POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [25.04.2015, 19:36:36] • Świnoujście

Czytelnik: Pogotowie ratunkowe za długo czeka na wjazd na prom

Czytelnik: Pogotowie ratunkowe za długo czeka na wjazd na prom

fot. Czytelnik

Mieszkaniec Świnoujścia uważa, że pogotowie ratunkowe zbyt dużo czasu traci przed wjazdem na Bielik. Sytuacja nasila się szczególnie, kiedy na przeprawie promowej jest duży ruch. Czytelnik za zaistniałą sytuację wini m.in. pieszych. - Kiedy jest szczyt na przeprawach promowych, to pogotowie ratunkowe długo czeka na wjazd. Dzieje się to dlatego, bo piesi przechodzą przez drogę w pobliżu przeprawy i blokują płynny wyjazd samochodów z promu- podsumowuje Czytelnik.

Na ten temat na łamach portalu iswinoujscie.pl pisaliśmy już wielokrotnie. A Wy jaki macie pomysł na rozwiązanie tego problemu?

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 71, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-71 z 71

Gość • Poniedziałek [27.04.2015, 06:20:04] • [IP: 93.94.186.**]

DOBRZE BĘDĘ SIĘ PRZECZOŁGIWAC POD JADĄCYMI AUTAMI

Gość • Niedziela [26.04.2015, 21:15:11] • [IP: 62.69.231.***]

To fakt.Bydło lezie i ma wazystko w du.ie!

Gość • Niedziela [26.04.2015, 20:34:49] • [IP: 92.42.118.***]

Do KARELUSA; CZY STRAZ GRANICZNA WIEZIENNA I INNE POJAZDY NIEOZNAKOWANE POLICJI BEZ WLACZANEGO SYGNALU DZWIEKOWEGO I SWIETLNEGO SA UPRZYWILEJOWANE ?? Bo takowe codziennie w dziesiatki sztuk jezdza w te i spowrotem Bielikami bez sygnalu na pierszenstwie !!

Gość • Niedziela [26.04.2015, 17:52:34] • [IP: 95.129.228.***]

Rada Miasta musi się tym zajac

Gość • Niedziela [26.04.2015, 17:51:25] • [IP: 83.21.180.***]

Złe rozwiązanie oznakowania dla pieszych i tyle problemów. Brak wyobraźni urzędników. To bubel. Szkoda pisać. Bądźcie w własnym przekonaniu i uwielbieniu, bo to wam pozostało.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 13:56:33] • [IP: 95.129.224.***]

Na prom powinna wjechać wyłącznie karetka pogotowia, a prom od razu odpłynąć; przecież minuty sekundy!! decydują o życiu człowieka.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 13:19:54] • [IP: 178.238.246.***]

Trzeba więc zamontować katapultę i duże poduszki na obu brzegach... a na poważnie, nie trzeba zmieniać miejsca wychodzenia pieszych i rowerzystów tylko przedłużyć barierki i/lub postawić wreszcie światła przy przejściach (przy samym promie i dalej, na ulicy) żeby ludzie nie zachodzili drogi samochodom zjeżdżającym z promu. Pieszych" przytrzymać" albo przekierować tak by nie blokowali ruchu i sami byli bezpieczni. To się da zrobić i znacznie usprawni ruch. Tyle razy już o tym pisano i nic. Tylko narzekania i rozkładanie rąk. Jeśli z promu szybciej wyjadą samochody to i karetka szybciej wjedzie. To chyba logiczne i oczywiste.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 13:17:31] • [IP: 88.156.235.***]

Dla takiego miasta wyspiarskiego powinna byc przydzielona dodatkowo smiglokaretka !.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 12:31:34] • [IP: 93.200.223.***]

Jak czytam wypowiedzi, , mieszkańca, , na ten temat to od razu widzę kolejnego, , płaczka, ,. Mogę zaproponować oddzielny pas dla karetek lub oddzielny prom do przewozu chorych i pojazdów medycznych!!I co Pan na TO czytelniku?I tak w kółko, ciągle żle, coś nie po myśli tej pani czy tego pana. Nie ma ideału w żadnej sytuacji i nigdy nie będzie bowiem lata doświadczeń wskazują na to.

Kiepski • Niedziela [26.04.2015, 12:05:38] • [IP: 80.245.190.**]

mieszkanka • Niedziela [26.04.2015, 00:15:31] • [IP: 92.42.114.***]Odpowiedź jest prosta-zgadzam się z Panią-To miasto to miasto trepów i du...lizusów. Jedni nie myślą bo nie mają czym, drudzy widzą tylko EUROSY i mają gdzieś państwo i społeczeństwo w którym żyją.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 10:45:42] • [IP: 178.238.251.***]

Inteligenci odwalcie się od motocyklistów bo maszyny ważą nawet 300 kg i nie widzę za bardzo jak mieli by je wyprowadzać w tak wąskim gardle.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 10:32:34] • [IP: 62.69.231.***]

A wszystko dlatego, bo jakiś debil ustawił to wszystko na odwrót. Pas dla rowerów i motorów powinien być po stronie, gdzie jest pas dla pieszych. Ludzie przynajmniej nie przecinali pasu ruchu samochodów

Gość • Niedziela [26.04.2015, 09:44:27] • [IP: 88.156.233.**]

Problemu po stronie Świnoujścia jest tego typu ze piersi chcą przejść na drugą stronę musząc przejść przez zjad dla samochodów i rowerów W ten sposób blokują zjazd takiej sytuacji nie ma po stronie Warszowa.. Obórt promu o 180 stopni rowiąze problem po stronie Świnoujścia a pojawi się po stronie Warszowa. Rozwiązanie... boczne wyjście dla pierszych z promu... nie realne do wykonania... Chyba nie ma rozwiązania na tą sytuacjie

Gość • Niedziela [26.04.2015, 09:36:51] • [IP: 31.61.138.**]

Pan Czytelnik chyba bardzo się nudzi albo bawi się w dedektywa, wiecznie coś mu się nie podoba. A może od dziś zacznie chodzić po mieście i fotografować piękne miejsca to na pewno poprawi mu się samopoczucie i będzie szczęśliwszy. Z pełnym uszanowanie Maria

antzawalidroga • Niedziela [26.04.2015, 09:19:27] • [IP: 178.238.252.***]

jak patrze jak ciamajdy zawalidrogi zwolna sobie zjezdzaja to krew zalewa a kogos kto potrzebuje pomocy byc moze doslownie krew zalewa. jak by sie nie nastali na tym promie jak by im wogole to czekanie nie przeszkadzalo. jak stoje pierwszy do wyjazdu to zniecierpliwiony wypie...tak ze pod teatralna widze w lusterku jak ciamajdy wjezdzaja na prostą dopiero, te swoje samochody traktuja lepiej niz zony jak by do konca zycia mialy sluzyc, masakra. kiedys ktos zginie przez takiego zawalidroge

Gość • Niedziela [26.04.2015, 08:32:14] • [IP: 83.21.180.***]

Światła na pasach na przejściu są konieczne. To tam 30 metrów od zjazdu z promów jest problem blokowania, płynnego opróżniania promów z pojazdów. Ale jak się tego nie widzi z pozycji prezydenta, szefa pracowników Urzędu Miasta, to należy takiego nieudacznika zwolnić z tej funkcji. To tam w Urzędzie jest problem, a nie problem pieszych, czy rowerzystów. Panie Żmurkiewicz mam pytanie do Pana. Czy ma Pan problem ze zrozumieniem tego tematu? Mogę dodać, że zawsze najlepszy produkt też się modernizuje, udoskonala i poprawia. A tam to rozwiązanie ma prawie 20 lat, to wieczność!

Rozsądny • Niedziela [26.04.2015, 08:21:35] • [IP: 92.42.117.**]

autor ma rację - rozstrzelać pieszych, wszystkich rozstrzelać... żartowałem :-) miłego dnia - na spacer, rower, ryby itp itd

Iwona • Niedziela [26.04.2015, 08:15:43] • [IP: 83.21.32.***]

A aj słoiki powiem Wam tak: oczywiście nie myślicie perspektywicznie tylko chcecie czegoś co nie macie a nie pomyślicie co i jak będzie jak to coś dostaniecie. Jeszcze zatęsknicie za promami tunel odbije się Wam czkawką, zakorkowane, zanieczyszczone Świnoujście oto efekt końcowy, zamiast zieleni to parkingi z betonu będą itd. Ele co Wam tłumaczyć jak 90% i tak tego nie skuma...

Gość • Niedziela [26.04.2015, 07:43:41] • [IP: 91.66.43.***]

za duzo emerytow mlodych bez zajecia w Swinoujsciu, , , , , , , , ,

Gość • Niedziela [26.04.2015, 07:21:54] • [IP: 91.90.160.***]

Najlepszym rozwiązaniem byłaby chyba dodatkowa karetka obsługująca tylko Warszów i okolice. W przypadku stanów zagrożenia życia i tak nikt nie trafia do naszego szpitala, tylko od razu do Szczecina (zawały, rozległe obrażenia) albo Gryfic (udary) . Pozostałe osoby nie wymagają aż tak nagłej pomocy i mogą spokojnie poczekać w karerce na prom.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 07:07:34] • [IP: 83.21.151.***]

POGOTOWIE POWINNO BYC NA WARSZOWIE CHODZI O ZYCIE LUDZKE

Gość • Niedziela [26.04.2015, 02:13:22] • [IP: 93.94.184.***]

To jest Polska a nie k..rka Europa. Tutaj muszą być absurdy by ludzie mieli o czym gadać. Promy będą do usranej śmierci czy się to ludziom podoba czy nie.

j444 • Niedziela [26.04.2015, 01:30:39] • [IP: 80.245.182.***]

Czerwone światełko na przejściach dla pieszych i po wszystkim.

Gość • Niedziela [26.04.2015, 00:59:17] • [IP: 92.42.118.***]

DO KARELUSA; CZY STRAZ GRANICZNA WIEZIENNA I INNE POJAZDY NIEOZNAKOWANE POLICJI BEZ WLACZANEGO SYGNALU DZWIEKOWEGO I SWIETLNEGO SA UPRZYWILEJOWANE ?? Bo takowe codziennie w dziesiatkie jezdaa w te i spowrotem Bielikami bez sygnalu na pierssenstwie !!

Gość • Niedziela [26.04.2015, 00:17:35] • [IP: 178.238.252.***]

Obserwowałem to wielokrotnie i analizowałem. Rozwiązanie jest jedno i podaje je Gość z 21.40. Koniecznie trzeba zamontować światła na pasie przed przystankiem autobusowym. Na cały czas wyładunku z promu musi palić się czerwone światło. Ludzie szybko się nauczą że jeśli chcą iść wzdłuż nabrzeża to idą prosto, a jak chcą przejść na drugą stronę to muszą przejść po pasach w prawo przed przystankiem autobusowym. Tak powinno być już dawno.

mieszkanka • Niedziela [26.04.2015, 00:15:31] • [IP: 92.42.114.***]

Świnoujście to miasto ludzi SZCZĘŚLIWYCH którzy nie mają zmartwień tylko się pierdołami i głupotami zajmują. Teraz wysiadający z promu a było o Kości na trawniku, pasach na jezdni czy o krzaczku nie równo obciętym. Było o ściętym drzewie i o innym bo ktoś ucioł jedną gałązkę za dużo. A to pasy obok drzewa i drzewo nie może przejść. Było o placu nazwanym beton -- plac. Jak brakuje tematu to na Prezydenta trzeba po narzekać. Był też podglądacz co przez okno zobaczył zdjęcia z gołymi modelkami. Do czego to dobrobyt doprowadził. Brak problemów. Miasto dewiantów, frustratów i malkontentów, i jak tu żyć a jest XXI wiek

Gość • Sobota [25.04.2015, 23:57:21] • [IP: 80.245.191.***]

Byłem swiadkiem przejazdu karetki na grunwaldzkiej.Sygnał, karetka pogotowia kluczy między samochodami.Niektórzy kierowcy zatrzymali sie przepuszczając karetkę, ale nieliczni, chcieli przed nia zdążyć i pchali się w 11 listopada bo im się tak mocno spieszyło!!Grupa tępych rowerzystów też się śpieszyła+ przechodnia młoda kobieta. Wystarczyło poczekać i przepuścić pojazd ratujący życie komuś innemu!!Doszłoby do kolejnej tragedii!! Karetka jadąca na sygnale+ mółł chcący zyskać 10 sekund na przejeżdzie!!OBY TYCH TEPAKÓW NIE SPOTKAŁA SYTUACJA BY KJAŻDA CHWILA LICZYŁA SIĘ W ICH ŻYCIU.Wniosek jest jeden!!Głupszego społeczeństwa w ŻYCIU nie widziałem!!

Gość • Sobota [25.04.2015, 23:31:46] • [IP: 95.129.224.**]

Ja! Ja! Ja! Teraz ja! Mam pomysł! Rozwiązanie! Tunel!! Tylko tunel jest rozwiązaniem! Kiedy dostanę nagrodę?

Gość • Sobota [25.04.2015, 23:04:33] • [IP: 80.245.178.***]

Łażą po tych pasach jak krowy po łące. Chyba mają małpią satysfakcję, ze ruch blokuje.

Gość • Sobota [25.04.2015, 22:52:29] • [IP: 83.21.26.***]

tak czytam o tym dodatkowym promie i smiac mi sie chce czy wy myslicie ze uruchomienie dodatkowej jednostki to jest 2 minuty ? poczytajcie o rozruchach silowni okretowych pozniej sie wypowiadajcie :) pozdrawiam wszechwiedzacych. A na marginesie szpital powinien byc na drugiej stronie tj na warszowie. Pozdrawiam

Gość • Sobota [25.04.2015, 22:20:02] • [IP: 80.245.186.**]

dlaczego przez tyle lat służby ratunkowe - pogotowie, policja i straż - nie doczekały się swoich 2 oddzielnych promów? dlaczego nasza szanowna władza o to nie postulowała w Warszawce przez tyle ostatnich lat?! mamy przecież na każdym nabrzeżu po 2 stanowiska promowe, a i tak tylko jedno jest czynne, bo pływają tylko 2 Bieliki! czemu to drugie nie jest wykorzystywane na co dzień przez służby ratownicze, skoro i tak normalne Bieliki z nich korzystają tylko CZASAMI?! można by wykorzystać stojące odłogiem puste miejsca! oczywiście nie musiały by to być tak duże promy jak Bieliki - wystarczyły by takie o 2/3 mniejsze, żeby mogły zabrać np. jednorazowo ze 2 wozy strażackie, ze 2 erki i ze 2 wozy policyjne - i już! starczyłoby w zupełności! i erki nie musiały by czekać, i mieszkańcy by się nie denerwowali, że właśnie sprzed nosa uciekł im prom przez erkę czy policję... a na paliwo do tych promów powinny dawać ministerstwa: zdrowia oraz spraw wewnętrznych - i po problemie! skoro tunel i most NIE, to może to TAK??

Gość • Sobota [25.04.2015, 22:11:25] • [IP: 80.245.181.***]

Kiedyś jak przeprawiała się karetka na sygnale to osoba ustawiająca samochody wstrzymywała pieszych do wyjazdu karetki i dopiero po wyjeździe wypuszczała pieszych ale teraz im się nie chce

Gość • Sobota [25.04.2015, 22:08:18] • [IP: 92.42.114.**]

Zawsze można opuścić klapy dla pieszych trochę później.

Gość • Sobota [25.04.2015, 22:04:21] • [IP: 92.42.116.***]

awaryjny, 3 prom dla karetki

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:56:32] • [IP: 92.42.114.**]

Pisz im a oni i tak nie kumają o co chodzi z tymi karetkami .

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:56:20] • [IP: 83.21.32.***]

Ciekawe jak żona wytrzymuje z takim malkontentem masakra

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:43:16] • [IP: 178.238.250.**]

Zastanawiam się czy ten czytelnik tak się troszczy o pogotowie, czy najzwyklej w świecie jest samochodziarzem, który dzięki rzekomej trosce chce po prostu szybciej wjechać lub zjechać z promu... A może tak wreszcie ktoś zrobi porządek nie z pieszymi lecz rowerzystami i motocyklistami zjeżdżającymi (pomimo zakazu) z promu, którzy nie patrzą gdzie jadą i kogo po drodze potrącą.. Gdyby oni normalnie schodzili z promu pchając swoje rowerki to i piesi szybciej a przede wszystkim bezpieczniej mogliby z promu zejsć

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:42:19] • [IP: 213.205.194.***]

Kiedy karetka na sygnale stoi na promie ostatnia wypuszczane są pierwsze pojazdy a następnie piesi i jest to zrobione bardzo sprawnie i płynnie. Czy nie można tak robić zawsze ? Moźe osoby odpowiedzialne za ten stan rzeczy użyją mózgów i popróbują coś zmienić.

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:34:14] • [IP: 83.25.120.***]

Barierka wzdłuż wyjścia przy chodniku dla pieszych. do pierwszego auta i po kłopocie ruch skieruje się prosto takżę po drugiej stronie chodnika powinna być do punktu gdzie pasy dla pieszych. Nazwisko projektanta tego badziewia można podać? ku przestrodze.

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:32:00] • [IP: 83.20.197.**]

Po 1 - zrobić światła dla pieszych przy wyjeździe z promu, na przeciwko przystanku MPK. 2 - egzekwować zakaz zjazdu jednosladem z promu. 3 - jeśli na promie jest karetka, to należy najpierw wypuścić blokujące ją auta, a potem pieszych.

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:28:28] • [IP: 109.241.63.***]

Trzecia karetka !! Trzecia karetka !! Tak bardzo o nią zabiegamy a taka powinna pełnić na stałe dyżur na warszowie. Skoro najważniejsze w ratowaniu ludzkiego życia są pierwsze cztery minuty to automatycznie skazujemy na śmierć mieszkańców warszowa czekających na przeprawę przez świnę ratunku który trwa minimum 10 minut

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:20:19] • [IP: 62.69.203.**]

Rowerzyści zjeżdżają motocykliści zjeżdżają czy tak powinno być? pytam czytelnika a Ty biedny człowieku jak slalom a tu nożki niesprawne :(

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:17:45] • [IP: 62.69.203.**]

Piesi na karsibory czytelnik usatysfakcjonowany ?

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:16:35] • [IP: 95.129.228.***]

Czytelnik ma Rację Trzeba najpierw wypuscic Samochody z Promu aby Karetka Wjechała a później Wypuscic Pasażerów bo blokują Drogę na Pasach i samochody stoją na promie

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:15:50] • [IP: 31.18.16.***]

Ludzie w tłumie niczym nie różnią się od stada baranów. Tam nikt nie używa mózgu, nie mówiąc już o myślach o oczekującej karetce i gdzieś tam umierającym w tej samej chwili człowieku. Inni lecą no to ja lecę za nimi - to jest tok myślenia w tej sytuacji. Bez bata, się tego hołoty nie oduczy.

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:15:44] • [IP: 80.245.188.*]

Nie ma rozwiązania poza stałą przeprawą - żeby pogotowie (i inne samochody) mogły wjechać, najpierw muszą zjechać z promu ci, którzy się przeprawili, nie ma innej metody

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:14:58] • [IP: 216.130.35.***]

Najlepsz sposob to stala przeprawa

Gość x • Sobota [25.04.2015, 21:13:09] • [IP: 92.42.116.***]

Zrobić tunel dla pieszych !

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:10:29] • [IP: 80.245.182.***]

Dlatego tak jest, bo przecież trzeba mieć mózg żeby wymyśleć np. barierkę wzdłuż drogi tak aby piesi szli wzdłóż niej a nie na szagę przecinając wyjazd/wjazd z promu/na prom. i już bydło będzie chodzić normalnie - regulaminowo.

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:06:08] • [IP: 80.245.181.***]

Zlikwidować pieszych.

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:05:40] • [IP: 95.129.228.***]

Sa Rózne Sytuacje i tu Rzadzi Kapitan Promu Który Rozmawia z Pogotowiem co należy Zrobic decyduje Pogotowie

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:04:55] • [IP: 95.129.228.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [25.04.2015, 21:03:42] • [IP: 178.238.251.***]

Bo tylko przygłup może zaprojektować i zatwierdzić takie oto coś co mamy po otwarciu klap promu

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:42:19] • [IP: 89.66.202.***]

Kiedyś była przychodnia NFZ na warszowie oraz zakładowe w Odrze, Stoczni i Porcie. Nie było problemów z karetkami. Nawet w szkole stoczniowej był gabinet dentystyczny, nie mówiąc o lekarzach specjalistach w zakładach pracy. W centrum miasta były trzy szpitale NFZ, wojskowy i dwa Rosyjskie. Ludzie mieli pracę, żyli szczęśliwie i mieli zagwarantowaną opiekę. Była praca, były fabryki i stocznie, były PGRy, kraj się rozwijał i kwitł przemysł. Jeden drugiemu pomagał, nie było domofonów a drzwi były otwarte i sąsiedzi razem pożyczali sobie cukier. Były prywatki i imprezy w domach oraz potańcówki. Rodziła się prawdziwa miłość i chłopcy długo musieli się starać o całusa od panny. Jeden stał za drugim i był prawdziwym przyjacielem...ciekawe ile osób pamięta te czasy?

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:36:59] • [IP: 93.94.190.**]

Przecież jak jest karetka na sygnale to prom od razu odbija oco chodzi bo ja nie rozumię tego czytelnika??

gość • Sobota [25.04.2015, 20:36:36] • [IP: 77.114.90.***]

zlikwidować pieszych...

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:36:30] • [IP: 92.42.114.**]

ZGADZAM SIĘ W 100 % , no i ludzie wychodzący z promu plątają się między wyjeżdżającymi samochodami , " JAŚNIE PAŃSTWO WYSIADA " nie jeden raz byłam tym faktem BARDZO ZBULWERSOWANA !!

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:36:15] • [IP: 93.94.189.***]

Niema dobrego rozwiazania do obecnej sytuacji dopóki nie będzie mostu to zawsze będzie cos nie tak jak to w tym mieście i z taka spolecznoscia marudna

mj • Sobota [25.04.2015, 20:35:02] • [IP: 94.254.129.**]

Uważam, że można byłoby to rozwiązać stawiając barierkę oddzielającą pieszych od samochodów na zejściu z promu. Wtedy auta płynnie opuszczałyby prom. Teraz ludzie schodząc z promu wchodzą na pas drogowy, a auta czekają, aż oni zejdą.

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:33:25] • [IP: 83.21.151.***]

Pogotowie Ratunkowe wogole pierwsza pomoc powinna byc na Warszowie 24 h.

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:32:20] • [IP: 92.42.116.**]

Ja też to codziennie widzę jak piesi utrudniają wyjazd. Barierki powinni zamontować aby uniemożliwiać pałętanie się pieszych.

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:27:04] • [IP: 83.21.151.***]

Powinny byc zolte barierki jak przy szkolach czy przedszkolach i po klopocie.

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:25:39] • [IP: 178.238.253.***]

co tu komentować tunel tylko tunel

inny czytelnik • Sobota [25.04.2015, 20:25:06] • [IP: 62.69.251.***]

uważam, że drzewo przy przeprawie należy wyciąć

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:19:32] • [IP: 37.152.18.***]

prosto, jeśli jest karetka na promie to pierwsze opuszczać klapy dla samochodów (i tok robią), a jeśli ma wjechac to karetka włączy sygnał na chwile i na pewno piesi szybko opuszczą pokład.

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:13:03] • [IP: 92.42.115.***]

Zrobić barierki po jednej i drugiej stronie dla pieszych i rowerów bez możliwości przejścia na skróty przez wjazd dla samochodów i po problemie.

Gość • Sobota [25.04.2015, 20:02:13] • [IP: 80.245.190.**]

Wybudowac Most albo Tunel i po problemie ;)

Gość • Sobota [25.04.2015, 19:54:54] • [IP: 5.174.177.*]

TO WSZYTSKO DLATEGO, ŻE NIE MA BARIEREK KTÓRE UNIEMOŻLIWIAŁYBY PIESZYM PRZECHODZENIE JAK CHCĄ - STARY PROBLEM I POWINIEN BYĆ SZYBKO ZAŁATWIONY.

Gość • Sobota [25.04.2015, 19:50:54] • [IP: 93.94.186.***]

Tylko TVP Szczecin może pomóc-sponsoring zapewniony.!!

Gość • Sobota [25.04.2015, 19:50:42] • [IP: 85.177.185.***]

Ja proponuję wybudować tunel dla pieszych, to najszybsze rozwiązanie, wtedy przechodnie nie będą przeszkadzać.

Gość • Sobota [25.04.2015, 19:50:09] • [IP: 62.69.231.***]

to prawda ie raz się z tym już spotkałem również jestem kierowcą i sytuacje widać kiedy to karetka stoi na kogutach jako ostatnia n środkowym pasie zamiast musicić najpierw auta do momentu zjazdu karetki to kierowcy patrzą co się dzieje zamiast mieć jużodpalowe auta i trzymać na biegu w szczególności gdy ten prom już dobił a nie dopiero odpalać a cenny czas ucieka a nie jak pewnego razu gdzie to dopiero pan sobie na spokojnie szedł z kawką gdzie karetka czekała na zjazd ludzie to jest pogotowie na sygnale TO NIE WŁĄCZA SOBIE KTOŚ DLA ŻARTÓW

Oglądasz 1-71 z 71
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■