POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [23.10.2013, 10:45:48] • Świnoujście

Aż 80 dzieci z naszego miasta odebrano rodzicom

Aż 80 dzieci z naszego miasta odebrano rodzicom

fot. Sławomir Ryfczyński

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie zorganizował spotkanie poświęcone prowadzeniu rodzinnego domu dziecka. W naszym mieście jest już jeden taki dom. Do prowadzenia kolejnego nie ma chętnych. Odbierane rodzicom dzieci trafiają zwykle do rodzin zastępczych.

Spotkanie poświęcone prowadzeniu rodzinnego domu dziecka zorganizowano w ramach kampanii propagującej ideę rodzicielstwa zastępczego. Jak wyjaśnia Gabriela Poniedziałek - Petruk, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, chodzi o przybliżenie mieszkańcom naszego miasta tematyki rodzicielstwa zastępczego. Dziś w Świnoujściu w 65 rodzinach zastępczych umieszczonych jest aż 80 dzieci.

- W tym: w trzech zawodowych rodzinach zastępczych, w 25 niezawodowych rodzinach zastępczych (tworzonych przez osoby nie będące wstępnymi lub rodzeństwem dziecka) i w 37 spokrewnionych rodzinach zastępczych (tworzonych przez wstępnych i rodzeństwo dziecka) - informuje Gabriela Poniedziałek – Petruk. -W Świnoujściu funkcjonuje jeden rodzinny dom dziecka, w którym wychowuje się pięcioro dzieci. Aktualnie nie planujemy powstania kolejnego rodzinnego domu dziecka, nie ma też kandydatów chętnych do jego prowadzenia.

Odbierane rodzicom dzieci trafiają nie tylko do rodzin zastępczych, ale też funkcjonującej w Świnoujściu Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej. O odebraniu dziecka rodzinie biologicznej i powrocie do tej rodziny decyduje Sąd Rodzinny i Opiekuńczy.

- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu jest instytucją między innymi powołaną do wspierania i pomagania rodzinom przezywającym trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczych - dodaje szefowa MOPR-u.- Obecnie w MOPR zatrudnieni są asystenci rodziny, do których zadań należy między innymi praca z rodziną biologiczną umieszczonego w pieczy zastępczej dziecka, zmierzająca do jego powrotu do tej rodziny.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 69, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-69 z 69

Gość • Poniedziałek [28.10.2013, 07:37:47] • [IP: 178.159.163.***]

zamiast pomagac to najlepiej zabrac dzieci i dac komus obcemu tylko nikt nie mysli o dzieciach...

Gość • Niedziela [27.10.2013, 07:37:51] • [IP: 83.21.37.***]

Zabieranie dzieci rodzicom z powodu biedy to przypadki marginalne, głównymi przyczynami jest alkohol, zaniedbanie, brak opieki. Nie wiesz co piszesz pajacu, jeśli jesteś taki mądrymądra sam zostań rodziną zastępczą, zaopiekuj się 3-4 nie swoich dzieci, które bd cię wyzywać, uciekać z domu, kraść itp. Taki miały przykład w domu, innego nie znają, więc nikt nie ma do nich pretensji, ale zastanów się co piszesz, bo pier..olisz bzdury. Żeby zostać rodziną zastępczą, co najmniej jedna osoba w rodzinie musi pracować zawodowo, innej szansy nie ma. Wyjątek stanowią rodzinne Domy Dziecka, ale tam rodzice zastępczy stają się pracownikami MOPR/S. W takich domach jest od kliku do kilkunastu dzieciaków z różnymi problemami. Zainteresowany/a? Państwo potrzebuje rodzin zastępczych na gwałt, rusz dupę i zostań nią, zamiast wypisywać swoje żałosne zachwiania emocjonalne.

GOSC • Czwartek [24.10.2013, 22:14:02] • [IP: 80.245.181.***]

NIE DA SIE TYCH BZDUR NIE SKOMEMENTOWAC...Z POWODU BIEDY BIEDY NIKOMU SIE DZIECKA NIE ODBIERA.TYLKO Z POWODU BICIA, PICIA, PONIZANIA DZIECI ORAZ NIE NIE UDOLNYCH WYCHOWAWCZO" RODZICÓW".KTOS NAPISAŁ" Z FRUSTRACJI POPADAJA W ALKOHOL I INNE UZYWKI"HAHAHAH JA MAM TEZ FRUSTRUJACA PRACE ALE NIE JESTEM CODZIENNIE N...A.I ZA TO ZE MIAŁAM GORSZY DZIEN TEZ DZIECKA NIE ZDZIELE W ŁEB...JAK MA KTOS PROBLEM Z EMOCJAMI TO DO PSYCHOANALITYKA SIE UDAJ.DO ROBOTY A NIE PO ZASIŁEK DO MOPRU!!A TEJ PATOLOGI CO MA PO 5 DZIECI W ZWYZ I KAZDE Z INNYM TO SŁUSZNIE ODBIERAJA DZIECI.ALBO GÓWNIARA CO SIE R...JA W WIEKU 15 LAT I RODZA DZIECI. ILE TAKICH ŁAZI Z BRZUCHAMI-NA WIOSNE WSZYSTKIE BRZUCHY Z POD KURTEK WYCHODZA!! A POTEM ŁAZA GIMNAZJALISTKI Z WÓZECZKIEM, KOLEZANECZKAMI I Z PAPIEROSKIEM !!ALBO WIECZOREM W SEZONIE PROMENADA-22 /23 DZIECKO POWINNO SPAC BEZPIECZNIE SPAC A ONA STOUI Z WÓZKIEM Z PIWKIEM POD ALBATROSEM

Gość KAMA • Czwartek [24.10.2013, 20:41:31] • [IP: 93.94.184.***]

BO JAK SIĘ OKAZUJE TO TE RODZINY ZASTĘPCZE ŻERUJĄ NA TYCH BIEDNYCH DZIECIACH !! MAŁO IM SWOICH DZIECI TO DO DZIEŁA I ZROBIĆ SOBIE WIĘCEJ A MIASTO NIECH POMAGA TYM KTÓRYM TE DZIECI ODBIERA TO ŻE KTOŚ ĆPA, PIJE CZY ŹLE SIĘ PROWADZI TO NIE TYLKO Z WŁASNEJ WINY KTO WIE JAKIE ONI MIELI ŻYCIE W JAKIM DOMU SIĘ CHOWALI ALE NIE NAJŁATWIEJ ZABRAĆ I DO WIDZENIA A CO Z TYMI RODZICAMI !! ROZUMIEM NIE KAŻDEGO DA SIĘ SPROWADZIĆ NA ZIEMIE ALE TRZEBA CHOCIAŻ PRÓBOWAĆ ZA MAŁO JEST TAKICH JAKIM BYŁ ŚWIĘTEJ PAMIĘCI MAREK KOTAŃSKI !! A SZKODA ŁATWIEJ BYŁO BY W ŻYCIU TYM SŁABSZYM I BIEDNIEJSZYM LUDZIOM KTÓRYM W TYM OSZALAŁYM ŚWIECIE CIĘŻKO ZDĄŻYĆ ZA CZYMKOLWIEK A WY KAŻECIE IM BIEC ZA WŁASNYMI DZIECIAKAMI W DRODZE KTÓRA SIĘ NIE KOŃCZY I BEZ POMOCY PAŃSTWA NIGDY TAM NIE DOBIEGNĄ A SZKODA BO WŁAŚNIE TO BYŁA BY ZASŁUGA MIASTA A NIE UTRZYMYWAĆ DARMOZJADÓW KTÓRZY I TAK BIORĄ TE DZIECI TYLKO DLA PIENIĘDZY Z BARDZO MAŁYMI WYJĄTKAMI !! WIEC MIASTO DO DZIEŁA BO WIELE TAKICH SPRAW CZEKA PODOBNYCH KTÓRE CZEKAJA BEZ ECHA WARTO POMAGAC!!

Gość kAMA • Czwartek [24.10.2013, 20:23:55] • [IP: 93.94.184.***]

ZGADZAM SIĘ ZE NIE KAŻDY WYCHOWUJE SWOJE DZIECI JEDNAKOWO, ALE TEZ NIE KAŻDY MA JEDNAKOWE SZANSE!! CO CIEKAWEGO ROBI MIASTO BY TO SIĘ ZMIENIŁO NIC !! LEPIEJ PŁACIĆ RODZINA ZASTĘPCZYM NIŻ POMAGAĆ RODZICOM BIOLOGICZNYM!! WSZYSTKO MIASTO ROBI DLA TURYSTÓW NA ZEWNĄTRZ ABY KASA BYŁA I OK A GDZIE W TYM WSZYSTKIM RODZICE KTÓRYM SIĘ ZABIERA DZIECI BO TAKA JEST SŁUSZNA RACJA ALE KOGO!! WIELE ROBI MIASTO NP.. PARK PRZY CHOPINA DLA SENIORÓW CHOĆ I NIE TYLKO !! PLAC W CENTRUM MIASTA GDZIE POD PRZYKRYWKĄ PARU LEŻAKÓW I JAKIEJŚ FONTANNY GDZIE BAWI SIĘ MNÓSTWO DZIECI STOJĄ STOLIKI NALEŻĄCE DO NEPTUNA WŁASNOŚĆ WIADOMO KOGO!! I PEŁNO GOŚCI NIE TYLKO Z PO ZA MIAST PRZY PIWSKU TO MA BYĆ WIZERUNEK MIASTA DLACZEGO NIE STOI TAM BUDKA Z NP.. KOKTAJLAMI OWOCOWYMI DLA DZIECI!! WIELE LUDZI ZBIERA LETNIE OWOCE MOŻNA BYŁOBY DAĆ IM ZAROBIĆ A I DZIECIAKI ZDROWO BY POPIŁY ALE PO CO DOROŚLI NA CZELE BRAWO !!PORZĄDKI ZACZYNA SIĘ OD WEWNĄTRZ A NIE OD ZEWNĄTRZ BO JAK SIĘ OKAZUJE W WIELU PRZYPADKACH TO TE RODZINY ZASTĘPCZE ŻERUJĄ. ..

Gość • Czwartek [24.10.2013, 15:04:10] • [IP: 62.69.203.***]

Znam taka jedna rodzinę nie pracują oboje jedyne co robia to dzieci.Wyciągają kasę od mopru i innych instytucji.A drudzy znajomi uczciwie pracują i nawet dofinansowania za książki nie dostali bo o 4 gr przekroczyli limit.Więc coś tu mocno nie tak.

Gość • Czwartek [24.10.2013, 14:04:06] • [IP: 5.60.195.**]

NIE WSZYSCY SĄ NAĆPANI A SĄD RODZINNY NA 15 MINUTOWYM POSIEDZENIU POZBAWIA DZIECKO OJCA

Gość • Czwartek [24.10.2013, 13:56:04] • [IP: 92.42.113.***]

IP: 37.8.215.** nie wiesz nic a się wypowiadasz i jeszcze pisząc takie brednie. Podaj przykład w Ściu gdzie zabrano dziecko tylko z powodu biedy. No chociaż 1 dawaj. Ja mam małe dziecko, nie mam willi, przez jakiś czas nie pracowałam ale szukałam i znalazłam pracę. W każdym bądź razie jakoś nikt nigdy mi dziecka nie chciał zabrać, nawet gdy korzystałam z pomocy mopr-u. Po prostu wystarczy dbać o dziecko. Ja znam osobiście biedne rodziny które korzystają z pomocy ale widać, że się starają i też mają dzieci przy sobie, nikt im ich nie zabiera

Gość • Czwartek [24.10.2013, 13:48:16] • [IP: 92.42.113.***]

a z osobą o IP: 80.245.190.*** zgadzam się w 100%

Gość • Czwartek [24.10.2013, 13:43:27] • [IP: 92.42.113.***]

Ludzie za pierdoły gadacie. Przecież taka pracownica nie stwierdza, że zabiera dziecko i już. Przecież to sąd rodzinny decydujcie po zapoznaniu się ze sprawą. Poza tym zawsze najpierw rodzina dostaje kuratora. Poza tym co Wy piszecie o prawach. Rodzice mają przede wszystkim obowiązek zapewnić dziecku bezpieczeństwo. A wiecznie naćpani czy wciąż pijani rodzice co wolą sobie wino kupić niż mleko dla dziecka, na pewno nie nadają się do wychowywania dzieci.

Gość • Czwartek [24.10.2013, 12:13:00] • [IP: 37.7.101.*]

INFORMUJE, ŻE HITLER W CZASIE DRUGIEJ WOJNY ŚWIATOWEJ POZBAWIAŁ DZIECI POLSKICH BIOLOGICZNYCH RODZICÓW.PONIEWAŻ ODBIERANIE DZIECI GODZI W PODSTAWOWE PRAWA CZŁOWIEKA DLATEGO WSZYSTKIE PRZYPADKI ZOSTANĄ ZGŁOSZONE DO ODPOWIEDNICH INSTYTUCJI W WARSZAWIE

Gość • Czwartek [24.10.2013, 10:27:14] • [IP: 93.94.186.***]

[IP: 80.245.176.***]Ty chyba jestes pracownikiem MOPR-u, bo jak byś nie miała nic na sumieniu, to byś tak nie szczekała. A siebie też zgłoś, bo wyzywasz ludzi od przygłupów, a to już jest obrażliwe.Chyba że sama jesteś takim przygłupem.

Gość • Czwartek [24.10.2013, 10:25:45] • [IP: 46.215.36.**]

oBEBRAŁY 80 DZIECI W NASZYM MIEŚCIE BIOLOGICZNYM RODZICOM TO JEST NARUSZANIE POSTAWOWYCH PRAW CZŁOWIEKA PRAWA DZIECKA DO POSIADANIA OBOJGA RODZICÓW I PRAWO RODZICA W WYCHOWYWANIU WŁASNEGO DZIECKA ZAWODOWE RODZINY ZASTĘPCZE TO BIZNES PRYWATNYCH DOMÓW DZIECKA ILE PORAD WYPŁYNĘŁO Z MOPR JAK WALCZYĆ Z OJCAMI DZIECI NALEŻAŁO BY SPRAWDZIĆ DYSKI KOMPUTERA TWIERDZENIE ŻE LEPIEJ JAK DZIECKO BĘDZIE BEZ OJCA UDERZ W STÓŁ A NORZYCE SIĘ ODEZWĄ

Gość • Czwartek [24.10.2013, 10:23:43] • [IP: 93.94.186.***]

Nikt tu nikogo nie obraża, każdy ma prawo sie wypowiedzieć z faktów jakie zaobserwował. Więc nie wystepują tu żadne obrażliwe słowa, ani ubliżanie. I to nie jest żaden powód, ani na Policję ani do wyciągnięcia konsekwencji -przestancie tu straszyć ludzi -jak nie znacie prawa.A pracownicy MOPR-u niech nie szwendają się po sklepach w czasie pracy , to ludzie by nie widzieli.

Gość • Czwartek [24.10.2013, 10:13:43] • [IP: 46.215.36.**]

ZAMIAST ZABIERAĆ DZIECI BIOLOGICZNYM RODZINOM I IM POMÓC TO ONE DZIECI ODBIERAJA ALE TO PRAWO WKRÓTCE PRZESTANIE DZIAŁAĆ A ONE Z TEGO ŻYJĄ JEST WIELE ZASTRZEŻEN DO ICH PRACY. ...

Gość • Czwartek [24.10.2013, 09:22:48] • [IP: 62.69.254.***]

A ja bym Z chęcią pomogła jakiemuś dziecku sama mam ich troje ale trzeba mieć warunki pewnie wille i kupę kasy a przecież jak troje się naje to i czwarte tez prawda

Gość • Czwartek [24.10.2013, 07:18:40] • [IP: 80.245.176.***]

"Gość • Środa [23.10.2013, 20:16:41] • [IP: 193.200.150.***] 18:34:43 - Haa haa haa, niby kto miałby kogo i jak szukać po IP? Jakoś fasola się odgrażał, i jakoś jest cisza na ten temat." - tyle, że te dwa IP obrażające pracowników MOPRU zostaną zgłoszone i gwarantuję ci to. DOść szczekania przygłupów na tym portalu i siania niepotrzebnegoi zamętu. Może ja zacznę obrażać czytelników tego portalu? a może pora wysłać informacje do zakąłdów pracy kto w czasi epracy siedzi na kompie i wykorzystuje go do celów prywatnych. Nie umiejsza to faktowi, że zgłoszone będzie każde IP nie do adminiostratora portalu, ale na policję o bezpodstawne oskarzenia. CZEKAM DO JUTRA NA PRZEPROSINY Z KAZDEGO IP, kóre opraża pracowników mopru.

Gość • Czwartek [24.10.2013, 01:21:32] • [IP: 62.69.241.***]

Gość • Środa [23.10.2013, 21:20:10] • [IP: 37.8.215.**] żałosne bzdety piszesz nie każda matka i ojciec kocha swoje dziecko, z biedy jeszcze nikomu w świnoujściu nie zabrano dziecka

Gość • Czwartek [24.10.2013, 01:02:25] • [IP: 93.94.186.***]

[IP: 92.42.112.**]Tak tak są miłe może teraz ha ha ha, mi kazali iśc do pracy z młym dzieckiem na ręku, bo inne mają więcej dzieci i pracują. Przykład wielodzietnej rodziny co ciagle w Moprze -siedzi.Pracy nie mogłam znależć bo nie miałam z kim dziecka zostawić, a w żłobku mi nie przyjeli bo nie miałam pracy i koło sie zamkneło.A jak znalazłam sobie przyjaciela i dostawałam potem tylko rodzinne na dziecko, to i to mi zabrali bo, policzyli zarobki przyjaciela za ubiegły rok ha ha ha, a ja go w ubiegłym roku nie znałam i z nim nie żyłam, ale co ich to obchodziło, że obcy facet którego nie znałam w ubiegłym roku, został potraktowany tak, że policzyli jego zarobki i zabrali mi rodzinne.

Gość • Czwartek [24.10.2013, 00:02:15] • [IP: 88.156.235.***]

DO GOŚCIA Z 21;43;00 BARDZO ŁADNY WPIS --I CO Z TEGO JAK WIĘKSZOŚĆ MYŚLI ŻE RODZINY ZASTĘPCZE TO DOJENIE KASY

Gość • Środa [23.10.2013, 22:07:43] • [IP: 83.21.231.***]

Ile razy tak było że zabrano dziecko tylko z biedy mimo że rodzice się starali i nie byli pijący tylko biedni.A tam gdzie patolka, alkohol i przemoc to nawet policja nie przyjedzie a co dopiero pani z MOPRU czy innej instytucji. Takie mamy prawo i urzędników je egzekwujących jak najłatwiej bo liczą się statystyki a nie jakość

Gość • Środa [23.10.2013, 21:50:26] • [IP: 92.42.112.**]

Kochani, jesteście w większości bardzo niesprawiedliwi w swoich ocenach o pracownikach MOPRU. Ja też korzystam z pomocy opieki i zawsze jestem mile potraktowana, panie naprawdę się starają pomóc potrzebującym, Trochę więcej życzliwości. Pozdrawiam panie z opieki.

S. • Środa [23.10.2013, 21:43:00] • [IP: 80.245.190.***]

Wszędzie tak jest, jest dobry pracownik socjalny i zły, dobry policjant i zły, dobry sędzia i zły.. Tak było, jest i będzie. Tylko nie uczciwym jest ocenianie wszystkich jedną miarą, bo w pomocy społecznej pracują ludzie, którzy w miarę swoich możliwości (własnych chęci, często hamowanych przez ustawy, regulaminy) starają się pomóc innym. Niestety klienci Ośrodka są bardzo roszczeniowi, chcą tylko pieniędzy, mają wielkie oczekiwania, a nie potrafią, często nie chcą, dać nic od siebie. MOPR jak najbardziej jest od tego żeby pomagać ludziom w trudnej sytuacji, ale ci ludzie powinni starać się żeby jak najszybciej stanąć na nogi, a często tego nie robią, bo uważają, że im się pomoc NALEŻY, więc po co pracować? Po co opłacać rachunki? Po co zajmować się dziećmi? MOPR ma za zadanie wspierać potrzebujące rodziny, a nie wyręczać je we wszystkim i prowadzić całe życie za rękę jak zagubione dziecko we mgle.

Gość • Środa [23.10.2013, 21:39:52] • [IP: 92.42.119.***]

o jakiej biedzie Wy tu klepiecie? dla Was wóda i patologia to tylko trudne warunki materialne rodziców. wy chorzy jestescie? a bicie, wyzywanie dzieci?, a ich glodzenie to tez wg was zwykla bieda jedynie? widzieliscie taka meliniare zapita kilka lat temu jak prowadzila wozek i pijana ryja darla na dzieciaka i jak nim szarpala? moze super matka co? wszyscy na ulicy dzwonili biegiem na po;icje. szczesciem dzieciaka Sad odebral

polak mały • Środa [23.10.2013, 21:31:05] • [IP: 92.42.116.***]

Nic prostszego, zabrać dzieci. Dajcie ludzią prace to problem sam się rozwiąże. ...

Gość • Środa [23.10.2013, 21:20:10] • [IP: 37.8.215.**]

Zgadzam się że dzieci są zabierane często z tytułu biedy rodziców.Zamiast pomóc rodzicom którzy nie krzywdzą dzieci to najłatwiej zabrać i uznać za nie udolnych wychowawczo. Niech państwo da prace rodzicom. Nikt nie da prawdziwej miłości dzieciom, żadna rodzina zastępcza ni adopcja.Rzygać się chce co się robi z dziećmi i normalnymi rodzicami tylko dlatego że są biedni.Nie musisz być pijakiem pijaczką by zabrano ci dzieci. Wystarczy że masz jeden pokój i kuchnie a nie masz wilii. A już nie daj Bóg krzykniesz na dziecko. Liczy się wykazanie urzędników a nie dobro dziecka. Kasę zgarniają ci którzy biorą dzieci w adopcję czy rodziny zastępcze. JEDYNIE SERCE MATKI UCZUCIEM ZAWSZE TWYM JEST I KOCHAĆ SZCZERZE UMIE

Gość • Środa [23.10.2013, 20:16:41] • [IP: 193.200.150.***]

18:34:43 - Haa haa haa, niby kto miałby kogo i jak szukać po IP? Jakoś fasola się odgrażał, i jakoś jest cisza na ten temat.

Gość • Środa [23.10.2013, 20:04:31] • [IP: 88.156.235.***]

DO GOŚCIA Z 18;10;42-JESTEŚ SK, , , , , , SYNEM KTÓRY SIEJE ZŁO W LUDZIACH PISZĄC TAKIE BZDURY-ZASIŁEK NA DZIECKO Z MOPR, WYNOSI OK, 600 ZŁ I NIE PISZ GŁUPOT--CIEBIE NIE STAĆ NAWET NA POCHWAŁĘ DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH--KTÓRE POKOCHALI NIE SWOJE DZIECI--CIEBIE INTERESUJE KASA --TAKICH LUDZI JAK TY TRZEBA NAZYWAĆ OSZOŁOMAMI--I ŻYCZĘ OBYŚ NIE MIAŁ DZIECI BO ŁATWO IM NIE BĘDZIE

Gość • Środa [23.10.2013, 20:01:46] • [IP: 93.94.186.***]

najgorsza z nich to H.../ rejon konstytucji/. ...nigdy nikomu nie pomogła a nawet wręcz przeciwnie, specjalistka w zaszkodzeniu...

Gość • Środa [23.10.2013, 19:57:30] • [IP: 95.129.228.**]

już jedna straszyła i już nie pracuje.

Gość • Środa [23.10.2013, 19:51:42] • [IP: 83.8.200.***]

Co, na to rodzice??

Gość • Środa [23.10.2013, 19:49:46] • [IP: 92.42.113.***]

80.245.191.** tak Waśniewska też kochała swoją córkę. Pleciesz bzdury. Jestem pewna, że fakt część osób bierze dzieci może i dla kasy ale większość właśnie z miłości do dzieci. A tak poza tym te rodziny nie mają wcale tak różowo. Osoba która bierze takie dzieci, nie może iść do pracy i nikt nie opłaca jej żadnych składek. Weź sama dzieci pod opiekę i zobaczymy co wtedy powiesz. Wychowanie dzieci często w wieku gimnazjalnym, po takich przejściach z rodzicami (bo przecież rzadko do takiej opieki idą malutkie dzieci) nie jest lekkie. Więc nie najeżdzajcie na takich ludzi bo robią więcej dobrego niż którekolwiek z Nas

Gość • Środa [23.10.2013, 19:28:44] • [IP: 88.156.233.***]

Niestety to wszystko szczera prawda o tym MOPR-rze. Oni jako urzędnicy pomagać więcej szkodzą. Sama jako początkująca mieszkanka tego miasta zaczęłam pobierać świadczenia socjalne (zasiłek rodzinny), a następnie podjęłam pracę, a na koniec roku wyszło na to, że niepotrzebnie chyba podjęłam pracę, bo przekroczyłam dochód i zaczęła się dla mnie gehenna, która trwała chyba 2 lata. A były to m. inn. sprawy wytoczone przeciwko mnie o zwrot kasy. Kiedy MOPR przegrywał ze mną, pani kierownik powiedziała mi, że i tak powinnam pomału oddawać pieniądze.. bo napewno Sąd tak nakaże. Sąd i tak był po mojej stronie, oni jednak dalej drążyli temat aż do Sądu Najwyższego (przegrali...:) :) :)

Gość • Środa [23.10.2013, 18:50:16] • [IP: 85.196.211.**]

Środa [23.10.2013, 18:34:43] • [IP: 93.94.188.***] a ty co taka rozkapryszona jedna z pracownic smieciowego MOPR-u?? boli to ze ktos prawde napisal a co nie widac jak chodza po sklepach ?? i nie strasz ip bo sie osr... dama sie znalazla

Gość • Środa [23.10.2013, 18:34:43] • [IP: 93.94.188.***]

"Gość • Środa [23.10.2013, 13:43:00] • [IP: 95.129.228.**] zmienić ten nie kontrolowany bur...l łącznie z wielką panią dyrektor bo za długo już siedzi na tym stołku i nie radzi sobie z personelem. ROZBURMUSZONYM. Zamiast pracować latają po zakupy na mieście. Czas z tym kumoterstwiem skończyć." proszę udowodnić te zakupy w czasie pracy bo inaczej ten numer IP zostanie zgłoszony. W internecie nie do końca jest się niewidzialnym i radzę brać odpowiedzialność za to co się pisze.

Gość • Środa [23.10.2013, 18:28:56] • [IP: 93.94.186.***]

[IP: 80.245.176.***]I jeszcze jak mało ci wyjasnień -to napisze że ja nie poszłam do MOPR-u-Pani sama przyszła na wniosek innych organów do mnie do domu., . Byłam naprawdę w bardzo ciezkiej sytuacji, straciłam pracę tylko dlatego że dziecko mi często chorowało.Zostałam bez środków do życie - i Pani z MOPR=U była zdziwiona że to nie melina, tylko czyste zadbane mieszkanie -najlepiej było by jak bym sprzedała to co się ciężką pracą dorobiłam i była bym biedakiem bezdommnym tak to odebrałam.Nie chce nawet wspominać tej wizyty, bo byłam tym tak roztrzesiona że 2 dni płakałam -nigdy wiecje MOPR-u. Oni powinni podtrzymywać na duchu pomagać w chwilach kryzysu a nie dołować.Człowiek na zakręcie życiowym potrzebuje zrozumienia i pomocy a nie oceniania i porównywania do innych, że tamci dają sobie radę.No dają tak dają że wracają do MOPR-u za rok. Nie jest to miłe ani przyjemne człowiek się czuje jak zło konieczne - a przecież jest to stowrzone dla ludzi potrzebujących pomocy.

Gość • Środa [23.10.2013, 18:24:38] • [IP: 37.8.215.*]

Wszystko można zamienic w politykę.Dzieci nie są zabierane bo bieda, ale przede wszystkim tam, gdzie" biedni rodzice" mają na wódke, papierosy -libacje nocne-a na dziecko nie ma czasu.Jak zachowują sie tego typu rodzice-na dziecko sie wrzeszczy, to zło konieczne.Jak w takich warunkach-po nocach głosna muzyka, krzykiitp.To jest przede wszystkim nieodpowiedzialność i beztroska.Najprościj jak zwykle używac powodu-prezydent, premier, opieka-wszyscy tylko nie my.Prymitywizm potworny.

Gość • Środa [23.10.2013, 18:23:40] • [IP: 85.196.211.**]

Najlepsze to to ze te z mopru tez maja dzieci i niestety co do wychowania ich mam wiele watpliwosci bez wytykania palcami-to puste barbi z czyms przed nazwiskiem ale pustka w glowie

Gość • Środa [23.10.2013, 18:16:14] • [IP: 178.194.2.***]

nie sie czym chwalic..tak dobrze w tej Polsce. .ze dzieci trzeba odbierac rodzicom..

Gość • Środa [23.10.2013, 18:14:02] • [IP: 80.245.191.**]

rodzina zastępcza nigdy nie zastńąpi rodziców z tego prostego powodu że nie potrafią kochać ! dla takiej rodziny to praca praca i tylko praca!

Gość • Środa [23.10.2013, 18:10:42] • [IP: 37.30.26.**]

Rodzina zastępcza może dostać na każde dziecko od tysiąca do dwóch tysięcy złotych miesięcznie, niektórzy dobrze z tego żyją, STĄD BIERZE SIĘ ZAPOTRZEBOWANIE NA ODBIERANIE DZIECI, jeśli nie wiecie, jak to wygląda w praktyce, to wam opiszę na przykładzie Świnoujścia.

Gość • Środa [23.10.2013, 18:10:41] • [IP: 93.94.186.***]

DO [IP: 80.245.176.***]Tak mam własne spostrzeżenia, kiedyś sama korzystałam z MOPR-u i tak było, stałam ponad godzinę czkajac na szanowna Panią, a ona wróciła z zakupami. I tego się nie boję nie musisz mnie straszyć.Mało tego te Panie są bardzo nie przyjemne w załatwianu spraw, i ktoś tu słusznie napisał że należało by już wymienić tą załogę bo sie rozpanoszyli. A najśmieszniejsze jest, stawianie rodzin wielodzietnych za przykład jak sobie daja radę a potem ta mama rodzi któres z rzedu dziecko i wraca do MOPR-U, Nigdy nie czułam się tak upokorzona jak wtenczas, czułam się jak zło koniecznie, dali mi to odczuć.Nie mam miłych wspomnień z tej strony Mopr-u i Uchowaj mnie Boże bym nigdy tam nie wróciła.

Gość • Środa [23.10.2013, 17:41:47] • [IP: 80.245.190.*]

Niech miasto podniesie czynsze jeszcze bardziej i pozostawi albo podniesie próg dochodowy uprawniający do otrzymania mieszkania komunalnego to wszystkie prawie dzieci wylądują w domach dziecka. Bandyckie rządy Zmurkiewicza i jego ferajny pogarszają życie młodych ludzi żyjących w Świnoujściu.

Gość • Środa [23.10.2013, 16:46:52] • [IP: 92.42.113.***]

Dzieci nie są zabierane z powodu ciężkiej sytuacji materialnej. Wręcz denerwują mnie niektóre wypowiedzi. Opieka społeczna zabiera dziecko wtedy, gdy dom rodzinny nie zapewnia warunków wychowawczych ani bezpieczeństwa dziecku. Może gdyby w innych miastach zabrano na czas dziecko nie było by afer z dziećmi w beczkach. Dużo jest u Nas rodziców którzy nieprzytomni od upojenia alkoholowego po bójce między sobą zostawiają patrzące na to wszystko malutkie dzieci bez opieki. Często te dzieci są bardziej uważne niż Ci dorośli i np. wyłączają po takiej matce gaz pod czajnikiem. Co byście pisali gdyby takie dzieci zginęły z powodu pożaru, pobicia, czy innego podobnego zdarzenia?? Gdzie była opieka?? Czemu nie odebrano dzieci na czas?? Zastanówcie się najpierw Wy, czy znacie przypadek gdzie zabrano dziecko tylko z powodu biedy? Potem dopiero się wypowiadajcie. Wierzcie mi że opiece nie jest wcale na rękę odbierać dzieci.

Gość • Środa [23.10.2013, 16:30:37] • [IP: 62.69.203.***]

W tym Trepowie sukces goni sukces !!

Gość • Środa [23.10.2013, 16:12:17] • [IP: 92.42.118.***]

jak mozna odebrac z biedy dziecko??jaka obsloga jest w mopr jak nas traktuja te panie??dlaczego?przeciez maja prace powinny ja szanowac a nie traktowac nas zle i patrzec z pogarda:(to jest smutne i upokazajace.wymiana personelu w dziale z alimentami by sie przygdala!!

Gość • Środa [23.10.2013, 15:57:06] • [IP: 37.30.26.**]

Najpierw ustala się dla biednej komunalki niebotyczne czynsze, później sądy, komornicy, ulica a uwieńczeniem tego bandyckiego procederu jest odbieranie dzieci. Niech żyje (gnije?) i nadal niech nami rządzi komuna (SLD). z fasolą na czele, qrva mać!

Gość • Środa [23.10.2013, 15:42:10] • [IP: 62.69.231.*]

Strach czytac takie artykuly!! To jest powolne robienie ludziom wody z mozgu i udawanie, ze nasze kochane panstwo dba o dzieci... zeby przygotowac grunt pod odbieranie dzieci z byle powodu... tylko slepi tego nie widza...

Gość • Środa [23.10.2013, 15:13:09] • [IP: 213.158.216.***]

i co wyspa szwagrow nie dla wszystkich rajem

Gość • Środa [23.10.2013, 15:00:19] • [IP: 83.20.7.***]

Pokojową Nagrode nobla chcecie?? macie sie czym chwalic...

Peowskie,kurde,rządy • Środa [23.10.2013, 14:34:49] • [IP: 62.69.203.***]

W ostatnim tygodniku" W Sieci" jeśli się nie mylę (kupuję też" Do Rzeczy", może tam), jest artykuł o wielkiej liczbie dzieci odebranych rodzicom ze względu na biedę. To jest zatrważające - rodzice są karani za biedę, której winne jest pośrednio państwo. Mało kto wie, że PO partia rzekomo konserwatywna ułatwiła odbieranie dzieci rodzicom - ze 2 lata temu, ustawą. TO SKANDAL.

Gość • Środa [23.10.2013, 14:28:42] • [IP: 92.42.112.***]

Za Hitlera zabierali dzieci polskim rodzinom i wywozili do Rzeszy. Ile na tym zarabiają" zawodowe rodziny zastępcze"? Czy to jest już przygotowywanie gruntu POd oddawanie dzieci pederastom, bo rodziny biologiczne nie zasługują na pomoc? A gdzie jest zatroskana o los dzieci POślica? W Polsce zabrali dziecko rodzinie, bo według sądu było za grube, takie mamy wspaniałe" rządy" PO.

Gość • Środa [23.10.2013, 14:17:36] • [IP: 80.245.182.**]

A MOZE TAK POMOC TYM RODZINA A NIE ODRAZU ZABIERAC DZIECI DZIECKU ZAWSZE LEPIEJ BEDZIE JAK BEDZIE W SWOJEJ RODZINIE A NIE W JAKIEJS PLACOWCE NO TAK LEPIEJ LOZYC PIENIADZE NA RODZINY ZASTEPCZE. WIDAC NIEWIECIE OCZYM MOWICIE ACHA A TEN WPIS Środa [23.10.2013, 13:40:04] • [IP: 93.94.186.***]TO MOZE BYS TAK POMOGLA TEJ RODZINIE A NIE LEPIEJ WYPISYWAC BZDURY NAPRAWDE MIEC TAKICH SASIADOW TO NIETRZEBA MIEC WROGOW !!

Gość • Środa [23.10.2013, 13:56:03] • [IP: 95.129.228.**]

jasio chwali się różnymi statuetkami jakie dostał za zasługi, a tu 80 dzieci odebrano rodzicom, czyżby byli lepsi w tej materii, którzy zostawili go daleko w tyle?

Gość • Środa [23.10.2013, 13:44:44] • [IP: 92.42.115.***]

POZDRAWIAM, PANIĄ ROME PANA JARKA I WSZYSTKICH PRACOWNIKOW MOPRU,.

Gość • Środa [23.10.2013, 13:43:00] • [IP: 95.129.228.**]

zmienić ten nie kontrolowany bur...l łącznie z wielką panią dyrektor bo za długo już siedzi na tym stołku i nie radzi sobie z personelem. ROZBURMUSZONYM. Zamiast pracować latają po zakupy na mieście. Czas z tym kumoterstwiem skończyć.

Gość • Środa [23.10.2013, 13:40:04] • [IP: 93.94.186.***]

MOP zrobi wielką przysługę dzieciom jak ich zabierze z tej patalogi gdzie matka nie daje sobie rady a konkubini często zmieniają się bo są alkoholikami. Mieszka w naszej klatce chodzi o panią Marię Misiak / MOP ją dobrze zna/.

Gość • Środa [23.10.2013, 13:34:15] • [IP: 92.42.116.***]

Widzę, że nie wierzycie własnemu panstwu, że postępuje słusznie. To pocoście rozwalali to poprzednie? Zawsze źle i niedobrze, co? Fornalska umysłowość.

Gość • Środa [23.10.2013, 13:06:43] • [IP: 178.238.253.***]

Ludzie o czym wy mówicie.Nikt z biedy dzieci nie zabiera i nie każdy może być rodziną zastępczą.Dzieci za długo żyją w rodzinach patologicznych, bo wszyscy udają że nie wiedzą.

Gość • Środa [23.10.2013, 13:05:19] • [IP: 83.21.35.**]

jak dadza mi prace razem zumowa to ja chetie podejme prace w prowadzeniu domu dziecka chetnie pomoge tym bidulom ale nic za free...

Gość • Środa [23.10.2013, 13:00:03] • [IP: 80.245.190.*]

Gdzie jest jakiś prokurator, który zajmie się bagnem jakim jest UM i podległymi mu instytucjami ? w sprawie 15 milionów długu szpitala nawet palcem nie kiwnęli, a mocy Ustawy o prokuraturze maja sie zajmować przestrzeganiem prawa i ściganiem przestępstw. Niedługi ktoś wreszcie ścignie, ale ich razem z ich uzdrowiskowa siedzibą.

Gość • Środa [23.10.2013, 12:39:51] • [IP: 80.245.176.***]

"Gość • Środa [23.10.2013, 10:57:50] • [IP: 93.94.186.***] Nie ma komu prowadzić dom dziecka?? Niech sie Panie z Opieki co mają pracę za biurkiem, nie szwędają się po mieście na zakupach w godzinach pracy." - masz dowody? bo jeżeli nie to ten komentarz razem z twoim IP zostanie zgłoszony odpowiednim służbom w celu ustalenia twojej wypowiedzi.

Gość • Środa [23.10.2013, 12:38:22] • [IP: 79.96.31.***]

Nie pomogą rodzinie, tylko wolą zabrać dziecko i dofinansować rodzinę zastępczą. Kpina.

Gościówa • Środa [23.10.2013, 12:30:11] • [IP: 213.241.61.**]

do Gość • Środa [23.10.2013, 11:38:15] • [IP: 80.245.187.**] naucz się czytać. Nie rocznie tylko ogólnie w tej chwili jest 80 dzieci w opiece zastępczej. Pracowali na to przez kilka lat.

Gość • Środa [23.10.2013, 12:09:44] • [IP: 85.113.173.***]

fakt ta nasza opieka spoleczna to jedno wielkie bagno. Babska lataja po sklepach.Te z innych pokoi to po szmateksach tez dyzurnie wybieraja fatalaszki dla siebie, potem siedza takie lale za biurkiem i w dup...maja ludzi. zmienic ten personel stary wymienic na nowy narybek.

Gość • Środa [23.10.2013, 11:56:59] • [IP: 62.69.253.***]

To jest śmieszne! W obecnych czasach co raz więcej rodziców traci dzieci z powodów braku środków do utrzymania ich. Odebrane dzieci trafiają do ludzi, którym za opiekę się płaci. Gdzie tu logika?

Gość • Środa [23.10.2013, 11:53:34] • [IP: 83.11.253.**]

Większość rodzin nie stać na podstawowe potrzeby swych pociech i ciągły stres pogłębia ich frustracje co powoduje brak zainteresowania swymi pociechami i uciekanie w alkohol, zabieranie dzieci nigdy nie było i nie będzie środkiem do załatwienia problemu-pomyślcie trochę-decydenci, to nie tylko statystyka.

Gość • Środa [23.10.2013, 11:38:15] • [IP: 80.245.187.**]

Dzieci są odbierane rodzicom i następnie poddawane są indoktrynacji sldowskiej. Wbija im się do główek, że jedynie słuszna linia to jasia fasoli. Rocznie aż 80 dzieciaków to w skali prezydentury jasia ponad 800. Fiu, fiu.

Gość • Środa [23.10.2013, 10:57:50] • [IP: 93.94.186.***]

Nie ma komu prowadzić dom dziecka?? Niech sie Panie z Opieki co mają pracę za biurkiem, nie szwędają się po mieście na zakupach w godzinach pracy.Wyszła na chwilę, a wraca po godzinie, z pełną siatą zakupów.Jak mają tyle wolnego czasu w trakcie pracy, to niech prowadzą ten dom.

Oglądasz 1-69 z 69
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■