POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [04.02.2014, 11:40:29] • Świnoujście

Rudera na ruderze. Nie u nas

Rudera na ruderze. Nie u nas

fot. Czytelnik

Ludzie w Świnoujściu ciągle tylko narzekają - pisze do nas pani Lubomira.- Przecież chyba widać, jakie nasze miasto jest ładne, zadbane i z roku na rok pięknieje. Zobaczcie, jakie rudery stoją w centrum Ciechocinka!

Niedawno pisaliśmy o ruderze przy bloku socjalnym na Warszowie. Miasto, chce, by coś z nią w końcu zrobić i zapowiada rozmowy z jej właścicielem.

Rudera na ruderze. Nie u nas

fot. Czytelnik

Po przeczytaniu komentarzy do artykułu na ten temat, pani Lubomira się zdenerwowała.

Rudera na ruderze. Nie u nas

fot. Sławomir Ryfczyński

Ludzie w Świnoujściu ciągle tylko narzekają - pisze do nas nasza Czytelniczka.- Przecież chyba widać jakie nasze miasto jest ładne, zadbane i z roku na rok pięknieje.

Rudera na ruderze. Nie u nas

fot. Sławomir Ryfczyński

Do listu, pani Lubomira dołączyła sporo zdjęć z… Ciechocinka.

Rudera na ruderze. Nie u nas

fot. Czytelnik

Byłam w maju w sanatorium w Ciechocinku - pisze.- Przed wyjazdem tyle się nasłuchałam opinii - jakie to piękne miasto. Ponieważ miałam ze sobą rower, mogłam dokładnie zwiedzić całe miasto.

Rudera na ruderze. Nie u nas

fot. Czytelnik

No i co? Ogromne zaskoczenie. Rudera na ruderze. No, żeby to było na obrzeżach miasta to "pal licho", ale w centrum takie stoją rudery. Oto tylko kilka zdjęć takich "domów", które najbardziej turystę rażą.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 82, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-82 z 82

Gość • Środa [05.02.2014, 19:02:32] • [IP: 178.238.252.***]

pizou a co ma piernik do wiatraka? a jak miało wyglądać miasto rok po wojnie?? może inaczej proszę popatrzeć na zdjęcia miasta do lat 40stych ubiegłego wieku. wtedy miasto osiągnęło szczyt architektonicznej perły. po 45 roku zabetonowane kompletnie tracące uroki kurortu.

Gość • Środa [05.02.2014, 18:55:55] • [IP: 80.245.183.***]

I po co było jechać do Ciechocinka ! ogladac stare rudery. Pieknie jest tylko w Swinoujsciu. Pozdrowionka dla milej Pani.

Gość • Środa [05.02.2014, 18:08:24] • [IP: 83.89.12.***]

Wstyd prosze pani. Nieladnie jest obrabiac tylki innym. Moze za tydzien przysle pani zdjecia mieszkania swoich przyjaciol? Od takich ludzi jak pani trzymam sie z daleka.

pizou • Środa [05.02.2014, 17:23:11] • [IP: 86.213.238.***]

panstwo ktorzy pisza tzkie komentarze to chyba nie mieszkaja w swinoujsciu ajezeli tak to sami nie wiedza czego chca.zapewne bardzo mieszkancow nie widzialo miasta w roku 1946 i w latach 50 tych...

Gość • Środa [05.02.2014, 14:55:55] • [IP: 62.69.203.***]

Nie ryzykowałbym powierzenie władzy w mieście ksenofobom i głupkom, którzy o gościach przybywających do nas z Niemiec wyrażają się Helmuty i stare Niemry (Gość • Wtorek [04.02.2014, 21:42:29) Oni bardzo szybko zmarnowaliby główny atut Świnoujścia jakim jest jego położenie, niższe byłyby wpływy do budżetu miasta z podatków i sprzedaży nieruchomości.

Fakt • Środa [05.02.2014, 14:25:10] • [IP: 37.8.215.***]

Ciechocinek, jedno z najpiękniejszych uzdrowisk w Polsce, oprócz walorów klimatycznych i leczniczych, posiada ciekawą architekturę i obiekty o historycznym rodowodzie. Jest wśród nich rezydencja Prezydenta RP. Odrestaurowany i pieczołowicie wyremontowany, Dworek Prezydenta RP mieści dzisiaj pamiątki po Prezydencie Ignacym Mościckim oraz wystawy czasowe przedstawiające działalność prezydentów.

Gość • Środa [05.02.2014, 13:11:40] • [IP: 164.126.205.***]

DEMOKRACJA TO ZAŁATWIŁA ZŁODZIEJE Z OKRĄGŁEGO STOŁU.CZERWONA KRESKA MAZOWIECKIEGO

Gość • Środa [05.02.2014, 10:03:41] • [IP: 193.69.22.**]

DO Gość  Wtorek [04.02.2014, 21:37:06]  [IP: 92.42.118.**] Świnoujście jest bogate i piękne ale nie dzięki władzy tylko naszym podatkom, które stanowią dochód miasta (budżet) głównym atutem jest położenie geograficzne!! W 100% RACJA

Gość • Środa [05.02.2014, 09:28:24] • [IP: 80.245.176.**]

Trend ogólnopolski. Wszystko co PRL-owski należy doprowadzić do ruiny a potem. .. A potem jest różnie

Gość • Środa [05.02.2014, 08:00:04] • [IP: 79.186.191.***]

Powinni zabierac takie nieruchomoci, jesli ktos w przeciagu roku nie wezmie sie za remont i nie zacznie funkcjonowac dany budynek. A Polak kupi i stoi bo mysli ze zarobi bez wkladu finansowego. A to naprawde piekne domki.

Gość • Środa [05.02.2014, 07:16:42] • [IP: 83.20.51.***]

Witam. Jestem mieszkańcem Ciechocinka- zgodzę się z tym, że miasto przestaje przyciągać wizualnie. Mimo starań mieszkańców miasta i władz nadal znajdują się takie obiekty, które w okresie transformacji ustrojowej zostały przejęte przez prywatnych właścicieli. Którzy z różnych przyczyn- mimo nacisków władz miasta nic nie robią z tym majątkiem. Niestety właścicielami obiektów oprócz prywatnych osób są również potężne firmy jak właściciel obiektu HOTEL VILLA PARK- (MPM Product) kupiły budynek w centrum miasta po sanatorium wojskowym- obiecywali zbudować tam hotel" na każdą kieszeń"- niestety- widok jak na zdjęciach. Spalony obiekt w centrum miasta równiez jest własnością prywatną - jednego z bogatszych mieszkańców miasta... Nie znam sposobu aby móc zmusić prywatnych właścicieli do zrobienia czegokolwiek z tymi obiektami. Marzę o tym aby miasto wyglądało pięknie... ale... sami widzicie...

Gość • Środa [05.02.2014, 01:31:45] • [IP: 62.69.231.***]

Odrażający Wieprz  Wtorek [04.02.2014, 21:29:35]  [IP: 46.113.17.***] - Sam jesteś głupi świniaku paskudny, ufajdany kałem. Jesteś cymbał, skoro nie rozumiesz mojej ironii. Moje porównanie jest wprost proporcjonalne do porównania Świnoujścia z Ciechocinkiem na którym kobieta próbuje się dowartościować Chrystusowy Pojeździe.

Gość • Środa [05.02.2014, 00:18:24] • [IP: 31.61.138.**]

Koszary urzad miasta z dala wielka rudera.

Gość • Środa [05.02.2014, 00:12:11] • [IP: 31.61.138.**]

Bida bezrobocie syf dziurawe chodniki i wizytowka swinoujscia bangladesz wojska polskiego

Gość • Wtorek [04.02.2014, 23:58:03] • [IP: 91.64.34.**]

A wystarczylo by troszeczke kasy i byly by piekne obiekty. Szkoda, ze to tak marnieje.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 23:25:03] • [IP: 62.69.203.***]

Cała Polska zazdrości nam prezydenta - prawdziwego gospodarza.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 22:36:54] • [IP: 178.238.249.***]

ale tam pieknie jade

Gość • Wtorek [04.02.2014, 22:16:26] • [IP: 62.69.251.***]

Tak, przykrywac wlasne wady, ze u kogos jest gorzej. A moze popatrzmy gdzie jest lepiej i ladniej i postarajmy sie wzniesc. Nie przymierzac do dna. Typowe tlumaczenie politykow.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 21:58:17] • [IP: 92.42.118.***]

czasy świetności i dla Ciechocinka się skończyły, upadł stary ustrój a pozostałaści strasza :)nasze miasto jest piękne

Gość • Wtorek [04.02.2014, 21:42:29] • [IP: 95.91.255.***]

Otwórzcie wreszcie oczy. W Ciechocinku stoją rudery a Swinoujście pięknieje. Dlaczego? bo Ciechocinek nie dostaje tyle dotacji unijnych co wy. Gdybyście nie dostawali tej darmowej kasy unijnej (której nie trzeba zwracać) i nie przyjeżdżałoby tylu Helmutów i starych Niemr, wyglądało by WASZE miasto tak samo jak dzisiejszy Ciechocinek!

Gość • Wtorek [04.02.2014, 21:37:06] • [IP: 92.42.118.**]

Świnoujście jest bogate i piękne ale nie dzięki władzy tylko naszym podatkom, które stanowią dochód miasta (budżet) głównym atutem jest położenie geograficzne!!

Seksowny Knur • Wtorek [04.02.2014, 21:29:35] • [IP: 46.113.17.***]

Gość  Wtorek [04.02.2014, 18:55:56]  [IP: 62.69.231.***] Co to za porównanie z biedną mieściną? Dlaczego pani, która lubi Mirków nie porówna Świnoujścia z Tokio, Abu Dhabi, Dubajem, Wiedniem czy Karsiborzem? Aleś głupi! Porownania z tymi miastami nie wytrzymaloby wiele stolic europejskich! Inni ludzie i inne fundusze!

Maślankiewicz • Wtorek [04.02.2014, 20:50:41] • [IP: 193.188.198.*]

A tak w ogóle to cała ta publikacja jest idiotyczna. Co mają zaniedbane posesje w Ciechocinku do naszego miasta? Czy od tego cokolwiek u nas zależy? Czy jest jakieś sprzężenie zwrotne między tymi dwoma miastami? Bo nie widzę żadnego związku, tylko grafomańskie popisy pani Lubomiry. Teraz może następna publikacja pokaże miasta, gdzie na chodnikach rosną chwasty - a u nas jednak NIE! Potem pokażmy kartonowe osiedla biedoty romskiej w obcych miastach - a u nas jednak mieszkają w domach. Można by też pokazać wiele miast bez krytych pływalni - my jadnak swoją mamy. A ile jest miejscowości bez obiektów sanatoryjnych - my mamy wiele sanatoriów. Pani Lubomiro! Za haftowanie się Pani zabierze, albo jakiś uniwersytet trzeciego wieku - tylko nie czasem o kierunku dziennikarstwo amatorskie!!

Gość • Wtorek [04.02.2014, 20:42:34] • [IP: 164.127.30.***]

Jakie to szczęście, że na najwyższym stołku w mieście, siedzi Żmurkiewcz Janusz. Inaczej mielibyśmy, tak jak jest w Ciechocinku. Negatywne opinie, to tylko margines – i to margines prawicowo radykalny.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 20:36:10] • [IP: 80.245.180.**]

Znowu nieudaczniki mają kłopot ze zrozumieniem tekstu. Przeczytajcie jeszcze raz tekst to może zrozumiecie o czym ta pani pisze.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 19:30:26] • [IP: 93.94.184.***]

Pani Lubomiro chyba niezauwazła Pani dwóch spraw - co z tego że pięknieje jak miejsc pracy ubywa i nikt tego miasta nie rozwija. Po drugie chyba nie wie Pani jak jest różnica między Miastem na prawach powiatu jakim jest Świnoujście (gdzie jedynym zmartwieniem jest teren własnego miasta z większymi dochodami) a gminą Ciechocinek.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 19:03:49] • [IP: 93.94.186.*]

A też maja dostęp do dotacji unijnych tylko nie mają dobrego gospodarza

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:55:56] • [IP: 62.69.231.***]

Co to za porównanie z biedną mieściną? Dlaczego pani, która lubi Mirków nie porówna Świnoujścia z Tokio, Abu Dhabi, Dubajem, Wiedniem czy Karsiborzem?

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:50:53] • [IP: 95.129.228.**]

Pani Lubomiro chyba nie od tych Lubomirskich, Ciechocinek, jak by się zamienił miejscami ze Świnoujściem, chodzi o położenie to w tych domach w oknach i drzwiach widniały by klamki ze szczerego złota, niech Pani pomyśli dlaczego tak jest, ja podpowiem, główna zasługa to tych co chcą wydawać pieniądze bo wiedzą że im się one zwrócą i położenie przy granicy z Niemcami a nie z Mongolią.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:49:59] • [IP: 46.205.34.***]

w środku burdel, na balkonach trawsko i interes będzie się kręcił

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:45:20] • [IP: 192.162.148.***]

gdyby nie turysci niemieccy i inni przyjezdni kupujacy mieszkania tez byscie mieli same rudery

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:39:24] • [IP: 79.186.167.***]

komu tu żle to niech się wyprowadzi

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:21:01] • [IP: 178.238.247.**]

szkoda tych ruder bo mają ładną architekture

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:15:59] • [IP: 83.25.89.**]

Świnoujście to : 1. Szmateksy 2. Banki 3. Apteki a jakie mamy zakłady pracy?? Proszę zobaczyc budynek przy torach na Warszowie. Czy to przeniesiono do nas z Ciechocinka?? Nie, to miejscowa perełka. Do tego co sie zmieniło w Świnoujściu władza miasta nic nie ma. To są inwestorzy z zewnątrz. Gdyby to robiło miasto - to byłby kicz nie z tej ziemi.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:09:47] • [IP: 95.129.225.**]

Prawie jak nasz VISUS przy Żeromskiego.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 18:07:43] • [IP: 83.89.12.***]

Pani Lubomiro - nie popieram takiego" promowania" naszego miasta. Czy w trakcie wizyty u znajomych tez robi pani foty i wysmiewa jak inni mieszkaja?? A architektura piekna... Coz -nie kazde miasto dostalo tyle dotacji unijnych co Swinoujscie.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 17:59:47] • [IP: 178.238.249.**]

My też paniusiu mamy takie perełki tylko się nimi nie chwalimy np.dawny ośrodek Wisus przy promenadzie, dawna Fregata przy promenadzie, basen przy promenadzie.Nie przywołując już reszty w centrum a tylko najlepsze" perełki" jak teren po hotelu Bałtyk przy głównej ulicy od promów do centrum, plac Kościelny w centrum czy też w centrum miasta posesja dawna teatralna.Mamy też tego na pęczki i to nie na peryferiach.I kto kogo przebił?

Gość • Wtorek [04.02.2014, 17:53:37] • [IP: 62.69.241.***]

Świnoujście jest piękne, tylko masa debili tu mieszka.

ryynio • Wtorek [04.02.2014, 17:41:22] • [IP: 83.249.28.**]

Swinoujscie to najbogatsze miasto w Polsce wiec porównywac mozna z Sopotem

Gość Basia • Wtorek [04.02.2014, 17:40:33] • [IP: 90.229.224.***]

Przepiekna architektura!!

Misiek • Wtorek [04.02.2014, 17:39:54] • [IP: 1.2.3.*]

Co by złego nie mówić to w Świnoujściu nie jest naprawdę tak źle!

Gość • Wtorek [04.02.2014, 17:08:14] • [IP: 80.245.183.***]

Oczywiście nasze miasto jest piękne, byłam ostatnio w centralnej Polsce, to dopiero szok na każdym kroku zaniedbania widać gołym okiem. Świnoujście jest super, a ci co piszą głupoty to buraki zakompleksione :)

Gość • Wtorek [04.02.2014, 16:36:37] • [IP: 80.245.178.**]

W Cichocinku muszą być rudery bo kuracjesze * się po kontach :)

Gość • Wtorek [04.02.2014, 16:20:50] • [IP: 62.69.203.***]

Antyżmurkom potrzebny jest pobyt rehabilitacyjny w Ciechocinku, najlepszy byłby stały pobyt.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 16:12:54] • [IP: 92.42.116.**]

U nas takie, , rudery'' oklejono paskudnym styropianem a te których konserwator zabytków nie pozwolił ruszyć niszczeją w czym pomagają im deweloperzy którzy w ich miejsce stawiają kolejne betonowe blokowisko np budynek przy przejeździe kolejowym.Macie komuszo-betonowe gusta

Gość • Wtorek [04.02.2014, 16:07:09] • [IP: 178.238.246.***]

W kotle zawrzało. Ile to można wyczytać w tych" komentarzach"...

Gość • Wtorek [04.02.2014, 16:01:39] • [IP: 62.69.254.**]

pienkne zabytki czekają na swój czas

Gość • Wtorek [04.02.2014, 16:00:24] • [IP: 62.69.254.**]

nie porównuj się bo będziesz mam polepszać sobie a nie

Gość • Wtorek [04.02.2014, 15:58:14] • [IP: 81.190.41.***]

Bardzo fajne te ruiny, stary klimat a to też ma swoją urodę.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 15:50:51] • [IP: 93.94.185.***]

WIELKIE BRAWA DLA PANI.TAK PIĘKNEGO MIASTA JAKIE MY MAMY TO NIE MA W POLSCE ATO DZIĘKI P.PREZYDENTOWI.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 15:45:44] • [IP: 178.238.246.***]

Pani Lubomirze powiem tak: To, co można zobaczyć w Ciechocinku, w Świnoujściu, a także w innych miastach Polski, nie jest żadnym usprawiedliwieniem dla przerażającej NIEGOSPODARNOŚCI władz miejskich. TO JEST TRAGEDIA - brak odpowiedzialnych ludzi za majątek narodowy. Marnuje się szereg zabytków kultury materialnej, niektóre giną bezpowrotnie. TO JEST, jak mówią Niemcy, POLSKI PORZĄDEK. A ten" polski porządek"powoduje, że wstyd być Polakiem...

Gość • Wtorek [04.02.2014, 15:42:26] • [IP: 62.69.231.***]

Gość  Wtorek [04.02.2014, 14:19:28]  [IP: 80.245.181.***] - Ja tu byłem pierwszy wyliniały grzbiecie szorstko-włosy i prędzej Ciebie i innych komuchów wykopię stąd osobiście na kopach, niż wyjadę. Chcesz, żeby Ojczyzna była jak najlepsza, a jednocześnie jesteś za zgnilizną. Nie zal mi Ciebie dupolizku. Wiem, co Ciebie oburzyło w moim poprzednim poście. Prawda w oczy kole, zgadłem?

Gość • Wtorek [04.02.2014, 15:25:17] • [IP: 80.245.178.**]

Widać sforę" pana i władcy na krańcu świata". Szkoda komentarzy..

Gość • Wtorek [04.02.2014, 15:15:33] • [IP: 92.42.116.***]

Trzeba przyznać, że w Ś-ciu znacznie szybciej wyburza się miasto i zastępuje gargamelami z siporexu. Już prawie przypomina miasteczka na Ukrainie. Dusza aż śpiewa. Na pohybel Niemcom!

Gość • Wtorek [04.02.2014, 15:05:42] • [IP: 77.114.15.***]

typowe polskie maisto...daleko do Niemiec.Ciekawe na ile je burmistrz zadłuzył?

baca • Wtorek [04.02.2014, 14:45:44] • [IP: 92.42.115.***]

Ta pani lubomira hyba nie widziała w naszej dzielnicy domu studenta wisus na ul.Żeromskiego.to moze tak by sobie rece podać bo to tez rudera ktora straszy...nietylko mieszkanców

Gość • Wtorek [04.02.2014, 14:19:28] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Wtorek [04.02.2014, 13:21:18] • [IP: 62.69.231.***] Zawsze możesz sie wyprowadzić z tego miasta i wogóle wyjechać za granicę, w polsce potrzebni są ludzie uczciwi którzy są pozytywnie nastawieni i zamiast marudzić i krytykować chętni do wspóldziałania aby ojczyzna była jak najlepsza.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 14:04:48] • [IP: 62.69.203.***]

Za stan Ciechocinka odpowiadają wiadomo: niemieccy emeryci i renciści, którzy nie chcą nawiedzać tego pięknego za komuny i przed wojną prastarego kurortu. Pozbawieni takiego ożywczego niemieckiego najazdu mieszkańcy, po gospodarsku, czekają, aż zabytkowe budynki się zawalą, spalą w wyniku samozapłonu lub uderzenia pioruna, wtedy od resztek odczepi się konserwator zabytków i działkę będzie można dobrze sprzedać.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 13:40:48] • [IP: 178.238.252.***]

12:35:12 wszedłem i?? pięknie odrestaurowane kamieniczki w centrum miasta wokół kościoła i odrapane budynki na trasie przelotowej tak jak centrum w Świnoujściu estetycznie tylko na placu wolności i chaos architektoniczny po bokach. trzeba być bardziej obiektywnym nie populistą. a propos wejdź sobie w tego samego wujcia googla i przejdź się po Ciechocinku polecam uzdrowisko. dla przykładu zdjęcia podam wille na ul Żeromskiego przy pływalni, z tą różnicą ze okna jeszcze stoją.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 13:33:24] • [IP: 88.156.233.***]

W dzielnicy nadmorskiej też jest parę ruder, proszę się udać w okolice basenu KRUS i promenady

Gość • Wtorek [04.02.2014, 13:21:18] • [IP: 62.69.231.***]

Szkoda tylko, ze Świnoujście jest architektonicznym kiczem. Odnowione zabytki przypominają dekoracje z disneylandu upstrzone sklepami dla nowobogackich. P.S. Polacy - mam wrażenie, niestety są upośledzeni estetycznie i mają wrodzoną skłonność do bałaganiarstwa i chaotycznych planów i działań. Dlatego zawsze w tym kraju będzie syf, zgnilizna, trociny i pleśń.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 13:17:53] • [IP: 79.186.112.**]

Podobno do Ciechocinka wyjeżdżają samotne babcie w poszukiwaniu pierwszej miłości ! :D Pani się jednak nudziło...

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:43:17] • [IP: 86.185.148.***]

[04.02.2014, 12:20:15]  [IP: 92.42.112.**] bez narzekania, nadal sa dofinansowania do senatorium.

Nobles oblige • Wtorek [04.02.2014, 12:40:29] • [IP: 188.33.225.***]

Tu trzeba odpowiednią metodykę porównań zastosować. czy porównywać się do uboższych gmin? Czy do bogatszych, a może do podobnie majętnych? Owszem, warto widzieć kontrast między Ś-ciem a choćby Łobzem, ale stara zasada doskonalenia się brzmi: Porównuj się nie do innych, ale do" siebie samego", tzn.ile postąpiłem ku doskonałości w stosunku do możliwości mi danych? Ja uderzę z innej flanki, nie od strony ruder, ale od strony nowych domów: dlaczego dość bogate miasto wybiera projekty architektoniczne złe, pudełkowe, odbierające miastu charakter uzdrowiskowo-wczasowy? (patrz osiedle Platan, czy proponowane" pudełko" na miejscu Gryfa przy promenadzie). Przypomnę, też odnosząc rzecz do ruder ale i nowego budownictwa: Nobles oblige! Szlachectwo zobowiązuje, władcy żmurkowscyi!

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:39:02] • [IP: 62.69.253.***]

wg urzędu statystycznego w 2011 roku dochód Ś-cia to 220 mln zł, natomiast Ciechocinka 39, 5 mln zł. Ludność: Świnoujscie - 41516 osób, Ciechocinek 10880 osób. Więc co my właściwie porównujemy?! PS. Można narzekać bo zawsze może być lepiej... ;)

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:36:14] • [IP: 80.245.186.***]

Jeśli ktoś jest co pół roku to może przywyknąć do tego widoku.Ja byłam dwa lata temu i nie chce nikogo obrażać, mam prawo do własnego zdania. No może te miasta to perełki jak dla kogo ale do prawdziwych pereł to im daleko.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:35:12] • [IP: 93.94.185.***]

ten co pisze o połczynie jaki on piekny niech wejdzie na strone google maps

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:32:47] • [IP: 80.245.190.*]

No, akurat Ciechocinek to wyjątkowo zaniedbane i tracące swoje dawne walory miasto. Na tym tle Świnoujscie może wypada lepiej, ale na tle innych jeszcze miast jesteśmy masakrą. Wystarczy posłuchać na korytarzach Rusałki, co mówia o Świnoujsciu Kuracjusze, którzy jeżdżą także do innych Uzdrowisk. Powinnismy brac przykład z lepszych a nie porównywac sie do jakis ruin. To bez sensu.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:22:27] • [IP: 178.238.252.***]

12:08:25 kiedy byleś w Połczynie w latach 80tych? miasta które wymieniłeś tylko przez swoja ignorancje to perełki. jestem tam co pól roku. i mam odwrotne zdanie.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:20:23] • [IP: 80.245.191.***]

Równać należy W GÓRĘ a nie w dół

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:20:15] • [IP: 92.42.112.**]

nikogo nie stać na sanatorium w Ciechocinku, emerytura zacne 700 złotych, nie ma dofinansowań jak w złotych latach świetności 70-tych, i tyle.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:08:25] • [IP: 80.245.186.***]

Nasze miasto jest piękne i zadbane, kiedyś miałam okazję być i oglądać takie miasta jak; Połczyn Zdrój, Czaplinek, Drawsko Pomorskie, Złocieniec przy naszym Świnoujściu wydały mi się zaniedbane i szare.Jedynie Szczecinek w tej okolicy okazał się taką perełką, to ładne i zadbane miasto.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:03:07] • [IP: 77.45.49.**]

BRAWO PANI LUBOMIRO MOŻR LUDZIE ZE ŚWINOUJŚCIA ZACZYNĄ PRZYCHYLNIE PATRZEĆ NA NA NASZE REMONTY ŻE TYLE SI E DOBREGO DZIEJE

Gość • Wtorek [04.02.2014, 12:00:22] • [IP: 80.245.189.***]

Penjonaty u nas robia prywatni inwestorzy bo jest popyt.Fasola z caryca tylko zabetonowali plac i park wiec ??

Gość • Wtorek [04.02.2014, 11:58:21] • [IP: 80.245.185.***]

chciałbym taką ruderę

Gość • Wtorek [04.02.2014, 11:57:51] • [IP: 37.31.60.**]

U nas takich ruder tez nie brakuje.

z Karpacza • Wtorek [04.02.2014, 11:55:53] • [IP: 37.8.215.***]

Pani Lubomiro, czy to ładnie opluwać inne miasto ? Miasto o innych dochodach, pozbawione niemieckiej turystyki, nie można porównywać. Tyle.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 11:54:41] • [IP: 178.238.252.***]

Pani Lubomira powinna udać się czym prędzej do okulisty zyty i sfotografować ul armii krajowej.

Gość • Wtorek [04.02.2014, 11:50:49] • [IP: 86.185.148.***]

Co za pocieszajace!!

Gość • Wtorek [04.02.2014, 11:50:43] • [IP: 92.116.44.***]

polska prawda

Gość • Wtorek [04.02.2014, 11:49:31] • [IP: 88.156.234.**]

piękne budynki powinni je odrestaurować

Gość • Wtorek [04.02.2014, 11:46:20] • [IP: 85.219.172.**]

W końcu jakiś głoś optymizmu na tym smutnym portalu. Brawo Pani Lubomiro!

Oglądasz 1-82 z 82
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■