POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [16.07.2014, 20:49:19] • Świnoujście

Zarząd Floty, dla dobra klubu, do dymisji

Zarząd Floty, dla dobra klubu, do dymisji

fot. Sławomir Ryfczyński

Dotychczasowy zarząd Floty, lubi powoływać się na związki klubu piłkarskiego z miastem. To oczywiste, klub utrzymywany jest w zasadzie za pieniądze pochodzące z podatków mieszkańców miasta i jest klubem miejskim. Chyba jednak zarząd Floty nie ma tej świadomości, fundując miastu i kibicom, wątpliwą reklamę trwając na dobrze okopanych pozycjach. I rozważając degradację klubu poprzez sprzedaż pierwszoligowej licencji i odrzucanie kolejnych prób pomocy. Dlatego uważamy że zarząd Floty powinien podać się do dymisji i pytamy mieszkańców Świnoujścia o zdanie.

Utrzymywany pośrednio z podatków mieszkańców i kibiców jest symbolicznie ich własnością. I z ich zdaniem powinniście się zacząć wreszcie liczyć.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 167, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-167 z 167

Gość • Piątek [18.07.2014, 18:06:35] • [IP: 62.69.252.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [18.07.2014, 08:22:00] • [IP: 31.61.129.**]

Meczy to koza na polu a kolego jeśli już to meczów poza tym masz jakiś problem. Sam obstawiasz czy jak?

Gość • Piątek [18.07.2014, 02:16:00] • [IP: 94.254.135.**]

Masakra !! Upadnie STS bo kopacze nie będą mogli już obstawiać meczy. Jakie to przykre. Przestańcie ściemniać z tym żalem tu tylko chodzi o kasę z zakładów bukmacherskich.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 23:48:21] • [IP: 178.181.18.***]

w końcu !

Gość • Czwartek [17.07.2014, 23:02:52] • [IP: 5.173.113.**]

Bardzo zastanawiający tytuł. Chciałbym bowiem zadać pytanie co jest najlepsze dla klubu? Jeśli dobrem ma być ten inwestor z Portugalii to obawiam się bardzo o los klubu. Jeśli bowiem inwestor chce wprowadzić do zespołu 5 nikomu nieznanych zawodników z Portugalii Z GWARANCJĄ GRY w pierwszym składzie!!, zwolnić wg mnie bardzo dobrego trenera jakim jest trener Kafarski i zatrudnić jakiegoś nie mającego zupełnie doświadczenia trenera z Portugalii, na dodatek z tego co mówiono na sesji RM nie posiadającego uprawnień (by prowadzić I ligę trzeba mieć licencję UEFA) , to od razu przypomina mi się" brazylijska Pogoń Szczecin" z czasów Antoniego Ptaka. Jak ten wynalazek skończył się dla zasłużonego szczecińskiego klubu, kibicie z regionu zapewne doskonale pamiętają. Dlatego wg mnie podanie się zarządu do dymisji nie rozwiąże problemu. Brak pieniędzy pozostanie lub Flota stanie się prywatnym klubem tajemniczych inwestorów, którzy będą mogli z nią zrobić wszystko, a miasto nie będzie miało żadnego prawa interwencji.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 22:34:28] • [IP: 79.186.169.***]

Nie martwcie się, budują się dwie galerie. Będzie jednak jakaś rozrywka.Trochę ludzi splajtuje ale to nic, w świąteczne i wolne będziemy mieli gdzie pójść.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 22:08:11] • [IP: 92.42.114.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [17.07.2014, 21:31:03] • [IP: 92.42.119.***]

nie oddawajmy licencji do Rzeszowa!! nie niszczmy naszej ukochanej 1-ligowej FLOTY bo FLOTA to chluba naszego miasta !! Pokażcie mi jakieś pozytywne zjawisko w mieście które integruje regularnie ponad 1000 mieszkanców naszego miasta! Czy myślicie że młodzież będzie garnęła się by grać w piłkę w juniorskiej sekcji 4-ligowego klubu bo ich marzeniem będzie zagrać w pierwszym zespole?? nie rozśmieszajcie mnie

Gość • Czwartek [17.07.2014, 21:25:57] • [IP: 92.42.119.**]

Oczywiście, że do dymisji!! na taczkach ich wywieźć!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 21:24:11] • [IP: 62.69.241.***]

Nazwiska osób publicznych w miescie mających związek ze sprawa od" dołu".. Wlademar ratajczak pseudonim " wedzasz" były komendant policji w miescie...następnie pan brzerzowski naczelny radny " tez były komendant w miescie".. Potem dochodzą panie od nieruchomosci czyli pani borowiec, skorupko, itd..i teraz szerokie środowisko adwokacki lekarskie...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 21:05:09] • [IP: 94.254.158.**]

Masakra !! Upadnie STS bo kopacze nie będą mogli już obstawiać meczy. Jakie to przykre. Przestańcie ściemniać z tym żalem tu tylko chodzi o kasę z zakładów bukmacherskich.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 20:29:13] • [IP: 80.245.180.***]

FLOTA TAK zarząd NIE!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 20:26:20] • [IP: 92.42.114.***]

Sprzedali lote z garsc srebrników, ktore przejedzą, jak Judasz powinni skonczyc...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 20:25:02] • [IP: 80.245.187.***]

Już czas na nierobów dymisja i precz z klubu.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 20:11:03] • [IP: 150.127.225.***]

za kasę z Floty więcej inwestycji m.in boiska korty, chodniki brawo radni w końcu myślicie jak wielu mieszkańców cieszę się z tego jak nigdy przedtem

Gość • Czwartek [17.07.2014, 20:09:25] • [IP: 92.42.114.***]

precz z betonem!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 20:02:22] • [IP: 80.245.189.***]

Piłka nożna jest pośmiewiskiem narodowym. Wczoraj pokazała to Legia, dzisiaj Lech. A co prezentuje Flota? Czego tu żałować?

maro324 • Czwartek [17.07.2014, 19:58:56] • [IP: 62.133.132.***]

Myslalem ze buntujecie się z tą licencją nie wiedzialem jaka jest wasza sytuacja to dobrze my w Rzeszowie chcentnie przyjmiemy tą licencje:) i mam nadzieje ze te 500-700tysięcy wam pomogą :)

Gość • Czwartek [17.07.2014, 19:54:56] • [IP: 80.245.189.***]

Teraz już wszyscy wyjadą bo nie będzie pierwszej ligi. Dowcip roku. Ale kto chce to bardzo proszę, Rzeszów czeka.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 19:43:41] • [IP: 92.42.119.***]

Bez Floty w 1 lidze po za sezonem będziemy już totalnym zadupiem. Zwykłym ludziom zabiera się nawet te 2 godziny radości które mieli co 2 tygodnie w tym smutnym i przeżartym nienawiścią mieście...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 19:43:25] • [IP: 83.21.229.**]

Wciąż nie mogę uwierzyć, że tak to się skończy. Rozumiem dlaczego ludzie wyjeżdżają ze Świnoujścia. Nic dla mieszkańców.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 19:27:29] • [IP: 80.245.186.***]

jakie to zarzadzanie, gdy pieniadze daja podatnicy tak malej grupie ludzi w tym kopaczom nie z naszego miasta?!!przeciez to widac stare komunistyczne kolesiostwo, ktore nie dopuszcza mlodych do wladzy, uklady, ukladziki, dlatego tak trudno te ryje oderwac od koryta.dosc tego!brak basenu dla setek mieszkancow, dziurawe jezdnie jak np.ulkapitanska, rybaki, osiedlowe ulice na matejki brak lekarzy fachowcow, specjalistow, na to potrzeba pieniedzy!!a na jakiejs watpliwej masci organizacje, ani karuzela, ani flota nie sa nam potrzebne!dobrze zaplacic za prace doswiadczonych ratownikow, by blekitna flaga oddawala bezpieczenstwo kapieliska!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 19:03:54] • [IP: 80.245.189.***]

Powiada któryś nawiedzony że Pan Żmurkiewicz sprzedał Flotę. A jak przez lata finansował, to był dobry? Na ten rok też zapewnił im pieniądze. A że wydali je w pół roku, czy to wina Prezydenta czy Radnych. Ile można dawać jednemu. Miasto ma wiele instytucji na utrzymaniu nie tylko Flotę.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 18:51:26] • [IP: 80.245.189.***]

Nie umyć rączki, tylko spłacić długi.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 18:48:22] • [IP: 212.14.0.***]

Chrzanić inwestycje i te śmieszne miasto z jego politykami!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 18:23:28] • [IP: 83.21.5.***]

WON OD KORYTA KOMUNISTYCZNE ŚWINIE !!

PUZON • Czwartek [17.07.2014, 18:23:17] • [IP: 5.134.65.***]

wybraliście na prezydenta judasza, to sobie sprzedał FLOTĘ za garść srebrników.Kiedyś takich ludzi to NORMALNI mieszkańcy miasta na taczce wywozili

Gość • Czwartek [17.07.2014, 18:21:56] • [IP: 80.245.186.***]

Wczorajszy mecz Legii ??.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 18:18:47] • [IP: 5.134.65.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [17.07.2014, 17:09:37] • [IP: 178.238.252.***]

sprzedać licencje wziąć za to pieniążki i umyć raczki.brawo panowie wybitni z was znawcy ekonomii!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 15:50:55] • [IP: 93.94.190.***]

za kasę z Floty więcej inwestycji m.in boiska korty, chodniki brawo radni w końcu myślicie jak wielu mieszkańców cieszę się z tego jak nigdy przedtem

Gość • Czwartek [17.07.2014, 15:50:36] • [IP: 62.69.231.***]

Gość  Czwartek [17.07.2014, 14:00:12]  [IP: 37.152.19.***] ----> możesz tu jeszcze dłużej zawodzić, tylko po co? Kiedy upada firma, to nie roboli się oskarża o złe zarządzanie ale kierownictwo. Podobnie w klubie. To nie kibice, nie piłkarz i wreszcie nie Miasto doprowadziło do obecnej sytuacji Floty ale ten biedny i nieszczęśliwy Zarząd składający się z nieudolnych menedżerów (może i z pasjonatów). Nie szukaj winnych, gdzie indziej, bo już wszyscy świnoujścianie to wiedzą i nie dadzą się nabrać na" gorzkie żale".

Gość • Czwartek [17.07.2014, 15:46:42] • [IP: 37.152.19.***]

Jak oni mogli przysporzyć urzędnikom i radnym tyle problemów!!Zakłócać spokój, walczyć o pieniądze, po prostu zatruwać życie.Karuzela za miliony to promocja miasta /3dni i spokój/a ta Flota to bez przerwy obozy, mecze, wyjazdy.Cały rok a że i promocja miasta przez cały rok ale kosztuje tyle co karuzela a tam tylu celebrytów pokazać się można a na Flocie to tylko kibicom/wystarczy coś przed wyborami rzucić/.No i jest winny!! Nie, nie urzędnik na etacie.Winny jest społeczny zarząd bo ciągle coś chce.Nie daje spokoju.Od rana prezes siedzi pod drzwiami prezydenta.Nie do wytrzymania.Najlepiej to zniszczyć a winę i tak przypisze się zarządowi.Nie potrafią spokojnie żyć?Tylko tych stołków się trzymają, a że chętnie by je oddali w ręce młodsze tego i tak nikt nie wie.A samo się to nie pociągnie.Zniszczyć i pogonić nad gorliwców.I spokój błogi!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 15:38:59] • [IP: 94.254.138.***]

Masakra !! Upadnie STS bo kopacze nie będą mogli już obstawiać meczy. Jakie to przykre. Przestańcie ściemniać z tym żalem tu tylko chodzi o kasę z zakładów bukmacherskich.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 15:29:48] • [IP: 62.69.241.***]

15:08:40] • [IP: 150.127.225.***] jak myślisz że wszystko da się przeliczyć na pieniądze to kiepsko z tobą

Gość • Czwartek [17.07.2014, 15:08:40] • [IP: 150.127.225.***]

Prosze o informacje-jaki roczny dochod przynosi miastu Flota?

Gość • Czwartek [17.07.2014, 15:04:12] • [IP: 77.253.229.***]

Jak można sprzedać licencje do Rzeszowa jak klub należy do miasta to pachnie prokuratorem.Zarząd do dymisji chylic czoło przed panem Zakrzewskim bo go wykorzystano to jedyna uczciwa osoba.Ratujcie Flote bo musi coś zostać dla potomnych. Gdzie słowa prezydenta jak on wygląda teraz jak spojrzy w oczy piłkarza wstyd powinien ruszyć to wszystko PZPN p. Boniek proszę wkroczyć do akcji przecież to wasi piłkarze

Gość • Czwartek [17.07.2014, 14:51:00] • [IP: 80.147.38.***]

komentarz moze byc tylko jeden jako podatnik miasta SWINOUJSCIE oficjalnie przysiagam ze miasto SWINOUJSCIE nigdy wiecej nie zobaczy moich podatkow co tez i moze zaboli, , naszych radnych''

Gość • Czwartek [17.07.2014, 14:41:43] • [IP: 80.245.178.**]

jeszcze jedna złotówka na" kopaczy", a SLD i" prezio" straci mój głos

pazdzioch • Czwartek [17.07.2014, 14:24:13] • [IP: 31.61.138.**]

czytajac komentarze ze 50 lat tradycji i zniszczyli...co zniszczyli? przeciez Flota gra grala i grac bedzie nikt jej nie zlikwidowal :)

Gość • Czwartek [17.07.2014, 14:12:52] • [IP: 62.69.252.**]

precz z tym zarzadem.to gbury i lenie...koniec i juz...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 14:00:12] • [IP: 37.152.19.***]

Flota była niechcianym dzieckiem dzieckiem które drogo kosztuje.Niektórzy udawali zwolenników nawet na mecze chodzili, inni jawnie pluli na klub.Jak tu wyjść z tego kombinowali inni by nie podpaść społeczeństwu bo wybory blisko.I znależli winnego.Grupa pasjonatów społecznie pracujących głupków/bo jak można coś robić za darmo i jeszcze dopłacać/.Są winni!Trzymali się stołków! Takie padają hasła.A gdzie są ci biorący pieniądze za działalność w mieście?Odpowiedzialni!! Ależ skąd, przecież ta Flota to ciągle nie dawała im spokoju, ciągle coś chciała, jak można?Wystarczył misterny plan gdyż winny już był.Oczywiście zarząd!!Reszta ma czyste ręce.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 13:55:53] • [IP: 93.94.188.***]

No i niech spadną do IV ligi spokój będzie. Może w końcu znajdą się pieniądze na sport młodzieżowy w tym mieście. To są jaja, żeby dzieci, które jadą na zawody muszą dopłacać z własnej kieszeni a piłkarze Floty mają wszystko za darmo: hale, mieszkania itd.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 13:40:28] • [IP: 93.94.187.***]

Coś mi się zdaje że prezio chce znów wygrać wybory a żeby nie było na niego to namieszał razem z zarządem a żeby to wszystko rozwalić i dalej kasa będzie szła pod przykrywką że dla młodzieży a ktobędzie tym rządził?dalej kolesie prezia i będą biedactwa dalej pensje brać bo jak to przecież prezesami są nadal a miasto dalej nie będzie mogło kontrolować nic w klubie, , , toż to raj na ziemi dla zarządu a tych co społecznie robią to jak chcą to niech robią, i szmal z miasta będzie dalej i po co jakiś portugalczyk

Gość • Czwartek [17.07.2014, 13:26:44] • [IP: 80.245.190.***]

* z tą flotą! Żadnych pieniędzy im nie dawać!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 12:56:32] • [IP: 87.205.101.***]

JANUSZKU, , , , , , , , CO jeszcze chcesz zniszczyć w tym mieście; młodzież inteligetną pozbawiłaś perspektyw nawet na egzystencje musiała emigrować, miasto zadłużyłeś do maksimum, żadnego liczącego sie sportu(poza pawełka ludzi w białych kimonach), szpital bark słów, kino, teatr, kluby, swietlice pozostaną tylko w naszych snach. Flocie wystarczyło dać te 400 do 600 tysięcy i była by PIERWSZA LIGA. Zaprosiłeś prezydenta Rzeszowa i oddałęś mu w NAGRODĘ naszą 1 ligę FLOTĘ. Czy to jest nasz prezydent? odpowiedzmy przy zbliżających sie wyborach.

rzyt • Czwartek [17.07.2014, 12:56:17] • [IP: 93.94.186.*]

Jedni komuniści nie dali kasy innym komunistom... Chinka była lepszą komunistką widać...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 12:44:08] • [IP: 89.65.103.**]

Nie jestem mieszkańćem Świnoujścia, ale bywam minimum 2 razy w miesiącu na weekend. Uważam że nie czas i miejsce na szukanie winnych, tylko jeżeli jest możliwośc trzeba ratowac FLOTĘ, a potem robić audyt (skoro to klub miejski) , ustalać i sprawdzać, czy zarząd zarabia zbyt duże wg. mojej wiedzy większośc pracuje za darmo, a niektórzy jak p. Zakrzewski jeszcze z własnych pieniędzy dokładają. ...UWAŻAM że nie ma aktualnie lepszej promocji i reklamy dla Świnoujścia, tak aby nazwa Świnoujście przewijała się w mediach w całej Polsce niż właśnie FLOTA ŚWINOUJŚCIE...nie rozumiem decyzji radnych, którzy ustalili że czas zniszczyć Flotę, 600 tys. a co z milionami które poszły na modernizację stadionu ?? przecież to wszystko będzie niszczało. ...nieużytkowane. ..KTO MOŻE I MA MOŻLIWOŚCI, RADNI, ZARZĄD, LOKALNI BIZNESMENI , bo takie warianty wyczytałem w prasie niech ratuje ten klub

Gość • Czwartek [17.07.2014, 12:31:11] • [IP: 80.245.178.**]

Jestem za tym by przyznano pieniadze Flocie to ponad 50 lat tradycji a Wy chcecie to zniszczyc niecaly miesiac przed rozpoczeciem rozgrywek!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 12:16:08] • [IP: 62.69.230.**]

miasto czy radni. 100 % winy ponosi Zarzad FLoty !! to oni od 25 lat przepędzają gdzie pieprz rosnie kazdego kto chce zainwestowac we Flote. zarzadowi na reke jest brac kase z miasta bo nie jest to obwarowane oddaniem wladzy w klubie. Jednym slowem zabawa za publiczna kase trwa niczym kolacja Rostowski Sikorski ktora kosztowala podatnikow 1300 zl.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:56:58] • [IP: 62.69.241.***]

11:47:58] • [IP: 80.245.188.***] kłamstwo

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:52:48] • [IP: 31.182.79.**]

paragraf 20, stututu Floty "1. Do wyłącznej kompetencji Walnego Zebrania Członków należy: - rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdań Zarządu Klubu i Komisji Rewizyjnej; - po wysłuchaniu wniosków Komisji Rewizyjnej udzielanie absolutorium ustępującemu Zarządowi; - wybór Zarządu i Komisji Rewizyjnej; - uchwalanie programów sportowej, organizacyjnej i finansowej działalności Klubu; - podejmowanie uchwał o zmianie statutu i rozwiązaniu Klubu; - ustalenie wysokości i trybu płacenia składek członkowskich; - rozpatrywanie i rozstrzyganie innych spraw wniesionych pod obrady Walnego Zebrania Członków. 2. Do ważności uchwał Walnego Zebrania Członków konieczny jest udział co najmniej 1/2 ogólnej liczby członków lub wyznaczonych Delegatów. Jeżeli jednak na pierwszy wyznaczony termin nie stawi się 1/2 uprawnionych to w drugim terminie nie obowiązuję ustalone quorum o ile termin ten był podany w zawiadomieniu. 3. W Walnym Zebraniu Członków mogą brać udział z głosem doradczym osoby zaproszone przez Zarząd."

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:50:31] • [IP: 37.152.18.***]

Było wiele zakulisowych działań ale wszyscy i ci zorientowani w sprawie i ci którzy słuchają plotek mają bardzo wygodnego 'chłopca do bicia'.Oczywiście zarząd !! I w ten sposób ludzie poświęcający swój czas i pieniądze którzy wszystko w ramach swoich możliwości robili dla ratowania FLOTY, poprzez zakulisowe działania są w i n n y m i!!Czy po to się poświęcali żeby zniszczyć swoje dzieło i miłość?

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:47:58] • [IP: 80.245.188.***]

Co mi z tego, że Flota w pierwszej lidze jak nie ma żadnego zawodnika na dłużej w pierwszym składzie. Wszyscy napływowi zawodnicy. Jeżeli to klub miasta, to wolę aby grali nasi mieszkańcy- zawodnicy choćby w niższej lidze. Tak naprawdę to mamy zdolnych zawodników naszego Miasta tylko zatrudnić dobrego sprawdzonego trenera i będziemy też grać w pierwszej lidze. Czas wprowadzić do zarządu świeżą krew z pomysłami, a nie stary co w sumie spoczęli na laurach.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:27:27] • [IP: 37.152.18.***]

Nie sądzę ponieważ Flota jest klubem miejskim i to miasto powinno czuwać nad jej działaniem.W zarządzie było 2 przedstawicieli prezydenta którzy jednak zostali po jakimś czasie wycofani gdyż bycie w zarządzie wiązało się z ciągłymi akcjami ratunkowymi czyli wykładaniem swoich pieniędzy na bieżącą działalność.Jakie możliwości ma prezydent miasta a jakie przeciętni obywatele choćby najbardziej zaangażowani?Żaden urzędnik nie opuściłby intratnego stołka. Za tym kto dążył do likwidacji 1 ligi w Świnoujściu?.Kto podsunął zarządowi w najtrudniejszym momencie Stal Rzeszów zaraz po turnieju tenisowym prezydenta w którym wziął udział prezydent Rzeszowa?Ludzie włączcie myślenie!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:21:37] • [IP: 80.245.179.***]

Gość  Czwartek [17.07.2014, 11:03:25]  [IP: 91.8.200.***] w sumie jest :D

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:19:41] • [IP: 91.8.200.***]

Nie bedzie niczego, niczego nie bedzie...to mowilem ja Zmurkiewicz

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:11:09] • [IP: 80.245.179.***]

Gość  Czwartek [17.07.2014, 09:53:36]  [IP: 37.248.255.***] Dobrze prawisz, potrzeba pieniędzy: Stowarzyszenia i fundacje korzystają z różnorodnych źródeł finansowania swej działalności: składki członkowskie darowizny (pieniężne i dary rzeczowe) dotacje ze środków publicznych i prywatnych sponsoring odpisy 1% podatku dochodowego od osób fizycznych (organizacje pożytku publicznego) zbiórki publiczne, kampanie dochody z majątku organizacji, inwestycje kapitałowe nawiązki sądowe dochody z działalności odpłatnej pożytku publicznego dochody z działalności gospodarczej spadki, zapisy inne źródła: kredyty, pożyczki, itp.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:10:43] • [IP: 80.245.184.***]

Na wniosek Zarządu albo Komisji Rewizyjnej albo Władz Gminy Świnoujście albo 1/3 ogólnej liczby członków zwyczajnych zostanie zwołane - nie później niż w ciągu 30 dni od złożenia wniosku - Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków paragraf 19 Statutu Stowarzyszenia. W tej sytuacji mam pytanie dlaczego np Wladze Miasta nie skorzystały ze swojego prawa i nie doprowadziły do wyborów nowego Zarzadu który może byłby bardziej" obrotny" w kwestii pozyskiwania sponsorów.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:10:22] • [IP: 62.69.231.***]

Ostatni gasi światło.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:03:25] • [IP: 91.8.200.***]

jakim prawem oni chca sprzedac licencje do jakiegos rzeszowa, to nie jest ich prywatny folwark!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 11:02:39] • [IP: 31.182.79.**]

co to za BZDURY!! paragraf 19 statutu Floty "1. Walne Zebranie Członków lub Zebranie Delegatów jest najwyższą władzą Klubu. 2. Walne Zebranie Członków o charakterze sprawozdawczo-wyborczym zwołuje Zarząd raz na 4 lata. 3. Na wniosek Zarządu albo Komisji Rewizyjnej albo Władz Gminy Świnoujście albo 1/3 ogólnej liczby członków zwyczajnych zostanie zwołane - nie później niż w ciągu 30 dni od złożenia wniosku - Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków"

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:59:53] • [IP: 62.69.241.***]

Po pierwsze URATOWAĆ 1 LIGĘ W ŚWINOUJŚCIU a potem można robić zmiany w zarządzie. Nie mam nic przeciwko żeby zasiadał tam kolega Michał P.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:55:48] • [IP: 31.61.138.***]

Żmurkiewicz, jako czerwony, tak jak ruskie stosuje efekt spalonej ziemi, aby nic nie zostało dla potomnych. Miasto oponami będzie stać, cały falochron można zaoponować.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:52:15] • [IP: 93.94.190.***]

w końcu będzie Vliga czekałem na to sam sie flaguj człowieku

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:45:45] • [IP: 80.245.180.***]

Miasto rozważając dotację dla FLoty powinno postawić warunek, że pieniądze tak ale tylko i wyłącznie wtedy gdy zmieni się zarząd klubu!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:37:39] • [IP: 95.129.225.**]

Jakby w zarządzie byli normalni ludzie tacy jak Leszek Zakrzewski to nigdy by do takiej sytuacji nie dopuścił ale inni członkowie zarządu traktowali go jak dojną krowę tylko a sami trzepali kasę aż gwizdało.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:35:14] • [IP: 88.156.235.**]

Żałosne urzędasy. Całe moje dzieciństwo odeszło w niepamięć... Jeśli plotki o sprzedaży licencji to prawda to nie daruje im tego...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:32:30] • [IP: 31.61.138.**]

Nieudaczniku z zarządu z zarządu z 9.53 może odpowiedź dlaczego nie skorzystaliscie z innych możliwości np. Oferty lokalnych biznesmenów albo niemców albo portugalczyków? Bo nie chcielibyście podzielić się władza w klubie? Bo zaczęliby patrzec wam na ręce i nie dałoby się dalej lodów kręcić? Bo po was choćby potop? Kto z was doszedł do super wnioskuje lepiej sprzedać za grosze licencję i pozbyć się problemu a potem zwalić winę na prezydenta i radnych, który w końcu zrozumieli jak zrobiliscie ich w konia co roku i chwalą im za to, że w końcu to przerwali. A wy okazaliscie się zwykłymi nieudacznikami bo nie potrafiliśmy wyprowadzić Flotę z problemów w które sami ją wpedziliscie !

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:27:42] • [IP: 62.69.241.***]

To ze klub potrzebuje 3ml wiadomo od lat mając 2ml łatali dziurę jak można tego nikt nie bierze pod uwagę, jedynie tylko słychać było ze bilety za drogie, w innych miastach lokalni biznesmeni wspierają klub PEC czy ZWIK u nas podziały polityczne blokowały takie wsparcie. Dziś wszyscy oczekują sponsora to proszę zamiast krytykować zarząd może się ujawnią się choćby dziś i przejmą prowadzenie klubu.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:26:33] • [IP: 80.245.180.***]

Bezwzględnie do dymisji!! Tyle lat utrzymywania Floty za grube miliony, tyle lat pracy piłkarzy i trenerów, a oni teraz sprzedadzą to wszystko za 700tyś. zł bo sobie nie poradzili przez tyle czasu z załatwieniem sposnsorów i kasy!! Tylu ludzi w zarządzie i beton!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:20:34] • [IP: 62.69.241.***]

10:12:27] • [IP: 80.245.187.***] POPIERAM !!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:19:43] • [IP: 80.245.179.***]

Co to za zarząd :)> Troche powagi

pazdzioch • Czwartek [17.07.2014, 10:19:08] • [IP: 31.61.138.**]

skoro flota funkcjonowala za pieniadze miasta czyli nas mieszkancow to czemu za bilet mam placic?? utrzymywalem ten klub to tak jakbym byl jednym z licznych wlascicieli floty

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:14:31] • [IP: 80.245.178.***]

MIASTO POWINNO PRZESTAĆ SPONSOROWAĆ NIEROBÓW, ŻULI I MENELI, KTÓRYCH NAMNOŻYŁO SIĘ W ŚWINOUJŚCIU JAK SZCZURÓW W SPICHRZU. KASĘ PRZEZNACZYĆ NA FLOTĘ !!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:12:27] • [IP: 80.245.187.***]

Oflagować pojazdy, poparcie dla Floty i tylko Flota w Świnoujściu!, ratować Flotę w I lidze, później rozliczyć Zarząd

Gość • Czwartek [17.07.2014, 10:07:57] • [IP: 62.69.241.**]

[IP: 37.248.255.***]a nie sadzi Pan/i, że zarząd miał naprawdę bardzo dużo czasu na faktyczne działanie a nie wieczne czekanie na mannę z nieba/ kasa z Miasta/.Ile czasu miałby ten układ trwać, gdzie sponsor?.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:53:36] • [IP: 37.248.255.***]

Flota nadal istnieje!!Zarząd zrobił wszystko by tak się stało.Wyodrębniono zawodową piłkę od amatorskiej i przygotowano do oddania tylko część 1ligową oczywiście z wielkim bólem serca.Było bardzo burzliwie jednak większość przychyliła się do tego wniosku zważywszy na okoliczności i sytuację klubu.Nie można startować do ligi bez pieniędzy.Organizacja każdego meczu to około 20tyś zł.Przy poparciu władz można było wiele ale bez tego poparcia musiano niestety przerwać prowadzone rozmowy z poważnymi podmiotami gdyż czas na to nie zezwalał.Pozostał wóz albo przewóz.Chcąc zapewnić ciągłość mającym kontrakty a także wyprowadzić klub z zobowiązań przychylono się do niechcianego wniosku.Nikt na Radzie miejskiej nie pomyślał o konsekwencjach braku dotacji.Stwierdzono że Flota to żadna promocja a przeciwników klubu jest więcej.Co jeszcze w tym mieście można zniszczyć?Niewiele zostało!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:26:45] • [IP: 37.248.255.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:25:45] • [IP: 150.127.225.***]

Klub powinien byc amatorski i skoncentrowany na dzieciach i mlodziezy a nie ambicjach przyspawanych do stolkow starszych Panow majacych wyimaginowane i przerosniete na skale tak malego miasta ambicje grania profesjonalna pilke-tylko komu potrzebne takie aspiracje i takie Wielkie pieniadze ze strony wszystkich nas.Podsumowujac-zarzad do dymisji-klub ma byc amatorski a grac moze w nawet i 15 lidze -prawdziwi fani beda z Wami zawsze bez wzgl.w ktorej lidze jestescie.Klub musi zostac restruktyzowany i zajac sie dzialalnoscia sprzyjajaca nam wszystkim...organizowac dla dzieci zawody, zalozysz szkolki dla mlodziezy by odciagnac mlodych o TV i Komputerow-bo nie maja proponowanych zadnych alternatywnych form spedzania czasu.Kiedys calymi dniami biegalo sie po podworku-ruskim stadionie-na trzepaku-grajac w klasy i kapsle...a teraz...Nitendo 3. Tak wiec macie gotowy Buisness Plan-tylko go wprowadzic w zycie-Amen!

psychol • Czwartek [17.07.2014, 09:19:16] • [IP: 92.42.114.**]

do dymisji jak chca robic interesy to tam za wschodnia granice niech sobie jada

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:16:34] • [IP: 5.184.45.*]

Jeżeli ktoś myśli i liczy, że kasa jaka poszłaby na Flotę Miasto przeznaczy na inne sportowe sekcje to jest w błędzie. Nic takiego nie będzie. Oddać licencję Panie Dunajko za 600 tysi to skandal. Decyzje Rady Miasta to jeszcze większy skandal. Niech Miasto pomoże ale warunkiem dymisja zarządu i daleki wykop Jareczka z klubu.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:12:56] • [IP: 95.129.224.***]

Flota tak, ale z piłkarzami ze Świnoujścia. Trzeba szkolić młodych zdolnych ze Świnoujścia. Przewietrzenie zarządu się przyda.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:11:51] • [IP: 37.8.215.***]

Jak długo trwa rejestracja klubu sportowego w ewidencji starosty? Wpis uczniowskiego klubu sportowego lub stowarzyszenia sportowego nieprowadzącego działalności gospodarczej do ewidencji starosty następuje w drodze decyzji administracyjnej (art. 4 ust. 4 ustawy o sporcie). Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego decyzję wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu jednego miesiąca od daty wpłynięcia wniosku. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin ten może zostać przedłużony do dwóch miesięcy. Od decyzji można się odwołać w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. Wniosek za pośrednictwem starosty należy złożyć do Samorządowego Kolegium Odwoławczego właściwego ze względu na siedzibę klubu. Podstawa prawna Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. Nr 127, poz. 857, z późn. zm.), art. 4 ust. 2 Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych (Dz. U. Nr 243, poz. 1449) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz.1635 z póź. zm.), art. 2 ust. 1 pkt. 1 lit. g

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:10:47] • [IP: 37.8.215.***]

Postępowanie po otrzymaniu decyzji o wpisie klubu do ewidencji Jeśli na zebraniu założycielskim dokonano wyboru jedynie komitetu założycielskiego, po otrzymaniu decyzji o wpisie klubu do ewidencji należy zwołać walne zebranie i dokonać wyboru władz klubu na zasadach określonych w statucie. Następnie w ciągu 14 dni trzeba przesłać na adres starostwa protokół z walnego zebrania oraz odpisy podjętych uchwał. Możliwy jest też wybór zarządu i komisji rewizyjnej od razu na zebraniu założycielskim. Wówczas do wniosku należy dołączyć uchwałę o wyborze zarządu oraz uchwałę o wyborze organu kontroli wewnętrznej (komisji rewizyjnej). Ponadto, podobnie jak w przypadku rejestracji innych stowarzyszeń, klub sportowy powinien uzyskać REGON, NIP oraz założyć konto bankowe.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:07:37] • [IP: 37.8.215.***]

Z praktyki wynika, że przy rejestracji klubów sportowych w starostach wymagane są następujące dokumenty: 1. Wniosek. 2. Protokół z zebrania założycielskiego wraz z: • uchwałą o powołaniu klubu, • uchwałą o zatwierdzeniu statutu, • uchwałą o wyborze komitetu założycielskiego, • ewentualnie uchwałą o wyborze zarządu oraz uchwałą o wyborze organu kontroli wewnętrznej (komisji rewizyjnej) w przypadku ich wyboru na zebraniu założycielskim – wówczas uchwała o wyborze komitetu założycielskiego nie jest potrzebna. 3. Lista założycieli zawierająca: • imię i nazwisko, • datę i miejsce urodzenia, • numer PESEL, • miejsce zamieszkania, • własnoręczny podpis. 4. Lista obecności na zebraniu założycielskim z własnoręcznymi podpisami (minimum 15 osób). 5. Informacja o adresie tymczasowej siedziby klubu. 6. Statut klubu w trzech egzemplarzach. 7. Dowód wniesienia należnej opłaty skarbowej. WSKAZÓWKA Najlepiej zapytać w starostwie o dokumenty wymagane do rejestracji klubu. Niektóre urzędy na swoich stronach internetowych zamieszczają odpowiednie informacje i wzory dokumentów do wypełnienia. Wpis (lub odmowa wpisu do ewidencji) następuje w drodze decyzji administracyjnej.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:05:25] • [IP: 37.8.215.***]

Gdzie i jak rejestrują się UKS i stowarzyszenia sportowe nieprowadzące działalności gospodarczej? Jak przebiega rejestracja? Powołanie uczniowskiego klubu sportowego (UKS) lub klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej, odbywa się na takich samych zasadach jak w przypadku stowarzyszeń, które rejestrują się w KRS. W inny sposób i w innym rejestrze następuje ich rejestracja. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy o sporcie oraz par. 1 rozporządzenia ministra sportu i turystyki w sprawie ewidencji klubów sportowych, uczniowskie kluby sportowe oraz kluby sportowe działające w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej, podlegają wpisowi do ewidencji prowadzonej przez starostę właściwego ze względu na siedzibę klubu. Oznacza to, że kluby te, pomimo że są stowarzyszeniami tworzonymi na podstawie ustawy Prawo o stowarzyszeniach, nie podlegają rejestracji w KRS, a nabywają osobowość prawną z chwilą wpisu do ewidencji prowadzonej przez starostę właściwego ze względu na siedzibę klubu.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:04:35] • [IP: 92.42.113.*]

wy...c dziadki do domu nie niszcie czegos co bylo budowane ponad pol wieku!!DO DOMU SMIEDZIELE

Gość • Czwartek [17.07.2014, 09:04:25] • [IP: 95.129.225.***]

Albo poszukać sponsora, albo oddać klub miastu i mieszkańcom.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:41:21] • [IP: 178.238.247.**]

ODDAJCIE NAM FLOTĘ !!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:40:45] • [IP: 93.94.187.***]

TY MASZ TAKIE ZDANIE? KUR.. A KIBICE OD KIEDY TO MÓWIĄ ?!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:37:41] • [IP: 188.146.228.**]

Pan Zakrzewski historia klubu i niech tak zostanie tylko zapomnial ja Leonowicz postawil WARUNEK albo ja w tyn klubie albo Zakrzewski, chcial wprowadzic swojego czlowieka pan Leszek zapomnial jak byl odsuniety.To wlasnie Dunajko walczyl o niego i jest do dzis.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:36:08] • [IP: 93.94.189.***]

Kibice, zróbcie zrzutkę na Wasz ulubiony klub. Pokażcie, jak bardzo jesteście wierni!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:27:46] • [IP: 193.69.22.**]

Zarząd do dymisji, a miasto pomóc klubowi natychmiast!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:26:24] • [IP: 62.69.241.**]

Wydanie jakiejkolwiek złotówki na polską kopaninę to pieniądz wyrzucony w błoto i nie chodzi tutaj o Flotę ale całą tą zbieraninę kopaczy w Polsce.Wczoraj wydatnie to pokazał 'miszcz' polskiej kopaniny-Legia w heroicznej walce z jakimiś barmanami, taksówkarzami, kupcami z Irlandii.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:25:18] • [IP: 188.146.228.**]

Teraz wspaniali sa zawodnicy a dopiero jechali z nimi rowno, zarzad do dymisji a co bedziecie pisac jak Flota zagra I Lidze?

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:22:06] • [IP: 93.94.190.**]

Do Gościa z 07:36 : to samo myślę ja oraz moja rodzina. FLOTA musi zostać ! Nie kibicuję zarządowi tylko drużynie. A jak będziemy 'kibicować' radnym okaże się po całej aferze rozpętanej wokół Klubu. .

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:19:36] • [IP: 95.129.225.**]

A ilu młodych chłopaków ze swinoujścia przebiło się przez te ostatnie lata kiedy świnoujście miało" wielką Flotę w I lidze"? żałosny jesteś gościu z 07.36. Jak nie radni SLD i zmurkiewicz to kogo chciałbyś wybrać? śmiesznych ludzi z list PiS albo jeszcze bardziej z list PO?

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:09:04] • [IP: 178.238.250.***]

Klub rozwiązać, boisko zaorać a na tym miejscu postawić hotel najlepiej ze SPA dla turystów z Niemiec.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 08:02:46] • [IP: 91.199.250.**]

Do [17.07.2014, 07:36:03] • [IP: 213.158.216.***]Jesteś przedmówco w błędzie. Za marnotrawione pieniądze na pierwszą ligę można będzie utworzyć jeszcze kilka innych sekcji, zatrudnić trenerów różnych dyscyplin i każdy będzie mógł aktywnie uprawiać sport a nie stać na trybunach. A i koszt dla miasta będzie dziesięciokrotnie niższy.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 07:36:03] • [IP: 213.158.216.***]

A może oprócz zarządu zajmijmy się radnymi!!?? Bo do tego kabaretu chyba najbardziej przyłożyli rękę. Niedługo wybory podsumujmy ich " ciężką" pracę. Na pewno podsumują ich kibice Floty z rodzinami będzie około 2-3 tys. głosów. Żmurkiewicz i SLD powinny odczuć zniechęcenie i znudzenie mieszkańców Świnoujścia. W mieście nie ma wiele dla młodzieży jak zabiorą im Flotę będzie jeszcze mniej. Ile dzieci będzie chciało trenować we Flocie która będzie w okręgówce, być trenowanym przez podrzędnego trenera -bo oczywiście obecni trenerzy dzieci i młodzieży ewakuują się się stąd. Jeśli o to radnym chodzi, to udało się im. A oszczędności z Floty i dzieci pójdą na jakąś Karuzelę kultury lub inne widowisko gdzie promować się może ŻMURKIEWICZ i jego ruda aczkolwiek nie najmądrzejsza zastępczyni. Uratujmy Flotę a następnie zmiana zarządu który jest ewidentnie niewydolny.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 07:35:44] • [IP: 46.169.121.***]

Od dawien dawna ich tam nie powinno byc

Gość • Czwartek [17.07.2014, 07:34:52] • [IP: 80.245.184.***]

rozwalić klikę i nikomu niepottzebny klub cieniasów, pieniądze przeznaczyć na miasto...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 07:25:47] • [IP: 31.174.160.***]

Gdziekolwiek są długi to są kontrole dlaczego jeszcze do tej pory nikt nie rozliczył zarzadu z wydatkow Ratujmy Flote to nasza wizytowka

Gość • Czwartek [17.07.2014, 07:02:01] • [IP: 95.129.224.**]

Wara od licencji Floty, zarząd żeby pokryć swoją nie gospodarność i podpisywanie umów bez pokrycia w finansach powinien odpowiadać przed prokuratorem i nie ma prawa uchwalać coś /sprzedaż licencji/ co godzi w interesy mieszkańców i miasta.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 06:50:57] • [IP: 95.129.224.**]

Fura gnoju dla zarządu się znajdzie za kupczenie licencją

Gość • Czwartek [17.07.2014, 06:49:07] • [IP: 93.94.190.***]

dobra decyzja budować klub na swoich zaczynać od okręgu i tyle, żadnej kasy dla klubu, idąć na wybory jak wielu moich przyjaciół będziemy patrzyć czy znów ktoś nie wrzucił komuś do" worka" np 600 tys są inne potrzeby w tym mieście a ja pytam gdzie rozliczenie 12 milionów które były przekazane z miasta??jest gdzieś dostępne rozliczenie??

kibic • Czwartek [17.07.2014, 06:28:58] • [IP: 79.186.190.***]

Śmieszą mnie te żałosne wpisy różnych mądrali na temat Floty. Prezydent dobrze wie że najsilniejszą partią polityczną w mieście nie jest PO czy PiS lub inna tymczasowa partyjka, tylko partia kibiców. Kibice to nie tylko ci drący się na meczach, ale też ci co niekoniecznie zawsze chodzą na mecze. Jeśli spuścicie Flotę to wybory macie państwo Radni z głowy.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 06:08:20] • [IP: 109.241.63.***]

tak tak tak do kwadratu

Gość • Czwartek [17.07.2014, 05:51:09] • [IP: 178.238.251.***]

A dymisja zmieni sytuację finansową Floty?Bo to niczego nie zmieni, a liga tuż tuż

Gość • Czwartek [17.07.2014, 05:00:27] • [IP: 94.254.209.**]

ZARZĄD DO ZMIANY!! Dunajko zabieraj szmaty i w...j do chaty!! Prawobrzeze potrafiło z gazoportem się dogadać o sponsoring a ty potrafisz zmieniać samochody na lepsze!!

Gość • Czwartek [17.07.2014, 01:17:00] • [IP: 46.231.56.***]

Do gościa z [16.07.2014, 22:25:24]  [IP: 92.42.119.***] w 100% popieram, słuszna uwaga Pani Dorosz jak i Pan Zakrzewski serce i zdrowie oddali za ten klub, natomiast do gościa z  Środa [16.07.2014, 23:25:21]  [IP: 95.129.224.*** delikatnie powiem .. Trzepnij się w głowę ze trzy razy może zaskoczy ci mózgownica, jeśli nie, zadzwoń, przyjadę, nastawie na odpowiednie tory, chyba że nie będzie już co nastawiać...

Gość • Czwartek [17.07.2014, 01:13:54] • [IP: 95.129.229.***]

zarząd Floty powinien podać się do dymisji dla dobra KLUBU

Gość • Czwartek [17.07.2014, 00:24:22] • [IP: 92.42.116.***]

Przeznaczanie takich pieniędzy w biednym kraju dla przyjemności paru pijaczków-kiboli to zbrodnia. Jak klub będzie utrzymywany z dobrowolnych wpłat kibiców - proszę bardzo, ale ze wspólnych podatków marnotrawionych w mieście tak brudnym i zaniedbanym jak Ś-cie, to się nadaje przed sąd.

Gość • Czwartek [17.07.2014, 00:08:58] • [IP: 92.42.113.**]

Popieram

Gość • Czwartek [17.07.2014, 00:03:08] • [IP: 95.129.228.**]

Ludzie czy wy nie widzicie, że Panowie Rozwałka i Dunajko niszczą ten klub? Im chodzi tylko i wyłącznie o własne korzyści, jeśli ich nie będzie w nowym zarządzie i Flota zacznie grać od okręgówki, to niech tak będzie, ale BEZ NICH !!

Gość • Środa [16.07.2014, 23:54:08] • [IP: 92.42.119.***]

RATUJMY FLOTĘ !! Apeluję do radnych żeby zwołali natychmiast jeszcze jedną nadzwyczajną sesję rady i przemyśleli czy chcą zapisać się w historii miasta jako Ci którzy zabili 1-ligową piłkę nożną w naszym mieście? Czy chcą być zapamiętani jako kadencja która doprowadziła do ziszczenia 57 lat dorobku Miejskiego Klubu Sportowego Flota Świnoujście ?? Czy chcecie być zapamiętani na zawsze tak jak zapamiętany został w Świnoujściu M. Mikołajewski - sędzia pamiętnego meczu z Amicą? Zastanówcie się póki jest jeszcze cien nadziei na ratunek !!

Gość • Środa [16.07.2014, 23:44:01] • [IP: 80.245.189.***]

Mam dosyć. Czy miasto stać ? Jestem zwolennikiem sportu a nie zawodowych igrzysk. Pieniądze utopione w piłkarzach przeznaczyć na organizowanie zawodów, turniejów amatorskich.

Gość • Środa [16.07.2014, 23:39:55] • [IP: 92.42.119.***]

dymisja w momencie gdy trzeba ratować 1 ligę w Świnoujściu to ABSURD. Kto to wymyśla ?

Gość • Środa [16.07.2014, 23:30:24] • [IP: 83.25.244.***]

HEJ rozwalic ten zarzad-to grupa partaczy czekajaca na pieniadze miasta zeby zasilic portfele...jest zbyt duzo rzeczy do zrobienia w samym miescie i tu sa potrzebne pieniadze. a nie dla smutnych kopaczy...ha ha ha brawo radni tak trzymac . ...

oko • Środa [16.07.2014, 23:27:57] • [IP: 93.94.188.***]

do dymisji

Gość • Środa [16.07.2014, 23:25:21] • [IP: 95.129.224.***]

Gdyby ta Dorosz byla taka super to by nie szla manifestowac pod urzad a pod flote zeby zrobic porzadek z zarzadem mogla byc kims z nowym zarzadem a teraz razem z tym nie udolnym zarzadem sprzedaje klub i zwala wine na miasto, a to jest stowarzyszenie tu nikt nie ma wplywu na ten zarzad oni rzadza sie swoim prawem misto nie moglo nic zrobic wiec im odcielo dochody bo to nie ich klub a wy zwalacie wszystko na miasto radnych a najlepiej kasowac pieniadze ktore lekko wpadaly a od siebie nic nie dawac idzcie pod flote to oni przez 6 lat brali i wzamian nic nie dawali i sobie wszstko przypisywali

Gość • Środa [16.07.2014, 23:03:06] • [IP: 89.79.86.***]

DYMISJA ;) nikt nie może mieć lepiej !

Gość • Środa [16.07.2014, 22:59:49] • [IP: 178.238.246.***]

Zmiana składu Zarządu FLOTY, ale po to, by zmienić klub organizacyjnie, ale dla pozostania w I lidze. A więc pomoc finansowa miasta wtedy konieczna, by przystąpić do rozgrywek w 2014/2015. Zmiana Zarządu, ale z zachowaniem I-ligowej drużyny piłkarskiej, w okresie przekształcania klubu w spółkę akcyjną.

Gość • Środa [16.07.2014, 22:52:22] • [IP: 93.94.190.***]

Pan Jarosław musi zostać, jest dobrym menadzerem!!

Gość • Środa [16.07.2014, 22:43:09] • [IP: 92.42.118.**]

Proszę zarząd o złożenie deklaracji majątkowej i podanie ile ich utrzymanie kosztuje

Gość • Środa [16.07.2014, 22:42:26] • [IP: 80.245.188.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [16.07.2014, 22:33:30] • [IP: 80.245.188.**]

amfiteatr jeszcze nie skończony a kabareton już się zaczął

Gość • Środa [16.07.2014, 22:32:13] • [IP: 80.245.188.**]

panowie żenua takie wielkie nazwiska i tak sie trzymacie tych stołków wy wielcy prezesi za miastowe pieniądze przez was połowa nie chodzi na mecze

Gość • Środa [16.07.2014, 22:30:17] • [IP: 80.245.178.***]

NIEZŁY BURDEL RADNI BEZRADNI NAM W KIBUCU URZĄDZILI. PARĘ GROSZY NA PROMOCJE I REKLAMĘ MIASTA ORAZ KRZEWIENIE SPORTU ŻAŁUJĄ.

Gość • Środa [16.07.2014, 22:27:22] • [IP: 93.94.188.**]

jak te Wieśniaki na stołkach w urzędzie i zarządzie miasta i klubu nie potrafią uratować naszego klubu bo się kłócą między sobą, to może czas na to aby województwo zachodniopomorskie coś zrobiło bo Flota promuje nie tylko Świnoujście ale również jako druga siła w województwie, tak lepiej promować Rzeszów!!. Stuknijcie się w czoła radni prezydenci i działacze floty, bo topicie naszą Flotę może ktoś z wyższej póły powinien przemówić wam do tych pustych. ...co wyrobicie zabieracie mieszkańcom i naszym kibicią w Polsce i zagranicą dumę sportową. Miasto ma Pieniądze, tylko nie chce dać przecież to nie ich kasa tylko mieszkańców, mieszkańcy są za flotą w 1lidze. Chyba będzie czas na dymisje nie tylko zarządu floty ale tez miasta po tym skandale na całą Polskę i fochowaniu się.

Gość • Środa [16.07.2014, 22:25:24] • [IP: 92.42.119.***]

Dorosz i Zakrzewski tylko się nadają do zarządu, bo jako jedyni mają pozytywne podejście i w przeciwieństwie do reszty zarządu, są też prawdziwymi kibicami Floty i niejedno by dla klubu poświęcili, reszta darmozjadów out!

Gość • Środa [16.07.2014, 22:19:18] • [IP: 80.245.184.***]

To już jest koniec i nie ma już nic, jesteśmy wolni możemy iść... do okręgówki panowie szlachta z zarządu.

Gość • Środa [16.07.2014, 22:18:12] • [IP: 31.61.138.***]

Jakie to jest koryto. To harówka za darmochę.Wdzięczności żadnej, tylko wyrzucać, wyrzucać, wyrzucać.To piszą osoby których nie obchodzi ani Świnoujście, ani sport w mieście tylko własne koryto pod nosem. Są to ludzie którzy w nic się nie angażują i tylko patrzą kogo w tyłek uszczypnąć. Murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść. Po rozwaleniu Floty ci sami będą psy wieszać kto im się pod rękę podwinie a najbardziej Żmurkiewicza.

Gość • Środa [16.07.2014, 22:13:57] • [IP: 80.245.190.***]

Powinni to wczesniej już zrobić a nie czekać z zalożonymi rękoma az manna znieba spadnie cudów nie ma do roboty sie wziąść za 1500 zl to zobaczą jak żyją inni i muszą sobie radzić

Gość • Środa [16.07.2014, 22:13:28] • [IP: 93.94.188.***]

Nikt nie sprzedał floty tylko licencję, marny z ciebie kibic

Gość • Środa [16.07.2014, 22:04:35] • [IP: 80.245.183.***]

FLOTA SPRZEDANA, CIESZCIE SIĘ GŁUPCY> Gość I • Środa [16.07.2014, 21:03:39] • [IP: 37.8.215.***] ...W dniu dzisiejszym, w związku z brakiem środków na rozpoczęcie rozgrywek nowego sezonu w I lidze, została wysłana uchwała zarządu MKS Flota do klubu Stal Rzeszów SA o gotowości przekazania pierwszoligowej drużyny piłkarskiej klubowi z Rzeszowa... -efekt wojny polsko-polskiej. Amatorszczyzna po obu stronach... Jak się dowiedziałem to pomyślałem ze to koszmarny sen, ale to taka nasza Polska rzeczywistość..,

Gość • Środa [16.07.2014, 22:03:39] • [IP: 92.42.118.***]

Kompletne dziadostwo ! Na początku sierpnia rozpoczynają się rozgrywki a oni nie wiedzą co jest, po co, dlaczego, . ... KABARET ! Z udziałem urzędników i zarządu. Jak jest taki poziom umysłowy to dla spokoju zlikwidować klub i stadion. Jeszcze nie to pokolenie.

Gość • Środa [16.07.2014, 22:00:45] • [IP: 80.245.184.***]

do dymisji i co znajda się wtedy pieniądze ? to o to chodzi w tej wojence ? Nadal nie widać by ktoś myślał o kibicach którzy tez są w tym mieście i żyją sukcesami i porażkami Klubu, oni także płaca podatki wiec maja prawo głosu.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:58:02] • [IP: 62.69.203.***]

radykalne decyzje - ODCIAC R...E od koryta

Gość • Środa [16.07.2014, 21:56:18] • [IP: 80.245.189.***]

A o stadion nie ma ci się martwić, może nareszcie będzie wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem, przez mieszkańców, amatorów piłki nożnej, a nie tylko pierwszoligowych kopaczy.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:53:45] • [IP: 95.129.224.***]

Niech się utrzymują sami, dlaczego z pieniędzy podatników!?

Gość • Środa [16.07.2014, 21:53:37] • [IP: 80.245.189.***]

Szanowni kibice, likwidacja drużyny pierwszoligowej może wam pomóc. Może sami zaczniecie uprawiać jakąś dyscyplinę sportu, a nie będziecie się drzeć na trybunach.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:52:00] • [IP: 92.42.113.**]

Rozwalka i Dunajko do domu. Wystarczy tego partactwa.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:50:48] • [IP: 80.245.180.**]

Sprzedadzą licencję. Spuszczą klub do 4 ligi i dopiero podadzą się do dymisji. Dziadostwo zawsze się tak zachowuje.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:50:16] • [IP: 93.94.188.**]

Ratować klub trzeba, jeżeli to pomorze flocie dymisjonować zarząd, miasto powinno już nie robić kichy na całą Polskę i wspomóc. a nie fochować się-pieniądze są, a co więcej ławek w parku dla meneli postawić, wstyd dla miasta że dopuściła do takiej sytuacji. Biedniejsze gminy wspomagają kluby a nasza świta nie dba o mieszkańców Tak to odbieramy. Jak nie chcą odejść teraz to poczekajmy aż się skończy kadencja zarządu i wtedy ave, ale klub trzeba już teraz ratować a nie fochować się kosztem mieszkańców bo my poniesiemy największą stratę nie zarząd, nie radni tylko my zwykli mieszkańcy dla których flota jest jedyną atrakcją w tym mieście kuracjuszy.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:49:52] • [IP: 80.245.188.**]

super!! już czekam na mecze Floty, w której zagrają chłopaki z naszego miasta, nie ważne w której lidze.. będę na każdym meczu..a najemców do Rzeszowa, może tam będzie dla nich sponsor. nie ma co płakać :)

Gość • Środa [16.07.2014, 21:49:33] • [IP: 80.245.180.***]

oj szkoda ciepłych posadek-tak długo szukało się sponsora i nie znalazło się-czas na zmiany w Zarządzie -szkoda zawodników którzy pracowali jak umieli-chyba nie najgorzej bo są gorsi.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:46:07] • [IP: 80.245.184.***]

jaka strona www taki zarząd i drużyna. Amatorszczyzna

Gość • Środa [16.07.2014, 21:45:29] • [IP: 47.64.96.***]

popieram wypier.. to chamstwo ze stolkow !! wybrac nowy z kims z urzedu miasta i dalej grac w 1 lidze i reprezetowac miasto

Gość • Środa [16.07.2014, 21:43:47] • [IP: 178.238.249.***]

Zarząd się zawsze wyżywi, he he...

Gość • Środa [16.07.2014, 21:42:37] • [IP: 95.129.225.**]

Fajna Wojenka!! ipudelku daj już spokój bo naprawdę bierze na wymioty...!!

Gość • Środa [16.07.2014, 21:38:02] • [IP: 83.21.151.**]

Jestem za !! Wyrzucić tych nierobów puki jest jeszcze na to czas, za tydzień może być już za późno.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:36:31] • [IP: 80.245.184.***]

Ten zarząd powinien zrobić to już dawno już za Leonowicza który chciał wprowadzić profesjonalne standardy we Flocie. Nie chcę gloryfikować Leonowicza bo wiem, że miał też swój interes w tym wszystkim ale Sportowa Spółka Akcyjna powinna zostać stworzona już dawno. Ten zarząd przed kiedy pojawiła się szansa awansu do ekstraklasy obiecywał złote góry łącznie z awansem i SSA niestety miał i ma za nic nas kibiców i o ile awans się nie udał i to można tłumaczyć względami sportowymi o tyle SSA powinna powstać dla dobra profesjonalnego klubu a nie powstała i nawet ten temat do teraz nie był podejmowany. Nieprofesjonalny zarząd i brak SSA spowodowały to że nie pozyskaliśmy żadnego konkretnego sponsora. Panowie dymisja i kasa ze sprzedaży licencji powinna zostać przekazana miastu ewentualnie za zgodą rady miasta przekazana na szkolenie młodzieży we Flocie na poziomie ligi okręgowej. Pozdrawiam kibiców i wierzę we Flotę z nowym zarządem. Beton czas rozbić.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:36:04] • [IP: 80.245.189.***]

Piłka nożna to dno i patologia. Właśnie Legia (niby najlepsza drużyna w Polsce) pokazuje co znaczy nasza ligowa piłka nożna.

Kibic! • Środa [16.07.2014, 21:26:02] • [IP: 92.42.115.***]

Ja popieram do DYMISJI--tych wszystkich na czele z Rozwałką--bardzo dora DECYZJA!!

Gość • Środa [16.07.2014, 21:23:29] • [IP: 95.129.228.***]

I co jeszcze wymyślicie pseudo dziennikarze.Co jeszcze siedzi w tych waszych główkach.Może badanie opinii na temat przydatnosci dróg w mieście, bo przecież nie wszyscy mają samochody.No do roboty, rozwalcie jeszcze coś najlepiej teatr i kino.

duch kacper • Środa [16.07.2014, 21:22:52] • [IP: 178.238.249.***]

czemu tu nikogo niewidać?

Gość • Środa [16.07.2014, 21:21:25] • [IP: 62.69.231.***]

Ten zarząd powinien to zrobić dwa lata temu.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:19:13] • [IP: 93.94.186.***]

I to jest jedyne honorowe wyjście dla zarządu.Należy jednak zadać sobie pytanie czy ten zarząd czy też" grupa trzymająca władzę" wiadomo z kim na czele na honor lub zna pojęcie tego słowa.

Gość od sufitów • Środa [16.07.2014, 21:17:29] • [IP: 178.238.249.***]

sufit sie pali.sufit sie pali.

Gość • Środa [16.07.2014, 21:06:14] • [IP: 80.245.178.***]

ZARZĄD WIE CO ROBI. NIE MA poTRZEBY, ABY WŁADZE W KLUBIE PRZEKAZANO JAKIMŚ MENELOM, A KTO WIE CZY NIE USMARKANEJ I ZAWSZONEJ UBECKIEJ BANDZIE.

Gość I • Środa [16.07.2014, 21:03:39] • [IP: 37.8.215.***]

...W dniu dzisiejszym, w związku z brakiem środków na rozpoczęcie rozgrywek nowego sezonu w I lidze, została wysłana uchwała zarządu MKS Flota do klubu Stal Rzeszów SA o gotowości przekazania pierwszoligowej drużyny piłkarskiej klubowi z Rzeszowa... -efekt wojny polsko-polskiej. Amatorszczyzna po obu stronach... Jak się dowiedziałem to pomyślałem ze to koszmarny sen, ale to taka nasza Polska rzeczywistość..,

Gość • Środa [16.07.2014, 21:00:39] • [IP: 92.42.114.**]

I CO TO DA DLA FLOTY?

Gość • Środa [16.07.2014, 20:59:54] • [IP: 80.245.190.**]

W* ten zarząd i to szybko powołać nowy, dać kasę na zasadzie kredytu nowo wybranemu zarządowi, z przedstawicielem UM w składzie i mocnym postanowieniem na zmianę osobowości prawnej KLUBU MKS "FLOTA". Pozdrowienia dla wszystkich wiernych kibiców

Gość • Środa [16.07.2014, 20:55:51] • [IP: 93.94.184.***]

o ile dobro klubu jest dla nich wazna to by byla dobra decyzja i z jako taka twarza by wyszli

Gość • Środa [16.07.2014, 20:55:35] • [IP: 95.129.225.***]

jestem za !!

Oglądasz 1-167 z 167
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■