POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [12.05.2014, 10:42:31] • Świnoujście

Nietrzeźwy spowodował kolizję i uciekał z miejsca zdarzenia

Nietrzeźwy spowodował kolizję i uciekał z miejsca zdarzenia

fot. Sławomir Ryfczyński

47-letni kierowca odpowie za kierowanie samochodem w stanie nietrzeźwości i spowodowanie kolizji drogowej. Mężczyzna miał w organizmie blisko 3 promile alkoholu.

Do zdarzenia doszło w sobotni wieczór. Dyżurny Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu i otrzymał wtedy zgłoszenie o kolizji na ulicy Mazowieckiej. Dzwoniący nadmienił również o udaremnieniu jazdy nietrzeźwemu kierowcy.

Świadek wyjaśnił interweniującym policjantom, że zauważył jadący ulicą samochód marki Daewoo Lanos, który zjechał na przeciwległy pas ruchu, ocierając kołem o krawężnik, po czym zatrzymał się. Wtedy zgłaszający podszedł do pojazdu i kiedy próbował otworzyć drzwi, kierujący lanosem odjechał jeszcze kawałek i uderzył w zaparkowany inny samochód.

Po otwarciu drzwi świadek zauważył za kierownicą bełkotliwie mówiącego kierowcę i natychmiast wyjął ze stacyjki kluczyki, udaremniając w ten sposób nietrzeźwemu kierowcy dalszą jazdę.
Wówczas kierowca lanosa wysiadł i zaczął oddalać się z miejsca zdarzenia.

Świadek zdarzenia powiadomił dwie kobiety, które wyszły z posesji, przed którą doszło do kolizji, które dowiedziawszy się co się stało, pobiegły za sprawcą. Wtedy powiadomiono też o zdarzeniu Policję. Kiedy patrol przyjechał na miejsce kobiety przekazały mundurowym ujętego mężczyznę.

Okazało się nim 47-letni mieszkaniec Świnoujścia. W chwili zatrzymania mężczyzna miał blisko trzy promile alkoholu w organizmie. Sprawca trafił do policyjnego aresztu.

Mężczyzna po wytrzeźwieniu usłyszał zarzuty kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwości i spowodowania kolizji drogowej. W trakcie przesłuchania 47-latek wyjaśnił, że spotkał się z dawno niewidzianym kolegą, z którym spożył dużą ilość alkoholu. Początkowo zamierzał zostawić auto, którym przyjechał przed domem znajomego, jednak stwierdził, że nie mieszka daleko i postanowił pojechać samochodem do domu.

Za popełniony czyn grozi kara do dwóch lat pozbawienia wolności, a także odebranie uprawnień do kierowania nawet na 10 lat.

asp. Beata Olszewska / IK


komentarzy: 46, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 46

Gość • Wtorek [13.05.2014, 19:55:21] • [IP: 37.8.215.**]

Nic się nie stało?? To jak dorwią gościa co chciał zgwałcić ciebie to powiem, że przecież on tylko miał gadziora wyjętego nad twoją d** Nie można go karać i domniemać, że chciał ci go wsadzić.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 19:21:09] • [IP: 80.245.183.***]

Brawo, ! wciąż ulica mazowiecka, a może znowu rozwali jakas brame, np. wjazd na działki. Poliocja dzialac!.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 10:45:59] • [IP: 184.95.55.**]

[13.05.2014, 01:15:29] • [IP: 62.69.231.***] Zaczynają puszczać nerwy? Obrażać osoby nie biorące udziału w wymianie zdań? Potwierdzasz spostrzeżenie: jesteś agresywny. Notabene, zachowanie zwyczajowe dla jotpeka, przy braku argumentów. Jazda po pijaku, jest jak strzelaniem do tłumu - dla ciebie, miałoby być karane dopiero, jak ktoś by został trafiony? W twym przykładzie, jeśli pacnałbyś przed podniesieniem ręki, wtedy brak analogi do tego jeżdżącego na podwójnym gazie. Chyba, że teraz twierdzisz, iż słuszne jest karanie za samo spożycie alkoholu, nawet przed kierowaniem pojazdem. Twe słowa 'Lepiej zapobiegać.' Popadasz w skrajność? Zgadza się, dobro innych nie ma dla ciebie znaczenia - tak jak dla jotpeka, który jest aspołeczny i nie myśli o innych. Powiedz w jakim gronie się obracasz, skoro twoi koledzy lub koleżanki po imprezie nie postarają się ci załatwić bezpiecznego transportu lub nie odprowadzą? Ty pewnie wciskasz ich za kierownicę, by jechali po kielichu.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 01:15:29] • [IP: 62.69.231.***]

Gość  Poniedziałek [12.05.2014, 23:08:27]  [IP: 184.95.55.**] - A Ty jesteś *. A jak bym ją pacną, że nie zdążyła wyciągnąć ręki? Lepiej zapobiegać. A to, czy się komuś coś stanie, czy nie, to mam do w d*pie u pani Malinowskie w piwnicy na półce z pedałami. p.s. "Jotpek", to Twój stary.    00:44:13 - Czego kobieto nie rozumiesz? Widocznie nie masz kolegów, lub koleżanek.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 00:47:50] • [IP: 93.94.190.***]

Nietrzezwosc?? 3 promile to był nie przytomny!

Gość • Wtorek [13.05.2014, 00:44:13] • [IP: 46.231.56.**]

Nie jestem w stanie zrozumieć takiego zachowania. Jechać na podwójnym gazie?! Jakim trzeba być pustym, aby tak postąpić i później tak się tłumaczyć. „W trakcie przesłuchania 47-latek wyjaśnił, że spotkał się z dawno niewidzianym kolegą, z którym spożył dużą ilość alkoholu. Początkowo zamierzał zostawić auto, którym przyjechał przed domem znajomego, jednak stwierdził, że nie mieszka daleko i postanowił pojechać samochodem do domu ”. Zastanów się pijaczyno co by było, gdybyś kogoś zabił !! Zastanów się, co byś zrobił, gdyby taka kanalia zabiła kogoś z Twoich bliskich? Z drugiej strony nie ma, co od ciebie wymagać myślenia. Stary i g….

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 23:37:09] • [IP: 184.95.55.**]

[12.05.2014, 18:23:17] • [IP: 62.69.231.***] kontynuując, jesteś jotpekiem. Umniejszasz, to że przechodzień jest bohaterem. A może ta osoba byłaby dopiero bohaterem, gdyby zatrzymała pijanego kierowcę, gdy ten potrącił kilka osób? Jesteś jotpekiem, bo uparcie będziesz powtarzał błędny tok rozumowania. Masz niewielki plusik za próbę kolejnego przykładu, choć nietrafnego. Co stosujesz: ośmieszenie, umniejszenie znaczenia... już przesiąka twa agresja. Brakuje, byś wskazał jeszcze jeden błąd oponentów i głuchy na inne argumenty go wytykał, bez szukania kolejnych argumentów. Bronisz pijanych za kierownicą, to znaczy, że w przyszłości liczysz na ich wzajemność, czy jak sobie wyobrażasz podejście do 'konsekwencji' i 'świadomości swego postępowania'?

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 23:08:27] • [IP: 184.95.55.**]

[12.05.2014, 18:23:17] • [IP: 62.69.231.***] Podwójny gaz jest już czymś co się zrobiło. Podejście: nic się nie zrobiło, więc nie ma kary, tu porównać należy do nawalania kogoś po głowie młotkiem i uniewinnieniem, bo się nie zabiło. A jak lubisz starą anegdotę, to przynajmniej dodaj, że narzędzie gwałtu zostało wyciągnięte, np. do sikania. Zezwalasz na narażanie życia osób postronnych, jak i ich mienia, przez nieodpowiedzialne zachowanie. Nie powinna nikogo interesować? Do takiego zdarzenie nie powinno być możliwości dojścia, są taksówki. Okazujesz swą bezmyślność, jak i usprawiedliwiasz, co świadczy o podobnych skłonnościach, do przemocy też... No tak, przecież panie na mieście pacniesz, bo mogą cię okraść. (To zastraszenie, obietnica?) W przykładzie brakuje, że taka spojrzała, wyciągnęła rękę, miałoby sens. Boli cię piętnowanie i potępianie negatywnych zachowań? Wolisz by szybko się rozmyło? Ty jednak jesteś jotpekiem. Przez takich, jak ty tworzone są zakazy, bo nie można liczyć na rozsądek.

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 22:59:01] • [IP: 67.159.36.**]

A jak ktoś lubi ranić i zabijać, to dlaczego ma tego nie robić?

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 20:33:39] • [IP: 80.245.186.***]

kazdy pijany powinien byc traktowany jak swiadomy morderca!jezeli planujesz picie, odloz na taryfe, a kluczyki do sejfu, nie bedziesz ranil i zabijal!!

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 20:22:41] • [IP: 95.129.224.***]

czy to był niejaki zenon g. wiceprzewodniczący?

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 19:53:44] • [IP: 62.69.231.***]

Gość  Poniedziałek [12.05.2014, 19:21:42]  [IP: 46.231.56.**] - i co by się stało gdym stał na miejscu tych szrotów, czy Twoja matula, lub nawet Ty? Prawo dżungli. Nic nie dzieje się bez powodu, dlatego tam nie stałem. Zrobiłem" Oszukać Przeznaczenie" hee hee

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 19:37:08] • [IP: 83.25.118.***]

bardzo dobrze Policja niszczyc, niszczyc, niszczyc i to bez litości pijaków za kółkiem i to z wielką dyscypliną

Tomek • Poniedziałek [12.05.2014, 19:22:52] • [IP: 162.213.209.**]

Brawo za obywatelską postawę. W końcu ludzie zaczynają rozumieć, że to nie donosicielstwo, tylko zapobieganie nieszczęściom.

Tomek • Poniedziałek [12.05.2014, 19:22:21] • [IP: 184.164.66.***]

Brawo za obywatelską postawę. W końcu ludzie zaczynają rozumieć, że to nie donosicielstwo, tylko zapobieganie nieszczęściom.

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 19:21:42] • [IP: 46.231.56.**]

Gość  Poniedziałek [12.05.2014, 18:23:17]  [IP: 62.69.231.***]Chciał sobie jechać nachlany, to sobie jechał i nikogo, to nie powinno interesować. A, że rozwalił jakieś po drodze szroty, to trudno - mogły tam nie stać. MOGŁEŚ ty TAM STAĆ I BYĆ TYM SZROTEM. WTEDY SZKODY BY NIE BYŁO ŻADNEJ! Zgadzam się z przedmówcą, że kierowca na bani to" pijacka łachudra" i nic więcej!

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 19:08:17] • [IP: 178.238.250.***]

Pijacka łachudra.

Tomek • Poniedziałek [12.05.2014, 18:33:07] • [IP: 107.167.80.**]

Brawo za obywatelską postawę. W końcu ludzie zaczynają rozumieć, że to nie donosicielstwo, tylko zapobieganie nieszczęściom.

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 18:26:39] • [IP: 46.231.56.**]

Brawo dla Pań i Pana, którzy udaremnili dalszą jazdę temu poje..."pi", bo inne słowa nie przychodzą mi do głowy. Mam nadzieję, że ten debil nie ma rodziny, bo tego by jeszcze brakowało, żeby po spotkaniu z kolegą odwoził dziecko do domu! Nikt normalny nie siada za kierownicą z prawie 3 promilami.

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 18:23:17] • [IP: 62.69.231.***]

Gość  Poniedziałek [12.05.2014, 17:14:42]  [IP: 184.95.55.**] - To w takim razie i pani mąż powinien siedzieć za usiłowanie gwałtu. W przeciwieństwie do pani nie jestem" Jotpekiem". Nie można kogoś karać za coś, czego nie zrobił. Równo dobrze mogę panią packnąć w cymbał na mieście, bo sobie ubzduram, że chciała mnie pani szanowna chciała okraść. Uważam, że pechowy kierowca powinien mieć pogożone palcem. Chciał sobie jechać nachlany, to sobie jechał i nikogo, to nie powinno interesować. A, że rozwalił jakieś po drodze szroty, to trudno - mogły tam nie stać.

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 17:22:28] • [IP: 80.245.179.**]

kolega z wojska rzecz święta.

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 17:14:42] • [IP: 184.95.55.**]

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 13:52:48] • [IP: 62.69.231.***] dobry żart... Tylko jakoś nie śmieszny i brzmi żałośnie. Ale na cóż więcej liczyć, skoro prezentujesz podejście typowe dla jotpeka. Zgadzam się z tamtą osobą, której nieudolnie próbujesz dopiec. Pijany za kierownicą powinien odpowiadać, jak za usiłowanie morderstwa. Przez taką szlachtę, to nie dziwię się, że pOsły wymyślają coraz durniejsze zakazy. Przechodzień, jest prawdziwym bohaterem.

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 16:16:40] • [IP: 178.238.240.**]

Powinni pokazać twarz to byłaby najgorsza kara!

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 14:43:32] • [IP: 77.247.181.***]

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 13:56:37] • [IP: 92.42.118.***] GRATULACJE DLA " ŻONY " TEGO PANA. TAKIEGO ODPOWIEDZIALNEGO MĘŻCZYZNY TYLKO ZE ŚWIECĄ SZUKAĆ. JEJ SIĘ UDAŁO... Co ma" zona" do tego i dlaczego pan pisze z policyjnego ip?

Gość • Poniedziałek [12.05.2014, 14:29:05] • [IP: 92.42.116.***]

Przecież osoba tak bardzo pijana ma zatruty mózg, nie myśli logicznie, nie może prawidłowo ocenić sytuacji. Drakońskie kary powinny być za samo picie alkoholu a nie za to, co człowiek zatruty potem robi. Inaczej nie mają one absolutnie sensu. Ale tego i tak nie zrozumie nikt w kraju pijaczków :)

Oglądasz 1-25 z 46
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■