POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [13.05.2014, 13:36:29] • Świnoujście

Czytelnik: Mistrzowie parkowania uniemożliwili pieszym przejście chodnikiem

Czytelnik: Mistrzowie parkowania uniemożliwili pieszym przejście chodnikiem

fot. Czytelnik

Na skrzynkę mailową kontakt@iswinoujscie.pl dostajemy zdjęcia prawdziwych mistrzów parkowania. Tym razem na zdjęciu można zauważyć prawdziwych mistrzów parkowania, którzy uniemożliwili przechodniom swobodne przejście chodnikiem.

- Chodnik ten prowadzi do Kauflandu, Chcesz- nie chcesz musisz przejść po świeżo zasianym trawą chodniku, próbowałem ale nie da się inaczej- pisze Czytelnik.

Ocenie naszych Czytelników pozostawiamy postawę kolejnych mistrzów parkowania w naszym mieście.


komentarzy: 81, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-81 z 81

Gość • Piątek [16.05.2014, 10:19:10] • [IP: 88.156.232.**]

Zawistny narod.Jeden robi na zlosc drogiemu.Od samej gory do samego dolu.Wylaczajac zlobek.

Gość • Piątek [16.05.2014, 00:29:41] • [IP: 80.245.180.***]

Parkuje na chodniku od 22 lat nikt mnie nigdy nie prosil zebym stawiał gdzies indziej.. Kłamstwa i kalumnie @@

Gość • Czwartek [15.05.2014, 17:22:56] • [IP: 80.245.180.***]

Mnie też przeszkadzają samochody zastawiające cały chodnik z boku bloku, ale nie mam do ich właścicieli pretensji bo jestem świadomy, że nie ma ich gdzie zaparkować. Pretencje można mieć o to do władz miasta, która pomimo licznych modernizacji miasta zaniedbuję kwestię budowy parkingów w obliczu rosnącego zapotrzebowania.

Gość • Czwartek [15.05.2014, 17:19:08] • [IP: 80.245.180.***]

Zamiast pisać tutaj, wykorzystaj swoje siły (i chęć niesienia pomocy społeczeństwu), zbierz podpisy i skieruj petycję do Prezydenta z prośbą o utworzenie miejsc parkingowych z jednej, bądź z drugiej strony bloku. Może dzięki Twojej niebywałej wytrwałości (co 3 komentarz jest Twój) doczekamy się wreszcie parkingu adekwatnego do liczby samochodów i wszelkie problemy znikną samoistnie.

Gość11 • Czwartek [15.05.2014, 16:47:40] • [IP: 80.245.190.***]

cała ta seria o parkowaniu jest po prostu śmieszna

Gość • Czwartek [15.05.2014, 11:45:46] • [IP: 88.156.234.***]

Nie no najlepiej siedzieć cicho jak się nie można wydostać z własnego podwórka, ciekawe jak Wy byście reagowali. Powiedzieli, no trudno dziś pójdę pieszo bo mnie zastawili. Wcześniej prosiliśmy o nie zastawianie wyjazdu i to bardzo długo, ale cierpliwość się skończyła jak karetka nie mogła wyjechać, nasz sąsiad niestety umarł, ale jakby przyjechali i mogli go ratować i trzeba byłoby szybko nieść pomoc? A czasem sekundy są ważne? Dlaczego Wy myślicie, że my Wam bez powodu coś utrudniamy? Przecież przedstawiamy Wam konkretne argumenty, ale do Was one nie docierają. A może wykorzystać te sytuację, aby dalej nacierać na urząd miasta i powalczyć o parking wspólnymi siłami? A nie, najlepiej z uporem maniaka stawiać samochód bo ja wszystko mogę. I jeszcze najlepiej żeby inni użytkownicy drogi cicho siedzieli, nie ważne że nie mogą wyjechać. A w poprzednim reżimie może i Wam się wszystko należało, jeżeli tak już cofacie się w czasie.

Gość • Czwartek [15.05.2014, 10:41:22] • [IP: 62.69.241.***]

Bardzo cieszy że oprócz" mistrzów parkowania" mamy u nas tylu" mistrzów pod...dalania vel donoszenia" To chyba pozostałości po poprzednim reżymie

Gość • Czwartek [15.05.2014, 06:04:40] • [IP: 83.23.48.**]

A czemu miejsca dla niepelnosprawnych sa pod klatka 20? powinno byc po jednym pod 20 i 26 Krzysiu z małego bloku ;) nie jestes anonimowy ;D

Gość • Czwartek [15.05.2014, 06:02:24] • [IP: 83.23.48.**]

my utrudniamy wam ale przez to wy utrudniacie nam!

Gość • Środa [14.05.2014, 22:22:08] • [IP: 88.156.234.***]

Ok skoro i tak łamiecie przepisy to zamiast stawiać samochód na chodniku, stawiajcie na trawniku skoro miasto ma Was gdzieś. Co za różnica gdzie łamiecie prawo? Bo tam gdzie stawiacie blokujecie wyjazd z posesji większym samochodom, a my naprawdę nie chcemy zarysować Wam samochodu, a ciężko jest wyjechać. Nie wspomnę już o ratowaniu życia, straż pożarna nie ma możliwości dojazdu. Skorzystajcie teraz że niedługo wybory to Wam dobudują parking. Teraz zrobią wszystko. I nie traktujcie nas jak wrogów bo my naprawdę nie robimy Wam na złość, ale utrudniacie nam wyjazd z posesji i tyle. Czasem wystarczy tylko pomyśleć o innych.

Gość • Środa [14.05.2014, 22:16:49] • [IP: 80.245.190.***]

Takich debili na Krzywej 1a i 1d jest pełno.

Gość • Środa [14.05.2014, 22:00:55] • [IP: 94.23.95.***]

[IP: 88.156.234.***] Nie każdy schorowany i nie każda matka z dzieckiem posiada stosowną nalepkę, czego powinieneś się domyślić" bezmyślny baranie"- twoja nomenklatura. Najwyraźniej wbrew temu co piszesz sam jesteś antyspołecznym hipokrytą, którego zwyczajnie uprzykrzanie życia innym. Pisz sobie dalej te herezje w" trosce o dobro wdów i sierot"... a tymczasem doskonale wiemy, że jesteś zwykłą szują.

Gość • Środa [14.05.2014, 21:42:52] • [IP: 88.156.234.***]

Ale miejsce dla niepełnosprawnych macie wyznaczone aż dwa i tam możecie parkować:)

Gość • Środa [14.05.2014, 19:52:59] • [IP: 94.23.95.***]

[IP: 88.156.234.***] Skoro z ciebie taki troskliwy misiu, to pomysl o matkach z dziecmi, inwalidach i schorowanych ludziach, ktorzy potrzebuja pojazdu zaparkowanego w najblizszym otoczeniu, a nie pozostawionego 100 metrow dalej. nie kazdy inwalida, czychory czlowiek (np. z urazem kregoslupa) porusza sie na wozku. niewykluczone, ze jest nim jeden z sasiadow, ktoremu robisz zlosliwosci i uwieczniasz szpiegowskie zdjecia - o czym raczyles napisac.

Gość • Środa [14.05.2014, 19:26:56] • [IP: 80.245.180.***]

IP: 88.156.234 chyba zawistny kolega ze stargo podwórka ;]] TO ja jako mieszkaniec zielonego bloku zaczne stawiac samochód u was i nie zastawie drogi pożarowej. Czemu mialbym nie stawiac u was? Po drugie to droga nawet nie jest oznakowana ze jest pożarowa ;]]

Gość • Środa [14.05.2014, 16:55:34] • [IP: 88.156.234.***]

Do IP 185.5.99 A gdzie ja niby pisałem o przejściu do Kauflandu? Zwróciłem uwagę na zastawianie drogi pożarowej i tylko to skomentowałem. Jeżeli chodzi o przejście do sklepu to ten samochód nie ma zakazu parkowania ani koperty i tyle kropka.Grubego tyłka nie mam, egoistą nie jestem bo myślę tu o innych, np. niepełnosprawnych na wózku lub matki z wózkami, albo o pracownikach Remondisu, ja sobie poradzę, aha samochód mam też i nie parkuję gdzie popadnie. A jak chcesz to parkuj na rondzie czy wjedź do domku jak dasz radę. Pozdrawiam:)

Gość • Środa [14.05.2014, 16:04:27] • [IP: 185.5.99.**]

IP 185.5.99** Tak, jeśli nie będzie gdzie zaparkować, to zostawię samochód na rondzie, ulicy, chodniku, trawiniku, etc. ponieważ do kieszeni go nie schowam. Nie pisz więc proszę o bezmyślności, bo poza jako taką elokwencją wykazujesz sama egoistyczne podejście, które zarzucasz kierowcom. Z Twojej wypowiedzi wynika, że sam, a raczej sama nie posiadasz samochodu więc troszczysz się o to, żeby przepchać swój gruby tyłek po całej szerokości chodnika. Swoją drogą ja do szczupłych nie należę, a nie mam problemu z przejściem z bloku do kauflandu pomimo zaparkowanych (cudzych) samochodów.

Gość • Środa [14.05.2014, 14:38:14] • [IP: 88.156.232.**]

Czy mieszkancy tego bloku nie robia zakupow w Kauflandzie ? Jezeli tak, to wola isc dalsza droga niz miec skrot z tym chodnikiem ?. Kierownictwo Kauflandu powinno zlikwidowac ten chodnik i odgrodzic sie od tego bloku . W mysl zasady madrzejszy ustepuje, nie zabierajmy miszcza parkowania miejsca postoju.

Gość • Środa [14.05.2014, 14:24:48] • [IP: 88.156.234.***]

Do IP 185.5.99** W moim odczuciu ludzie zastawiający drogę pożarową są bezmyślni, również parkujący na chodniku. To jest łamanie przepisów. To znaczy, że jak na mieście braknie Ci miejsca do parkowania to zostawisz auto na rondzie czy skrzyżowaniu? I powiesz, że nie masz gdzie stawiać ? Czyjeś życie jest ważniejsze, a droga pożarowa nie może być zastawiana i kropka. Zgadzam się, że miasto nie myśli o swoich mieszkańcach i nie dba, no chyba że wspólnota za słabo się stara powalczyć bo teren macie bardzo duży żeby zorganizować miejsca parkingowe. Ale to nie jest powód żebyście łamali przepisy. A skoro chcecie łamać przepisy to trudno będą blokady i mandaty. To już inni będą respektowali. Szanujcie również ciężką pracę Remondisu, którzy przez waszą bezmyślność muszą dźwigać pełne kosze. Szanujmy się na wzajem.

Gość • Środa [14.05.2014, 13:14:09] • [IP: 178.33.50.***]

DO[IP: 193.200.150.**] LEPIEJ TĄ CEGŁĄ RZUCIĆ W TWÓJ DURNY ŁEB. MOŻE WÓWCZAS PRZESTANIESZ PISAĆ GŁUPOTY (CHOĆ WĄTPIĘ ABY NAWET TO POMOGŁO)

Gość • Środa [14.05.2014, 13:01:00] • [IP: 193.200.150.**]

Rzucić cegłą i przeparkuje sztrucla.

Gość • Środa [14.05.2014, 12:37:10] • [IP: 185.5.99.**]

do ip:88.156.234.*** Nie określaj innych mianem barano skoro Twoje ułomne myślenie predysponuje, aby nazywać w ten sposób Ciebie. Jesli ktoś tu jest bezmyślny, to nasze władze, które nie wychodząc na przeciw co raz liczniejszemu gronu posiadaczy aut nie tworzy miejsc parkingowych. Zwłaszcza, że teren w okolicy bloku sprzyja ku temu. Jeśli przeszkadza Ci mój samochód stojący pod blokiem, to mogę nim wjechać do Twojej chałupy, skoro nawet teraz, przy obecnym ścisku jest problem z pozostawieniem auta.

Gość • Środa [14.05.2014, 10:26:04] • [IP: 88.156.234.***]

Mieszkańcy tego bloku są tak bezmyślni, że kawałek dalej blokują nawet drogę pożarową do budynku Kołłątaja 15, 16, 17, 18. Ostatnio jak był pożar to straż pożarna nie mogła wjechać na podwórko, musieli łączyć węże przez całe podwórko co opóźniło akcję ratowniczą, a co by było jakby w grę wchodziło ludzkie życie i te minuty byłyby bardzo ważne ? Niedawno karetka, która przyjechała ratować ludzkie życie nie mogła wyjechać bo przejazd był zablokowany przez samochody. Nie dosyć, że blokują drogę pożarową to stawiają samochody na całym chodniku mając gdzieś pieszych i matki z wózkami albo, np. niepełnosprawnego na wózku. Na szczęście sprawą już zajęła się Policja i Straż Miejska, zdjęć mamy już sporo, a Policja spędziła już 1 maja trochę czasu, żeby zaobserwować problem. Również panowie z Remondisu nie mogą wjechać na podwórko śmieciarką i muszą te ciężkie kosze ciągnąć przez całe podwórko, a może taki jeden z drugim bezmyślnym baranem zastanowią się nad swoim parkowaniem i pomyślą o bezpieczeństwie innych?

Iza • Środa [14.05.2014, 09:47:43] • [IP: 31.61.138.***]

To nie jest jedyna droga do Kauflandu a parking jest tylko jeden i w dodatku maly i co najwazniejsze przynalezy do bloku wiec drogi czytelniku nie rozumiem tej fotki bo auta sa zaparkowane prawidlowo.

Gość • Środa [14.05.2014, 09:43:52] • [IP: 78.30.100.**]

Czy ci kierowcy z tych aut nie chodzą do Kauflandu? Nie, nie wierzę że nie. A którędy wracają? Co myślą sobie o tej przepychance między autami? " Ale ktoś zaparkował bez szans dla mnie. Zaraz zaraz, czy to nie jest moje auto? Moje, acha to wszystko jest w porządku."

Gość • Środa [14.05.2014, 08:39:23] • [IP: 80.245.180.***]

PAMIĘTAJCIE: IM DROŻSZE AUTO TYM MNIEJSZY MÓŻDŻEK... Gdyby tak było, to wypisując takie brednie jeżdziłbyś Maybachem albo Bugati. Im tańsze auto lub jego brak tym większa frustracja, czego jesteś dowodem.

Gość • Środa [14.05.2014, 07:26:03] • [IP: 67.159.36.**]

A dlaczego nie chowacie swoich rupieci w domu?

Gość • Środa [14.05.2014, 07:09:35] • [IP: 80.245.176.***]

PAMIĘTAJCIE: IM DROŻSZE AUTO TYM MNIEJSZY MÓŻDŻEK...

Gość • Środa [14.05.2014, 00:18:28] • [IP: 80.245.184.***]

to jest parkin nalezacy do tego bloku wiec tam parkuja od zawsze.bezsensowna fotka

Gość • Środa [14.05.2014, 00:15:02] • [IP: 95.129.229.***]

Miejsca parkingowe były w tym miejscu od zawsze. Chodnik powstał wraz z Kauflandem. Wszystko OK, tylko ku czemu ma on służyć? Jeśli dla wygody mieszkańców (kupujących) to kilka cm odstępu między samochodami więcej i wszyscy zadowoleni. Nikt nie będzie musiał obchodzić naokoło po świeżo posianej i wzrastającej trawie. Ani tym bardziej straszyć kluczem. Gdzie tu jest brak wiarygodności informacji? Chodnik jest gdzie jest a samochody stoją tu gdzie stoją. Każdy obstaje przy swoim a kompromisu żadnego. Kilka cm odstępu więcej, tylko kilka centymetrów.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 23:33:58] • [IP: 80.245.180.***]

Parking jest monitorowany wiec nie radze drapac

j444 • Wtorek [13.05.2014, 23:14:19] • [IP: 80.245.182.***]

Wg mnie i sposobie oznakowania przedłużenia chodnika, to chodnik prowadzi z Kauflandu parkingu.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 22:57:11] • [IP: 79.184.95.***]

A gdzie ma zaparkować na drzewie? Kiedy stawiano te parkingi w bloku było może trzech właścicieli aut. Teraz prawie każdy ma samochód. Taki portal iswinoujscie powinien napiętnować władze, żeby zmienili ten stan rzeczy zamiast czepiać się mieszkańców.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 22:40:07] • [IP: 80.245.182.*]

ZAPA zaparkował bardzo przyzwoicie.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 22:06:54] • [IP: 217.228.64.***]

DO [IP: 80.245.181.***] burak to jesteś TY chodnik należy do KAUFLANDU a parking do bloku ale co CI będę tłumaczył

Gość • Wtorek [13.05.2014, 22:00:15] • [IP: 78.8.137.***]

Do Gość • Wtorek [13.05.2014, 16:19:14 Bez znaczenia jest to, czyj to jest teren. Przy wjeździe postawiony jest znak D-40 Strefa zamieszkania, który mówi m.in. o tym, że parkować można jedynie w miejscach do tego wyznaczonych, a właśnie w tym obszarze przedstawionym na zdjęciu są wyznaczone miejsca do parkowania. Do REDAKCJI Uprzejmie proszę o sprawdzanie informacji czytelników przed kolejną publikacją głupot

Gość • Wtorek [13.05.2014, 21:48:04] • [IP: 92.42.118.***]

to dopiero początek zaraz się zacznie sezon!auta stoją wszędzie wracasz do domu i szlak cię trafia bo nie ma miejsca!! szara strefa wypuszcza mieszkania i zaczyna się piekło!!

Gość • Wtorek [13.05.2014, 20:22:52] • [IP: 88.156.235.**]

Dokładnie, sklep przyjazny rodzicom jak MC Donald mógł plac zabaw zrobić a nie trawkę

Gość • Wtorek [13.05.2014, 20:19:27] • [IP: 62.69.231.***]

eNielegalne przejscie z Kauflandu w stronę bloku, włascie jest od ulicy Matejki.Tyle w temacie - mieszkam w tym bloku, chodzić właściwą drogą, xdb ać o linie.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 19:43:50] • [IP: 80.245.180.***]

co za kretyn zrobił to zdjęcie. można się domyślać, że to jakiś nędzarz bez prawa jazdy i samochodu. w przeciwnym wypadku wiedziałby, że jest tam parking, który i tak - jak na blok mający ponad 120 mieszkań - zdecydowanie za mały. posiali trawnik, zamiast utworzyć miejsca parkingowe i plac zabaw. tymczasem dzieci graja w piłke i bawią się na zatoczce dla taksówek. z drugiej strony bloku natomiast krzaki i przytułek dla pijących i szczających żuli. w kazdym razie chodnik z kauflandu prowadzi tylko do parkingu i można mieć o to pretensje do jego pomysłodawcy

Gość • Wtorek [13.05.2014, 19:23:46] • [IP: 80.245.186.***]

to jest osiedle srodmiescie, tutaj zmora jest parkowanie tych, ktorzy ida do bankow, stodoly, piekarrni, kazdy staje tam gdzie ma najblizej nie baczac na przepisy.chodniki, luki jezdni, nikogo to nie on=bchodzi sa zagrozeniem dla ruchu, zaslaniaja widocznosc, uniemozliwiaja przejazd wozkiem czy wygodne przejscie!pieniadze leza na ulicy, a straz miejska tego nie widzi?!

Gość • Wtorek [13.05.2014, 18:51:55] • [IP: 80.245.181.***]

jaki mistrz parkowania najpierw idźcie sprawdzić czy tam jest zakaz parkowania czy jakakolwiek koperta nawiązująca do zakazu, a po dr€gie to teren należy do bloku i mogą robić co chcą

Gość • Wtorek [13.05.2014, 18:18:06] • [IP: 88.156.235.***]

parking jest, chodnik jest, przejścia dla pieszych brak, samochód nie parkuje na chodniku, nie parkuje na przejściu dla pieszych bo go nie ma, nie utrudnia wjazdu lub wyjazdu bo tego też nie ma, nie naruszył żadnych przepisów i tyle w temacie.

zadowolonyzsiebie • Wtorek [13.05.2014, 18:16:49] • [IP: 37.190.233.**]

to nie JEŚĆ tyle macdonalda grubasy to przejdziecie a jak nie to zapylać na około, może schudniecie. pozdrawiam. pan z zaparkowanego samochodu :)

Gość • Wtorek [13.05.2014, 18:15:10] • [IP: 178.238.252.***]

do tego ogrodzenia który wspólnota chce postawić dorzućcie szlaban i budki wokół bloku by sprawować warty obywatelska które będą sprawdzać kto i po co chodzi wokół bloku pierwszego chętnego 80.245.180 już macie.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 18:11:12] • [IP: 92.42.117.**]

Mistrzem Parkowania dnia dzisiejszego jest jednak Pan Radny, kiedyś, " Spieszący Na Prom Po Pijaku Srebrną Infinity". Dzisiaj pięknie zaparkował sobie centralnie na chodniku przy Rossmannie na Armii Krajowej i nawijał przez komórkę. Normalny człowiek spaliłby się ze wstydu i dostał mandat, ale co Panisko, to Panisko. Parkuje gdzie chce.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 17:28:50] • [IP: 92.42.112.***]

Propozycja przejscia po swiezo zasianym lub dawno zasianym trawniku bardzo trafna, szczegolnie dla kobiety z wozkiem, zony pchajacej meza na wozku itd.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 17:13:32] • [IP: 62.69.251.***]

Kultura (trudne słowo) nakazuje zostawić wolne miejsce tam gdzie kończy się chodnik. Ale co ja burakom o kulturze...

Gość • Wtorek [13.05.2014, 16:37:18] • [IP: 80.245.181.***]

Jak wam auta przeszkadzają, grzejcie do okoła. Tam jest szeroki chodnik. Kto wam każe tu łazić ?

Gość • Wtorek [13.05.2014, 16:33:52] • [IP: 80.245.180.**]

Ja radzę wspólnocie postawić ogrodzenie i się skończy marudzenie idiotów. Parking tam był od wielu lat i ma prawo tam byc! Chodnik powstał wraz z kauflandem i to oni nie przemysleli i pokierowali go w stronę parkingu. Na samym zdjeciu nawet widac namalowane pasy do parkowania wiec jak mozna byc tak ogarniczonym i pisac takie bzdury?!

Gość • Wtorek [13.05.2014, 16:33:29] • [IP: 80.245.180.***]

A było zrobić duży parking zamiast trawy i by było siur okey.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 16:25:58] • [IP: 80.245.180.**]

Tam jest parking debile! w tym mieście to nawet kichnąć nie mogą bo Cię zaraz opiszą... masakra a portal to schodzi na psy. żeby takie niesprawdzone informacje publikować? No tak bo ważne jest by mieć sporą ilość" wejść" na stronę.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 16:19:14] • [IP: 83.11.255.***]

NIESTETY ALE MIEJSCA PARKINGOWE MATOLY NIE NALEZY DO WSPOLNOTY TYLKO DO MIASTA. .. JESLI NIE WIECIE TO PROSZE SPRAWDZIC. .. A MATOLEM JEST TEN KTORY TAM PARKUJE BO NORMALNY KIEROWCA WIDZAC CHODNIK NIE ZAPARKOWAL BY. PRZEJECHAC TAKIEMU PO LAKIERZE TO WIECEJ TAM NIE ZAPARKUJE..

Gość • Wtorek [13.05.2014, 16:14:56] • [IP: 80.245.180.***]

Nie mistrzowie parkowania tylko to prywatny parking wieżowca 20-26... Pod blokiem itak nie ma gdzie parkowac a i tak pelno ludzi do kauflandu tam parkuje zamiast pod sklepem..!! Wspolnoto powinna powiększyć parking (zrobić za blokiem) Do tego jakas pala chodzi i karne kut***y nakleja... ale już jest namierzony i niech zacznie sie bać o swoją własność ;D

• Wtorek [13.05.2014, 16:00:08] • [IP: 80.245.181.***]

Parking jest tam dokładnie 22 lata !Zostaliśmy obdarowani tym chodnikiem przez Kaufland, ale do głowy nikomu z mieszkańców nie przyszło, rysować komuś samochody. Nie mamy gdzie parkować ale to już nie wasza sprawa. Jak jesteś jełopie gościem na naszym podwórku i chcesz sobie skrócić drogę, to szanuj nasze zasady !!.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 15:59:34] • [IP: 193.110.130.***]

A co za jełop zaplanował i wybudował chodnik prowadzący do wcześniej tam będących miejsc parkingowych??

Gość • Wtorek [13.05.2014, 15:54:12] • [IP: 178.238.249.***]

może to chodnik na psie kupy

Gość • Wtorek [13.05.2014, 15:53:41] • [IP: 92.42.113.***]

Ten chodnik powstał dla mieszkańców bloku by mieli dogodne dojście na zakupy a to, że jest tam parking, nie było w planach likwidacji tamtejszego miejsca dla samochodu wiec wszystko jest ok.

kosa • Wtorek [13.05.2014, 15:50:09] • [IP: 46.231.56.***]

ha ha ha..tam jest miejsce parkingowe!! kto zaplanował ten chodnik??może takie pytanie??

Gość • Wtorek [13.05.2014, 15:46:27] • [IP: 79.190.99.**]

ZAPA WSTYD!!

Gość • Wtorek [13.05.2014, 15:39:25] • [IP: 80.245.186.***]

Biegnę po autograf od mistrzów.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 15:20:40] • [IP: 83.8.59.***]

dokładnie nowo polozony chodnik nikt tego nie widzi tam sa miejsca parkingowe

Gość • Wtorek [13.05.2014, 15:05:24] • [IP: 88.156.232.**]

Musieli ten chodnik bardzo szybko, moze w jeden dzien wybudowac i miasto nie zaregowalo.No bo chyba w urzedzie zatwierdza sie miejsca parkingowe ?Ale na zdrowy rozum trzeba miec wlaczone myslenie, nawet po zakonczonej jezdzie. Nawet nie szanujac pieszych, nalezy myslec o swoim samochodzie.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:49:42] • [IP: 94.254.200.***]

Nielegalny chodnik... A ludzie między samochodami chodzą i rysują lakier robotami z marketu...

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:38:38] • [IP: 88.156.235.***]

Przejść kilka razy z torbami pełnych zakupów i nie będą tam parkować. Jak zrobili chodnik, to chyba po to, aby tamtędy chodzić.

MistrzWszystkichMistrzów • Wtorek [13.05.2014, 14:35:34] • [IP: 178.238.246.**]

Z tego co widzę to po całej długości i szerokości chodnika można przejść bez przeszkód. Na chodniku nie widzę żadnych zaparkowanych aut przez mistrzów parkowania.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:35:24] • [IP: 83.21.21.***]

jakis jelop zle zaplanowal chodnik :D

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:27:08] • [IP: 80.245.181.***]

panie redaktorze kłania się rzetelność informacji ten teren należy do budynku z przeznaczeniem na parking a że kiedy budowano kAUFLAND ktoś tam nie konsultując z tego z Administratorem budynku położył chodnik to tylko żle świadczy o budowniczych

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:22:15] • [IP: 93.94.188.***]

zgadzam się tam są miejsca parkowania sklep kafland zrobił sobie chodnik nie pomyślał że am jest parking

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:21:34] • [IP: 92.42.116.***]

Zakazać! Żadnych samochodów, tylko tanie buty i może parę rowerów. Co to jest, żeby jedni mieli a inni nie? Zgroza!

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:13:27] • [IP: 80.245.180.**]

ten chodnik to dla ludzi zamieszkujacych w tym bloku a nie dla wszystkich, bedzie ogrodzenie i skonczy sie lazenie miedzy autami to jest normalne miejsce parkingowe prosze sprawdzic a nie bzdury pisac

debilizm ciałem się stał • Wtorek [13.05.2014, 14:08:59] • [IP: 109.243.213.***]

13:41 - Jeśli to jest normalne miejsce parkingowe, to ktoś wyznaczający je albo chodnik nie jest normalny.----A ogólnie: zawsze intryguje mnie, czy po tych zdjęciach na portalu Straż tam idzie (lub Policja) i karze debili.Tej jednej informacji mi zawsze brak.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:05:25] • [IP: 88.156.232.**]

181, pamietaj jednak ze myslenie nie boli, a mandat troche.Czyli jest to chodnik prowadzacy klientow Kauflanda do nikad ?.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 14:00:40] • [IP: 85.128.142.**]

powinno byc to jedno miejsce wylaczone z parkingu, nastepnym razem jak bede musial mijac taki samochód to normalnie nie patrze tylko rysuje czyms ostrym karoserie bo buractwo trzeba tępić.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 13:57:09] • [IP: 92.42.117.***]

szkoda ze czytelnik nie zrobil zdjecia chodnika przy tym budynku od strony kollataja

Gość • Wtorek [13.05.2014, 13:55:54] • [IP: 178.238.252.***]

Od zawsze tu sa miejsca parkingowe/a i tak za malo/.Jezeli ma byc dojscie do chodnika, to wspolnota musi zmienic zasady parkowania.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 13:54:01] • [IP: 88.156.235.**]

Z drugiej strony tegoż budynku też są normalne miejsca parkingowe -na chodniku i mistrzowie parkowania z tego budynku uniemożliwiają całkowicie przejście chodnikiem

Gość • Wtorek [13.05.2014, 13:47:27] • [IP: 93.94.190.**]

Tak się składa, że ten chodnik został ułożony przez Kaufland w lutym tego roku prosto na parking, który przd tym blokiem jest od kilkunastu lat i nie ma tam zakazu parkowania. Zamieszczając takie zdjęcie i komentarz należałoby sprawidzić wiarygodność wiadomości.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 13:43:20] • [IP: 62.69.251.***]

dokladnie to miejsce parkingowe istanialo duzo wczesniej

Gość • Wtorek [13.05.2014, 13:42:05] • [IP: 80.245.178.***]

dajcie spokoj z tymi zdjeciami, wystarczy wyciagnac klucz i przejsc pomiedzy autami, buraki szybko zrozumieja aluzje. na straz miejska nawet nie ma co liczyc.

Gość • Wtorek [13.05.2014, 13:41:16] • [IP: 80.245.181.***]

Panie redaktorze w tym miejscu jest normalne miejsce parkingowe, proponuje najpierw sprawdzić i potwierdzić informację a nie bezmyślnie pisać bzdury

Oglądasz 1-81 z 81
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■