje bilet lotniczy w kieszeni by zd±¿yæ na odprawê na samolot do Brukseli?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:43:42] • [IP: 213.155.169.***]

kto tego typa wybra³? Czy¿by pytanie retoryczne? Nie, sami go sobie wybrali¶cie to teraz macie

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:42:46] • [IP: 83.6.206.***]

Ten tunel nie jest dla tylko mieszkañców ¦winouj¶cia ale dla wszystkich mieszkañców ca³ego Wybrze¿a, Polaków, Niemców i ca³ej Europy. Od Szczecina po Szwecjê to jedyne miejsce do przemieszczania siê ze wschodu na zachód i odwrotnie. Tunel to rozwój Koszalina, S³upska, a nawet Gdañska. To turystyczna, atrakcyjna trasa dla ca³ej Europy. Kto inaczej my¶li to jest prowincjonalnym urzêdnikiem z ograniczonym my¶leniem... Panie Nitras nie wiedzia³em ¿e jest Pan tak prymitywnym Politykiem. Proszê Pana by Pan to naprawi³ po przez jakie¶ opracowanie naukowe, studenckie w kontek¶cie tunelu w ¦winouj¶ciu, a miejscowo¶ciami na ca³ym Wybrze¿u i Europ± Pó³nocn±. Zmyjesz Pan swoj± g³upi± wpadkê. Gorzej jak to nie jest wpadka tylko Pana chore niekompetentne pogl±dy.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:34:15] • [IP: 92.42.115.***]

Nitras zapomnia³ jak w czasie kampanii wyborczej sta³ na ul. Armii Krajowej i agitowa³ obiecuj±c tunel

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:28:45] • [IP: 93.154.238.***]

Panisko ca³± gêb±!Takich gburów wybieramy.Oby ten po raz ostatni.Wart jest pani pose³/cha!cha!/a ona jego.Precz ze ¦winouj¶cia!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:27:24] • [IP: 95.41.163.**]

Dobrze, ¿e by³em na tym spotkaniu. Pan redaktor niestety niewiele zrozumia³.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:26:11] • [IP: 31.63.214.***]

Facet tylko nam naniós³ gnoju na nasz± wyspê z gumofilców.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:19:34] • [IP: 92.42.117.***]

To niech zrobi± most, jak tani tunel drogi

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:17:48] • [IP: 80.245.178.**]

Zwyk³y ignorant, dba tylko o PR.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:14:28] • [IP: 93.94.188.**]

TO NIE MA ZNACZENIA ILE LUDZI MIESZKA W ¦WINOUJ¦CIU, TYLKO JAKIE MASY LUDZI KORZYSTAJ¡ Z PRZEPRAWY.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:12:17] • [IP: 95.129.228.***]

TEN Europose³ w Szczecinie jecha³ za szybko Policji pokaza³ Paszport Dyplomatyczny

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:11:48] • [IP: 80.245.184.***]

szkoda panie nitras ¿e tak zra¿a pan swoj± osob± ¶winouj¶cie do po. ciekawe co ci obiecali nono?

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:11:02] • [IP: 83.23.200.***]

Bed± wybory bêd± !!

Uczeñ • Wtorek [09.10.2012, 09:09:26] • [IP: 62.69.252.***]

Widaæ, ¿e tematy o których mówi³ pose³ by³y dla lokalnych dziennikarzy za trudne, skoro zrozumia³ tylko s³owa, ktore przytoczy³.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:05:28] • [IP: 84.10.244.**]

pozwolenia zostawiæ tylko dla karetek, policji i stra¿y po¿arnej a wszystkim pozosta³ym zabraæ w³±cznie z ca³ym urzêdem miasta, prezydentem, pos³ami, przewodnicz±cymi itd, wtedy szybko znalaz³oby siê rozwi±zanie jak usprawniæ przeprawê, mo¿e nawet wiêcej promów by p³ywa³o

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:02:33] • [IP: 83.15.113.**]

kto go wybra³?!! popieram Go¶cia Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:31 Nitras!! Ty z Bo¿ej ³aski po¶le.W Gdañsku mieszka 460 ty¶... wyjed¼ ze ¦winouj¶cia ino gibko bo ciê zlinczuj± kierowcy, którzy czekaj± codziennie minimum 30 min aby przedostaæ siê na drug± stronê. To mieszkañcy Wolina oddalonego 30 km s± szybciej w domu ni¿ MY.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 09:00:55] • [IP: 88.156.235.***]

Maj±c takich durni w parlamencie europejskim i krajowym mamy wyt³umaczenie dlaczego w Polsce jest tak ¼le. Pieni±dze posz³y do Gdañska tylko dlatego ¿e decyzjê o budowie tunelu w ¦winouj¶ciu podj±³ Kaczor.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:56:11] • [IP: 80.245.179.***]

kto go tu wpu¶ci³? na taczkê pajaca !!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:52:39] • [IP: 92.42.112.***]

bezszczelny typ powinni mu zakazaæ wjazdu do naszego miasta!!nie mam zamiaru patrzeæ na twoja gêbê!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:51:01] • [IP: 62.69.255.***]

Znowu arogancja Nitrasa góra, a my polpanki mozemy pomarzyc elita z Gdanska bedzie miala blizej na lotnisko ¦winoujscianie moga sobie stac w kolejce taka filozofia politykow PO nie po drodze im ze spoleczenstwem

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:49:55] • [IP: 31.63.214.***]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

troll • Wtorek [09.10.2012, 08:47:29] • [IP: 46.46.226.***]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:46:12] • [IP: 80.245.190.**]

I prawid³owo. Lepiej zaj±æ siê mega bezprawiem na tym zadupiu i zaprowadziæ porz±dek prawny a ³ami±cym prawo wymierzyæ sprawiedliwe kary.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:45:30] • [IP: 79.190.202.**]

"my¶l globalnie, dzia³aj lokalnie". Ten bubek robi dok³adnie odwrotnie. Sta³e po³±czenie miêdzy wyspami potrzebne jest przede wszystkim dla rozwoju spo³eczno-ekonomicznego wyspy Wolin, a zw³aszcza jej zachodniej czê¶ci, a nie dla wygody mieszkañców ¦winouj¶cia, chociaz jest z ni± zbie¿na. Je¿eli eropose³ z zachodniopomorskiego Nitras uwa¿a inaczej, to mo¿e powinien zmieniæ województwo, albo przypomnieæ sobie, czyimi g³osami dosta³ siê do europarlamentu.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:40:00] • [IP: 88.156.234.**]

Co¶ mu siê telepie w g³owie, tylko nie wie co. Taki z niego pose³. ... jak z. ...

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:39:05] • [IP: 80.245.187.***]

Zabierzcie jeszcze do Gdañska gazoport i bêdzie super!

Siting Bull • Wtorek [09.10.2012, 08:35:30] • [IP: 93.94.184.***]

Booo¿e i ten ignorant jest pos³em ? Je¿eli nie zna tutejszych realiów to po co siê o¶miesza, od razu widaæ ¿e to cwaniaczek z PO.Gdañsk ma przynajmniej mosty ale jest bastionem Tuska i ca³ej tej zafajdanej i zak³amanej PO ot i ca³y problem.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:33:10] • [IP: 62.69.248.***]

jestem bardzo ciekawy jak wjecha³ do ¦winouj¶cia Pan pose³, sta³ w kolejce czy te¿ mia³ wjazd uprzywilejowany. Zgoda ¿e miasto jest mniejsze, wystêpuje jednak¿e subtelna ró¿nica jest jedyne po³±czenie z Polsk±, w Gdañsku jest chyba inaczej po³±czeñ jest wiêcej.

jpd • Wtorek [09.10.2012, 08:33:09] • [IP: 88.156.235.***]

no jeszcze tylko tej k³amliwej, bezczelnej gêby tu brakowa³o:(

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:31:14] • [IP: 80.245.191.***]

Nitras!! Ty z Bo¿ej ³aski po¶le.W Gdañsku mieszka 460 ty¶, a nie milion.Widzisz ró¿nice?? Bo ja tak.Miast jest odciête od reszty kraju, a trasê s³owackiego mo¿na by³o zaplanowaæ z pominiêciem martwej wis³y.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:30:26] • [IP: 92.42.114.**]

jak widaæ krótkowzroczno¶æ jest wprost proporcjonalna do" sto³ka" na jakim siê siedzi. teraz decyzja o sta³ej przeprawie uzale¿niona jest od demografii? szkoda, ¿e inne przes³anki pozostaj± niezauwa¿alne, no ale jak nam POwie to któ¿ ¶mie polemizowaæ. Najwyra¼niej pani pose³ ju¿ szykuje akcje" wybielania siê" przed kolejnymi wyborami. oto POlska w³asnie!!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:28:47] • [IP: 83.11.109.***]

od razu mozna poznac z jakiego ugrupowania jest ten gosc a ciemnote i bzdury to niech wciska swojm kolezankom i kolegom . HANBA''''

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:23:58] • [IP: 80.245.178.**]

I s³usznie ma³o ludzi i bêdzie jeszcze mniej bo uciekaj± st±d, a Niemcy niech sobie sami tunel wybuduj±.

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:23:45] • [IP: 77.88.191.**]

Matuniu, miasteczko? Cz³owieku, pomy¶l zanim cos powiesz! To" miasteczko" z granicami do Niemiec i Skandynawii, milionami tirów, turystów i przede wszystkim jednodniowymi ¶mieciarzami, ze Szczecina. Przyje¿d¿a taki z reklamówkami Polo, parkuje gdzie chce a najlepiej na trawniku przy pla¿y, na¶mieci nie wyda z³otówki i wyje¿d¿a... robi±c korki na promie!

Go¶æ • Wtorek [09.10.2012, 08:23:29] • [IP: 62.69.255.**]

Szkoda, ¿e europose³ Nitras nie posta³ w kolejce na prom to mo¿e zmieni³ by zdanie.Pewno wjecha³ z pasa dla uprzywilejowanych.

Ogl±dasz 1-199 z 199
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwyciêstwa 8 maja 2025 r. Uroczysto¶æ rozpocznie o godz. 11.00 na Placu S³owiañskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodleg³o¶æ Rzeczpospolitej” poprzez z³o¿enie kwiatów przez w³adze administracyjne i samorz±dowe, s³u¿by mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, zwi±zków, stowarzyszeñ, szkó³ oraz mieszkañców i go¶ci. Druga czê¶æ uroczysto¶ci odbêdzie siê o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w ¦winouj¶ciu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny ¦wiatowej” ■